abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 juli 2004 @ 00:48:02 #1
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_20326111
Het was tegen Duitsland al kut. Tegen de Tsjechen miste ie ook een kans en tegen Portugal heeft ie ook geen bal geraakt, waarom was hij in godsnaam mee!???

Waarom Sneijder niet..
Die dikzak heeft geen pepernoot geraakt dit toernooi..
Je zal maar zijn postzegels hebben gekocht

De trucjes van Van der Vaart... beperkten zich tot in de reclame
pi_20326133
alleen als hij seedorf kwam vervangen had het nog zin..
vd vaart raakt de bal niet
seedorf wel, maar die verprutst het meteen weer
pi_20326168
vd. Vaart kan alleen maar stoer doen op TMF met zijn vriendinnetje en stoer doen met zijn domme "truukjes"
pi_20326196
Hij had beter een grote verdwijntruc kunnen gebruiken
pi_20326311
Binnenkort te horen op de tribune in de ArenA:

"Het trutje van Van der Vaart"


ontopic: Ik had liever Sneijder zien invallen. Voor Seedorf.
Tenminste houdbaar tot: zie deksel
  donderdag 1 juli 2004 @ 00:59:34 #6
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_20326331
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 00:58 schreef showmelove het volgende:
ontopic: Ik had liever Sneijder zien invallen. Voor Seedorf.
De wissel van Bouma was goed.. alleen idd Sneijder er in..
pi_20326365
Het hele elftal voetbalde niet goed

vd Vaart komt erin en je verwacht dat ze prompt de sterren van de hemel spelen
  FOK!fossiel donderdag 1 juli 2004 @ 01:04:54 #8
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_20326435
Dat gezeik op Silvie vind ik ook nergens op slaan.

vd Vaart heeft zich niet kunnen bewijzen jammergenoeg, uit vorm.
Ik zie hem nog wel verder ontwikkelen in oranje.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  donderdag 1 juli 2004 @ 01:06:14 #9
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_20326457
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 01:04 schreef RemCOW het volgende:
Ik zie hem nog wel verder ontwikkelen in oranje.
Slechter kan ook niet
Die dikke piemel heeft geen bal geraakt
  donderdag 1 juli 2004 @ 01:15:52 #10
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_20326609
Ik had ook liever Sneijder gezien
pi_20328933
Ik vond anders de 'onzichtbaar-op-het-veld'-truc van Rafael 'Hans Klok' Van der Vaart ongevenaard:

Tegen duitsland, compleet onvindbaar, op 1 moment kort voor de rust na, toen hij zichzelf verraade en bleek dat hij de hele tijd zich achter de rug van van Nistelrooij schuilhield, echter in de tweede helft bleek hij toch alsnog te verdwijnen, ondanks dat ik een scherp oogje op de rug van Van Nistelrooij hield, maar daar was die volgens mij niet ...

Tegen Tsjechie kwam hij de laatste 7 minuten erin, maar wist, *swoeps* te verdwijnen en hield dit ook consequent vast, zelfs toen zijn man de winnende goal erin schoot was Rafael niet bereid te verraden waar hij verstopt was ...

Tegen Portugal leek hij minder geconcentreerd en heb ik hem 1 keer gezien, toen hij ergens middenop het veld een overtreding maakte, maar verder was zijn verstop-truc weer onevenaarbaar: al vermoed ik sterk dat met drie centrumspitsen hij het makkelijk had, waarschijnlijk hield hij het toen gewoon bij de standaard achter-de-rug-van-een.grote-centrumspits en had hij gewoon veel keus...

Ik vrees echter wel dat hij zijn verstoptruc niet verder zal weten te perfectioneren, ik bedoel, zijn omvang neemt toch telkens weer een stukje toe, en over een jaartje kan ons Dik Trom-etje zich waarschijnlijk niet eens meer verstoppen achter de rug van Van Hooijdonk en Nistelrooij gecombineerd.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 1 juli 2004 @ 11:53:41 #12
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_20332199
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 09:21 schreef RM-rf het volgende:
Ik vond anders de 'onzichtbaar-op-het-veld'-truc van Rafael 'Hans Klok' Van der Vaart ongevenaard:

Tegen duitsland, compleet onvindbaar, op 1 moment kort voor de rust na, toen hij zichzelf verraade en bleek dat hij de hele tijd zich achter de rug van van Nistelrooij schuilhield, echter in de tweede helft bleek hij toch alsnog te verdwijnen, ondanks dat ik een scherp oogje op de rug van Van Nistelrooij hield, maar daar was die volgens mij niet ...

Tegen Tsjechie kwam hij de laatste 7 minuten erin, maar wist, *swoeps* te verdwijnen en hield dit ook consequent vast, zelfs toen zijn man de winnende goal erin schoot was Rafael niet bereid te verraden waar hij verstopt was ...

Tegen Portugal leek hij minder geconcentreerd en heb ik hem 1 keer gezien, toen hij ergens middenop het veld een overtreding maakte, maar verder was zijn verstop-truc weer onevenaarbaar: al vermoed ik sterk dat met drie centrumspitsen hij het makkelijk had, waarschijnlijk hield hij het toen gewoon bij de standaard achter-de-rug-van-een.grote-centrumspits en had hij gewoon veel keus...

Ik vrees echter wel dat hij zijn verstoptruc niet verder zal weten te perfectioneren, ik bedoel, zijn omvang neemt toch telkens weer een stukje toe, en over een jaartje kan ons Dik Trom-etje zich waarschijnlijk niet eens meer verstoppen achter de rug van Van Hooijdonk en Nistelrooij gecombineerd.
Mooi gezegd...
pi_20332275
Zielige figuren hier zeg, het hele elftal was gewoon bagger, dan kan je er goeie spelers in gooien maar die moeten inderdaad wel aangespeelt worden (ja, ze moeten ook vrij staan).
  donderdag 1 juli 2004 @ 11:58:14 #14
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20332314
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 00:58 schreef showmelove het volgende:
Binnenkort te horen op de tribune in de ArenA:

"Het trutje van Van der Vaart"
[afbeelding]

ontopic: Ik had liever Sneijder zien invallen. Voor Seedorf.
nou ik wil haar wel neuken hoor
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')