Nou hans, ik heb genoeg te doen
zoals dit:
voor de verandering mogen (d/t) fouten worden verbeterd
------------------------------------------------------------
Betreft: Nieuwe telefoon functioneerd niet naar behoren
01 juli 2004, Oudeschild
Beste ********,
................... heb ik een mobiele telefoon bij u besteld en betaald. Het betreft hier een Philips Fisio 120 met Prepay Orange Ready. Helaas ben ik van mening dat de mobiele telefoon niet naar behoren functioneerd.
Volgens de omschrijving, die op moment van schrijven niet meer op uw website is te vinden (hoogstwaarschijnlijk omdat deze is uitverkocht), stond dat de mobiele telefoon een standby-tijd had van 350 uur, dat zijn 15 dagen, of dat er drie uur mee gebeld kon worden. Nu begrijp ik dat dit niet van toepassing is als er normaal gebruik van wordt gemaakt, zoals nummers opzoeken en/of toevoegen.
De mobiele telefoon heb ik nu ....... dagen binnen. In eerste instantie was ik aangenaam verrast want wat ik zag beviel mij. Ondertussen heb ik de telefoon echter, na de eerste oplading van ....... uur, al twee maal opnieuw moeten opladen en zit deze op moment van schrijven alweer in de lader.
Nu kan ik er mee leven dat de telefoon elke vier dagen in de lader moet, ook al wordt deze niet tot nauwelijks gebruikt. In totaal heb ik namelijk nog geen twee euro aan beltegoed gebruikt, waarvan ongeveer de helft is opgegaan aan een paar sms-jes.
Wat ik echter vervelender vind is dat mijn telefoon zomaar zonder echte reden uitvalt. De batterij geeft op dat moment namelijk nog minimaal een streepje, wat volgens de gebruiksaanwijzing aangeeft dat de batterij nog niet leeg is. Dat is lastig omdat de telefoon uitvalt bij het intoetsen van de pin-code of bij het bellen. Verder is de telefoon na zo'n 'black out' gereset, datum en tijd (en wellicht ook andere onderdelen van de telefoon) zijn terug gezet naar waarde waarvan de herkomst mij geheel onbekend is.
Een verklaring de problemen zou een defecte accu kunnen zijn. Maar ook de telefoon kan kapot of beschadigd zijn. Ik hoop dat we samen een geschikte oplossing kunnen vinden voor het probleem, want zoals het nu is kan ik niet rekenen op mijn mobiele telefoon en dat vind ik nogal vervelend.
Ik hoop spoedig iets van u te horen,
Niels Boom
***********@*************.**