abonnement Unibet Coolblue
pi_20339794
quote:
De UEFA stelt mogelijk een onderzoek in naar het gedrag van Ruud van Nistelrooij na de wedstrijd tegen Portugal. De spits sprak scheidsrechter Anders Frisk na het laatste fluitsignaal aan op het in de ogen van de Nederlander partijdige fluiten van de Zweed. De UEFA wacht op het officiële wedstrijdformulier voor het met een reactie komt.

Van Nistelrooij uitte woensdag tegenover de pers nogmaals zijn ongenoegen. "Al zijn beslissingen waren in het voordeel van Portugal. Het was echt een thuisfluiter. We kunnen er echter niets meer tegen doen", aldus de aanvaller.
http://nu.nl/news.jsp?n=352153&c=120
  donderdag 1 juli 2004 @ 16:56:57 #2
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_20340097

klik voor groter plaatje
quote:
De spits sprak scheidsrechter Anders Frisk na het laatste fluitsignaal aan
Hij lijkt meer te schreeuwen dan aan te spreken.
quote:
UEFA has opened disciplinary proceedings against Netherlands striker Ruud van Nistelrooij after he insulted referee Anders Frisk following the UEFA EURO 2004™ semi-final against Portugal.
bron

Toch iets anders dan aanspreken.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_20340142
quote:
Van Nistelrooij uitte woensdag tegenover de pers nogmaals zijn ongenoegen. "Al zijn beslissingen waren in het voordeel van Portugal. Het was echt een thuisfluiter. We kunnen er echter niets meer tegen doen", aldus de aanvaller.

hij kan slecht tegen zijn verlies geloof ik
  donderdag 1 juli 2004 @ 17:02:38 #4
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20340264
En gelijk heeft hij. Ik vind dat scheidsrechters maar eens wat harder moeten worden aangepakt. Waarom wel altijd achteraf een speler kunnen bestraffen, maar nooit eens een ref een gele kaart kunnen geven.
Tekenend voor de arrogantie van de hogere voetbalbonden als Uefa en fifa.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_20340265
De UEFA zou die dikke klootzak Frisk moeten aanpakken.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
  donderdag 1 juli 2004 @ 17:03:29 #6
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20340288
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 17:02 schreef Jeroenus het volgende:
De UEFA zou die dikke klootzak Frisk moeten aanpakken.
Wat jij zegt!

Overigens vind ik dat het qua scheidsrechters sowieso ERG matig is geweest dit EK, met Gonzalez voorop.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_20340371
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 17:02 schreef Jeroenus het volgende:
De UEFA zou die dikke klootzak Frisk moeten aanpakken.
Opzouten, kutje Ruud moet niet zo janken..
Frisk floot misschien niet bijzonder goed, maar slecht ook zeker niet..
Om nog maar te zwijgen over het enorme matsen van Overmars.. .
-
pi_20340375
Hij zegt gewoon:

Stel je voor dat ik...met jou..een potje ga voetballen...
  donderdag 1 juli 2004 @ 17:13:12 #9
63002 Beernsi
Hoe zeg je?
pi_20340501
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 17:06 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Opzouten, kutje Ruud moet niet zo janken..
Frisk floot misschien niet bijzonder goed, maar slecht ook zeker niet..
Om nog maar te zwijgen over het enorme matsen van Overmars.. .
Right.. Dan heb jij zeker gister een andere wedstrijd gezien. Heeft ie overmars gematst??? Hij heeft zo'n beetje elke portugees gematst. Jezus, die lui mochten echt lettl. alles doen zonder dattie uberhaubt floot. Tegen Overmars, Robben, Makaay, Ruud etc etc. Da's pas belachelijk.
ga maar weg, ik zeg je; ga maar weg
pi_20340550
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 17:13 schreef Beernsi het volgende:

[..]

Right.. Dan heb jij zeker gister een andere wedstrijd gezien. Heeft ie overmars gematst??? Hij heeft zo'n beetje elke portugees gematst. Jezus, die lui mochten echt lettl. alles doen zonder dattie uberhaubt floot. Tegen Overmars, Robben, Makaay, Ruud etc etc. Da's pas belachelijk.
Prima dat je voor Nederland bent, en dat je het klote vind dat ze eruit liggen.
Maar ga niet overdrijven.
Natuurlijk was Frisk niet echt goed bezig(!!), maar zo verschrikkelijk slecht was het nou ook weer niet.
De kaarten die hij gaf waren gewoon terecht.
pi_20340576
B.S. na die vrije trap die Nederland een paar minuten voor het einde cadeau kreeg, moeten ze helemaal niet klagen en van Nistelrooij mag blij zijn dat hij de wedstrijd mocht beeindigen na die smerige trap tegen Ricardo.
Overmars ging met de noppen vooruit op de tegenstander in vlak nadat hij geel had gekregen, ook een "rood-geval"
-------Practice Mindfulness-------
pi_20340608
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 17:13 schreef Beernsi het volgende:

[..]

Right.. Dan heb jij zeker gister een andere wedstrijd gezien. Heeft ie overmars gematst???
Hij bespaarde Overmars een 2e geel voor een veel te harde tackle met de noppen vol op de enkel van Maniche.

leer zelf eens beter kijken (en objectiever oordelen).
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 1 juli 2004 @ 17:18:49 #13
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_20340639


wat zou Ruud gezegd hebben?...
You fluit like shit!
The death of one man is a tragedy
The death of a million is just a statistic
  donderdag 1 juli 2004 @ 17:19:10 #14
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_20340646
Portugal heeft verdiend gewonnen maar op een gegeven moment sloeg de arbitrage echt nergens meer op, alles werd zeker aan de Portugese kant toegelaten terwijl Robben en Overmars voor niks geel kregen waarna dan uiteindelijk Figo na meerdere keren een gele kaart waardige overtreding hem uiteindelijk kreeg. De Portugese doelman is trouwens ook in mijn oordeel niks meer waard, wat die gast deed was gewoon zielig......

Het speelde in iedergeval niet prettig voor de nederlanders
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
pi_20340657
De UEFA of FIFA zullen nooit openlijk uitkomen dat een scheids wat minder goed was dan verwacht. Of het binnenskamer besproken wordt zie je niet, maar om dan mensen meteen aan te klagen is ook weer zo overdreven. Aanklagen best, maar wees dan ook kritisch op je eigen mensen en niet alleen op de mensen die dat dan maar voor je doen.
  donderdag 1 juli 2004 @ 17:24:09 #16
63002 Beernsi
Hoe zeg je?
pi_20340755
Kijk, ik ben natuurlijk niet geheel objectief (geef ik per direct toe) en iedereen heeft gelijk als ze zeggen dat ze alles mogen doen, zolang de scheids maar niet fluit. Maar die Portugezen mochten wel erg veel en als v/d Sar zoiets had gedaan, nou die had dan vast en zkr wel geel gekregen, maar omdat die Frisk zo op de hand van het thuisland was (net als 4 jaar geleden Nederland in de halve finale 2 strafschoppen kreeg), kon die keeper natuurlijk z'n theaterstukkie wel erg mooi opvoeren. Stel DAT Ruud die knakker geraakt zou hebben, dan raakte ie 'm bij z'n bil en hij pakte naar z'n knie.......dat zegt toch genoeg
ga maar weg, ik zeg je; ga maar weg
pi_20340886
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 17:24 schreef Beernsi het volgende:
Stel DAT Ruud die knakker geraakt zou hebben, dan raakte ie 'm bij z'n bil en hij pakte naar z'n knie.......dat zegt toch genoeg
Van Nistelrooij trapte/schaafte met z'n noppen over de rechterbinnenbeen van Ricardo. Daar keek hij ook na.
Hij raakte hem echt wel (of het nu hard was of niet) want in de positie waar Ricardo was kon hij nooit zien dat van Nistelrooij een been naar hem uitstak.
-------Practice Mindfulness-------
pi_20340942
Als je de beelden terug gaat kijken zul je zien dat Ruud de keeper wel raakte, maar heel lichtjes, maarrrr!!!

Het is in de herhaling super duidelijk te zien dat de keeper op het moment dat hij neervalt naar zijn ANDERE been grijpt.
pi_20340998
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 17:34 schreef Roellio het volgende:
Als je de beelden terug gaat kijken zul je zien dat Ruud de keeper wel raakte, maar heel lichtjes, maarrrr!!!

Het is in de herhaling super duidelijk te zien dat de keeper op het moment dat hij neervalt naar zijn ANDERE been grijpt.
Echt niet. Toen hij op de grond zat keek hij naar de binnenkant van z'n rechterbeen.
Als je geraakt ben, al is het maar llichtjes, ga je ook echt niet naar je andere been kijken.....

(Jammer dat ik het vanochtend niet opgenomen heb, anders had ik het kunnen bewijzen)
-------Practice Mindfulness-------
pi_20341027
Hij heeft toch gelijk? Die vent was een thuisfluiter. Portugal heeft niet onverdiend gewonnen, daar niet van.
  donderdag 1 juli 2004 @ 17:49:09 #21
59761 Salmonella
Wat niet weet, dat weet niet
pi_20341233
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 17:06 schreef Bosco het volgende:
Hij zegt gewoon:

Stel je voor dat ik...met jou..een potje ga voetballen...
I want that one!
pi_20341276
Een rancuneuze Zweed zeker, die Frisk.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Trouwste user 2022 donderdag 1 juli 2004 @ 18:08:23 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_20341624
Milagro verwoordt wat ik ook dacht.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20341685
Ach vergeleken met die Gonzalez was dit nog een meevaller... Dat ze die gozer eens flink onder de zoden stoppen...
pi_20341765
Is het niet een beetje naief van de UEFA om een Zweed te laten fluiten, net nadat Nederland Zweden er met wat geluk heeft weten uit te knikkeren? Frisk is als scheidsrechter vast ook een voetballiefhebber. En hij is vast ook vóór Zweden.

Frisk had de eer aan zichzelf moeten houden en moeten bedanken voor de pot. Dat Ruud hem minder aardig vind en dat ook zegt is het beste wat hem had kunnen overkomen!
Eet eerlijk vlees!................Steun de jacht!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')