True, maar helaas is zowat elke a3 tdi een ex leasebak, en je hebt er helaas geen inzicht in hoe een hoog kilometrage tot stand is gekomen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:08 schreef missDemeanor het volgende:
Je moet geen ex-lease-bak kopen met heel veel kilometers, want die zijn meestal toch verrot gereden. Als er veel "lange" kilometers zijn gemaakt, dus veel op de snelweg, hoeft een hoog kilometrage helemaal geen probleem te zijn. (korte stukjes zijn veel slechter voor de auto)
Let tevens op de distributie; dit kan prijzig zijn bij reparatie! Aandrijfriemen en olieverbruik zijn ook een paar punten waar op gelet moet worden bij vooral de TDI’s.
Audi is een duur merk, ook als tweedehands is deze auto nog vrij prijzig, let daar wel op.
Uiteraard ga ik daarom naar een dealer....quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:27 schreef MouseOver het volgende:
[..]
True, maar helaas is zowat elke a3 tdi een ex leasebak, en je hebt er helaas geen inzicht in hoe een hoog kilometrage tot stand is gekomen.
Dan betaal je dus de hoofdprijs...quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:15 schreef Mister_Marlboro het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik daarom naar een dealer....
Alsof die hard kan maken dat een auto die niet teveel km's heeft voornamelijk autoweg gereden heeft en weinig korte stadsritjes. Daarnaast, het is gewoon een gegeven dat een enorm deel van de a3 tdi's lease geweest is en daar kan een dealer ook weinig aan veranderen. De exemplaren die bij een dealer staan zullen ook veelal uit de lease komen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:15 schreef Mister_Marlboro het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik daarom naar een dealer....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |