abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 1 juli 2004 @ 08:40:37 #1
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_20328444
ik bedacht me zojuist na het zoveelste gezeik te hebben gelezen ver de pule wedstrijden dat die zo slecht waren en dat we eigenlijk niet eens door hoorden te gaan..

nee helemaal gelijk de wedstrijden waren slecht
maar als ze in een andere volgorde waren gespeeld waren we de laatste wedstrijd niet afhankelijk van het andere resultaat geweest en dan was er vast niet zoveel gezeur geweest als nu.

ja we hadden gewoon moeten winnen van duitsland wat we misschien ook wel hadden gedaan als we tegen letland begonnen waren en zo kan ik nog wel even door gaan maareh

ach wat voor zin heeft het nu nog
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  donderdag 1 juli 2004 @ 08:52:48 #2
40967 Takemenow
Freelance is good!
  donderdag 1 juli 2004 @ 08:57:28 #3
85956 yanggie
*F*R*I*E*N*D*S*
pi_20328588
quote:
ach wat voor zin heeft het nu nog
precies
The End!
  donderdag 1 juli 2004 @ 10:06:41 #4
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_20329667
concreet gezien was het gewoon geluk die halve finale,

we hebben alleen van letland weten te winnen, WOWWWW..........
Catch You On The Flip Side
pi_20329889
volgens mij hebben we ook van Zweden gewonnen hoe kom je anders in de halve finale? Zit toch echt een kwart finale voor of ben ik de enige die die wedstrijd gezien heeft
pi_20330184
Als die Duitser in de 81e minuut gewoon doet waarvoor 'ie betaald wordt (en in dit geval was dat de bal al dan niet met Van der Meyden de tribune inschoppen in plaats van op je eigen achterlijn proberen de tegenstander uit te spelen), verliest Nederland met 0 - 1 van Duitsland en bereikt Nederland niet eens de kwartfinale. Al met al mag je dus van geluk spreken dat Oranje zo ver is geraakt (ze hebben dat niet op eigen kracht gedaan). Ik denk dat beide ploegen (het Tsjechisch en Nederlands elftal) het verdienden om door te gaan naar de kwartfinale (op basis van het vertoonde spel), maar het is toch wel duidelijk dat Oranje nog heel wat tekort komt om een Europese of zelfs wereldtitel te winnen. Je kunt toch niet ontkennen dat Portugal gisteren niet verdiend gewonnen heeft (het had bij rust ook 0 - 3 kunnen staan...)?

//Ultralaser

Nederland - Zweden is in 0 - 0 geeindigd. Maar misschien heb jij een herhaling van een wedstrijd uit de jaren '80 gekeken?
Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
pi_20330770
ze zijn doorgegaan na penaltys wat dus een winst is als je namelijk daar niet op wint ga je niet door. Maarja kijk naar Frankrijk Duitsland Engeland Italie allemaal grote landen die sneuvelde en sommige al heel snel.
  donderdag 1 juli 2004 @ 11:03:20 #8
23107 dolle_hond
topicverkoper
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')