abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:15:54 #176
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_35605430
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 00:08 schreef Foxxy het volgende:

[..]

Moet je de dvd 'Live in Verona' ook eens kijken! Die is heel goed.
Die is echt meesterlijk

Zo in de regen
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:21:12 #177
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_35605626
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:22 schreef Stpan het volgende:
Heej, hier is het Jamiroquai topic, kon het ff niet vinden de afgelopen 2 weken, want ook ik heb z'n nieuwe album maar weer eens gehaald (nadat ik Jamiroquai na miskoop Synchronized een beetje had afgezworen).
3 topalbums, Synchronized op de single na extreem k.u.t. en wat discohitjes waarvan ik eerlijk gezegd niet eens weet of ze op een album stonden.
En toen toch maar even geluisterd of het nog wat met onze vriend geworden was, en wat een verschrikkelijk heerlijk album is Dynamite!
Ik vind hem zelfs beter dan alles daarvoor. Boeit me geen fcuk of het zogenaamd meer van hetzelfde is (ik vind het wel meevallen, het Dynamite vind ik niet echt een kloon van eerdere albums ofzo) het klinkt gewoon van nummer 1 t/m nummer 12 geweldig! Lekker up-tempo, melodieus, tikkie cliche-teksten zonder dat het tenenkrommend is, gelukkig niet teveel wereldverbeterteksten, gewoon lekker swingend zonder pretenties! Wat wil je nog meer op een album?
Sterker nog, Dynamite is totaal anders als de voorgaande albums. De stijl komt wel een beetje terug maar het instrumentale deel van de 1e cd's (Emergency on planet earth oa.) wordt veel minder toegepast. Bijna geen instrumentale nummers meer zoals Didjital Vibrations en Didjerama van Travelling Without Moving.

Maar wat een wereld cd is Dynamite

Jamiroquai is gewoon helemaal geweldig. Wat een persoonlijkheid ook. Een wagenpark om je vingers bij af te likken. En een geweldige dvd
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:57:10 #178
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_35615476
Ik ben met het tegenvallende Synkronized ook de band een beetje uit het oog verloren, maar de singles die ik tot dusver heb gehoord van het nieuwe album zijn wel aardig. Ga maar eens naar het album luisteren een dezer dagen, ben benieuwd.
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:59:42 #179
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_35615582
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:57 schreef Grobbel het volgende:
Ik ben met het tegenvallende Synkronized de band een beetje uit het oog verloren, maar de singles die ik tot dusver heb gehoord van het nieuwe album zijn wel aardig. Maar borduurt het verder vooral voort op hun oudere werk, of meer op hun latere discoflirtaties?
Niet echt het oude werk, meer van het nieuwe. Maar dan wel erg goed vergeleken met Synkronized. Wel beetje disco maar geen instrumentale nummers zoals waar vroeger de halve cd's vol stonden.

Maar luister Dynamite maar en je bent verknokt hoor
pi_35634845
Jamiroquai treedt ook op op Rock Am Ring / Rock Im Park!
pi_35651433
Ik ga op 22 maart
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 2 maart 2006 @ 19:39:23 #182
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_35653294
welk concert? ik dacht dat de tour ondertussen wel weer zo ongeveer voorbij was! En dammit Jay Kay moet gewoon blijven hij wil een gezinnetje gaan stichten geloof ik, maar met wie weet hij nog nie
pi_35653980
In Buenos Aires
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:02:25 #184
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_35654105
ja zég! Dat is niet eerlijk
pi_35654534
Jamiroquai is dus vet goed he

7 oktober bij t concert in ahoy geweest. als ik terugdenk aan toegift -> Deeper underground... kippenvel

volgens laatste geruchten staan ze op Pinkpop..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:36:05 #186
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_35655242
ik was er ook bij in Ahoy, de toegift was inderdaad vet!!! We hebben alleen jammer genoeg wel de laatste 3 minuten ofzo gemist om de trein te halen, waar we uiteindelijk nog een tijdje op hebben staan wachten anyway, als Placebo en RHCP en Kaiser Chiefs en Jamiroquai en Franz Ferdinand en Racoon allemaal naar Pinkpop gaan moet ik eigenlijk gewoon een heel weekend
pi_35683448
Franz Ferdinand zag ik gister ook nog
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36294443
Jamiroquai was in elk geval best ok gister
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36297804
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jamiroquai was in elk geval best ok gister
Wat was er gisteren?
pi_36297820
Ze speelden in Buenos Aires
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36298015
Oo vandaar , ik zag het wel op de site staan ja, maar er rinkelde even geen belletje . Deed ie nog veel van oudere albums eigenlijk? Ik had er eigenlijk ook bij willen zijn in Nederland, maar ik kon niemand meekrijgen en om nou in m'n eentje te gaan...
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:27:02 #192
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_36298478
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:11 schreef Bak_Beest het volgende:
Oo vandaar , ik zag het wel op de site staan ja, maar er rinkelde even geen belletje . Deed ie nog veel van oudere albums eigenlijk? Ik had er eigenlijk ook bij willen zijn in Nederland, maar ik kon niemand meekrijgen en om nou in m'n eentje te gaan...
He, ik had hetzelfde probleem
pi_36298547
Wel een aantal songs van de oudere albums ja
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_37174358
Jamiroquai announce European Summer tour

Jamiroquai are pleased to announce the following tour dates for the coming months:

* 26 May, Portugal, Lisbon, Rock in Rio
* 02 June, Germany, Rock am Ring
* 04 June, Germany, Rock im Park
* 15 June, Russia, Saint Petersburg, Ice Palace
* 18 June, Russia, Moscow, Olympiski
* 20 June, Ukraine, Kiev, Palace Of Sports
* 22 June, Georgia, Tbilisi, Philharmonic Concert Hall, Tbilisi Jazz Festival
* 14 July, Netherlands, Rotterdam, Ahoy, North Sea Jazz Festival
* 23 July, England, London, Victoria Park, Lovebox Weekender festival

We hope to announce additional dates soon.

pi_37174709
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:26 schreef earthquake het volgende:
Jamiroquai announce European Summer tour

Jamiroquai are pleased to announce the following tour dates for the coming months:

* 26 May, Portugal, Lisbon, Rock in Rio
* 02 June, Germany, Rock am Ring
* 04 June, Germany, Rock im Park
* 15 June, Russia, Saint Petersburg, Ice Palace
* 18 June, Russia, Moscow, Olympiski
* 20 June, Ukraine, Kiev, Palace Of Sports
* 22 June, Georgia, Tbilisi, Philharmonic Concert Hall, Tbilisi Jazz Festival
* 14 July, Netherlands, Rotterdam, Ahoy, North Sea Jazz Festival
* 23 July, England, London, Victoria Park, Lovebox Weekender festival

We hope to announce additional dates soon.

VET!.. Ben er niet bij, maar wel heel vet.. Hoop nog steeds dat ze ook naar Rock Werchter komen, maar als dat zo was had dat er wel tussen gestaan denk ik
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:38:48 #196
26444 ezzi
mama van ilse
pi_37404102
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:11 schreef Bak_Beest het volgende:
Oo vandaar , ik zag het wel op de site staan ja, maar er rinkelde even geen belletje . Deed ie nog veel van oudere albums eigenlijk? Ik had er eigenlijk ook bij willen zijn in Nederland, maar ik kon niemand meekrijgen en om nou in m'n eentje te gaan...
Gewoon alleen gaan. Dat wil je toch niet missen. Ik ben vorig jaar naar 3 shows geweest, alleen. En 3 super avonden gehad en veel andere fans leren kennen. 14 juli ga ik weer!
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:46:32 #197
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37404226
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:38 schreef ezzi het volgende:

[..]

Gewoon alleen gaan. Dat wil je toch niet missen. Ik ben vorig jaar naar 3 shows geweest, alleen. En 3 super avonden gehad en veel andere fans leren kennen. 14 juli ga ik weer!
waar?
  zaterdag 29 april 2006 @ 17:30:21 #198
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_37406623
Hij gaat ook op het North Sea Jazz Festival zijn in juli in Rotterdam.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_37407848
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:30 schreef ondeugend het volgende:
Hij gaat ook op het North Sea Jazz Festival zijn in juli in Rotterdam.
Echt waar ? Ben dan benieuwd met welke set hij komt
  zondag 30 april 2006 @ 00:47:52 #200
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_37417899
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:18 schreef Speedski het volgende:

[..]

Echt waar ? Ben dan benieuwd met welke set hij komt
Yep, ik vooral op welke dag hij staat.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')