abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_20813994
Linkjes enzo
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #53
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #52
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #50 (Jubileumdeel)
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #49
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #48
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #47
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic #46
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic #45
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic #44
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic #43
Hét OSG De HOgeberg Slowchat Topic #42
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic # 41
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic # 40
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #39
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #38
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #37
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #36
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #35
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #34
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #33
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #32
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #31
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #30
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #29
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #28
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #27
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #26
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #25
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #24
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #23
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #22
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #21
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #20
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #19
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #18
Hét OSG Slowchat Topique #17
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #16
OSG De Hogeberg Slowchat topic #15
Het OSG De Hogeberg Slowchat Topique #14
Het OSG De Hogeberg Slowchat Topique #13
Het OSG De Hogeberg Slowchat Topique #12
Het OSG De Hogeberg topique #11 (NerdoStyle)
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #10
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic # 9
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #8
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #7
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #6
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #5
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #4
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique
OSG De Hogeberg Slowchat Topique #2
OSG de Hogeberg Slowchat Topique

alleen zo is de OP al lang genoeg, maar ik wil jullie natuurlijk ook mee laten genieten van bepaalde filmpjes enzo...
Maar dat komt later wel, voor nu is dit DEEL 54
pi_20814016
Hoi,
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_20814100
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 16:42 schreef errrrr het volgende:

waarom dat
Niet cool games maken?
Wel, laat ik het zo zeggen. Zit nu aan vrij zware medicijnen, hoge dosis etc en na 2 weken slikken begonnen die bijwerkingen eigenlijk net. Dus dat ging niet echt goed, was beetje teveel. Lag daar de halve dag op bed en dan nog heel moe.

Bovendien is het ook vrij, eh, apart volk wat op zo'n games-camp afkomt. Dus echt heel geweldig was het ook niet. Viel beetje tegen. Vandaar dat ik na anderhalve dag daar weer vertrokken ben.

Dat was maar goed ook, want die zelfde avond ging het helemaal mis. Lang geleden dat ik me zo beroerd gevoeld heb. Doe nu wel weer rustig aan, nog even wezen bloed prikken bij de lokale huisarts hierzo en mag gelukkig wel naar Londen.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  vrijdag 23 juli 2004 @ 22:50:26 #4
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_20819118
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Wel, laat ik het zo zeggen. Zit nu aan vrij zware medicijnen, hoge dosis etc en na 2 weken slikken begonnen die bijwerkingen eigenlijk net. Dus dat ging niet echt goed, was beetje teveel. Lag daar de halve dag op bed en dan nog heel moe.

Bovendien is het ook vrij, eh, apart volk wat op zo'n games-camp afkomt. Dus echt heel geweldig was het ook niet. Viel beetje tegen. Vandaar dat ik na anderhalve dag daar weer vertrokken ben.

Dat was maar goed ook, want die zelfde avond ging het helemaal mis. Lang geleden dat ik me zo beroerd gevoeld heb. Doe nu wel weer rustig aan, nog even wezen bloed prikken bij de lokale huisarts hierzo en mag gelukkig wel naar Londen.
Hmm das heel shit... zeker wel de volle bak moeten betalen
Maar succes ermee, maar ik vlucht snel naar beneden, houd het niet uit met 27 graden celcius... een of andere ouder van me had m'n raam dichtgedaan en ventilator uit
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_20823054
Nerd op Zee: klik

Andere filmpjes komen nog, we hebben wat dingen opgenomen @ bijeenkomst Rick Dijker
pi_20826881
Statistics for www.texelcatering.nl
Gemiddeld 19.25 bezoeken p.d.
Gemiddeld worden er 77.33 pagina's opgevraagd p.d.
In totaal geeft dat 625.88 hits (plaatjes opvragen e.d.)
En per dag gebruikt texelcatering 6.80 MB aan trafic
(dat is dus wel ruim 200MB/maand ofwel 2,5GB/jaar
  zondag 25 juli 2004 @ 01:15:28 #7
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_20838579
Ok, net sleepers gekeken, best goede film... Over 4 kwajongens die in een jeugdheropvoedingskamp komen en daar mishandeld worden, dan later 'de bewaker' vermoorden, en door hun vrienden worden geholpen in de rechtzaak.
Morgen alles in de auto gooien, en dan ben ik voor 3 en een halve week weg Weer fijn naar Noorwegen, relaxen
En dat filmpje, waar slaat het op? Ach ja, wel grappig om Niels' z'n kant bijna te zien zinken
En ook jullie allemaal nog veel plezier gewenst
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_20840536
quote:
Op zondag 25 juli 2004 01:15 schreef errrrr het volgende:
Ok, net sleepers gekeken, best goede film... Over 4 kwajongens die in een jeugdheropvoedingskamp komen en daar mishandeld worden, dan later 'de bewaker' vermoorden, en door hun vrienden worden geholpen in de rechtzaak.
Morgen alles in de auto gooien, en dan ben ik voor 3 en een halve week weg Weer fijn naar Noorwegen, relaxen
En dat filmpje, waar slaat het op? Ach ja, wel grappig om Niels' z'n kant bijna te zien zinken
En ook jullie allemaal nog veel plezier gewenst
Veel plezier in Noorwegen. Ik stap zo ook op het vliegtuig.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_20840652
autocross
pi_20842238
Hoi, terug uit Schotland .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_20848388
de autocross was op zich wel maar qua regen was het
pi_20854924
Slechte zaak, die regen.. En koooudddd!
Names are so cliché
pi_20855019
Eventjes een chronologisch overzichtje van wat we allemaal gedaan hebben in Schotland

14 Juli: Fietsen op het eiland Bute en kasteelbezoek.

Wat dus inhield, ouders kwijtraken, zelf een weg terugvinden naar het dorp en daar gezellig met de fietsenverhuurder 3 kwartier wachten tot den ouders ook waren teruggekomen, aardige gozer, dat wel .

Rothesay Castle



Een niet erg indrukwekkend kasteel, maar wel erg mooi. Ze waren het nog voor een deel aan het herstellen, en voor zo'n relatief klein kasteel was het nog in goede staat.

15 Juli: Kasteelbezoek

Dundonald Castle



Mooi kasteel, al was het niet echt een kasteel meer, gebouwd op een hoge, steile heuvel is het een lange tijd van groot strategisch belang geweest. Bij de laatste siege is het helaas compleet verwoest en is er in de peacetime een soort van jachthuis neergezet, waar de koning af en toe kwam pitten na het jagen. Het dak van de bovenste etage is later gesloopt om een ander kasteel te bouwen, maar de rest stond nog mooi.

Dit alles werd ons verteld door een lief frans meisje dat daar als zomerbaantje werkte

16 Juli: wederom Kasteelbezoek en verkassing naar volgende camping.

Newark Castle




Nog tot de 70tiger jaren bewoont in een sublieme staat, ik heb daar ook nog een heus Claymore zwaard twv 275 pond vastgehouden Foto's zijn gemaakt en reeds in ontwikkeling

Claymore Zwaard

17 Juli: Bezoek aan hoofdstad Edinburgh en Edinburgh Castle, ook nog een onverwachte ontdekking

Zeer mooie stad, afwisselend weer. Kasteel was enorm en erg indrukwekkend, goede tour van een kundige gids. De Royal Mile was ook erg mooi en vele, vele dikke auto's gespot

Edinburgh Castle




Dit kasteel bestond uit verschillende lagen, ik heb daar ook nog de Schotse kroonjuwelen gezien, werkelijk prachtig

Tijdens een avondwandeling ontdekten mijn ouders een landgoed van de 'Saton family', een oud-adel gezien, waar ook de hele streek naar venoemd was, het kasteel werd nogsteeds bewoond met zieke rijkdom, ergens achteraf was nog een mooi oud kerkje, helaas allemaal PP, Private Property.

18 Juli: Kasteelbezoek2

Dirleton Castle




Een erg oud kasteel dat al erg in ruïnes lag, toch nog wel erg uitgebreidt en met veel informatieplaten erg leuk, ook een mooie Duvecot, duivengebouw.

De tuin daar was indrukwekkend, veel verschillende dingen, Engelse tuinen, maar ook erg gecompliceerde compleet symmetrische dingen, cirkels erin verwerkt e.d., mooi .

Tantallon Castle










Dit kasteel staat bij mij op nr. 2, een prachtig kasteel. Dat hele kasteel was eigenlijk meer een Curtain Wall dan kasteel, om een binnenplaats af te schermen. Het was toen echt lekker weer en die muur was echt gigantisch, erg indrukwekkend. Van de andere kant was de binnenplaats beschermd door steile, hoge kliffen, recht de zee in. Mooi

Als je goed kijkt op de foto's zie je daar een enorme, witte steen in de zee liggen. Dat was Brass Rock, en die is niet wit, maar begeven van de meeuwen .


19 Juli: Kasteelbezoek :')

Stirling Castle




Groot kasteel, volgens de gids hét belangrijkste kasteel in heel groot britannie, erg indrukwekkend. De gids was echt fantastisch, een old-skool schot, klein, net zo breed als lang, met een baard en een stem als een berg. Hij bracht het ook fantastisch, maakte de tour fantastisch .

20 Juli: Abbijbezoek

Melrose Abbey




Leuk, maar was toen moe

21 Juli: Eilandbezoek en wandeltochtje

Naar Holy Island gereden, daar was het blijkbaar 'The Cradle of Christianity'. Fijn wat rondgekeken, ook het kasteel(tje) dat daar stond nog even gecheckt, toen gaan wandelen, tot lunch meegelopen, daarna terug naar de auto gerend (zo'n 5 mijl, niet in 1 keer ), en verder gaan lezen in m'n boek, lekker in de zon .

22 Juli: Kasteelbezoek

Alnwick Castle
Het harry potter kasteel, nog altijd ('s winters) bewoond door een te rijke familie. Groot en mooi kasteel, staat hier op nummer 1 . Wat de dag helemaal goed maakte was dat we bij aankomst ontdekte dat er op de parkeerplaats een rally van Austin Martins werd gehouden, DB7's, DB9's, Vantage's, Vanquisch's, it was all there Stiekem ook nog een megavette BMW gespot daar, on picture, in development .








Van binnen was het helemaal een fackin palijs, prachtige Bibliotheek en Dining Room, overal ook foto's van het gezin, echt zo'n oude, adel familie. Impressive.

23 Juli: Kasteelbezoek en strandbezoek

Bamburgh Castle




Mooi kasteel, maar het was toen veel te mooi weer. Rest van de tijd op het strand gelegen, nog gezwommen, en veel gevoetbald.

24 Juli: Newcastle
Kutstad, erg verloederd en niet aantrekkelijk, alleen de Virgin, een muziekwinkel, was de moeite echt waard. Ook nog een 'The Next Level' gameshop binnen gewandeld, zag er leuk uit, maar toen moesten we, helaas, al terug naar de auto.

-Einde-

Goed, veel te lang geworden, veel te veel moeite Maargoed, het staat.

[ Bericht 24% gewijzigd door -Mzraki- op 25-07-2004 23:04:19 ]
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_20884646


*trots*
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_20891391
ruben, de bril doet 't 'm
pi_20897052
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 16:33 schreef NerdoNielso het volgende:
ruben, de bril doet 't 'm
special request
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_20918062
Leuk verslag, veel kastelen bezocht zo te zien. Actief hoor.

Ben trouwens net terug uit Londen. Vliegen is wel okay.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_20918833
Even een paar foto's uit de collectie.











.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_20925228
Arg, fijn, werken op je vrije dag

Wel lekker de hele dag met Joram op paal 15 gelegen, maar toen ik thuis kwam: "Ja, Mark heeft gebeld, of je hem even terug zou willen bellen".

Van half 7 tot 1 continu keihard aan de bak geweest, gekkenhuis daar ivm een speciaal DJ-feest bij 'de buren'.

Anyway, morgen gelukkig ook nog vrij
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_20931072
Hoi. Terug uit Schotland .
pi_20931917
Foto's + verslag een andere keer.
pi_20951228
Casio Wave Ceptor wva-104-hde-7aver



Horloge is besteld.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_20951254
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 12:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Casio Wave Ceptor wva-104-hde-7aver

[afbeelding]

Horloge is besteld.
Vet, die ziet er erg leuk uit
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_20951622
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 12:12 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Vet, die ziet er erg leuk uit
Ik ben wel tevreden inderdaad. Moet wel uit Duitsland komen, nergens te vinden in Nederland. Of tenminste, dan is ie twee keer zo duur.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_20979703
Mooi strandweer.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')