we betalen 80 euro in de maand omdat mijn vriend 6 schadevrije jaren heeft, en hij een collectieve korting van 10 procent heeft vanwege zijn werkgever!quote:Op maandag 19 juli 2004 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Slotbouten zijn volgens mij niet verplicht. Maar .. eh ... een 12 jaar oude BMW All Risk verzekeren?
Geloof dat het interieur wat beter in elkaar zit vanaf 93, moet je maar eens kijken hoeveel E36's uit 92 aangeboden worden, dat is echt niet normaal zoveel.quote:Op maandag 19 juli 2004 21:52 schreef Five_Aces het volgende:
92 - 93 maakt niet veel verschil volgens mij, behalve dan dat ze in 93 geloof ik vanos motoren kregen.
Alleen bij mijn weten hebben de E36 modellen standaard slotbouten... of is dat alleen de latere jaren? Verder is het volgens mij niet verplicht om ze er op te hebben. Bij nieuwere types met een hogere waarde kunnen ze wel een klasse III alarm eisen, die hebben een hellingsensor, dus dan gaat het alarm af als je hem opkrikt.
Op het reservewiel zit ook zo'n velg ....quote:Op maandag 19 juli 2004 19:30 schreef Adfundum het volgende:
Een nachtje het reservewiel er onder zetten en de originele velg ff binnen zetten. Met drie velgen kunnen ze niets.
Maar ik denk niet dat er iets zal gebeuren...
Bij de Unive kan het wel, want dat is vannochtend geregeld.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:39 schreef DynamicDreams het volgende:
In principe kan je énkel en alleen je auto WA+Casco verzekeren indien het voertuig jonger is dan 10 jaar (sommige maatschappijen hanteren 8 jaar). Hoe kan het in hemelsnaam dat jullie 12 jaar oude auto wél all-risk verzekerd kan worden? Heb je dat wel goed?
Heb je ook nagelezen hoe de dagwaarde word bepaald.?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:16 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
Bij de Unive kan het wel, want dat is vannochtend geregeld.
Ik hoorde al eerder iemand deze opmerking maken en wij noemden dat ook bij de Unive..nou die meid keek ons met een paar glazige ogen aan...die had dat nog nooit gehoord
Als je kan aantonen dat de auto een uitzonderlijke waarde heeft, ebn dus in zeer goede staat is, kun je hem all risk verzekeren!quote:Op maandag 19 juli 2004 19:39 schreef DynamicDreams het volgende:
In principe kan je énkel en alleen je auto WA+Casco verzekeren indien het voertuig jonger is dan 10 jaar (sommige maatschappijen hanteren 8 jaar). Hoe kan het in hemelsnaam dat jullie 12 jaar oude auto wél all-risk verzekerd kan worden? Heb je dat wel goed?
waar heb je dat bedrag vandaan dan?quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:12 schreef Five_Aces het volgende:
Dagwaarde van die auto zal net iets van 4000 euro zijn... Maar voor 80 euro per maand kan dat inderdaad lang uit, het ligt er een beetje aan wat de premie voor WA en WA casco is.
.......dan zijn we IN de aap gelogeerd.......quote:Als ze vannacht gejat worden dan zijn we dus mooi een aap gelogeerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |