Microsoft Lint versie 0.3?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik moet nog ergens een wazige foto hebben dat je in de cabine kunt lezen dat er bèta software draait.
"U gaf een noodremopdracht. Weet u het zeker?"quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Microsoft Lint versie 0.3?
'Noodremopdracht kan niet worden uitgevoerd: onbekende fout #56546. Raadpleeg de online-hulp voor meer informatie.'quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
"U gaf een noodremopdracht. Weet u het zeker?"
Met recht een crash die dan volgt...quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
'Noodremopdracht kan niet worden uitgevoerd: onbekende fout #56546. Raadpleeg de online-hulp voor meer informatie.'
Van Amsterdam naar Eindhoven is niet altijd een 1700/1900-loc met ICR, er rijden ook nog twee stammen IRM (dubbeldekkers) en een stam ICM (koplopers). En dan heb ik het nog niet eens over de 3500-serie gehad waar ook nog loc+ICK in rijdt, en juist dit ICK heeft 6-persoons coupe's in de tweede klasse.quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:22 schreef Rnej het volgende:
pas iets mafs gezien... de intercity van amsterdam naar eindhoven is <altijd> een 1700 loc met icr rijtuigen met 6persoons coupes (weet niet hoe die krengen heten) ... stond pas op dat ding te wachten omdat ik ff naar delft moest (in den haag) ... was t een koploper.....
zowieso.. een koploper op den haag hs is echt apart....
Aangezien hij het heeft over ICK (zes zitjplaatsen per coupé) kun je uitgaan van de 3500.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:07 schreef MREn het volgende:
[..]
Van Amsterdam naar Eindhoven is niet altijd een 1700/1900-loc met ICR, er rijden ook nog twee stammen IRM (dubbeldekkers) en een stam ICM (koplopers). En dan heb ik het nog niet eens over de 3500-serie gehad waar ook nog loc+ICK in rijdt, en juist dit ICK heeft 6-persoons coupe's in de tweede klasse.
ICK rijdt juist weer vrijwel altijd op Venlo/Eindhoven-Den Haag, en komt aldus door HS.
Dus welke trein heb je nu gezien? Er rijdt nml geen enkele trein van Amsterdam naar Eindhoven via Den Haag.
Ach, al het nuttige staat er op... alleen nog steeds geen internationale prijzen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:42 schreef Betse het volgende:
wat een kut pagina is dat eigenlijk van de ns. Naja het internationale gedeelte dan. Die van de belgische spoorwegen is iig een stuk beter.
Vandaag over 2 weken vertrekken we via luik naar Berlijn om te gaan interrailen whee!
Brrrrr... wat is die site verneukt geworden :Squote:Op donderdag 1 juli 2004 23:41 schreef sweek het volgende:
(..)
Krijg nu ook een hele andere NS Homepage ineens?
http://www.ns.nl/servlet/(...)SuperHomepage&c=Page
Ik vind hem beter, eigenlijk... .quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:24 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Brrrrr... wat is die site verneukt geworden :S
Ben het met je eens de layout is strakker geworden, alleen vind ik de manier waarop de reisplanner nu werkt gewoon niet lekker meer...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:34 schreef sweek het volgende:
[..]
Ik vind hem beter, eigenlijk... .
Mooiere, strakkere layout.
Die rijd niet snachts... We pakken in luik de nachttrein naar Berlijn. We hebben geen zin om gelijk aan het begin zo lang overdag in een trein te zitten.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:12 schreef sweek het volgende:
[..]
Ach, al het nuttige staat er op... alleen nog steeds geen internationale prijzen.
Waarom ga je trouwens niet via Deventer?
ik vind de site er nu beter uitzien, alleen de titel wat amaturistisch zeg, de "NS Superhomepage"quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:41 schreef sweek het volgende:
Er zitten via-kaartjes in de automaten vanaf nu! .
En je kunt in meer talen werken... en... nou, vast nog wel meer. .
Krijg nu ook een hele andere NS Homepage ineens?
http://www.ns.nl/servlet/(...)SuperHomepage&c=Page
Aah, veel plezier in ieder geval. . Wens Loft dat ook even toe, weet niet of ik haar nog spreek. .quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:56 schreef Betse het volgende:
[..]
Die rijd niet snachts... We pakken in luik de nachttrein naar Berlijn. We hebben geen zin om gelijk aan het begin zo lang overdag in een trein te zitten.
Ik ga er vanuit dat dat nog wel gaat veranderen... . Ziet er inderdaad wel stom uit, nu.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:19 schreef thatsme het volgende:
[..]
ik vind de site er nu beter uitzien, alleen de titel wat amaturistisch zeg, de "NS Superhomepage"
Thx en ik zal het doorgeven.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:03 schreef sweek het volgende:
[..]
Aah, veel plezier in ieder geval. . Wens Loft dat ook even toe, weet niet of ik haar nog spreek. .
[..]
Dat is om er voor te zorgen, mocht de trein ontsporen dat die wel recht uit blijft gaan en niet naar links of rechts de sloot/rivier in duikt. dus om de wielen te dwingen rechdoor te rijden (naast de rails). bij pilaren langs het spoor (zie bv Utrecht CS) zie je het soms ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:29 schreef dan_niet het volgende:
Als je met de trein reist, dan kom je uiteraard over verschillende bruggen, nu valt het me op dat op sommige bruggen een soort geleiders liggen, dan zijn de "bielzen" weg en ligt er alleen rails met een soort ruit van begin tot einde brug.
Misschien is het niet geheel duidelijk uitgelegd, maar ik vraag me dus af waarom op sommige bruggen de rails gewoon doorloopt, dus met "bielzen" en bij andere weer niet?
Bedoel je iedere keer dezelfde materieelsoort of iedere keer hetzelfde stelnummer?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:29 schreef dan_niet het volgende:
En nog een vraagje: ik reis elke dag met de trein maar er is totaal geen pijl te trekken op welke trein je voorgeschoteld krijgt, is het niet gewoon makkelijker om elke dienstregeling met dezelfde trein te rijden, dus gewoon elke dag om 11:53 hetzelfde treinstel bijv?
quote:Het model verdeelt bus- en tramverkeer over de west- en oostzijde van het spoor. De terminal krijgt een transparante traverse boven de sporen, die zo'n 20 meter breder wordt dan de huidige hal. De traverse verbindt de vervoerssoorten trein, tram en bus met elkaar. Op de plek van het huidige streekbusstation en op het Jaarbeursplein komen voorzieningen voor taxi's en voor zogenaamde kiss&ride-plekken. Het station krijgt daarnaast 17.500 stallingplaatsen voor fietsen, verdeeld over zowel de oost- als de westkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |