abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 augustus 2004 @ 21:28:05 #76
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21408320
Wat een gave einde van de eerste aflevering van Angel s5

Wesly: Spike..
Angel: Spike!
Harmony: HoneyBear?

Wat GAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!

Friends don't let friends remain beardless...
pi_21408365
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 21:28 schreef Dizer het volgende:
Wat een gave einde van de eerste aflevering van Angel s5

Wesly: Spike..
Angel: Spike!
Harmony: HoneyBear?

Wat GAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!

Zo echt wel! Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren rond Wolfram and Hart
E più mi vorrai e meno mi vedrai
E meno mi vorrai e più sarò con te
pi_21408489
Geweldige aflevering!
Bevatte alles wat ik miste: humor, actie en een verhaal.

Trouwens, Harmony zei Blondy Bear.
pi_21408525
Aaaaah, eindelijk weer Angel En dat einde ja... "Blondie bear?"
The prettiest people do the ugliest things
pi_21408567
Vind Angel alleen niet meer wat hij eens was, in de eerdere seizoenen vond ik hem iets overtuigender, maar ja zal wel aan mij liggen
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_21408581
SPIKE!!! Wat vet! Hijs er nog
pi_21408665
Ik had echt niet kunnen raden dat Spike er nog in zat, behalve dat hij er bij de begincredits al bij stond
Haalde de spanning een beetje weg vind ik....
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_21408881
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 21:28 schreef Dizer het volgende:
Wat een gave einde van de eerste aflevering van Angel s5

Wesly: Spike..
Angel: Spike!
Harmony: HoneyBear?

Wat GAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!

die is idd goed!!

heb je trouwens die slechter ondertiteling gezien?

Angel zegt: how long are they gone?
ondertiteling : zijn ze al lang weg?
Harmony: about 10 minutes.
onderiteling: Ja
Dit keer zonder signature
pi_21409284
dat met die ondertitels was mij niet opgevallen. En dat van Spike wist ik al maanden en was dus helemaal geen verassing meer...
People live to learn things, and I learn to live...
  donderdag 19 augustus 2004 @ 22:47:57 #85
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21410698
Nee van Spike wist ik echt ook al heel lang! En dat van de ondertitels, dat volg ik niet echt. Meestal kijk ik zonder ondertitels te lezen. Wat een gave aflevering zeg, en wat zakelijk..
Niks voor Angel. Maar jah, ik ben benieuwd!!
En Spike en Harmony erin! Geweldig!!!

cast-spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu alleen nog een spinoff met Spike, Harmony, Willow, Faith, Anya (terug uit de dood of zo), Xander, Andrew en Fred
en dan ben ik helemaal tevreden :')
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 19 augustus 2004 @ 22:49:10 #86
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21410728
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:14 schreef Glitch83 het volgende:
[afbeelding]
Seizoen 7 van Buffy vandaag binnengehad

[afbeelding]

En daarmee is Buffy compleet
Vind je het ook zo erg dat deel 1 van de serie niet zo mooi tussenpast?
Ik vind het zo jammer dat daar geen boekversie van is!!
Friends don't let friends remain beardless...
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:12:11 #87
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21455862
Vandaag gehoord dat de mooie Charisma Carpenter aka Cordilia aka Cordy een gastrol gaat spelen in Charmed!! Naar mijn idee een van de mooiste vrouwen op de wereld

Friends don't let friends remain beardless...
pi_21460609
Harmony is een goede keus vind ik. Erg leuk om haar zo compleet onverwacht toch nog eens terug te zien .
Eigenlijk is het een irritant, naief en dom wicht, maar dat geeft juist wat extra's .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_21460975
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 10:41 schreef WheeleE het volgende:
Harmony is een goede keus vind ik. Erg leuk om haar zo compleet onverwacht toch nog eens terug te zien .
paar grappige quotes van haar..

Wesley: Spike?
Angel: Spike!?
Harmony: Blondie Bear?

Angel: You're my secretary!?
Harmony: Er Hello! Assistant!
Angel: Explain why I shouldn't kill you.
Harmony: Secretary is fine.

Fries: I say the magic word, the only people left standin' are gonna be the ones that are already dead.
Harmony: That's a relief. (everyone glares) I mean, 'Hey!'
Dit keer zonder signature
  zondag 22 augustus 2004 @ 11:52:55 #90
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_21461505
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 21:55 schreef Dizer het volgende:
Ach so!

Trouwens, heb net The Body 5x16 gekeken van Buffy.
Das de aflevering waarin Joyce (moeder van Buff en Dawn) doodgaat.
Ik voel me helemaal naar hierdoor

Is trouwens, qua aflevering, echt ijzersterk in dialogen. Hoe die ook is opgebouwd. Helemaal wanneer Willow, Tara, Anya en Xander in de kamer van Willow zijn en Willow zoekt haar blauwe sweater en hem niet kan vinden. En dan opeens Anya het vindt maar niks vanaf weet en dan Willow het nog steeds niet tegenkomt. Volgens mij wil Joss hiermee wat zeggen. Iets met dood vergelijken?

Ook eindelijk zien we in deze aflevering een zoen tussen Willow en Tara
Maar bovendien, vind ik het ijzersterk hoe Anya opeens moest huilen. Zeer mooi gedaan!!
Hoe dan ook, het is een van de triestste afleveringen ooit. Ik voel me echt helemaal naar.
Joss heeft echt een mooie aflevering hiermee neergezet, zijn doel was dan ook om de dood zo echt mogelijk te brengen. Ik denk zelf dat de scene van het truitje het gevoel moet geven van verwarring. Niemand weet precies raad met de situatie, de hele aflevering is dan ook als een soort waas neergezet, alsof het een nachtmerrie is die niet ophoud. Let ook op het feit dat er geen muziek bij de aflevering zit dit geeft een nog meer naar gevoel, zoals Joss ook zei, de muziek zou de kijker een rustgevend gevoel kunnen geven en dat is nou net wat hij niet wou.

Zijn er hier ook mensen die seizoen 7 toch wat vonden tegenvallen? Na een geweldig seizoen 6 te hebben gezien, met daarin de drie beste bad guy's ooit vond ik seizoen 7 nogal zwakjes. De badguy die btw ook al veel eerder in de buffy serie te zien valt (seizoen 2 of 3 dacht ik) heeft weinig inhoud. En buffy die maar constant preken loopt te geven kwam op het laatst toch wel mijn strot uit. Joss zei ik meerdere interviews dat seizoen 6 een wat donkerder seizoen was maar dat in seizoen 7 toch echt meer de humor weer zou komen. Mijn gevoel zegt dat seizoen 6 toch echt de betere dialogen in zich had. Al lag ik zowat op de grond wanneer spike wakker schrok uit zijn nogal freaky droom.

En kwa spinoffs tja ik denk dat Joss het voor het gezien houd met het Buffy wereldje... Wel erg spijtig maar gelukkig zijn daar dan nog de dvd's en wanneer je alle afleveringen hebt gezien van Buffy / Angel ben je al weer de eerste half vergeten dus kan je mooi overnieuw beginnen
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_21461523
Ah, ik zie dat het op net 5 weer begonnen is.. ben blij dat ik via internet heb gedownload vorig jaar; dvd-kwaliteit, geen ondertitels en geen reclames en kijken wanneer je maar wil

Maar veel plezier met seizoen 5 allemaal. vooral de 2de helft van seizoen 5 is erg goed. Van de eerste helft zijn vooral aflevering 4, 7, 8 en 11 goed.

Ook even mededeling: Aangezien jullie Angel en Buffy fans zijn.. beide shows van Joss Whedon. Wil ik jullie graag laten weten dat Joss Whedon met een film bezig is gebasseerd op zijn show Firefly.

De film heet Serenity en op de volgende sites kan je er meer over lezen:

http://www.serenitymovie.com/
http://www.mediasharx.com/index.php/columns/2548
http://www.imdb.com/title/tt0379786/

Ik heb firefly gezien en was echt een hele goede serie en ik denk dat de film geweldig wordt. Relaxte cast, goed concept, orgineel, geschreven en directed door Joss Whedon en zeer goede acteurs.

Natuurlijk allemaal in de bioscoop gaan kijken wanneer die hier uitkomt (mei 2005) om zo joss whedon te helpen EN om natuurlijk een goede film op het grote scherm te zien!
  zondag 22 augustus 2004 @ 12:10:37 #92
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_21461779
Ja een film waar ik ook zeker wel naar uit kijk maar weet iemand of de serie ook te bestellen is op dvd?
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  zondag 22 augustus 2004 @ 12:35:40 #93
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_21462154
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 11:52 schreef DragonFire het volgende:

[..]

En buffy die maar constant preken loopt te geven kwam op het laatst toch wel mijn strot uit.
Dat maakte het wel weer hilarisch hoe Andrew commentaar gaf op haar speeches in aflevering 16 (Storyteller):
"Even Willow looks bored, and she usually can take a lot of this stuff!"
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 22 augustus 2004 @ 13:43:53 #94
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21463452
Ik vond seizoen 7 beter dan 6. De dialogen vond ik veel beter en het draaide om Spike
Ik vond het einde van seizoen 7 erg goed, maar had het nog beter verwacht! Ik vond daadwerkelijk het einde van Seizoen 5 veel en veel beter! Van mij had het einde van seizoen 7 het daadwerkelijk einde van seizoen 5 mogen zijn! Was nóg beter geweest! Maar jah, als de hoofdrospeler 3 keer doodgaat, dan is het niet meer leuk als ze voor de vierde keer weer doodgaat!!
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 22 augustus 2004 @ 14:24:10 #95
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_21464359
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 12:35 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Dat maakte het wel weer hilarisch hoe Andrew commentaar gaf op haar speeches in aflevering 16 (Storyteller):
"Even Willow looks bored, and she usually can take a lot of this stuff!"
Andrew vond ik een erg grappig personage in seizoen 7, verder ben ik meer angel fan dan buffy. Ik vind buffy wel leuk, maar wat me opviel was dat het naar mijn mening slechter werd toen met riley, ik vond het gewoon te soaperig worden, gelukkig werd het wel weer beter, maar seizoen 1 en 2 hebben ze nooit kunnen toppen

Overigens vind ik hetzelfde bij angel, zeker seizoen 4 is duister en bevat niet vaak de humor die ik in angel juist zo sterk vind. Gelukkig is seizoen 5 het beste seizoen dat ze gemaakt hebben Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben: You're in a for a treat.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  zondag 22 augustus 2004 @ 15:55:08 #96
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21466053
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 14:24 schreef Roa het volgende:
Andrew vond ik een erg grappig personage in seizoen 7, verder ben ik meer angel fan dan buffy. Ik vind buffy wel leuk, maar wat me opviel was dat het naar mijn mening slechter werd toen met riley, ik vond het gewoon te soaperig worden, gelukkig werd het wel weer beter, maar seizoen 1 en 2 hebben ze nooit kunnen toppen
Ik vond dus seizoen 2 en 3 zo ijzersterk. En dan ook nog seizoen 5. Glory is by far de leukste eindschurk ooit!!! Zo komisch en zoooo goed gewoon
En ik sprong echt letterlijk een gat in de lucht toen Riley weg ging! Wat was ik blij zeg! Ieegh, Riley was by far de slechtste persoon in heel Buffy!!!
quote:
Overigens vind ik hetzelfde bij angel, zeker seizoen 4 is duister en bevat niet vaak de humor die ik in angel juist zo sterk vind. Gelukkig is seizoen 5 het beste seizoen dat ze gemaakt hebben Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben: You're in a for a treat.
Dat hoor ik dus vaker. Ik ben echt benieuwd naar de laatste seizoen!!!
Ik vind het eerste aflevering al ijzersterk van de laatste seizoen~!!. Helemaal het einde
En Harmony is gewoon zoo komisch! Ze hoort echt meer bij de Angel cast dan bij de Buffy cast!!
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 22 augustus 2004 @ 16:07:59 #97
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_21466284
Ik kijk zelf ook naar buffy en ben er best wel verslaafd aan.
verder heb ik nog een foto voor de liefhebbers. Vind hem wel schattig



Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_21466474
Soo. Zij heeft een mooie lach.
  zondag 22 augustus 2004 @ 16:22:29 #99
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_21466574
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 15:55 schreef Dizer het volgende:
En ik sprong echt letterlijk een gat in de lucht toen Riley weg ging! Wat was ik blij zeg! Ieegh, Riley was by far de slechtste persoon in heel Buffy!!!
Riley
En hoe slecht geacteerd toen hij in seizoen 6 terug kwam, bah nogmaals
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_21467439
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 15:55 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik vond dus seizoen 2 en 3 zo ijzersterk. En dan ook nog seizoen 5. Glory is by far de leukste eindschurk ooit!!! Zo komisch en zoooo goed gewoon
En ik sprong echt letterlijk een gat in de lucht toen Riley weg ging! Wat was ik blij zeg! Ieegh, Riley was by far de slechtste persoon in heel Buffy!!!
[..]

Dat hoor ik dus vaker. Ik ben echt benieuwd naar de laatste seizoen!!!
Ik vind het eerste aflevering al ijzersterk van de laatste seizoen~!!. Helemaal het einde
En Harmony is gewoon zoo komisch! Ze hoort echt meer bij de Angel cast dan bij de Buffy cast!!
Seizoen 4 van angel vond ik erg slecht net als buffy seizoen 4
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 13:43 schreef Dizer het volgende:
! Ik vond daadwerkelijk het einde van Seizoen 5 veel en veel beter! Van mij had het einde van seizoen 7 het daadwerkelijk einde van seizoen 5 mogen zijn! Was nóg beter geweest! Maar jah, als de hoofdrospeler 3 keer doodgaat, dan is het niet meer leuk als ze voor de vierde keer weer doodgaat!!
Misschien dat sarah toen al wilde stoppen met buffy

Maar wisten jullie al over de buffy tekenfilm nhier de bron http://www.tvtome.com/tvt(...)the_Animated_Series/


Please disregard the previous two entries until we have sources. The latest news is from TV Guide as reported by animationinsider.net. According to this article, Sarah Michelle Gellar will not be involved with the series. Alyson Hannigan, Nicholas Brendon, and Anthony Stewart Head will be providing voices, and Giselle Lore will be the voice of Buffy. There is currently no word on whether David Boreanaz, James Marsters, Charisma Carpenter, or Michelle Trachtenberg will be involved at all.

The animated series is still planned to begin during the first season of the original show. Please do not post any further rumors in this location without source links.
More Info
June 28, 2004

Tara, Oz and Spike to return!

Joss is trying his very best to get back every cast member of Buffy, to do their respective voices for the animated series. He asked Amber, Seth and James if they would join, and while Amber said yes, Seth and James are still thinking about it.

Oz is said to be living in Cleveland, while Tara comes back from the dead, to assist Willow, and Spike comes to Cleveland with the scoobie gang but everyone but Buffy knows he's there.

However, the story lines could all change, but Joss is 80% certain, this animated spin off, will carry on from the final of Buffy The Vampire Slayer 'Chosen'
June 24, 2004

Michelle as Dawn?

Joss is in talks with Michelle if she would play the voice role as Buffy's younger sister, Dawn Summers. Michelle is unsure about this, and hopes to try new things and get away from the Buffy world. However, she has not said no, so fingers crossed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')