abonnement Unibet Coolblue
pi_20324918
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 00:03 schreef Compile het volgende:

[..]

Ah, kijk aan, je ware aard komt dan nu naar boven

Je bent gewoon extremistisch Dat janken laat ik trouwens aan jou over. Kan je vanavond dan ook gaan doen in je bedje bye bye Bye oranje
. Over 2 jaar niet zeggen dat je blij bent dat NL ver is gekomen he? .
Hoi.
  donderdag 1 juli 2004 @ 00:09:32 #52
21059 leonard_jaag
Van mij mag het lente worden!!
pi_20325092
DAG DAG Nederland.. lekker naar huis. Slecht spelen en toch in de halve finale is al heel wat

Laat gdvr volgende die K*T seedorf thuis..
Leef nu!! Waarom doet iedereen toch zo moeilijk?!?!?
Ajax kampioen 2003-2004
  donderdag 1 juli 2004 @ 00:25:41 #53
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20325590
Hahaha
mooi... ik zie ALLEEN maar mensen die ik heel het EK nog niet gezien heb!
Hahahahaha

WIJ stonden maar MOOI even in de halve finale!
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  donderdag 1 juli 2004 @ 00:31:39 #54
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20325765
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 00:25 schreef 456 het volgende:
Hahaha
mooi... ik zie ALLEEN maar mensen die ik heel het EK nog niet gezien heb!
Hahahahaha

WIJ stonden maar MOOI even in de halve finale!
juist en al die stumpers die niks met voetbal te maken hebben maar nu wel een topic openen van alles ist vorbei moeten gewoon kei hard oprotten
OJAAJOH?
pi_20328051
Niks mis met wat nationalistisch zijn, maar om nu als een blind paard achter een team aan te huppelen dat gewoon onder de maat presteert (leuk met zn vijfen om de bal heenstaan terwijl ie er doodleuk wordt ingepingeld )

Ze vangen er genoeg voor, wat mij betreft mogen ze dan ook de benen uit hun lijf rennen (zoals de portugezen dat dus wel deden)

Het is natuurlijk helemaal ok om achter je team te blijven staan, maar dan mogen ze ook wel de nodige moeite doen, en in het hele toernooi hebben ze toch echt meer op geluk wat gewonnen dan op goed voetbal
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_20328534
Het is de portugezen gegund. Niks aan de hand er is niemand dood ofzo.
it's better than yours
  donderdag 1 juli 2004 @ 11:36:55 #57
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20331764
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 07:28 schreef Samson het volgende:
Niks mis met wat nationalistisch zijn, maar om nu als een blind paard achter een team aan te huppelen dat gewoon onder de maat presteert (leuk met zn vijfen om de bal heenstaan terwijl ie er doodleuk wordt ingepingeld )

Ze vangen er genoeg voor, wat mij betreft mogen ze dan ook de benen uit hun lijf rennen (zoals de portugezen dat dus wel deden)

Het is natuurlijk helemaal ok om achter je team te blijven staan, maar dan mogen ze ook wel de nodige moeite doen, en in het hele toernooi hebben ze toch echt meer op geluk wat gewonnen dan op goed voetbal
als iets niet lukt, betekend niet direct dat ze het niet hebben geprobeerd, want dat hebben ze zeker wel gedaan!
OJAAJOH?
pi_20331797
Mwah, terecht dat we eruit liggen. We hebben het hele EK ronduit bagger gespeeld. Ik mag toch hopen dat 4-3-3 nu toch wel definitief dood is. Anders voorspel ik weinig goeds voor 2006.
pi_20332116
Nu komen alle zielige sukkeltjes hun 'eigen' land uitzwaaien terwijl je ze hier vanaf het begin nog niet 1x hebt gezien. TRIEST!
  donderdag 1 juli 2004 @ 12:18:57 #60
59607 Partyman
Heerlijk Helder Heineken
pi_20332898
Er doen 16 landen mee aan het ek en er kan er maar 1 kampioen worden.... dus een halve finale is zo slecht nog niet .....
Maar het is wel klootuh
pi_20333065
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:18 schreef Partyman het volgende:
Er doen 16 landen mee aan het ek en er kan er maar 1 kampioen worden.... dus een halve finale is zo slecht nog niet .....
Maar het is wel klootuh
De halve finale is zo slecht nog niet inderdaad, maar het vertoonde spel wel.
pi_20341210
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 11:50 schreef pietpaaltjens het volgende:
Nu komen alle zielige sukkeltjes hun 'eigen' land uitzwaaien terwijl je ze hier vanaf het begin nog niet 1x hebt gezien. TRIEST!
hun eigen land uitzwaaien, doe ff normaal man, toevallig hebben ze gewoon onder de maat gepresteerd, ik vind dat je dat dan best wel mag zeggen, en als jij kritische mensen zielige sukkels wilt noemen ben ik graag een zielige sukkel
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_20341448
Nederland is in ieder geval op een waardige manier verslagen, ik had er niet echt moeite mee toen ze verloren hadden. Dit in tegenstelling tot de gruwelijke penalty series van de afgelopen toernooien in de jaren 90 en 2000

Alleen wel een blunder van de UEFA om zweedse arbiter aan te wijzen natuurlijk....
٩๏̯͡๏)۶
pi_20346178
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 17:59 schreef Ronaldsen het volgende:

Alleen wel een blunder van de UEFA om zweedse arbiter aan te wijzen natuurlijk....
Helemaal mee eens, dat was een nogal mindere keuze
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')