quote:
Op donderdag 22 juli 2004 23:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Aaah, Aaarghh heeft ook weer een reltopic ontdekt ! Ik vroeg me al af waar je zolang bleef !
Ja, we kunnen inderdaad binnen 5 minuten de banners weghalen. Binnen drie dagen ligt er dan een dagvaarding wegens contractbreuk en een sommatie ter betaling van de bijbehorende boete.
Ga jij die voor ons betalen, slimpie ?
Waarom is dit bij Tweakers.net dan wel mogelijk? (ok, niet binnen 5 minuten uiteraard, maar meestal wel binnen 1 dag)
Heb je aan de Webads gasten gevraagd of je ook banners zonder geluid kon krijgen? zo ja, dan wijs je ze erop dat er nu wel een banner met geluid drait en dan halen ze deze weg of passen ze 'm aan.
zo niet, vrag het dan eens aan.
Nu gaan er bezoekers weg of gebruiken ad-blockers.
Je zegt wel voor elke persson die weggaat komen er 5 terug, maar je moet juist denken dat die 5 er toch wel bij komen en je dus 1 klant verliest.
Zelf heb ik dankzij de Orange banner nu ook een flash blocker draaien, alleen de gewone banners draaien nog bij mij.
het is al irritant genoeg dat de orange banner zo groot is (ik haat dat formaat), OK, maar dat er ook geluid bij zit die mijn goede muziek verpest is gewoon verrekte irritant.
Ook als de banner 1 keer per dag langs zou komen is het nog zo erg niet, maar als je 20x ctrl-F5 doet komt ie ook 20X voorbij, je hebt er dus ook nog bijna altijd last van.
Ik snap best dat jullie hier behoorlijk wat aan verdienen en dat jullie de banner daarom gewoon lekker laten draaien, maar zeg dat dan gewoon.
Niet van dat huigelaarachtige gedoe van "wij kunnen er ook niks aan doen", dat kunnen jullie best, als je er maar even tijd insteekt.
[edit] Ik lees in de post hierboven dat jullie geen probleem hebben met geluid, wat denken je gebruikers hiervan, misschien een idee voor een poll op de frontpage?