abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juli 2004 @ 19:06:11 #1
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_20727534
Hallo,

Mijn vriend en iik hebben vandaag een BMW 3.25 gekocht met 17 inch licht metalen velgen, voor verdere details moet je bij hem zijn hihihihihi!

Nou hebben we er nog geen slotbouten op kunnen zetten en gaan dit morgen doen!
Hoe zit dat nou bijvoorbeeld als die velgen er vannacht afgejat worden?
die krengen kosten 1300 euro! en zijn net 2 weken oud!

We hebben vandaag ook de auto all risk verzekerd bij Unive, de velgen zijn meeverzekerd.
Maar kan het zijn dat ze dan als eis stellen dat je er slotbouten op zet tegen diefstal?
Als ze vannacht gejat worden dan zijn we dus mooi een aap gelogeerd als de Unive zo'n eis heeft!
Een alarminstallatie zit er ook nog niet op, maa rik heb al wel gelezen op de site dat een allarminstallatie niet vereist is voor een 92 er auto.

Maar goed, dat is dus mijn vraag!

Groetjes Hilje
- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
pi_20727616
Ik weet niet in wat voor buurt je woont maar lijkt me sterk dat ze vannacht meteen gejat worden of je moet heel veel pech hebben. Anders blijf je in de auto slapen

Als ze eisen dat er slotbouten op je velgen moeten zitten en die zitten er niet op en je velgen worden gejat heb je pech denk ik. maar 1 nachtje kan vast geen kwaad. Morgen gewoon zo snel mogelijk die bouten erop en je kan met een gerust hart gaan slapen
pi_20727622
Slotbouten zijn volgens mij niet verplicht. Maar .. eh ... een 12 jaar oude BMW All Risk verzekeren?
  maandag 19 juli 2004 @ 19:11:04 #4
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_20727638
Probeer het eens uit zou ik zeggen
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_20727642
>PTA of >WGR?
  maandag 19 juli 2004 @ 19:12:48 #6
66519 Hilje23
pi_20727681
Nou, we wonen niet echt in een aso buurt, maar ja, zulke velgen vallen wel op he?! hihihihih!
We wonen op een flat en daar heb je echt geen controle of zo...we hebben een sjaggeraar op 1 wonen bij ons die veel van die sjaggeraars over de vloer krijgt...allemaal in de autohandel...tja, je weet maar nooti he?!

We denken dat we hem vannacht bij mijn tante op de oprit zetten, en een andere auto erachter zodat hij niet opvalt. mijn tante woont in een keurige buurt, maar ja, dan nog weet je het niet he?!

Mijn vriend is helemaal verliefd op de auto, dus erin slapen zal ook geen punt zijn hihihhihiihi! we zien wel!
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
  maandag 19 juli 2004 @ 19:15:21 #7
66519 Hilje23
pi_20727735
quote:
Op maandag 19 juli 2004 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Slotbouten zijn volgens mij niet verplicht. Maar .. eh ... een 12 jaar oude BMW All Risk verzekeren?
we betalen 80 euro in de maand omdat mijn vriend 6 schadevrije jaren heeft, en hij een collectieve korting van 10 procent heeft vanwege zijn werkgever!
Dus het is niet zo heel erg duur...en je wilt niet weten hoe hard je in huilen uitbarst als de auto wel gejat wordt of als er wel een paaltje getikt wordt...
Komt bij dat de auto er echt als een plaatje uitziet plus die mooie velgen eronder...
Dus het kan wel uit!
pi_20728027
Een nachtje het reservewiel er onder zetten en de originele velg ff binnen zetten. Met drie velgen kunnen ze niets.
Maar ik denk niet dat er iets zal gebeuren...
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_20728222
In principe kan je énkel en alleen je auto WA+Casco verzekeren indien het voertuig jonger is dan 10 jaar (sommige maatschappijen hanteren 8 jaar). Hoe kan het in hemelsnaam dat jullie 12 jaar oude auto wél all-risk verzekerd kan worden? Heb je dat wel goed?
pi_20728411
Had nou een 93er gekocht, vanaf toen zijn ze beter in elkaar geschroeft
Maar die velgen, tja dan moet je erbij gaan zitten vanacht.
pi_20729119
Kun je die dingen niet gewoon eraf halen en morgen pas op de auto gooien? hihihihihihi
Wooooeeeffffff
  maandag 19 juli 2004 @ 20:52:17 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_20729876
Offtopic weg, toch maar richting PTA dan maar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 19 juli 2004 @ 21:52:39 #13
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_20731187
92 - 93 maakt niet veel verschil volgens mij, behalve dan dat ze in 93 geloof ik vanos motoren kregen.

Alleen bij mijn weten hebben de E36 modellen standaard slotbouten... of is dat alleen de latere jaren? Verder is het volgens mij niet verplicht om ze er op te hebben. Bij nieuwere types met een hogere waarde kunnen ze wel een klasse III alarm eisen, die hebben een hellingsensor, dus dan gaat het alarm af als je hem opkrikt.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_20733738
quote:
Op maandag 19 juli 2004 21:52 schreef Five_Aces het volgende:
92 - 93 maakt niet veel verschil volgens mij, behalve dan dat ze in 93 geloof ik vanos motoren kregen.

Alleen bij mijn weten hebben de E36 modellen standaard slotbouten... of is dat alleen de latere jaren? Verder is het volgens mij niet verplicht om ze er op te hebben. Bij nieuwere types met een hogere waarde kunnen ze wel een klasse III alarm eisen, die hebben een hellingsensor, dus dan gaat het alarm af als je hem opkrikt.
Geloof dat het interieur wat beter in elkaar zit vanaf 93, moet je maar eens kijken hoeveel E36's uit 92 aangeboden worden, dat is echt niet normaal zoveel.
Maar daar ging het dus niet over
  dinsdag 20 juli 2004 @ 00:14:32 #15
66519 Hilje23
pi_20734328
quote:
Op maandag 19 juli 2004 19:30 schreef Adfundum het volgende:
Een nachtje het reservewiel er onder zetten en de originele velg ff binnen zetten. Met drie velgen kunnen ze niets.
Maar ik denk niet dat er iets zal gebeuren...
Op het reservewiel zit ook zo'n velg ....
Dus geen optie!
Maaaar, hij staat bij pa en ma in de middle of nowhere en niemand die dat ziet.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 00:16:45 #16
66519 Hilje23
pi_20734379
quote:
Op maandag 19 juli 2004 19:39 schreef DynamicDreams het volgende:
In principe kan je énkel en alleen je auto WA+Casco verzekeren indien het voertuig jonger is dan 10 jaar (sommige maatschappijen hanteren 8 jaar). Hoe kan het in hemelsnaam dat jullie 12 jaar oude auto wél all-risk verzekerd kan worden? Heb je dat wel goed?
Bij de Unive kan het wel, want dat is vannochtend geregeld.
Ik hoorde al eerder iemand deze opmerking maken en wij noemden dat ook bij de Unive..nou die meid keek ons met een paar glazige ogen aan...die had dat nog nooit gehoord
  woensdag 21 juli 2004 @ 12:20:09 #17
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_20762304
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 00:16 schreef Hilje23 het volgende:

[..]

Bij de Unive kan het wel, want dat is vannochtend geregeld.
Ik hoorde al eerder iemand deze opmerking maken en wij noemden dat ook bij de Unive..nou die meid keek ons met een paar glazige ogen aan...die had dat nog nooit gehoord
Heb je ook nagelezen hoe de dagwaarde word bepaald.?
Vaak staat er in de algemene voorwaarden een richtlijn hoe die vastgesteld word
En dan komt het er op neer dat je niets vergoed krijgt bij 10 jaar of ouder.

Verder ben ik benieuwd hoe veel je premie stijgt wanneer je 1 stap terug gaat in je noclaim
bij een schadegeval.
reach out and touch faith
  woensdag 21 juli 2004 @ 12:48:17 #18
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_20762924
quote:
Op maandag 19 juli 2004 19:39 schreef DynamicDreams het volgende:
Als je kan aantonen dat de auto een uitzonderlijke waarde heeft, ebn dus in zeer goede staat is, kun je hem all risk verzekeren!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_20764704
Dit kan alleen na taxatie, en op die waarde word hij ook verzekerd maar ik denk niet dat unive dat zo doet!
  woensdag 21 juli 2004 @ 14:12:01 #20
88663 Five_Aces
pi_20765116
Dagwaarde van die auto zal net iets van 4000 euro zijn... Maar voor 80 euro per maand kan dat inderdaad lang uit, het ligt er een beetje aan wat de premie voor WA en WA casco is.
  woensdag 21 juli 2004 @ 19:18:03 #21
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_20771938
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 14:12 schreef Five_Aces het volgende:
Dagwaarde van die auto zal net iets van 4000 euro zijn... Maar voor 80 euro per maand kan dat inderdaad lang uit, het ligt er een beetje aan wat de premie voor WA en WA casco is.
waar heb je dat bedrag vandaan dan?
reach out and touch faith
  woensdag 21 juli 2004 @ 19:51:58 #22
88663 Five_Aces
pi_20772543
Beetje doorgerekend met de prijzen van de autoweek site. Ze geven wel geen waarde van voor 94' maar je kan het wel een beetje schatten. Ook ligt het nog aan de uitvoering natuurlijk, cooupe of sedan.
pi_20783537
quote:
Als ze vannacht gejat worden dan zijn we dus mooi een aap gelogeerd
.......dan zijn we IN de aap gelogeerd.......

En, heb je je velgen nog ? Zou wel erg lullig zijn als ze de 1e nacht al verdwenen zijn.
  FOK!fotograaf donderdag 22 juli 2004 @ 11:01:10 #24
13368 NiGeLaToR
pi_20783570
Die bouten helpen weinig en dan nog, hoe bewijzen ze dat je ze niet had als het hele zwikkie weg is? Beetje handige boef weet wel raad met die boutjes
  donderdag 22 juli 2004 @ 14:11:39 #25
66519 Hilje23
pi_20787698
er zitten boutjes onder...hihiih! De velgen zitten er dus nog op!
Tja..als ze willen dan luk het ze wel, maar voor een simpele kruimeldief wordt het nu toch wel iets lastiger..als je er geen bouten onder zet dan is dat natuurlijk vragen om problemen dan kun je net zo goed een sticker op je vooruit plakken met: Neem mijn velgen mee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')