abonnement Unibet Coolblue
pi_20343405
Praten de spelers tussen beide ploegen gewoon Engels met elkaar ofzo? En dan bedoel ik geen wedstrijd tussen de Belgen en ons, neeeeee.......... Net zoiets als gisteren, Portugal en Nederland. Als ze zo impulsief gaan schelden bijvoorbeeld, zullen ze daar dan Engelse woorden voor gebruiken? Vroeg ik me gister zomaar af
ovide - Ovide - viOde - videO - video
pi_20343797
in het Duits
pi_20343894
woordenwisselingen en tactische ingevevingen worden in je eigen taal geroepen. Zo verstaan de spelers van de tegenpartij niet wat er wordt gezegd, terwijl er wel eventuele wijzingen door zijn gegeven en is de spelers toch uitgescholden is . Discussies met de scheids gaan meestal in het engels, zo is het voor iedereen altijd verstaanbaar (of de speler moet de taal van de scheids goed onder de knie hebben)
  donderdag 1 juli 2004 @ 20:00:33 #4
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_20343935
Ik denk dat het schelden enzo, gewoon in de eigen taal gebeurt. De scheids verstaat je toch niet, lichaamstaal is belangrijker.
Maar dat denk ik ook zo maar, zou je eigenlijk een speler moeten vragen.
  donderdag 1 juli 2004 @ 20:03:55 #6
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_20344004
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 20:00 schreef pfaf het volgende:
De Nederlanders schelden de Portugezen in het Grieks uit.
Wat soms weer voor verwarring zorgt, want Grieken schelden Nederlanders uit in het Portugees en visa versa. Het wordt nog vervelender als de Duisters meedoen, die schelden namelijk in het Chinees, dit levert vaak zo'n spraakverwarring dat ze het tóch in het Zweeds doen, wat weer dicht tegen het Deens aan ligt, zodat de Nederlanders en voordeel van hebben.
pi_20344651
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 20:03 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wat soms weer voor verwarring zorgt, want Grieken schelden Nederlanders uit in het Portugees en visa versa. Het wordt nog vervelender als de Duisters meedoen, die schelden namelijk in het Chinees, dit levert vaak zo'n spraakverwarring dat ze het tóch in het Zweeds doen, wat weer dicht tegen het Deens aan ligt, zodat de Nederlanders en voordeel van hebben.
The gum you like, is coming back in style.
pi_20344968
volgens mij was het gisteren in het zweeds
  donderdag 1 juli 2004 @ 20:40:36 #9
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_20345059
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 20:37 schreef pascalheister het volgende:
volgens mij was het gisteren in het zweeds
Frisk komt uit Lapland, die hebben lastige grammatica. Ik denk dat beide elftallen wel een extra LOI-cursusje hebben gehad.
pi_20345518
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 19:55 schreef supercreep het volgende:
in het Duits
.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')