abonnement Unibet Coolblue
pi_20422391
Over twee jaar is er grote kans dat de hele verdediging uit andere gezichten zal bestaan, een groot deel van het middenveld. Ik meen dat Pi-Air nog wel een tijdje door wil, dus de stormram blijft nog effies. Maar hoe gaan we die andere posities invullen? Hebben we nog goede linksbacks na Giovanni? Wie komt er naast Heitinga (hopelijk) in het centrum te staan (ben niet zo'n Bouma-fan, hoewel hij redelijk...adequaat was dit toernooi). Kunnen we nog door met Reiziger op rechts? Wordt er opnieuw "een tien" gecreëerd voor VDVaart?
M.a.w.: wie zie je over twee jaar als vaste waarde van de nieuwe generatie?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 5 juli 2004 @ 09:43:51 #2
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_20422646
Seedorf eruit eindelijk!
die gast heeft totaal geen inzicht en geen dreiging naar voren. Liever zie ik dan Sneijder of v.bommel.
Van persie zal ook wel opkomen in de volgende jaren. Rechtsback: Nigel de Jong.
Verder hoop ik dat er nog een goeie linksback ontdekt wordt, want Bronckhorst vind ik niet meer zo goed als hij geweest is ( en Zenden ... mwoa.. )
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 5 juli 2004 @ 09:46:08 #3
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_20422705
Kruiswijk is wel een talent maar of die al een vaste waarde is over 2 jaar
  maandag 5 juli 2004 @ 09:55:36 #5
58653 Jerome125
Makkelijk +2
pi_20422790
Man gewoon alle jonge mannetjes laten spelen
Seedorf er niet uit, eerder Kliuvert, hij is niks.

En de rest omkopen dat ze blijven
Ik ben voor een goede wereld..
pi_20422908
Seedorf bied slecht voetbal, maar is wel stimulerend voor het team!!
  maandag 5 juli 2004 @ 10:15:52 #7
95733 meneerdeman
Why do Birds suddenly appear?
pi_20423097
Pascal Boschaart ..... Dirk Kuyt ... Beide hele goeie spelers voor de toekomst
  maandag 5 juli 2004 @ 10:16:54 #8
82337 Crook
aka thecrook
pi_20423116
quote:
Op maandag 5 juli 2004 09:46 schreef RigorMortis het volgende:
K L U I V E R T
Klopt! Die stopt er ook mee.
For just one day I wanna feel totally free,
no responsabilities, just everything is O.K.
No desires, just surviving is the key,
  maandag 5 juli 2004 @ 10:19:39 #9
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_20423155
quote:
Op maandag 5 juli 2004 10:15 schreef meneerdeman het volgende:
Pascal Boschaart ..... Dirk Kuyt ... Beide hele goeie spelers voor de toekomst
Laat die 2 zich eerst maar eens bewijzen! Dirk Kuyt heeft laten zien dit jaar dat hij de top nog niet aankan...verder roept iedereen moord en brand over die Boschaard, maar die moet zich ook nog maar eens bewijzen dit jaar!
Accept you're dead and start living
pi_20423333
quote:
Op maandag 5 juli 2004 10:19 schreef bramos-elvis het volgende:

[..]

Laat die 2 zich eerst maar eens bewijzen! Dirk Kuyt heeft laten zien dit jaar dat hij de top nog niet aankan...verder roept iedereen moord en brand over die Boschaard, maar die moet zich ook nog maar eens bewijzen dit jaar!
Top niet aankan? Het was duidelijk dit EK dat een speler die "de top" niet aankon toch de gevaarlijkste en doelpuntrijkste man was! Milan Baros! (bankzitter bij Liverpool)


En wat dacht je van Antonis Nikololidis?? Die is 2e keeper bij Panathinaikos.Hij ziet er klungelig uit als er een hoge bal komt, maar het is een perfecte lijnkeeper en dat had die wel bewezen dacht ik zo.

Dus je hoeft niet perse de top aan te kunnen om een goed EK te draaien.


ontopic:

Ik denk dat Nigel de Jong en Robin van Persie er over 2 jaar zeker bij zullen zijn. In de voorhoede hoeft er niemand bij, ja misschien een rechter vleugelspeler, maar als die er niet is dan moeten we maar 4-4-2 gaan spelen met een aanvallende middenvelder.
  maandag 5 juli 2004 @ 10:31:15 #11
33189 RM-rf
1/998001
pi_20423378
quote:
Op maandag 5 juli 2004 09:22 schreef Mwanatabu het volgende:

Hebben we nog goede linksbacks na Giovanni?
...slik ...

hoe ver wil je gaan in het hangen aan een ultieme mythe dat nederland zo aanvallend is ingesteld ...
maar in werkelijk houdt men keihard vast aan het idee van de traditionele 'links- en rechts-backs':
een verdiger die vervolgens een essentiele rol speelt in de opbouw over de vleugel.

om dat te bereiken worden aanvallende middenvelders als v Bronkhorst omgevormd tot verdedigers; met als resultaat dat je daar mensen hebt staan die verdedigend vaak zwak zijn en fouten maken, en meer voor opbouw geschikt zijn, maar als ze daaraan willen beginnen al een te ver naar achteren staan...

Het zou slimmer zijn als men in nederland minder hing aan taktische systemen die men 10 jaar terug ooit eens gebruikt zou hebben (wat vaak niet het geval is, de succesvolste nederlandse elftallen 1974 en 1988 speelden helemaal niet zo sterk over de vleugels, maar altijd met centraal georienteerde spitsen en sterke ondersteuning in het centrum en een sterk middenveld).
Maar men ook eens kijkt naar gewoon welke spelers de vorm hebben, en met welk systeem men op basis van de spelersgroep het beste kan spelen:

Ik hoop zelf dat nederland in de nabije toekomst eerder met een 3-mans zone-verdediging gaat spelen: hiervoor is de huidige spelersgroep veel geschikter:
wat hooguit mist is dan een sterke regisseur van achteruit, iemand met een scherpe passing en opbouw: alhoewel ik vermoed dat spelers als Seedorf en Sneijder daartoe wel mogelijkheden hebben: als er een duidelijk eenduidig systeem komt met vaste 'taken'.

Maar iig van dat oude back-idee afstappen, daarmee verlies je twee spelers, mensen die meestal geen direkte tegenstander hebben en dus dan maar momenteel zich met de opbouw gaan bezighouden, waardoor ze vaak zowel opbouwend te zwak zijn, maar ook in de afdekking van hun 'zone' te vaak fouten gaan maken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 5 juli 2004 @ 10:39:19 #12
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_20423521
FF turfen hoeveel mensen het verhaal van RM-rf hebben gelezen

Ik niet...
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_20423699
Hier hebben we al tig topics over...
  maandag 5 juli 2004 @ 10:53:02 #14
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_20423768
Laat de nieuwe generatie nou bewijzen of het beter kan en zo niet: dan zetten we gewoon weer bejaarden in.
The Internets, I needs it..
pi_20423811
quote:
Op maandag 5 juli 2004 10:39 schreef dabadbass het volgende:
FF turfen hoeveel mensen het verhaal van RM-rf hebben gelezen

Ik niet...
ik ook niet,wel die van jou
Refuse/Resist/Innerself
pi_20423836
Robin van Persie heeft het IQ van een aardappel. Die mag van mij thuisblijven.
pi_20424123
quote:
Op maandag 5 juli 2004 10:55 schreef Roellio het volgende:
Robin van Persie heeft het IQ van een aardappel. Die mag van mij thuisblijven.
wil jij het onze lieve vrucht de aardappel niet zo in het discrediet brengen
Refuse/Resist/Innerself
  maandag 5 juli 2004 @ 11:41:01 #18
52589 sjun
uit solidariteit
pi_20424790
quote:
Op maandag 5 juli 2004 10:55 schreef Roellio het volgende:
Robin van Persie heeft het IQ van een aardappel. Die mag van mij thuisblijven.
Als iedereen met het IQ van een aardappel thuisblijft dan blijven de tribunes opvallend leeg en zal het gauw gedaan zijn met het professionele voetbal.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  maandag 5 juli 2004 @ 12:30:54 #19
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_20426141
quote:
Op maandag 5 juli 2004 11:41 schreef sjun het volgende:

[..]

Als iedereen met het IQ van een aardappel thuisblijft dan blijven de tribunes opvallend leeg en zal het gauw gedaan zijn met het professionele voetbal.
Dick ging al hoor.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')