abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 juli 2004 @ 15:44:31 #76
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20722976
quote:
Op maandag 19 juli 2004 15:38 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Al spelen die niet mee, met de huidige selectie moeten ze het ook kunnen redden lijkt me...
Dat is misschien wel zo. Al konden die ook niet altijd brengen wat ze moesten brengen vorig seizoen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20723078
quote:
Op maandag 19 juli 2004 15:44 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Dat is misschien wel zo. Al konden die ook niet altijd brengen wat ze moesten brengen vorig seizoen.
Klopt, maar dat was helemaal aan het eind van het seizoen toen iedereen er doorheen zat en Ronaldo op cruciale momenten geblesseerd was. Nu heb je in ieder geval Samuel erbij in de verdediging én is Ronaldo terug gekomen in optima forma. Vorig jaar mocht ie dan een paar kilootjes teveel hebben, nu vind ik em er behoorlijk afgetraind uitzien.
  maandag 19 juli 2004 @ 15:55:17 #78
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20723214
quote:
Op maandag 19 juli 2004 15:49 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Klopt, maar dat was helemaal aan het eind van het seizoen toen iedereen er doorheen zat en Ronaldo op cruciale momenten geblesseerd was. Nu heb je in ieder geval Samuel erbij in de verdediging én is Ronaldo terug gekomen in optima forma. Vorig jaar mocht ie dan een paar kilootjes teveel hebben, nu vind ik em er behoorlijk afgetraind uitzien.
[afbeelding]
Hopelijk laat hij nu de hamburgertjes links liggen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20723319
quote:
Op maandag 19 juli 2004 15:55 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]
Hopelijk laat hij nu de hamburgertjes links liggen.
Hij heeft geloof ik ook een topmodel aan de haak geslagen dus ja, dan moet ie daar wel van afblijven...
  maandag 19 juli 2004 @ 16:01:50 #80
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20723382
quote:
Op maandag 19 juli 2004 15:59 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Hij heeft geloof ik ook een topmodel aan de haak geslagen dus ja, dan moet ie daar wel van afblijven...
Dat is natuurlijk ook weer niks zit die arme jongen daar s'avonds aan een radijsje en een halve wortel. Dan valt ie straks nog flauw op het voetbalveld.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20723456
quote:
Op maandag 19 juli 2004 16:01 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk ook weer niks zit die arme jongen daar s'avonds aan een radijsje en een halve wortel. Dan valt ie straks nog flauw op het voetbalveld.
  maandag 19 juli 2004 @ 16:10:32 #82
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20723558
Ik hoop ook trouwens dat Becks enzo dit jaar minder op pad zijn voor promotionele activiteiten. Scheelt ze ook weer energie.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20723658
quote:
Op maandag 19 juli 2004 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik hoop ook trouwens dat Becks enzo dit jaar minder op pad zijn voor promotionele activiteiten. Scheelt ze ook weer energie.
Ja, daar gaat Camacho wel voor zorgen...hij heeft al gezegd dat ze dat wel kunnen vergeten...streng maar rechtvaardig
  maandag 19 juli 2004 @ 16:18:08 #84
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20723701
quote:
Op maandag 19 juli 2004 16:15 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Ja, daar gaat Camacho wel voor zorgen...hij heeft al gezegd dat ze dat wel kunnen vergeten...streng maar rechtvaardig
Ze nemen die klote spotjes maar op in hun vakantie. Ze worden toch betaald om te werken, niet om met een lollie op hun kop te tikken of met een tube pringles te staan jongleren.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 20 juli 2004 @ 09:14:35 #85
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20737163
AS.com heeft weer een leuk lees-verhaal over onze "nieuwe" aankoop Viera

Ze laten de vergelijkingen zien met de andere grote aankopen. Beetje met de speler flirten zodat ie bij de club aangeeft dat ie weg wil. Dan ziet de club dat ze een ongemotiveerde speler hebben en willen ze hem voor minder geld kwijt. Real heeft Figo's zaakwaarnemen naar Londen "gestuurd" om met Viera's zaakwaarnemer te babbelen en deze heeft aangegeven dat Viera meer z'n best moet doen op het "dwingen" van de transfer (zodat de prijs dus zakt).

Real zou niet meer dan 25 miljoen willen betalen. Niet erg veel geld moet ik zeggen maar dan wil ik wel nog even melden dat Beckham en Ronaldo ook niet veel duurder waren, dus eigenlijk zouden we niet teveel moeten willen lappen.

Over dat verhaal van Porto en de hogere prijs die ze van Real willen zien. Ik heb dat verhaal toen ook op Marca.com gelezen en ik had er zelf nog helemaal niet over nagedacht. Wat een vieze honden hé, Deco, je sterspeler en spelbepaler weg doen voor 18 miljoen en voor een verdediger 30 vragen

Alsof wij Zidane voor 40 wegdoen en Helguera voor 70 Vieze honden, hou je Carvalho maar lekker voor die 30 We komen ze wel nog eens tegen in de CL, zullen we gelijk laten zien dat we het ook zonder Carvalho kunnen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20738032
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 09:14 schreef jojomen4 het volgende:

Ze laten de vergelijkingen zien met de andere grote aankopen. Beetje met de speler flirten zodat ie bij de club aangeeft dat ie weg wil. Dan ziet de club dat ze een ongemotiveerde speler hebben en willen ze hem voor minder geld kwijt. Real heeft Figo's zaakwaarnemen naar Londen "gestuurd" om met Viera's zaakwaarnemer te babbelen en deze heeft aangegeven dat Viera meer z'n best moet doen op het "dwingen" van de transfer (zodat de prijs dus zakt).
Nu je het zegt, zo begon het inderdaad ook met Zidane, Beckham & Co...eerst stug blijven ontkennen en uiteindelijk kwamen ze toch. Het kost wat, maar dan heb je ook wat! Als ie dit kunstje kan flikken dan mag Florentino van mij eeuwig president blijven.
En Carvalho mogen ze bij Porto inderdaad houden, graag of traag...
pi_20738904
Vanavond staat trouwens de eerste oefenpartij op het programma, om 19.00 uur wordt geoefend tegen het jeugdteam van Xerez. De niet-internationals zullen wel het meest aan spelen toekomen, misschien Ronaldo en Roberto Carlos ook wel, ben benieuwd.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 13:00:19 #88
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20741299
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 09:14 schreef jojomen4 het volgende:

Real heeft Figo's zaakwaarnemen naar Londen "gestuurd" om met Viera's zaakwaarnemer te babbelen en deze heeft aangegeven dat Viera meer z'n best moet doen op het "dwingen" van de transfer (zodat de prijs dus zakt).
En mij houden ze er buiten? Kijk dat vind ik nou weer niet netjes van ze.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 20 juli 2004 @ 15:58:46 #89
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20744959
Real Madrid haalt Manchester United in

20/7/2004 10:17

Manchester United is niet langer de waardevolste sportmerknaam ter wereld. ManU werd intussen ingehaald door Real Madrid, zegt Florentino Perez, voorzitter van de Koninklijke, die het afgelopen seizoen maar liefst 138 miljoen euro verdiende aan merchandising.
'Manchester United was enkele jaren geleden nog marktleider', aldus de herkozen Real-preses in het Spaanse Expansión, 'vooral doordat zij qua marktstrategie mijlenver voor lagen op andere clubs. Vanaf vandaag is dat echter niet meer het geval. Real is de bekendste merknaam ter wereld en daar kan geen club meer tegenop.'

De sprong die de Koninklijke de afgelopen jaren heeft gemaakt is een opmerkelijke en grote. Ter vergelijking: de marketingomzet van 138 miljoen euro die de club het afgelopen seizoen haalde, is gelijk aan de totale inkomsten die Real vier jaar geleden wist te genereren.

Eén van de redenen zijn de toppers die Perez naar de Spaanse hoofdstad wist te halen: Perez beloofde de Madrid-fans ieder jaar een nieuwe bomba, en dus kwamen Figo, Zidane, Ronaldo en Beckham. Perez: 'Real Madrid heeft aangetoond dat het aantrekken van grote spelers behoorlijk winstgevend kan zijn. In feite hebben wij gewoon een goed verkopend product proberen te ontwikkelen.'
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 21 juli 2004 @ 10:29:12 #90
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20759953
Stilte voor de storm

Staan maar weinig verhaaltjes in de kranten. Seitaridis wordt bij As genoemd.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20760309
Wedstrijd van gister was meer een training. Camacho heeft Samuel en Helguera in de verdediging getest en Beckham met Helguera op het middenveld, verder valt te vermelden dat Morientes en Ronaldo allebei 2 keer het doel troffen. Ronaldo samen met Morientes in de spits, zou dat niet wat zijn?

Verder is de zaak Eto'o nog steeds aan de gang. Ik vind dat Real er alles aan moet doen om die jongen te houden, zeker niet naar Barcelona laten gaan. Verder moet Roberto Carlos zsm z'n spaanse paspoort zien te krijgen, dan kan Eto'o gauw naar Madrid komen want dat is er echt één voor de toekomst...amper 24 jaar.
pi_20768429
De knoop lijkt doorgehakt, vanochtend tijdens een vergadering tussen Perez, Laporta en Alemany (Mallorca) is duidelijk geworden dat Real ook de overige 50% van de rechten op Samuel Eto'o zal kopen. Dat betekent dus dat ie niet naar Barcelona gaat (oef!!) en dat ie waarschijnlijk nog één jaartje bij Mallorca te blijven en volgend seizoen eindelijk z'n kunstjes bij Real te kunnen komen vertonen. Het vreemde van het verhaal vind ik dat de speler zelf, die net terug is van vakantie, zo te lezen geen enkele zeggenschap in de kwestie heeft gehad. Wel is bekend dat ie bij Mallorca weg wou, dus of ie nou blij is met deze uitkomst...
  woensdag 21 juli 2004 @ 16:24:53 #93
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20768483
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 16:22 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
De knoop lijkt doorgehakt, vanochtend tijdens een vergadering tussen Perez, Laporta en Alemany (Mallorca) is duidelijk geworden dat Real ook de overige 50% van de rechten op Samuel Eto'o zal kopen. Dat betekent dus dat ie niet naar Barcelona gaat (oef!!) en dat ie waarschijnlijk nog één jaartje bij Mallorca te blijven en volgend seizoen eindelijk z'n kunstjes bij Real te kunnen komen vertonen. Het vreemde van het verhaal vind ik dat de speler zelf, die net terug is van vakantie, zo te lezen geen enkele zeggenschap in de kwestie heeft gehad. Wel is bekend dat ie bij Mallorca weg wou, dus of ie nou blij is met deze uitkomst...
Of ze hebben Mallorca afgescheept met een redelijk bedragje om zo de gehele transferssom van Barca op te strijken en die beschikbaar te stellen voor Carvalho en Vieira (en maybe Baros)
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20768742
Vind die eigendomsrechten echt belachelijk. In Italië zijn ook vele spelers eigendom van twee clubs. Levert enkel veel trammelant op en is nadelig voor de spelers. Eto'o is nu ook flink benadeeld. Z'n transfer naar Barça kan hij wel vergeten. Bij Real zal hij ook niet aan de bak komen.
  woensdag 21 juli 2004 @ 16:43:31 #95
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20768916
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 16:34 schreef gras het volgende:
Vind die eigendomsrechten echt belachelijk. In Italië zijn ook vele spelers eigendom van twee clubs. Levert enkel veel trammelant op en is nadelig voor de spelers. Eto'o is nu ook flink benadeeld. Z'n transfer naar Barça kan hij wel vergeten. Bij Real zal hij ook niet aan de bak komen.
Niet persé. Wat ik al zei, Gras, is dat Perez misschien het geld goed kan gebruiken. Nu heeft hij betaald wat hij wou. En kan hij straks de volledige winst pakken i.p.v. de helft. Perez weet ook dat een ontevreden speler niet te behouden is denk ik. Eto'o denkt dat hij in Catalunya beter af is, dus denk ik dat ze hem laten gaan. En dan komen denk ik Vieira en Baros. Perez wil niet de prijs betalen die Porto wil voor Carvalho.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20771198
Eto'o zal vast wel een cluppie vinden. Bij Real zal 'ie toch niet aan de bak komen. Maar dat hele gedoe met 50% eigendomsrechten vind ik belachelijk. Mogen ze wel afschaffen, want slaat gewoon nergens op. Denk dat Perez er vast goed aan heeft gedaan om de resterende rechten op te kopen. Die jongen levert zeker veel geld op na zo'n goed seizoen. Hopenlijk weet Florentino er Vieira mee binnen te halen. Alhoewel dat geld ook elders voor gebruikt kan worden, want Vieira verdient zichzelf zo terug.
pi_20798022
quote:
Op maandag 19 juli 2004 15:03 schreef mr_anonimous het volgende:

Wij hebben slechts Samuel.
Slechts

een van de betere verdedigers van de Wereld.
hij heet niet voor niets "the wall" in Italie.
  donderdag 22 juli 2004 @ 23:07:10 #98
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20798102
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Slechts

een van de betere verdedigers van de Wereld.
hij heet niet voor niets "the wall" in Italie.
Dat slechts moet je lezen in de trant van alleen maar. Walter is een van de beste op zijn positie dat weet ik. Maar ik vind dat het niet bij die ene aankoop mag blijven. Er moet nog een CV komen, een klusjesman op het middenveld en een extra aanvaller.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 23 juli 2004 @ 04:46:27 #99
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20802640
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Dat slechts moet je lezen in de trant van alleen maar. Walter is een van de beste op zijn positie dat weet ik. Maar ik vind dat het niet bij die ene aankoop mag blijven. Er moet nog een CV komen, een klusjesman op het middenveld en een extra aanvaller.
Extra aanvaller is alleen nodig als Morientes weggaat. We hebben als vervangers voor de aanvallende middenvelders ook nog Guti (in mijn ogen een hele goeie) en Solari (ook een hele goeie )

Als we nog 1 CV en een stofzuiger kunnen krijgen zou het al super zijn. Dan hebben we Beckham als wissel voor als de stofzuiger of Helguera niet mee kunnen doen en als dan Samuel of de nieuwe CV niet mee kunnen doen dan kan Helguera naar achteren als vervanger en komt Beckham samen met de stofzuiger op het middenveld. .

Ik ben er bijna zeker van dat er maar 1 CV OF 1 stofzuiger komt, niet beide jammer genoeg. Ik heb het liefst de CV zodat Helguera met Beckham op het middenveld kunnen spelen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20805994
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Dat slechts moet je lezen in de trant van alleen maar. Walter is een van de beste op zijn positie dat weet ik. Maar ik vind dat het niet bij die ene aankoop mag blijven. Er moet nog een CV komen, een klusjesman op het middenveld en een extra aanvaller.
ik zou zeggen alleen nog een middenvelder,want Beckham bakt er niets van centraal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')