abonnement Unibet Coolblue
pi_20325120
- Overmars die bal in de linkerbovenhoek had geknalt?
- De goal van Van Nistelrooij was goedgekeurd?
- Niet Frisk maar bijvoorbeeld Colina deze wedstrijd had gefloten?
- Van Hooijdonk zich onsterfelijk had gemaakt en de vrije trap erin had geschoten?

Maar nee, geen van bovenstaande was het geval, en Frisk was nou eenmaal aangesteld voor deze wedstrijd.
Het is voorbij, over, schlüss.

Nederland gaat naar huis, maar "we" hebben de halve finale gehaald. Hoe? Wat maakt het uit, het elftal stond er wel. Misschien mogen we ook best een beetje trots zijn op deze spelers, en van het feit dat we hebben genoten van twee machtige weken spanning en emotie.

Ik? Ik kijk vooruit naar 2006. En ik moet zeggen: 'k heb d'er sin an

pi_20325186
En Oranje is verder gekomen dan ze Germanz
pi_20325198
- Duitsland gewoon won van Tsjechie .
pi_20325204
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 00:10 schreef Man_Made_God het volgende:
- Overmars die bal in de linkerbovenhoek had geknalt?
- De goal van Van Nistelrooij was goedgekeurd?
- Niet Frisk maar bijvoorbeeld Colina deze wedstrijd had gefloten?
- Van Hooijdonk zich onsterfelijk had gemaakt en de vrije trap erin had geschoten?

Maar nee, geen van bovenstaande was het geval, en Frisk was nou eenmaal aangesteld voor deze wedstrijd.
Het is voorbij, over, schlüss.

Nederland gaat naar huis, maar "we" hebben de halve finale gehaald. Hoe? Wat maakt het uit, het elftal stond er wel. Misschien mogen we ook best een beetje trots zijn op deze spelers, en van het feit dat we hebben genoten van twee machtige weken spanning en emotie.

Ik? Ik kijk vooruit naar 2006. En ik moet zeggen: 'k heb d'er sin an

Scheidsrechter had geen fuck uitgemaakt. Nederland was echt te slecht om dit Portugal te verslaan.. Simpel zat.. .
  • Wat als Sneijder had gespeeld (of Kluivert)
    Dat had ik wel eens willen weten..
  • -
      donderdag 1 juli 2004 @ 00:15:22 #5
    44201 navvy
    Nav voor intimi!
    pi_20325267
    Kutwedstrijd en kuttoernooi, 5 wedstrijden en 1 gewonnen, ga lekker naar huis!
    Antivoetbal van Portugal en Tsjechie schijnt te lonen, net als Porto, hoe lelijk kan je winnen?
    Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
    pi_20325287
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 00:10 schreef Man_Made_God het volgende:
    - Overmars die bal in de linkerbovenhoek had geknalt?
    kansen mis je nu eenmaal, en wat als de portugezen al hun kansen afmaakten ?
    - De goal van Van Nistelrooij was goedgekeurd?
    was 100% zeker buitenspel.
    - Niet Frisk maar bijvoorbeeld Colina deze wedstrijd had gefloten?
    was het resultaat hetzelfde gebleven, Nederland heeft maar 1 echt goeie kans in de match gehad, en om te scoren heb je nu eenmaal kansen nodig, die de spelers creeëren niet de scheidsrechter
    - Van Hooijdonk zich onsterfelijk had gemaakt en de vrije trap erin had geschoten?
    niet iedere vrijschop gaat erin

    Maar nee, geen van bovenstaande was het geval, en Frisk was nou eenmaal aangesteld voor deze wedstrijd.
    Het is voorbij, over, schlüss.

    Nederland gaat naar huis, maar "we" hebben de halve finale gehaald. Hoe? Wat maakt het uit, het elftal stond er wel. Misschien mogen we ook best een beetje trots zijn op deze spelers, en van het feit dat we hebben genoten van twee machtige weken spanning en emotie.

    Ik? Ik kijk vooruit naar 2006. En ik moet zeggen: 'k heb d'er sin an

    Pain is weakness leaving the brain !
    pi_20325338
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 00:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
  • Wat als Sneijder had gespeeld (of Kluivert)
    Dat had ik wel eens willen weten..
  • Ik ook in het geval van Sneijder althans, maar eerlijk gezegd denk ik dat de tegenstander Sneijder naar huis speelt, volgend kampioenschap staat hij er wel !
    Pain is weakness leaving the brain !
    pi_20325388
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 00:15 schreef P4nic het volgende:

    [..]
    *zucht* sommige mensen moet je ook alles uitleggen. In dat stukje staat mijn mening, ik vond het een kutscheids, en dat kansen worden gemist, en niet alle vrije trappen erin gaan, ja DUH!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')