abonnement Unibet Coolblue
pi_20330595
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 10:34 schreef Djens1 het volgende:
ik denk dat Sar, van Hooydonk, Bosvelt, de Boer(s), Waterreus, Overmars, Cocu enzo ermee stoppen. Oh.. en Japie Stam stopt er natuurlijk ook mee...

Even reageren op dat van Bronckhorst eruit moet.. hoe kan je die jongen in hemelsnaam kwalijk nemen dat hij weggespeeld werd? Hij is een opbouwer.. geen verdediger.. twas de fout van advocaat om hem op ronaldo te zetten. Kan hij zelf niet zoveel aan doen. In aanvallend opzicht speelde hij namelijk wel een goeie wedstrijd. Alleen iedereen weet dat hij tot zijn recht komt als de tegenstander met 2 spitsen speelt .. in plaats van tegen 3 spitsen.

En Seedorf was zo ongeveer de enige samen met Reiziger en Davids die een voldoende verdiende gisteravond.. dus ik begrijp ook niet helemaal hoe mensen kunnen zeggen dat Seedorf moet oppleuren..?
  donderdag 1 juli 2004 @ 10:52:11 #27
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20330606
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 23:27 schreef Douwe het volgende:

[..]

Idd, Seaman is ook pas op zn 59e gestopt
Is die al gestopt dan?

Vooralsnog wordt het pijnlijk in de verdediging nu Stam stopt (ik denk dat Sar nog wel 2 jaar door gaat na dit super toernooi). Daarom denk ik niet dat Bouma weg moet, maar moet blijven. Samen met Heitinga gloort er wel wat moois, maar er moeten meer verdedigers opstaan.

Maar eigenlijk geldt dat voor elke linie! Op links buiten na dan.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')