abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 juli 2004 @ 23:08:26 #26
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20395302
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 23:02 schreef Zander het volgende:

[..]

Hey, ik heb het Empire State Building voor jou in de aanbieding. Slechts 100 euro, kopen?
ik heb geen 100 euro....ik studeer nog steeds (voor mijn derde diploma, dat wel, maar ik ben nogsteeds student. )
I mean no harm
  zaterdag 3 juli 2004 @ 23:11:01 #27
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20395350
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 23:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Maar dat is nu juist de wet die dit soort dingen onmogelijk maakt
[..]

En wat voor een energie heb je het dan?
Hooguit de potentiele energie omdat ie op tafel ligt en er af kan vallen
Vraagje, wat en waar heb je gestudeert?
[..]

Mensen die weten waar ze het over hebben?
1) ik had het daar niet over dus daar ga ik ook niet verder op in.
2) bindt twee permanente magneten met omgekeerde polariteit aan wiel, verder mag je het verzinnen. Mijn studierichting gaat je niets aan, ik heb wel in die richting gestudeerd (en diploma) maar ik heb niet voor niets mijn profiel leeg.
3) nee, er hoort eigenlijk schabben te staan, maar betweters is ook goed.
I mean no harm
  zaterdag 3 juli 2004 @ 23:21:18 #28
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_20395537
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 23:11 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

1) ik had het daar niet over dus daar ga ik ook niet verder op in.
tuurlijk niet
quote:
2) bindt twee permanente magneten met omgekeerde polariteit aan wiel, verder mag je het verzinnen.
Gebeurt helemaal niets wat energie opleverd.
quote:
Mijn studierichting gaat je niets aan, ik heb wel in die richting gestudeerd (en diploma) maar ik heb niet voor niets mijn profiel leeg.
Welke richting?
Natuurkunde? Dat hou ik voor een gerucht.
quote:
3) nee, er hoort eigenlijk schabben te staan, maar betweters is ook goed.
Schabben? Wat zijn dat?