abonnement Unibet Coolblue
pi_20937677
Ik twijfelde nog, maar nu weet ik het zeker .
pi_20939785
quote:
Darije Kalezic naar De Graafschap

Darije Kalezic speelt de komende twee jaar voor De Graafschap. De centrale verdediger komt van AGOVV Apeldoorn, waar hij van de clubleiding mocht vertrekken. De Graafschap hoeft geen transfersom te betalen.

Kalezic maakt gebruik van een clausule in zijn nog doorlopende contract, waarin staat dat de 34-jarige Bosnier gratis mag vertrekken als hij zich tussentijds kan verbeteren. Directeur Tukker is blij met Kalezic. "Gisteren was een vervelende dag, maar vandaag schijnt gelukkig de zon weer. We denken met Kalezic een ervaren verdediger in huis te hebben gehaald."
Bron: Omroep Gelderland

Tja, met alle respect, maar Kalezic lijkt me niet van het kaliber Grujic.
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 02:27:54 #53
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_20946070
JAAA!! Weer zo'n uitgerangeerde "topper" waar geen winst meer op te behalen is...lijkt me weer een wanhoopsaankoop...diep en dieptriest. Niks ten nadele van Kalezic, die kan best potje ballen, maar lange termijn visie is wel foetsie ondertussen...

34 jaar en een contract voor 2 seizoenen...wanneer leren ze het nou eens daar in DTC...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  vrijdag 30 juli 2004 @ 09:54:56 #54
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_20948408
quote:
Affaire Ilja van Leerdam opgelost

Ilja van Leerdam speelt dit seizoen gewoon voor De Graafschap. Donderdag sprak de Doetinchemse club uitgebreid met oud-shirtsponsor Gerard Sanderink, die dreigde Van Leerdam mee te nemen naar FC Groningen. Sanderink is hoofdsponsor van die club.

Sanderink leende De Graafschap in 2001 ruim twee ton in euro's om Van Leerdam te kopen van Helmond Sport. Onlangs eiste de geldschieter het gehele bedrag terug, maar De Graafschap interpreteert de afspraken anders en vindt dat Sanderink slechts de helft terug hoeft. Sanderink wilde Van Leerdam tussentijds graag verkopen, maar dat lukte niet. FC Groningen toonde echter geen concrete belangstelling voor Van Leerdam, al informeerde de noordelijke club onlangs wel bij De Graafschap naar de middenvelder. Directeur Tukker is opgelucht dat de affaire opgelost is: "We waren het echt zat. Deze zaak is uit de wereld. Ilja van Leerdam blijft hier. Ja, natuurlijk is er een financiële regeling met Sanderink getroffen, maar daar doe ik geen mededelingen over."

Pikant is dat Sanderink met zijn bedrijf Centric toch sponsor blijft bij De Graafschap, al gaat dat om veel minder grote bedragen dan voorheen.
*opgelucht
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:52:04 #55
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_20956452
Slecht nieuws hoor...kost ze weer geld en dat gaat ten koste van aankoopbudget dat toch al minimaal was. En Ilja...mja zo'n topper is het niet eerlijk gezegd..

Ik denkd at die financiele oplossing bestaat uit een ding en dat is dat Sanderink een jaartje of 2 gratis mag adverteren in ons stadion....lekker slim. Kost je aantal reclameplekken en dus inkomsten...vind het maar een vreemd verhaal hoor.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  vrijdag 30 juli 2004 @ 20:09:30 #56
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_20961452
Ilja is een "beter iets dan niets"-geval. kan aardig voetballen, maar voor dat geld had er ookwel een speler met iets meer klasse mogen komen. maarja, beter iets dan niets
  zaterdag 31 juli 2004 @ 11:33:59 #57
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_20971722
quote:
De Graafschap wil Berck Beelenkamp terug

De Graafschap poogt Milan Berck Beelenkamp te strikken voor een terugkeer naar Doetinchem. De verdediger traint momenteel bij FC Volendam om zijn conditie op peil te houden.

Berck Beelenkamp kreeg in April van dit jaar te horen dat zijn aflopende contract niet verlengd zou worden, De 26 jarig BB speelde een ijzersterke nacompetitie en hoopte na de promotie alsnog op een nieuwe verbintenis. Die kwam er echter niet omdat De Graafschap hoopte op andere spelers. Voetballer als Spira Grujic en Feyenoorder Peter van den Berg kwamen echter niet. Omdat de selectie, ondanks de komst van AGOVV-verdediger Darije Kalezic, smal is, wil de Doetinchemse club Berck Beelenkamp binnen halen. Berck Beelenkamp, die vanaf 1999 in Doetinchem speelde, gaf onlangs aan dolgraag terug te keren naar de Achterhoekse eredivisionist.

Verder hoopt de club nog steeds op Geert den Ouden, maar het Zweedse Djurgardens wil geld zien voor de aanvaller.
Beetje laat .
pi_20996513
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 11:33 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Beetje laat .
Lekker beleid ook weer, voor hetzelfde geld was er nu een andere club geweest terwijl ze 'm gewoon gelijk na de nacompetitie hadden kunnen vastleggen... Wel weer typerend voor het beleid; alles op het laatste moment... Zo ook bij de jubileumwedstrijd...
pi_21001135
Succes dit seizoen, de graafschap
slettebak [@] gmail.com
  zondag 1 augustus 2004 @ 23:47:29 #60
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_21001152
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 23:46 schreef JaWi het volgende:
Succes dit seizoen, de graafschap
Danku.
pi_21001165
Ajax wint de Champions League
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 12:22:43 #62
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_21029314
quote:
Johan Tukker: Eerst een aanvaller erbij

De Graafschap wil zich zo snel mogelijk versterken in de voorhoede. De eredivisionist doet de komende dagen nog een laatste poging Geert den Ouden bij het Zweedse Djurgardens IF los te weken.

“We hebben na de oefenwedstrijd tegen VFL Bochum (3-0 verlies) de balans opgemaakt en zijn tot de conclusie gekomen dat de tekortkomingen voorin liggen”, zegt algemeen directeur Johan Tukker. “De middelen zijn beperkt”, vervolgt Tukker. “Ook de naam van Milan Berck Beelenkamp is bij ons bekend. We willen hem ook wel terug halen, maar er moet eerst een aanvaller bij. Reken maar dat iedereen z’n stinkende best doet”.
quote:
De Graafschap vindt nog geen shirtsponsor

De Graafschap is er nog niet in geslaagd een shirtsponsor te vinden voor het nieuwe seizoen. De competitie voor de kersverse eredivisionist begint over twaalf dagen.

De Graafschap droeg de afgelopen vijf jaar de naaam Centric op de borst, maar het automatiseringsbedrijf haakte deze zomer af. “We zijn nog steeds bezig”, verteld algemeen directeur Johan Tukker. “Het is niet de makkelijkste tijd om een shirtsponsor te vinden”.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 11:37:39 #63
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_21050310
quote:
De Graafschap verplettert ESA met 16-1.

De Graafschap heeft vanavond flink toegeslagen. Tegen 3e klasser ESA, die net als De Graafschap dit jaar ook 50 jaar bestaat, werd het na een ruststand van 1-7 uiteindelijk 1-16. En daarmee mochten de amateurs ook nog mee tevreden zijn, want er werden namelijk nog vele kansen gemist.

Op Sportpark Rijkerswoerd in Arnhem Zuid waren echter slechts 600 toeschouwers getuige van de monsteroverwinning. Reeds na 90 seconden was het 0-1 door Ruslan Valeev en het hield daarna niet meer op. ESA die afgelopen seizoen op een haar na promotie miste naar de 2e klasse was totaal geen partij voor De Graafschap. Aanval op aanval ging richting ESA doel. Helaas werd het ritme in de wedstrijd nogal eens verstoord omdat er maar 1 goede bal aanwezig was en men deze eerst uit de struiken moest halen. De reserveballen werden door trainer Kruys afgedaan als “campingballen” en mochten niet gebruikt worden. Met de regelmaat van de klok vielen echter de doelpunten, waaronder een zuivere hattrick van van Beukering tussen de 25e en 33e minuut, al viel die laatste wel uit een penalty. Vlak voor rust viel de eretreffer voor de amateurs na een misverstand tussen keeper Klak met zijn verdediging,

Na rust stuurde Kruys een kompleet nieuw elftal het veld in. Maar voor de amateurs werd het er niet beter op, want de 2e keus van de trainer waren erg ambitieus en tot de verplichte drankpauze in de 75e minuut scoorde men er veelvuldig op los. Toen mocht ook Arjan Goorman zijn debuut maken. Het warme weer had echter ook zijn tol geëist. Het tempo werd minder en het schieten werd onzuiverder. Vooral Sjoerd Ars had er nogal last van. De mooiste kansen waren aan hem niet besteed, waaronder een penalty. Een wedstrijd waar men maar niet al teveel waarde aan moet hechten: komende vrijdag tegen FC Zwolle in Ulft weet men waar men staat.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 11:39:26 #64
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_21050358
quote:
Kruys: oefenpotjes hebben nut.

Oefenwedstrijden als tegen ESA uit Arnhem hebben wel degelijk nut voor De Graafschap. Dat zei trainer Gert Kruys na afloop van het met 16-1 gewonnen duel.


"Natuurlijk kom je niet onder druk te staan, maar je kunt werken aan je zelfvertrouwen. Bovendien scoor je veel en dat is ook belangrijk. Al vind ik dat we ook nu weer kansen morsten", aldus de coach van De Graafschap. De winst van 16-1 betekende de grootste score uit de oefencampagne van De Graafschap. Donderdagavond speelt de Doetinchemse club om zeven uur een wedstrijd tegen OBW in Zevenaar.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 11:46:20 #65
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_21050509
Dat ze samen met NEC boven Vitesse mogen komen te staan....

*proost
wordt aan gewerkt....ben net terug
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:20:19 #66
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_21051245
Moet lukken
  woensdag 4 augustus 2004 @ 21:05:10 #67
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_21060509
quote:
Berck Beelenkamp kan naar Heracles

Milan Berck Beelenkamp staat in de belangstelling van Heracles Almelo. De verdediger, die 5 jaar voor De Graafschap speelde, heeft een uitvoerig gesprek gehad met trainer Peter Bosz van de eerstedivisieclub.

Berck Beelenkamp, die momenteel traint bij Volendam, ziet Heracles wel zitten."Bosz was enthousiast, hij komt goed op mij over. Ik heb bij De Graafschap ook altijd prima met hem gewerkt." Ook AGOVV heeft Berck Beelenkamp gepolst voor een overgang naar Apeldoorn, maar De Graafschap heeft nog altijd zijn voorkeur. "Ik wacht af hoe hun plannen met een spits verlopen."
pi_21080813
quote:
De Graafschap hoopt op Arvid Smit

De Graafschap wil Arvid Smit opnieuw huren van PSV. De middenvelder degradeerde twee jaar geleden met De Graafschap naar de eerste divisie, waarop PSV Smit verhuurde aan FC Groningen.

Dit seizoen werd de aanvallend ingestelde speler echter weer teruggehaald naar Eindhoven. Bij PSV komt Smit wederom niet in aanmerking voor een basisplaats. Graafschap-voorzitter Ap Ruesink: "wij hebben geinformeerd bij PSV naar Smit. We weten dat hij graag wil, maar de vraag is of ze hem laten gaan."

Smit is op dit moment met PSV in Engeland waar de Eindhovense club een vriendschappelijk toernooi afwerkt. De voetballer was donderdagochtend niet bereikbaar voor commentaar. De Graafschap ziet in Smit een welkome versterking voor het middenveld. Graafschap-trainer Gert Kruys vindt dat er op het middenveld van de Superboeren nog spelers met diepgang ontbreken.

Behalve Smit hoopt De Graafschap ook zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen over de komst van spits Geert den Ouden. Den Ouden staat nog onder contract bij de Zweedse club Djurgardens IF.

Bron: Omroep Gelderland
Ik hoop met ze mee, maar ik moet het eerst nog maar zien gebeuren. Grujic zou ook graag willen, Den Ouden ook
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:44:27 #69
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_21096019
ik hoop dat 't doorgaat..
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 22:45:58 #70
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_21108386
Feyenoord here we come!!

1-2 verloren van Zwolle...

Ik feliciteer bij deze alle feyenoorders vast maar met een 6-0 overwinning
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_21110004
Wat een wanbeleid daar ook he Uitgerekend hun beste verdediger komt al 2 jaar voor PSV uit op huurbasis En dan zo'n apenkoning genaamd Kalezic houden, ja ja, bij AGOVV moet je wezen om spelers te halen voor lijfsbehoud Evenals Carrilho een zware kutaankoop is ADO afdankertje is dat. Wat ik niet begrijp...... 11000 stadionplaatsen, Achterhoekse cultuur en zo en wat doet het bestuur? Ze halen sukkels als Carrilho en Kalezic en hopen op Den Ouden die toch voor ADO kiest. Probeer dan een paar prima spelers te huren in plaats van 30+ spelers te halen die op hun top invaller bij RKC Waalwijk waren.......En als ik dan zie dat Heerenveen Rose en Yildirim vastlegt, Utrecht Douglas haalt enz. enz. dan denk ik, waarom kan het G-team dat niet? Probeer dan een Jakobsen van PSV te huren, of een aantal spelers uit het tweede van Ajax of Feyenoord die net te kort schieten voor het eerste te halen. Vrijwel iedere club probeert dit...... behalve De Graafschap
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 10:34:01 #72
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21115393
quote:
'Den Ouden verkiest ADO boven De Graafschap'

De Graafschap lijkt Geert den Ouden, de spits waar het de voorbije maand zo op had gehoopt, dan toch nog mis te lopen. De lange aanvaller, afgelopen seizoen spelend in Zweden, lijkt de voorkeur te geven aan ADO Den Haag.
De club uit de residentie heeft intussen overeenstemming bereikt met Den Oudens huidige club Djurgårdens IF. De Graafschap heeft bij de Zweedse club eenzelfde bod gedaan, maar lijkt niettemin achter het net te zullen vissen.

Te meer ook daar de voorkeur van de aanvaller zelf lijkt uit te gaan naar het ADO Den Haag van oud-Graafschap-trainer Frans Adelaar. 'Ik woon in Rotterdam en dan is Den Haag toch wat dichterbij dan Doetinchem. Maar het zijn beide mooie clubs', aldus Den Ouden tegenover Omroep Gelderland.

Johan Tukker, directeur van de Doetinchemmers, wenste niet te reageren, omdat de onderhandelingen nog in volle gang zijn. 'Het loopt nog', aldus de oud-keeper.
De Narcis van Gabon
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 10:41:19 #73
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_21115486
Ghehehe...dacht dat die Den Ouden er niet wilde spelen, in Den Haag...heb me weer eens vergist kennelijk.

Oja...de naam van Sikora circuleert ook al in Doetinchem

[ Bericht 41% gewijzigd door xJapser op 07-08-2004 10:47:20 ]
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 11:47:59 #74
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_21116419
Vraag me af wat sikora in doetinchem moet
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 12:08:36 #75
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_21116749
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 10:41 schreef xJapser het volgende:
Ghehehe...dacht dat die Den Ouden er niet wilde spelen, in Den Haag...heb me weer eens vergist kennelijk.

Oja...de naam van Sikora circuleert ook al in Doetinchem
Inderdaad, ik had begrepen dat het om racistische spreekkoren zou gaan. Bron
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')