abonnement Unibet Coolblue
pi_20332791
WES-LEY SNEIJ-DER.

Ik roep het al vanaf Nederland - Tsjechië: als Dickie WESLEY SNEIJDER had opgesteld cq had ingebracht hadden we nu in de finale gestaan. Zeker gisteren bleek dat maar weer eens.

WESLEY SNEIJDER
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_20332830
helemaal mee eens.
de spitsen hadden geen aanvoer.
en Sneijdert kan ook makkelijk van afstand scoren.
pi_20333017
En het is een Utregter .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_20333087
16 miljoen bondscoaches
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_20333104
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:23 schreef keeper het volgende:
En het is een Utregter .
dat is dan wel weer jammer

wel goed van Dickie dat ie hem een echte kans heeft gegeven
pi_20333126
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:26 schreef Adfundum het volgende:
16 miljoen bondscoaches
en iedereen zou Sneijder erin zetten.
pi_20333477
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:26 schreef Adfundum het volgende:
16 miljoen bondscoaches
En eentje doet het fout.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  donderdag 1 juli 2004 @ 15:35:49 #8
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20338159
Ik vind het ook een fantastische voetballer, had hem ook graag willen zien spelen maar om nou te zeggen dat we met hem wel de finale hadden gehaald is allemaal achteraf gelul
OJAAJOH?
  donderdag 1 juli 2004 @ 15:40:02 #9
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_20338244
zeker weten doe je het nooit....
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_20338265
'als'-roepers,

wat mij betreft had Sneijder inderdaad meer kansen mogen hebben, hij leek het in de voorbereiding goed te doen, en beter in vorm te zijn dan vdV, maar tijdens zijn invalbeurt tegen Duitsland wist hij nog allerminst te overtuigen, toen speelde hij erg slap;
inderdaad had hij daarna best nog wel aantreden, maar ga niet beweren zeker te kunnen weten dat hij Nederland erdoorheen zou slepen

(of ik ga beweren dat als Bosvelt in zn uppie het hele Portugese elftal naar huis had gestuurd, en daarna ook nog eens de Finale beslist had)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20339262
oh ja.. MET Sneijder hadden we het gered.. tuurlijk.. wat een gelul! MET Sneijder was van Bronkhorst nog steeds voorbij gelopen, kwam Robben Miquel nog steeds niet voorbij en maakte dan maar een schwalbe en gingen het verdedingsduo ook niet beter spelen..

dat als gedoe is jammelijk. Maar ik vind ook dat Wesley een kans had moeten krijgen..
  donderdag 1 juli 2004 @ 17:23:29 #12
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_20340738
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 16:26 schreef Djens1 het volgende:
oh ja.. MET Sneijder hadden we het gered.. tuurlijk.. wat een gelul! MET Sneijder was van Bronkhorst nog steeds voorbij gelopen, kwam Robben Miquel nog steeds niet voorbij en maakte dan maar een schwalbe en gingen het verdedingsduo ook niet beter spelen..

dat als gedoe is jammelijk. Maar ik vind ook dat Wesley een kans had moeten krijgen..
amen to that
wesley heeft een teleurstellend EK gehad
The death of one man is a tragedy
The death of a million is just a statistic
pi_20358989
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 16:26 schreef Djens1 het volgende:
oh ja.. MET Sneijder hadden we het gered.. tuurlijk.. wat een gelul! MET Sneijder was van Bronkhorst nog steeds voorbij gelopen, kwam Robben Miquel nog steeds niet voorbij en maakte dan maar een schwalbe en gingen het verdedingsduo ook niet beter spelen..
Weer een defensieve denker. Je moet goals máken, dáár is Sneijder voor.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')