abonnement Unibet Coolblue
pi_20469704
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:52 schreef Suijk het volgende:
Ik heb die vi nu niet bij de hand, maar het ging erom dat dat een mislukt traject was.
Ik denk ook dat de hoeveelheid mislukte transfers wel ongeveer in evenwicht zijn.
Oké, dan nemen we een jaar (afgelopen seizoen) en vergelijken het aantal miskopen in de selectie tussen ajax en psv
PSV: De teller stopt bij Van der Schaaf
Ajax: Escudé, Soetaers, Sikora, Anastasiou, Grygera, Sonck
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20469717
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:59 schreef keeper het volgende:

[..]

Geldt ook voor jou. Ik kan me inderdaad een heel stel Brazilianen herinneren bij psv, waar die Marquinho ook deel van uit maakte. Zat volgens mij ook een verdediger bij, Jorginho ofzo? Enfin, er waren er iets van 4 ofzo en dat waren allen miskopen. En de al eerder genoemde Oost-Europeanen Skerla, Gakhokidze. Vergeet ik nog bijna die Koreanen, die vooralsnog twijfelgevallen zijn.

Naja, kom maar met een lijstje .
Toevoegingen:
Kralj, Addo, Dirkx, Nikiforov, Fuchs, Claudio, Ramzi, Iwan, Stinga, Kolkka.
Niet om iets uit te lokken, maar er zitten er toch genoeg bij waar je als psv-er ook niet vrolijk van wordt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_20469785
Nouja, dit lijkt me niet het goede topic om dit uit te vechten, maar je uitermate positieve blik verraadt enig non-intellect op voetbal gebied.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_20469873
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 18:08 schreef Suijk het volgende:
Nouja, dit lijkt me niet het goede topic om dit uit te vechten, maar je uitermate positieve blik verraadt enig non-intellect op voetbal gebied.
lekker makkelijk
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 7 juli 2004 @ 18:16:08 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20469938
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 18:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Oké, dan nemen we een jaar (afgelopen seizoen) en vergelijken het aantal miskopen in de selectie tussen ajax en psv
PSV: De teller stopt bij Van der Schaaf
Ajax: Escudé, Soetaers, Sikora, Anastasiou, Grygera, Sonck
Escude is geen miskoop, Sonck heeft zichzelf terugverdiend met 4 doelpunten in de Champions League en kan echt nog wel groeien, Soetaers zuigt aars, Anastasiou ben ik het nog nooit mee eens geweeset, Grygera heeft slechts sporadisch een paar wedstrijden achter elkaar kunnen spelen maar komt er echt wel, Sikora is inderdaad een miskoop.

Mag ik bij PSV nog even Hoogstrate noemen, of van Dijk, of Leandro, of dat blik aan andere Brazilianen dat voor een godsvermogen aan salaris ontvangen heeft. Gakhogidze was ook een groot succes...
pi_20469994
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 18:16 schreef twi het volgende:

[..]

Escude is geen miskoop, Sonck heeft zichzelf terugverdiend met 4 doelpunten in de Champions League en kan echt nog wel groeien, Soetaers zuigt aars, Anastasiou ben ik het nog nooit mee eens geweeset, Grygera heeft slechts sporadisch een paar wedstrijden achter elkaar kunnen spelen maar komt er echt wel, Sikora is inderdaad een miskoop.

Mag ik bij PSV nog even Hoogstrate noemen, of van Dijk, of Leandro, of dat blik aan andere Brazilianen dat voor een godsvermogen aan salaris ontvangen heeft. Gakhogidze was ook een groot succes...
Hoogstrate en Leandro zijn absoluut geen miskopen. Leandro is lang uit de roulatie geweest door een blessure maar zal er staan dit jaar. En Hoogstrate heeft z'n mentale problemen maar is als voetballer een supertalent die er nog wel komt. Blijf er bij dat Ajax en in het bijzonder Feyenoord de kroon spannen m.b.t. misaankopen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20470030
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 18:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoogstrate en Leandro zijn absoluut geen miskopen. Leandro is lang uit de roulatie geweest door een blessure maar zal er staan dit jaar. En Hoogstrate heeft z'n mentale problemen maar is als voetballer een supertalent die er nog wel komt. Blijf er bij dat Ajax en in het bijzonder Feyenoord de kroon spannen m.b.t. misaankopen.


dit jaar is Hoogstrate er gewoon weer bij
  woensdag 7 juli 2004 @ 18:24:38 #83
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20470110
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 18:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoogstrate en Leandro zijn absoluut geen miskopen. Leandro is lang uit de roulatie geweest door een blessure maar zal er staan dit jaar. En Hoogstrate heeft z'n mentale problemen maar is als voetballer een supertalent die er nog wel komt. Blijf er bij dat Ajax en in het bijzonder Feyenoord de kroon spannen m.b.t. misaankopen.
Sorry hoor, maar als je een speler die de ene mentale inzinking na de andere krijgt een goede aankoop noemt, dan neem ik je echt niet meer serieus. Hij moet z'n eerste goede wedstrijd voor PSV 2 (!!!) nog spelen. Dan vind ik zelfs Soetaers en Sikora nog betere aankopen, die hebben tenminste nog een wedstrijd weten te winnen met z'n tweetjes (Roda uit) en zijn dus op z'n minst 3 punten waard. Hetzelfde geldt voor Anastasiou. Dus ik zou zeggen, laat Hoogstrate eerst maar eens normaal gaan voetballen, voordat je kunt beargumenteren dat het een goede aankoop is, want spelers die niet spelen maar wel geld krijgen, zijn gewoon pure geldverspilling.
pi_20470176
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]



dit jaar is Hoogstrate er gewoon weer bij
Weer?

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_20470198
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 18:27 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Weer?

pi_20470307
Renato van Santos Naar Sevilla
Schreuder op huurbasis naar RKC
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20470369
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

feyenoord en ajax hebben véél meer miskopen gedaan dan PSV. Philips heeft nou eenmaal mensen met een sterker zakelijk instinct dan jullie bobo's
Laat je dan zo ook even een lijstje zien van zelfopgeleide spelers
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 7 juli 2004 @ 18:48:55 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_20470721
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:


Laat je dan zo ook even een lijstje zien van zelfopgeleide spelers
Liever niet in het transfertopic, doe dat maar in het PSV-topic.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_20471271
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Want je ziet hem vast vaak spelen of zo....... Tegen Nederland in de oefenwedstrijd was hij de beste Amerikaan op het veld Je bent vast voor Ajax
De beste Amerikaan op het veld... Ten eerste heeft ie toen alleen een actie verprutst toen hij op Sar af ging en ten tweede zijn er zat betere Amerikanen te vinden. Maar goed, als jij denkt dat je meer Amerikaanse voetballers kent dan ik, laat ik je graag in die waan hoor.

Overigens, je zou er misschien goed aan doen wat realistischer naar je eigen selectie te kijken. Zie twi bijvoorbeeld, die duidelijk uitlegt welke Ajacieden hij wel en niet vond voldoen. Jij roept zelfs dat Hoogstrate een prima aankoop is....

En een bevestigde transfer dan maar: Anibal Matellan heeft zijn contract bij Schalke 04 ontbonden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20472069
PSV doelman Van Dijk is bijna rond met De Graafschap.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20481944
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 11:01 schreef methodmich het volgende:
Maar kom op, toen PSV nieuwe keepers zocht zat je toch niet op een Braziliaan te hopen? En waarom Rommedahl vervangen door een mindere uitgave (Beasley)?
gister in The Sun:
quote:
Southampton have been told to double their £600,000 offer for Chicago Fire winger DaMarcus Beasley.
ik ben benieuwd of ie komt. Southampton zit er ook al een tijdje achteraan, en de Engelse competitie lijkt me voor Amerikanen toch interessanter
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_20484760
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 07:43 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

gister in The Sun:
[..]

ik ben benieuwd of ie komt. Southampton zit er ook al een tijdje achteraan, en de Engelse competitie lijkt me voor Amerikanen toch interessanter
Van de BBC
quote:
But Lowe said it was unlikely that they would make an improved offer for the player.

"We made a very substantial offer but we are not prepared to go any higher," he added.
Dit na aanleiding van het afwijzen van het eerste bod door de MLS. Erg verwarrend allemaal.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 8 juli 2004 @ 11:59:44 #93
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20485835
Tkan hier ook wel bij:
De vorige week bij FC Den Bosch gekomen verdediger Andre de Ridder, is na 1 week al weer weg. Zijn contract is reeds ontbonden, en beide zijn in vrede uit elkaar gegaan. De Ridder geeft aan dat de reistijd Noordwijk Den Bosch te lang is om dat voor een heel seizoen op te brengen. Verhuizen is geen optie, daar er net een nieuw huis is betrokken en zijn vriendin daar een zaak in runt.
Dit is al na de 3e trainingsdag aangegeven, wat Fred van den Hoorn, Manager voetbalzaken bij den bosch, erg kan waarderen. Leuk vindt hij het anders niet, want er moet op zoek worden gegaan naar een andere links back.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_20488861
David Mendes da Silva naar NAC, volgens VI.nl
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20489456
Dmitriy Alenitchev van FC Porto naar Spartak Moskou (heimwee)

Roque Juníor van AC Milan maar Bayer 04 Leverkusen

Alexiy Smertin in de Chelsea-selectie gehaald door Mourinho.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20489665
Viduka definitief naar Middlesbrough

Ian Harte naar Levante

Tomás Hübschmann naar Shakhtyar Donetsk
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 8 juli 2004 @ 14:51:06 #97
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_20490022
Van Fessem(2e doelman Vitesse) naar Ado.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  donderdag 8 juli 2004 @ 15:33:51 #98
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_20491047
Dominic Matteo - Leeds -> Blackburn
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 8 juli 2004 @ 21:25:00 #99
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20497456
De 24 jarige Griek Lampros Choutos gaat naar Inter.
quote:
Milan, Italy (Sports Network) - Lampros Choutos has left Olympiacos and signed with Internazionale on a free transfer. The Greek national put pen to paper on a deal that will keep him with Inter until 2007.

Choutos joined Olympiacos in 2000 after playing for Napoli and Giallorossi. The 24-year-old honed his skills in the Panathinaikos FC youth system and got his big break at the age of 13 when he signed with Roma.

Greece has called on Choutos eleven times and he did not disappoint, scoring on two occasions.
-
  donderdag 8 juli 2004 @ 21:48:11 #100
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_20498009
Eindelijk gaat het 'eeuwige talent' naar een andere club. Te duur voor Sparta, NAC kan hem voor een prikkie overnemen. Helaas voor het tribunevermaak, goede voor alle partijen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')