abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 juli 2004 @ 13:03:08 #1
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20359492
Portugese homo's vallen voor Ronaldo


Ronaldo's eerste vriendje?

Cristiano Ronaldo is door een organisatie van Portugese homoseksuelen uitgeroepen tot meest sexy speler van Portugal. De jonge aanvaller van Manchester United bleef zijn ploeggenoten Nuno Gomes en Pedro Pauleta overigens maar nipt voor: Ronaldo kreeg veertien procent van de stemmen, Nuno Gomes dertien procent, terwijl Pauleta het met twaalf procent moest doen.
De Portugese homo's bleken hun stemmen sowieso goed te hebben verdeeld, want ook reservedoelman José Moreira kreeg met tien procent van de stemmen nog een respectabel aandeel. Datzelfde gold overigens voor Luis Figo. De voorkeur van negen procent van de Portugese homoseksuelen gaat uit naar de flankspeler van Real Madrid. Deco kwam trouwens nieuw binnen in de top tien. De geboren Braziliaan kreeg twee procent van de stemmen en werd daarmee achtste.

Maar waar winnaars zijn, zijn er uiteraard ook verliezers. Fernando Couto, Francisco Costinha, Miguel en Joaquim Silva Quim konden door de Portugese gays niet betrapt worden op sex appeal, en moest het doen met nul procent van de stemmen.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_20359546
.
Wat is de bron trouwens? .
Hoi.
pi_20360332
Homo Ronaldo valt voor Portugezen
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_20360465
Nu we het toch over Ronaldo hebben waar kan je eigelijk plaatjes van hem vinden?
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_20360567
proest
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20360631
voor de "liefhebbers"



pi_20360669
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:33 schreef vdHoek het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=59436/contentid=60617/sc=43a985

[afbeelding]
Leuk hoor zo'n registratie pagina.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_20360702
De gozer heeft wel een goed gebit trouwens
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20360767
"Que si, que no..."
pi_20360826
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:43 schreef cultheld het volgende:
De gozer heeft wel een goed gebit trouwens
Dat wou ik net zeggen
  vrijdag 2 juli 2004 @ 14:04:38 #12
92627 Scat-man
Ski-Ba-Bop-Ba-Dop-Bop
pi_20361231
Volgens mij is ie ook homo die Ronaldo, zie maar dat afgeplakte oorbelletje(s).
  vrijdag 2 juli 2004 @ 14:13:11 #13
33189 RM-rf
1/998001
pi_20361470
Ik heb Portugal-Nederland in een kroeg zitten kijken waar een groot aantal bezoekers homo zijn (de eigenaar wil absoluut niet dat zijn kroeg homo-kroeg genoemd wordt, maar het is wel zo dat een groot gedeelte van het clientele homo is, tegen de 50%)

Verdomd ergerlijk dat van die homo's werkelijk allen overduidelijk voor de Portugezen waren, en eentje stapte zelfs op toen Ronaldo gewisseld werd met de zin 'ja, dan kan ik nu wel naar huis gaan..'
de meeste vrouwen aanwezig waren overigens wél voor nederland, behalve een troepje lesbo's dat nukkig in een hoekje zat te mokken dat in deze tent ze toch geen voetbal konden kijken, dat dat daar niet paste ...

Volgens mij zijn de Portugezen overduidelijk het meest Gay-vriendelijke elftal van dit toernooi, stelletje homo's met hun maniertjes ook ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20361986
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:42 schreef Deetch het volgende:

[..]

Leuk hoor zo'n registratie pagina.
?

Iemand vroeg om de bron, en dat is de bron....
  vrijdag 2 juli 2004 @ 14:34:56 #15
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20362025
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_20362087
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:13 schreef RM-rf het volgende:
Verdomd ergerlijk dat van die homo's werkelijk allen overduidelijk voor de Portugezen waren, en eentje stapte zelfs op toen Ronaldo gewisseld werd met de zin 'ja, dan kan ik nu wel naar huis gaan..'
Ach, sinds Kournikova niet meer tennist kijk ik ook geen vrouwentennis meer, ik kan me er dus wel iets bij voorstellen.
Maar wie gaat er dan ook voetbal kijken in een homo-kroeg?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_20362320
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:04 schreef Scat-man het volgende:
Volgens mij is ie ook homo die Ronaldo, zie maar dat afgeplakte oorbelletje(s).
Hij is geen homo, Robben is pas homo (al is ie een supervoetballer). Tenminste, zo komt ie wel over vind ik.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20362369
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij is geen homo, Robben is pas homo (al is ie een supervoetballer). Tenminste, zo komt ie wel over vind ik.
pi_20362452
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:46 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

let maar op
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20362768
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:40 schreef belanov het volgende:
voor de "liefhebbers"

[afbeelding]

[afbeelding]
wat een rare buik ...
pi_20362814
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij is geen homo, Robben is pas homo (al is ie een supervoetballer). Tenminste, zo komt ie wel over vind ik.
Robben heeft een vriendin, maar jij zal er ongetwijfeld kijk op hebben dus ik wacht af
pi_20362821
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:57 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

wat een rare buik ...
Hij heeft ook vleugels, valt me op. .
Hoi.
pi_20363071
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:59 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Robben heeft een vriendin, maar jij zal er ongetwijfeld kijk op hebben dus ik wacht af
overmars ook
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20363287
met dat kapsel wat hij eerst had met die wat langere blonde haren tussen die korte haren

dat was pas echt homo
pi_20365772
Hij lust er zelf ook wel pap van
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')