abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 juli 2004 @ 16:43:03 #1
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_20339732

De beruchte band bestaand uit negen gemaskerde leden is weer terug.
Deze keer geen saai schreeuw album maar een plaat die goed in elkaar zit met; veel zang er tussen door en zelfs twee akoustische ballads.

Vol. 3: (The Subliminal Verses) - 2004

De vorige twee albums:

Iowa - 2001

het debuut album - 1999

Optredens
21 juni 2004 - ArenA - voorprogramma MetallicA
26 juni 2004 - Graspop metal meeting
21 oktober 2004 - Ahoy - Voorprogramma Slayer

Vorige topic:
Slipknot anyone?

Andere topics:
Slipknot - Vol. 3: (The Subliminal Verses)
Metallica - 21 Juni -- Amsterdam ArenA (5)
Graspop Metal Meeting 2004 *The days after*
Slipknot/Slayer - 21oktoker - Ahoy

[ Bericht 40% gewijzigd door Djaser op 01-07-2004 16:59:11 ]
pi_20339856
Waarom heb ik dat topic nooit gezien?!?!? Ik vind Slipknot dus echt zwaar rulen !! Ben er helemaal fan van, ga 21 oktober ook naar hun concert in Ahoy. Moet alleen het derde album nog eens kopen.
  donderdag 1 juli 2004 @ 16:50:09 #4
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_20339926
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 16:47 schreef Eveli het volgende:
Waarom heb ik dat topic nooit gezien?!?!? Ik vind Slipknot dus echt zwaar rulen !! Ben er helemaal fan van, ga 21 oktober ook naar hun concert in Ahoy. Moet alleen het derde album nog eens kopen.
3e Album vind ik best wel goed.......alleen lijkt het meer op Stone Sour dan Slipknot...
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
pi_20340002
ik had ze serieuser genomen als ze geen clownspakken aan hadden. sommige nummers zijn wel ok.. maar neej niet mijn ding.....

Geef mij maar Killswitch Engage ... als je dat niet kent, zou ik et maar gaan tjekken haha

http://www.killswitchengage.com
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_20341827
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 16:53 schreef Kletz het volgende:
ik had ze serieuser genomen als ze geen clownspakken aan hadden. sommige nummers zijn wel ok.. maar neej niet mijn ding.....

Geef mij maar Killswitch Engage ... als je dat niet kent, zou ik et maar gaan tjekken haha

http://www.killswitchengage.com
Er is een kleine kans dat KsE misschien in het voorprogramma van Slipknot en Slayer komt op 21oktober in Ahoy, Rotterdam.
pi_20357991
De maskers:

Sid(DJ):


Joey(drums):


Paul(basgitaar):


Chris(percussie):


James(gitaar):


Craig(sampler):


Shawn(percussie):


Mick(gitaar):


Corey(vocals):


P.S. De nieuwe maskers staan hier ook al bij, als laatste. Met dank aan www.metabolic666.com
pi_20358239
Ik vind die maskers zo gay. Heeft niemand trouwens foto's van die gasten ZONDER masker?
War. War never changes.
pi_20358365
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:13 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik vind die maskers zo gay. Heeft niemand trouwens foto's van die gasten ZONDER masker?
Ik heb ze wel, maar hoe kun je nou zeggen dat die maskers gay zijn? Ik vind zo'n bebloed clowshoofd niet echt gay....
pi_20359240
Zet ze hier eens neer please, ben wel benieuwd.
War. War never changes.
pi_20359700
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:19 schreef Eveli het volgende:

[..]

Ik heb ze wel, maar hoe kun je nou zeggen dat die maskers gay zijn? Ik vind zo'n bebloed clowshoofd niet echt gay....
ok Gay is niet et juiste woord.

eerder zielig, triest, kinderachtig, dat soort dingen doe je als je 16 bent en in zo'n soort korn achtige band zit .....

Doe normaal en maak gewoon vette muziek.... De muziek is opzich nog wel te doen (al is et mijn ding dus niet) maar speel gewoon lekker in je eigen ding en verschuil je niet achter een masker.

En helemaal niet als je zelf zegt dat het masker kut zit!!! (wat ik dus bij een interview had gezien, dat 1 zo'n gast zei dat ie godse kut zat). Doe et dan ook niet!!!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 juli 2004 @ 13:11:52 #12
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_20359780
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:09 schreef Kletz het volgende:

[..]

eerder zielig, triest, kinderachtig, dat soort dingen doe je als je 16 bent en in zo'n soort korn achtige band zit .....
vertel dat ook gelijk even tegen de honderden blackmetal bands met corpsepaint. Of tegen Kiss. Zelfde principe. En als je het niks vindt, dan doe je je ogen dicht en heb je er geen last van.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_20359905
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:11 schreef Tokus het volgende:

[..]

vertel dat ook gelijk even tegen de honderden blackmetal bands met corpsepaint. Of tegen Kiss. Zelfde principe. En als je het niks vindt, dan doe je je ogen dicht en heb je er geen last van.
Agossie, meneer voelt zich aangevallen.

het is een combinatie van... en kiss jah, of misfits haha... Dat zijn klassiekers.... Daar mag je niks over zeggen.

Deze band kijkt teveel naar andere bands... > dus origineel zijn ze niet. als je ze dus gaat vergelijken met kiss of misfits enzo. (want die vergelijking deed jij net)
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 14:29:17 #14
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_20361879
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:17 schreef Kletz het volgende:
het is een combinatie van... en kiss jah, of misfits haha... Dat zijn klassiekers.... Daar mag je niks over zeggen.
Dat is zo makkelijk he. Overigens vind ik die black metal bands die elkaars corpse paint naäpen wel irritant. Deze klassiekers en Slipknot zijn nog enigsinds origineel.

Dat eerste masker van Mick is trouwens wazig, ik zie er niks. De clown zijn nieuwe masker staat er trouwens niet bij zie ik en Corey heeft een black metal corpse paint masker
pi_20363182
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:29 schreef Djaser het volgende:

[..]

Dat is zo makkelijk he. Overigens vind ik die black metal bands die elkaars corpse paint naäpen wel irritant. Deze klassiekers en Slipknot zijn nog enigsinds origineel.

Dat eerste masker van Mick is trouwens wazig, ik zie er niks. De clown zijn nieuwe masker staat er trouwens niet bij zie ik en Corey heeft een black metal corpse paint masker
Clown's nieuwe staat er wel bij. Helemaal achteraan.

En ik zal die unmasked-foto's wel eens zoeken.
pi_20363367
Ok, ik heb wel goeie unmasked foto's gevonden, maar kan ze niet hier neerzetten. Ga dus maar ff naar www.metabolic666.com en dan naar pictures en dan ff zoeken naar unmasked.
pi_20363617
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:17 schreef Kletz het volgende:

[..]

Agossie, meneer voelt zich aangevallen.

het is een combinatie van... en kiss jah, of misfits haha... Dat zijn klassiekers.... Daar mag je niks over zeggen.

Deze band kijkt teveel naar andere bands... > dus origineel zijn ze niet. als je ze dus gaat vergelijken met kiss of misfits enzo. (want die vergelijking deed jij net)
Onzin. Praktisch elke band heeft naast haar muziek ook een visuele ´look´. Zoals daar inderdaad zijn Kiss en Misfits, maar ook White Zombie ofzo en zelfs de Adidas/Puma pakken van Jonathan Davis zijn een visuele ondersteuning van de muziek. Als band moet je je nu eenmaal presenteren en daaraan inherent is het visuele aspect. Slipknot legt meer dan andere bands de nadruk op dat aspect maar dat betekent niet (of juist niet) dat ze hun visuele presentatie van andere bands hebben afgekeken. Anders zou je ook wel kunnen zeggen dat ze het gebruik van gitaren van andere bands hebben afgekeken, want dat heeft Slipknot echt niet zelf uitgevonden.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 juli 2004 @ 15:27:41 #18
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_20363704
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:17 schreef Kletz het volgende:

[..]

Agossie, meneer voelt zich aangevallen.
nee hoor. Ik word alleen zo moe van figuren als jij die lopen te zeuren over die maskers van Slipknot, maar tegelijkertijd wel een dergelijk iets accepteren van Kiss, Alice Cooper, of menig black metal band.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_20363790
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:24 schreef Argento het volgende:

[..]

Onzin. Praktisch elke band heeft naast haar muziek ook een visuele ´look´. Zoals daar inderdaad zijn Kiss en Misfits, maar ook White Zombie ofzo en zelfs de Adidas/Puma pakken van Jonathan Davis zijn een visuele ondersteuning van de muziek. Als band moet je je nu eenmaal presenteren en daaraan inherent is het visuele aspect. Slipknot legt meer dan andere bands de nadruk op dat aspect maar dat betekent niet (of juist niet) dat ze hun visuele presentatie van andere bands hebben afgekeken. Anders zou je ook wel kunnen zeggen dat ze het gebruik van gitaren van andere bands hebben afgekeken, want dat heeft Slipknot echt niet zelf uitgevonden.
Precies !

Slipknot zegt dat ze die maskers aan het begin van hun carrière opdeden omdat de mensen in Iowa, waar ze vandaan komen, alleen naar de mensen kijken ipv naar de muziek te luisteren. Slipknot dacht toen, als we maskers opzetten, kunnen ze ons niet op uiterlijk beoordelen en moeten zo wel naar onze muziek luisteren. Dat is het idee van die maskers. Ze hebben het dus niet afgekeken. Ik vind die maskers juist wel cool. Het draagt wel wat bij aan de muziek die ze maken.
pi_20364276
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:27 schreef Tokus het volgende:

[..]

nee hoor. Ik word alleen zo moe van figuren als jij die lopen te zeuren over die maskers van Slipknot, maar tegelijkertijd wel een dergelijk iets accepteren van Kiss, Alice Cooper, of menig black metal band.
ja maar vent je hebt nu wel over KISS en ALICE COOPER. en om die te vergelijken met slipknot gaat wel heel ver.. Niet in de vergelijking qua muziek, maar hoe de band zich presenteerd. En DIE vergelijking mag je niet maken vind ik... maar ja...

Ik kraak de band niet af, alleen ik vind hun uiterlijk 3 keer bagger. En ze hebben leuke nummers maar daar gaat et nu niet om, hoe leuk of kut hun muziek is.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 juli 2004 @ 16:05:46 #21
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_20364941
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:45 schreef Kletz het volgende:

[..]

ja maar vent je hebt nu wel over KISS en ALICE COOPER. en om die te vergelijken met slipknot gaat wel heel ver.. Niet in de vergelijking qua muziek, maar hoe de band zich presenteerd. En DIE vergelijking mag je niet maken vind ik... maar ja...
de vergelijking met Slipknot gaat niet erg ver. Sterker nog, dat is juist de grootste overeenkomst: de gimmick. Want het is niet meer dan dat.
En zeker tegenwoordig is Slipknot relevanter dan Kiss, want Kiss is gewoon een parodie op zichzelf geworden. Maar nee, Kiss is heilig, en het uiterlijk van een band als Slipknot vergelijken met Kiss is dan heiligschennis. Mieter op, het komt op precies hetzelfde neer.

Alice Cooper of Kiss zonder show is een stuk minder interessant dan met show. Waarom deed Kiss de make-up weer op? Omdat ze zonder in het dal zaten.
Alice Cooper vorig jaar zonder show? Men liep weg omdat men er niks aan vond.
Slipknot zonder maskers en gekke capriolen op het podium? Wellicht hetzelfde.

Waar was Kiss voordat ze de make-up opdeden? Nergens. Toen waren ze gewoon het zoveelste bandje. Alice Cooper zonder z'n shockerende show? Zou ook niet opvallen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 2 juli 2004 @ 16:06:41 #22
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_20364981
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:30 schreef Eveli het volgende:

[..]

Precies !

Slipknot zegt dat ze die maskers aan het begin van hun carrière opdeden omdat de mensen in Iowa, waar ze vandaan komen, alleen naar de mensen kijken ipv naar de muziek te luisteren. Slipknot dacht toen, als we maskers opzetten, kunnen ze ons niet op uiterlijk beoordelen en moeten zo wel naar onze muziek luisteren. Dat is het idee van die maskers. Ze hebben het dus niet afgekeken. Ik vind die maskers juist wel cool. Het draagt wel wat bij aan de muziek die ze maken.
Noe hemel je ze wel heel erg op. Ze hebben toegegeven dat ze zich hebben laten inspireren door Kiss en Iowa treden ze tegenwoordig niet zo heel veer meer op. Maskers kunnen dus af.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 16:07:27 #23
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_20365005
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:11 schreef Eveli het volgende:

[..]

Clown's nieuwe staat er wel bij. Helemaal achteraan.
Nee, hij had een variant. Daar ben ik vrij zeker van.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 16:43:32 #24
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_20366162
quote:
Deze band kijkt teveel naar andere bands... > dus origineel zijn ze niet.
Precies het tegenovergestelde. Mede daarom is Slipknot ook bekend geworden. Omdat ze met hun eerste selftitled album een behoorlijk nieuw geluid lieten horen.

Je vindt Slipknot gewoon kutmuziek en daarom ga je maar onzinnige argumenten bedenken tegen Slipknot. Een echte muziekliefhebber geeft bijna niets om uiterlijk.
pi_20368635
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 16:43 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Precies het tegenovergestelde. Mede daarom is Slipknot ook bekend geworden. Omdat ze met hun eerste selftitled album een behoorlijk nieuw geluid lieten horen.

Je vindt Slipknot gewoon kutmuziek en daarom ga je maar onzinnige argumenten bedenken tegen Slipknot. Een echte muziekliefhebber geeft bijna niets om uiterlijk.
ja en dat doe ik alleen maar omdat ik dan jou kan plagen
ik heb een mening en die geef ik. Mocht je er niet mee eens zijn. pech voor jou
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')