abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 juni 2004 @ 14:49:22 #1
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20307781
Wie word de President? Wie moeten er nog bij komen? Wie moeten er juist afvloeien? Bepreek het hier op het Real Madrid topic.

Het staat 3 - 1 in aankopen voor Barca. Wij hebben Samuel, zij Belleti, Larsson en Giuly. Er mogen wat mij betreft best wat spelers gecontracteerd worden.

[ Bericht 25% gewijzigd door mr_anonimous op 30-06-2004 15:12:45 ]
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20311114
Belangrijke troef in het verkiezingsprogramma van Florentino zijn de plannen voor een overdekt Bernabeu, hij wil 30 miljoen euro investeren in het overdekken van het stadion...wat binnen vier jaar bewerkstelligd zou kunnen worden. Ik moet zeggen dat het me geen verkeerd plan lijkt, maar of de investering zich terugbetaald weet ik niet. De mensen komen toch wel naar het stadion, afgelopen seizoen was Bernabeu meer dan 50 keer achter elkaar uitverkocht. Internationaal gezien krijgt het natuurlijk meer aanzien en binnen Spanje zelf komt het dan misschien meer in de buurt van Camp Nou, dat volgens mij nog hét stadion is.
Of het genoeg is om de socio voor zich te winnen weet ik niet, voorgaande jaren wist hij ze te paaien met de aankoop van Figo, Zidane, Ronaldo en Beckham maar tot nu toe zijn er nog geen concrete berichten over een mogelijke "Bomba".
De andere twee kandidaten, Baldasano en Sanz, hebben wij mijn weten ook nog schokkende verrasingen aangekondigd dus ik denk eigenlijk dat Florentino Perez herkozen wordt. Meer dan verkondigen dat het stemmen via internet en/of de post ongeldig verklaard moet worden hebben ze tot nu toe niet gedaan. Pikant detail als Lorenzo Sanz gekozen zou worden is dat Antonio Camacho onder hem al eerder hoofdcoach van Real is geweest. Dat avontuur duurde toen amper een maand omdat Camacho toen niet de bevoegdheden kreeg die hij nodig dacht te hebben.
Daarom denk ik ook dat Florentino wel 2 keer uitkijkt met wat ie doet en alles eerst dubbelcheckt bij de coach. Wat me trouwens niet meer dan logisch lijkt, het lijkt me een beetje raar als een president aankopen gaat zitten aankondigen zonder eerst aan de coach de benodigdheden te hebben gevraagd.
Maar goed, 11 juli is het zover en dan zullen we meer weten. Tot die tijd is het afwachten en luisteren wat de kandidaten allemaal te beloven hebben.
  woensdag 30 juni 2004 @ 16:43:02 #3
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20311278
En het feit dat ie heeft gezegd dat Samuel ook een "Galactico" es onder de verdedigers kan er iid op wijzen dat Ruud niet komt

@ Mr_Ano, wees niet bang, ze hebben gezegd dat er 4 spelers zouden komen dus die komen ook wel Voor welke posities is nog niet helemaal duidelijk. Als je het hebt over 1 centrale man, 1 man voor op het middenveld en 1 back die op beide zijdes uit de voeten kan dan zouden we geen nieuwe aanvaller krijgen (omdat we ook al Samuel hebben), al zou dat toch moeten nu Portillo en Morientes vertrekken

Genoeg te doen iig
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 30 juni 2004 @ 18:16:18 #4
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20313766
Even over iets anders kan iemand een leuk plaatje voor de OP fotoshoppen? Iets met ons stadion, een Europacup 1, het mooie logo, oude en nieuwe helden? En de tekst het officiele Fok! Real Madrid topic ofzo? Het Feyenoordtopic heeft dat ook en het staat wel chique.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 30 juni 2004 @ 18:24:08 #5
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20313924
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 16:43 schreef jojomen4 het volgende:
En het feit dat ie heeft gezegd dat Samuel ook een "Galactico" es onder de verdedigers kan er iid op wijzen dat Ruud niet komt

@ Mr_Ano, wees niet bang, ze hebben gezegd dat er 4 spelers zouden komen dus die komen ook wel Voor welke posities is nog niet helemaal duidelijk. Als je het hebt over 1 centrale man, 1 man voor op het middenveld en 1 back die op beide zijdes uit de voeten kan dan zouden we geen nieuwe aanvaller krijgen (omdat we ook al Samuel hebben), al zou dat toch moeten nu Portillo en Morientes vertrekken

Genoeg te doen iig
Ik ben ook niet bang. Maar ik wil nu we weerl eens een jongen met een Realshirt met rugnummer naast Alfredo Di Stefano zien staan. Die stilte bevalt me niet en die Barcajokers bij mij uit de buurt worden ietsiepietsie te bijdehand.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 1 juli 2004 @ 15:53:17 #6
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20338577
Dat dak klinkt wel interessant maar ik weet niet of Perez daarmee de verkiezingen wint. De supporters willen een beter elftal zien, denk ik. Plus dat we met dat dak moeten oppassen geen Arena en San Siro grasveld te krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door mr_anonimous op 01-07-2004 16:00:08 ]
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 1 juli 2004 @ 16:00:43 #7
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20338721
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 18:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Even over iets anders kan iemand een leuk plaatje voor de OP fotoshoppen? Iets met ons stadion, een Europacup 1, het mooie logo, oude en nieuwe helden? En de tekst het officiele Fok! Real Madrid topic ofzo? Het Feyenoordtopic heeft dat ook en het staat wel chique.
Ik heb geen fotoshop jammer genoeg.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20355621
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 18:24 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Maar ik wil nu we weerl eens een jongen met een Realshirt met rugnummer naast Alfredo Di Stefano zien staan.
Your wish is their command!! Gister is Samuel a.k.a. "Il Muro" officieel gepresenteerd, mét rugnummer (19) en náást Alfredo Di Stefano. Maar goed, dat hij zou komen wisten we al een paar weken. Ik heb precies hetzelfde als jij, maar we zullen helaas nog een weekje geduld moeten hebben want er mag nu zelfs niks gedaan worden geloof ik.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 11:48:15 #9
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20357639
Er is interese voor Maniche. Deze samen met Carvalho zou ik wel graag bij Real willen zien. Dan hebben we achterin Salgado, Carvalho, Samuel, R. Carlos en daarvoor Helguera en Maniche.

17 miljoen moet ie kosten.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 2 juli 2004 @ 11:55:01 #10
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_20357798
Verder niet erg op de hoogte van wat er allemaal gebeurd daar in Madrid, maar ik zou Beckham eruit mikken en een verdedigende middenvelder kopen.

Krijgen toch weer mooi elftal:
Casillas, Salgado, Carvalho, Samuel, Carlos, Helguera, ?, Figo, Raul, Zidane, Ronaldo.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:12:57 #11
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20358223
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:48 schreef jojomen4 het volgende:
Er is interese voor Maniche. Deze samen met Carvalho zou ik wel graag bij Real willen zien. Dan hebben we achterin Salgado, Carvalho, Samuel, R. Carlos en daarvoor Helguera en Maniche.

17 miljoen moet ie kosten.
Mourinho wil hem er ook bij hebben. En als Abramovitsj zijn chequeboek trekt dan weet ik het niet hoor. Overigens hoop ik dat Figo zijn vorm van tegen NL vast houdt. Als hij de Europese titel voor Portugal binnen sleept zal Roman voor hem ook wel zijn Chequeboek trekken.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:35:39 #12
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20358710
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:55 schreef ZIOPPA het volgende:
Verder niet erg op de hoogte van wat er allemaal gebeurd daar in Madrid, maar ik zou Beckham eruit mikken en een verdedigende middenvelder kopen.

Krijgen toch weer mooi elftal:
Casillas, Salgado, Carvalho, Samuel, Carlos, Helguera, ?, Figo, Raul, Zidane, Ronaldo.
Ik persoonlijk hoop op Patrick Vieira, de beste voor die positie. Op de tweede plaats komt denk ik Pavel Nedved. Zonder hem verloor Tsjechië gister de match. Er was niemand die de kar kon trekken. De kleine veldmaarschalk van Tsjechië.
Wie zie jij het liefts komen Zioppa?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:38:27 #13
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:40:41 #14
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_20358842
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:35 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik persoonlijk hoop op Patrick Vieira, de beste voor die positie. Op de tweede plaats komt denk ik Pavel Nedved. Zonder hem verloor Tsjechië gister de match. Er was niemand die de kar kon trekken. De kleine veldmaarschalk van Tsjechië.
Wie zie jij het liefts komen Zioppa?
Denk niet dan Vieira haalbaar is, daarbuiten is hij waarschijnlijk de beste ter wereld op die positie.

Xabi Alonso zou ik een goede aankoop vinden!
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:43:48 #15
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20358916
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:40 schreef ZIOPPA het volgende:

[..]

Denk niet dan Vieira haalbaar is, daarbuiten is hij waarschijnlijk de beste ter wereld op die positie.

Xabi Alonso zou ik een goede aankoop vinden!
Ligt er aan. Als Figo of Becks vertrekt, plus de aanstaande transfer van Morientes hebben we flink wat te besteden. En in de voetbalwereld heeft alles zijn prijs. Dus ook Patrick Vieira.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20358970
Ik weet niet of hij er de verkiezingen mee denkt te winnen, maar ex-president Lorenzo Sanz heeft Real Madrid aangeklaagd wegens het toestaan van het stemmen via post/internet...beetje rare verkiezingsstunt!! Florentino moet in ieder geval 7 juni uitleg komen geven bij de rechtbank. Ik snap sowieso niet waar die vent mee bezig is, laat Real met flink wat schulden achter en wil nu weer een gooi doen naar het presidentschap. Vier jaar geleden verloor hij de verkiezingen dankzij de per post uitgebrachte stemmen op Florentino, hij doet het gewoon weer in z'n broek dus want een denderend verkiezingsprogramma heeft ie bij mijn weten niet. Ja, hij wil mensen als Del Bosque en Redondo terughalen...duh!! Dat wil Florentino ook wel
Jullie enige voorkeur wat betreft de nieuwe president?
pi_20358993
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:38 schreef pfaf het volgende:
jojomen: Heeft van Nistelrooy al getekend?
Een nieuw contract bij Pringles?
That's all folks!
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:49:10 #18
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_20359072
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Een nieuw contract bij Pringles?


Ik werd voor gek verklaard toen ik jojomen verklaarde dat ik er zeker van was/ben dat v Nistelrooy bij Man U blijft.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:50:09 #19
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20359098
Hoewel ik het ook niet altijd met zijn beleid eens ben toch maar Perez.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:52:03 #20
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20359151
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:49 schreef pfaf het volgende:

[..]



Ik werd voor gek verklaard toen ik jojomen verklaarde dat ik er zeker van was/ben dat v Nistelrooy bij Man U blijft.
Dat ben je ook omdat niks zeker is. Verder is de kans altijd groot dat een speler naar Real gaat als Perez eenmaal z'n ogen op hem heeft laten vallen. Verder ziet het er nu iid naar uit dat ie niet komt omdat Camacho hem niet wil maar dit zou de eerste keer zijn dat Perez daar naar luisterd dus zo gek is het niet wat ik eerder riep.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:55:00 #21
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20359229
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:52 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dat ben je ook omdat niks zeker is. Verder is de kans altijd groot dat een speler naar Real gaat als Perez eenmaal z'n ogen op hem heeft laten vallen. Verder ziet het er nu iid naar uit dat ie niet komt omdat Camacho hem niet wil maar dit zou de eerste keer zijn dat Perez daar naar luisterd dus zo gek is het niet wat ik eerder riep.
Camacho is gek genoeg om op te stappen als Perez hem wel haalt.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20359313
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:52 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dat ben je ook omdat niks zeker is. Verder is de kans altijd groot dat een speler naar Real gaat als Perez eenmaal z'n ogen op hem heeft laten vallen. Verder ziet het er nu iid naar uit dat ie niet komt omdat Camacho hem niet wil maar dit zou de eerste keer zijn dat Perez daar naar luisterd dus zo gek is het niet wat ik eerder riep.
Inderdaad, het is dat ie noodzakelijkerwijs z'n strategie heeft aan moeten passen en dat er een coach is aangesteld die kan praten, anders had ik er niet van opgekeken als ie het voor elkaar had gekregen, de sluwe vos.
pi_20361236
Wat is de doelstelling voor komend seizoen?

Degradatie ontlopen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2004 14:04:59 ]
pi_20362161
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:04 schreef Sloggi het volgende:
Wat is de doelstelling voor komend seizoen?

Degradatie ontlopen?
Ja, of grappig worden...maar dan zullen ze de strijd met jou aan moeten gaan zo te lezen. Niet dat dat een probleem voor ze zal worden trouwens
pi_20362180
Alsof Spanjaarden humor hebben
pi_20362223
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:40 schreef Sloggi het volgende:
Alsof Spanjaarden humor hebben
Waarom denk je dat ze al die buitenlanders kopen...
pi_20362272
Real heeft ook heel erg veel buitenlanders in dienst ja
pi_20362325
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:43 schreef Sloggi het volgende:
Real heeft ook heel erg veel buitenlanders in dienst ja
Maar die zijn wel grappig, ja!!
pi_20362408
Was idd wel grappig hoe Becks die penalty miste, ja
pi_20362460
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:47 schreef Sloggi het volgende:
Was idd wel grappig hoe Becks die penalty miste, ja
Verder nog iets nuttigs te vertellen??
pi_20362534
Alleen dat het wel goed gaat komen met Real.

Ik verwacht dat jullie komend seizoen weer kampioen worden.

Helaas.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 14:52:29 #32
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_20362586
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:51 schreef Sloggi het volgende:
Alleen dat het wel goed gaat komen met Real.

Ik verwacht dat jullie komend seizoen weer kampioen worden.

Helaas.
Ik ga voor Valencia!

Enorm sterke ploeg, zelfs nog versterkt dit jaar. Fiore en Corradi zijn erg nuttige aankopen!
pi_20362632
Barça wordt weer derde. In ieder geval geen kampioen.

Te weinig echte topaankopen gedaan.
pi_20362674
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:51 schreef Sloggi het volgende:
Alleen dat het wel goed gaat komen met Real.

Ik verwacht dat jullie komend seizoen weer kampioen worden.

Helaas.
Haha, verrassende plotwending in je posts!! Maar niet te vroeg juichen, Barca is zich erg goed aan het versterken vind ik en Valencia en Deportivo zullen ook weer goed voor de dag komen. Misschien meldt Atletico zich als verrassing in de strijd...het zal sowieso spannend worden denk ik.

Wie mag er van jou winnen dan?
pi_20362900
Ik heb graag Barça, maar Giuly en Larsson zijn geen echte toppers.

Larsson kan sowieso niet lang meer mee.
pi_20362904
Als Deco komt heb ik er wel vertrouwen in.
pi_20363078
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:02 schreef Sloggi het volgende:
Als Deco komt heb ik er wel vertrouwen in.
Denk je, ik vind dat ze nu een paar dribbelaartjes teveel hebben...Xavi, Ronaldinho, Deco, Giuly, die kunnen toch nooit allemaal tegelijk spelen? Ze kunnen beter (nog) een goeie spits kopen.
pi_20363111
Larsson moet de killer worden, alleen ik denk niet dat die goed genoeg is.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 15:15:27 #39
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20363340
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:09 schreef Sloggi het volgende:
Larsson moet de killer worden, alleen ik denk niet dat die goed genoeg is.
Ik denk dat Wibrahomofiets komt bij jullie. Ik blijf bij mijn mening, ondanks die match van gister, dat Real Milan Baros moet kopen. Binnen 2 jaar is hij de beste spits op de Europeses velden.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20363799
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik denk dat Wibrahomofiets komt bij jullie. Ik blijf bij mijn mening, ondanks die match van gister, dat Real Milan Baros moet kopen. Binnen 2 jaar is hij de beste spits op de Europeses velden.
Denk dat z'n prijskaartje na het EK alleen maar gestegen zal zijn, (op het moment) is dat niet echt een reele kwaliteit-prijsverhouding denk ik...als je em op de wedstrijd van gister beoordeeld helemaal.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 15:42:17 #41
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20364169
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:31 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Denk dat z'n prijskaartje na het EK alleen maar gestegen zal zijn, (op het moment) is dat niet echt een reele kwaliteit-prijsverhouding denk ik...als je em op de wedstrijd van gister beoordeeld helemaal.
Hij is idd wel iets duurder, maar voor het EK had hij, behalve voor de Baroswatchers, weinig laten zien. Ik denk dat in Baros investeren wijzer is dan Ruud. Ruud zit aan zijn top net als Rony. 28 jaar oud. Dan kun niet gek veel beter meer worden. Milan is pas 23 jaar oud.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20364669
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:42 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik denk dat in Baros investeren wijzer is dan Ruud. Ruud zit aan zijn top net als Rony. 28 jaar oud. Dan kun niet gek veel beter meer worden. Milan is pas 23 jaar oud.
Daar heb je zeker gelijk in, het is er eentje voor de toekomst...zou niet eens zo'n gekke aankoop zijn als je erover nadenkt. Naarmate hij beter zal gaan spelen, wordt ie alleen maar duurder dus misschien is nu wel het moment. De vraag is of de rijzende ster zelf trek heeft in 3de spits zijn bij Real...hij zal zelf wel vinden dat ie (waar dan ook) een basisplek verdient.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 16:02:18 #43
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20364833
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:57 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Daar heb je zeker gelijk in, het is er eentje voor de toekomst...zou niet eens zo'n gekke aankoop zijn als je erover nadenkt. Naarmate hij beter zal gaan spelen, wordt ie alleen maar duurder dus misschien is nu wel het moment. De vraag is of de rijzende ster zelf trek heeft in 3de spits zijn bij Real...hij zal zelf wel vinden dat ie (waar dan ook) een basisplek verdient.
Ja maar een kans om de 'beste' spits van de wereld uit de basis te spelen is ook aantrekkelijk. Hij kan veel van Ronaldo leren. En Rony heeft wel eens een pijntje. Dus de kans dat hij veel speelt is aanwezig bij Real. Bij Liverpool ook, maar die knul wil ook wel eens een prijsje pakken denk ik. En passes van Zidane, Beckham en Figo zijn natuurlijk altijd lekker.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20364845
Maniche gaat naar Depor, hoogstwaarschijnlijk. Privé-omstandigheden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 2 juli 2004 @ 16:04:06 #45
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20364895
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 16:02 schreef methodmich het volgende:
Maniche gaat naar Depor, hoogstwaarschijnlijk. Privé-omstandigheden.
Vanwege zijn maatje Jorge Andrade?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20364928
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 16:02 schreef methodmich het volgende:
Maniche gaat naar Depor, hoogstwaarschijnlijk. Privé-omstandigheden.
Ik dacht ook dat dat al zo goed als rond was, tot ik vanochtend las dat o.a. Real en Barca ook interesse hadden. Uitstekende aankoop voor Depor trouwens...
pi_20364996
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 16:04 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Vanwege zijn maatje Jorge Andrade?
Nee, La Coruña is aanzienlijk dichter bij Oporto dan Madrid.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20365072
Mooi middenveld met Sergio en Maniche, en daarvoor Valeron
  vrijdag 2 juli 2004 @ 16:12:52 #49
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20365190
Ik zit mezelf op te vreten hier. De mooiste voetballers vinden hun emplooi en Real is maar in de ban van de verkiezingen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20365280
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zit mezelf op te vreten hier. De mooiste voetballers vinden hun emplooi en Real is maar in de ban van de verkiezingen.
Haha, inderdaad, wat dat betreft is de timing uitermate slecht!! Maar ik ben ervan overtuigd dat wij nog aan onze trekken zullen komen en anders moet je gewoon even terugdenken aan de huidige selectie...ook niet slecht
  vrijdag 2 juli 2004 @ 16:19:19 #51
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20365395
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 16:15 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Haha, inderdaad, wat dat betreft is de timing uitermate slecht!! Maar ik ben ervan overtuigd dat wij nog aan onze trekken zullen komen en anders moet je gewoon even terugdenken aan de huidige selectie...ook niet slecht
Nee kwaliteit te over. Maar we missen een belangrijke fundering. Maar wie dat zouden moeten zijn is al veel besproken.

Tommie, ben je handig met foto shop?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20365493
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Tommie, ben je handig met foto shop?
Informatica is niet mijn sterkste kant, helaas...je zoekt nog steeds iemand die een mooi plaatje in elkaar zet?

Vanaf maandag zullen we hopelijk meer gaan horen over de selectie voor komend seizoen, can't wait...
  vrijdag 2 juli 2004 @ 16:27:04 #53
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20365666
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 16:22 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Informatica is niet mijn sterkste kant, helaas...je zoekt nog steeds iemand die een mooi plaatje in elkaar zet?
Ja, 't is een beetje kaal zo. Het plaatje wat er nu in staat is maar een pleistertje vind ik persoonlijk.
quote:
Vanaf maandag zullen we hopelijk meer gaan horen over de selectie voor komend seizoen, can't wait...
Ik ook niet. Er moet weer een mix komen van werkers en geniale voetballers. Dan is er geen team dat ons pakt.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 2 juli 2004 @ 17:14:20 #54
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20367085
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:42 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Hij is idd wel iets duurder, maar voor het EK had hij, behalve voor de Baroswatchers, weinig laten zien. Ik denk dat in Baros investeren wijzer is dan Ruud. Ruud zit aan zijn top net als Rony. 28 jaar oud. Dan kun niet gek veel beter meer worden. Milan is pas 23 jaar oud.
Wees niet bang Ruud komt niet meer Ik geloof er helemaal niet meer in Ik denk Gilardino (die wel goed zal zijn denk ik) en 1 spits uit de jeugd, die ene die ik vorige keer noemde... kweet z'n naam ff nie meer. Plus mensen voor de verdediging en die ene middenvelder. Het ziet er gewoon goed uit. Laatste jaren hebben we natuurlijk alleen maar die ene "galactico" gehaald wat we nu zien is gewoon 4 goeie spelers erbij Is ook niet verkeerd vind ik. Samuel vind ik ook al Nu nog Carvalho en de verdedigende middenvelder (Viera kan denk ik niet dus dan "maar" Maniche )
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 2 juli 2004 @ 17:16:18 #55
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20367146
Maniche is naar La Coruna vertrokken. Dus Pavel of Patrick. Betere zijn er niet.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 2 juli 2004 @ 17:17:13 #56
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20367175
Maniche komt dus niet lees ik net, had de site al een uur niet ge-refreshed Dan maar Viera
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 2 juli 2004 @ 17:18:53 #57
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20367230
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Maniche is naar La Coruna vertrokken. Dus Pavel of Patrick. Betere zijn er niet.
Pavel als in Nedved? Als verdedigende middenvelder Liever niet, na z'n schwalbe tegen Heitinga vind ik hem een sukkel Ben al blij als Figo weg is... (onze enige schwalbist) al kan die wel mooi voeballe
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 2 juli 2004 @ 17:25:14 #58
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20367378
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 17:18 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Pavel als in Nedved? Als verdedigende middenvelder Liever niet, na z'n schwalbe tegen Heitinga vind ik hem een sukkel Ben al blij als Figo weg is... (onze enige schwalbist) al kan die wel mooi voeballe
Dat was niet netjes van hem, maar om die man nu direct af te schrijven gaat mij te ver. Pavel is een aardige kerel zonder sterallures. Rijdt in een stationwagen en traint ook op vrije dagen en in vakanties. Hij heeft een goed schot in beide benen. Zijn bijnaam luidt: het dubbelloops jachtgeweer.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 2 juli 2004 @ 17:29:08 #59
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20367475
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 17:25 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Dat was niet netjes van hem, maar om die man nu direct af te schrijven gaat mij te ver. Pavel is een aardige kerel zonder sterallures. Rijdt in een stationwagen en traint ook op vrije dagen en in vakanties. Hij heeft een goed schot in beide benen. Zijn bijnaam luidt: het dubbelloops jachtgeweer.
Ja maar van schwalbes hou ik gewoon niet De enige reden waarom ik Buffel niet zo "cool" vind.. of moe wordt van zo'n huilebalk als Robben. Dan denk ik altijd, sta toch op vieze trut.

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 2 juli 2004 @ 17:33:14 #60
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_20367571
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:52 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dat ben je ook omdat niks zeker is. Verder is de kans altijd groot dat een speler naar Real gaat als Perez eenmaal z'n ogen op hem heeft laten vallen. Verder ziet het er nu iid naar uit dat ie niet komt omdat Camacho hem niet wil maar dit zou de eerste keer zijn dat Perez daar naar luisterd dus zo gek is het niet wat ik eerder riep.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 17:34:49 #61
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20367607
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 17:33 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wat zwaai je dan? Als je topics 2 maanden geleje had gelezen had je misschien gezien dat ik dit toen ook al riep. Zo'n zwaai icoontje is beetje triest zeg dan iig wat je denkt
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 2 juli 2004 @ 17:35:37 #62
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20367627
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 17:29 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ja maar van schwalbes hou ik gewoon niet De enige reden waarom ik Buffel niet zo "cool" vind.. of moe wordt van zo'n huilebalk als Robben. Dan denk ik altijd, sta toch op vieze trut.

Door zo'n minpuntje moeten we Nedved niet afschrijven. Ik haat schwalbes ook. Maar ik denk wel dat Pavel Real beter zou maken.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 2 juli 2004 @ 17:45:19 #63
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_20367891
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 17:34 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Wat zwaai je dan? Als je topics 2 maanden geleje had gelezen had je misschien gezien dat ik dit toen ook al riep. Zo'n zwaai icoontje is beetje triest zeg dan iig wat je denkt
Omdat jij mij a) voor gek verklaard en b) Ik gelijk heb gekregen.
dus nogmaals:
  vrijdag 2 juli 2004 @ 17:55:02 #64
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20368101
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 17:45 schreef pfaf het volgende:

[..]

Omdat jij mij a) voor gek verklaard en b) Ik gelijk heb gekregen.
dus nogmaals:
Je hebt iid gelijk gekregen maar als jij denkt dat je in het voetbal tegenwoordig zeker kan weten waar iemand na de zomer speelt dan ben je iid gek
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 2 juli 2004 @ 19:02:18 #65
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20369378
Cambiasso naar Inter Een van m'n favo's voor de reserve bank voor het middenveld. Jammer dat ie weggaat maar begrijpelijk.. hij speelde amper..

Succes Esteban
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20370148
Erg jammer, vooral voor hem zelf...heeft denk ik door pech niet kunnen laten zien wat hij werkelijk kan. Hoop dat ie bij Inter kan overleven met dat arsenaal aan middenvelders. Voor Real een extra reden om het middenveld voor het begin van het seizoen te versterken.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 19:41:49 #67
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20370268
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 19:36 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Erg jammer, vooral voor hem zelf...heeft denk ik door pech niet kunnen laten zien wat hij werkelijk kan. Hoop dat ie bij Inter kan overleven met dat arsenaal aan middenvelders. Voor Real een extra reden om het middenveld voor het begin van het seizoen te versterken.
Ik vrees dat Cambiasso weinig tot niet aan spelen toe zal komen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 2 juli 2004 @ 22:28:02 #68
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_20374201
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 17:55 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Je hebt iid gelijk gekregen maar als jij denkt dat je in het voetbal tegenwoordig zeker kan weten waar iemand na de zomer speelt dan ben je iid gek
Ik heb het niet over iedereen, maarik wist wel dat RvN niet naar Real zou gaan. Verder zou ik nooit zo'n uitspraak doen.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 00:03:54 #69
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20376484
jojomen weet jij wat er met Fransisco Farinos is gebeurd sinds zijn Interdebacle?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 3 juli 2004 @ 00:14:05 #70
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20376722
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 00:03 schreef mr_anonimous het volgende:
jojomen weet jij wat er met Fransisco Farinos is gebeurd sinds zijn Interdebacle?
Een zoektocht vertelt mij het volgende: http://www.as.com/futbol/(...)ticion=0210&idj=2138

Hij debacled dus gewoon verder
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 3 juli 2004 @ 00:16:53 #71
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20376782
Ik zat net op de website van Valencia te kijken... jeetje wat een mooie selectie hebben die ook zeg.. voor achterin. Carboni, Marchena, Curro Torres, Ayala, Garrido, Fabio Aurelio en Pellegrino Ze hebben er nog wat meer maar die zijn niet zo heel bekend. David Navarro wel dan... Jezus man, is toch geweldig. Als je ziet wat Real daar tegenover had staan 1 seizoen geleje

LOL ff nog de spitsen doen Sanchez, Mista, Angulo, Oliveira, Xisco en dan Salva Baptista en Carew verhuren. hahahah geweldige club btw.. met een veel lager budget dan Real toch allemaal toppers kunnen halen en houden. Mooi!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 3 juli 2004 @ 00:17:04 #72
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20376786
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 00:14 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Een zoektocht vertelt mij het volgende: http://www.as.com/futbol/(...)ticion=0210&idj=2138

Hij debacled dus gewoon verder
Ik vrees dat Esteban hetzelfde lot is toebedeeld. Balen hoor voor Farinos. Ik vond het altijd een goede.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 3 juli 2004 @ 00:19:04 #73
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20376833
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 00:16 schreef jojomen4 het volgende:
Ik zat net op de website van Valencia te kijken... jeetje wat een mooie selectie hebben die ook zeg.. voor achterin. Carboni, Marchena, Curro Torres, Ayala, Garrido, Fabio Aurelio en Pellegrino Ze hebben er nog wat meer maar die zijn niet zo heel bekend. David Navarro wel dan... Jezus man, is toch geweldig. Als je ziet wat Real daar tegenover had staan 1 seizoen geleje
Er zal dus echt ingekocht moeten worden om bij te blijven. Dat dakkie moet maar op een andere manier gefinancieerd worden.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 5 juli 2004 @ 08:59:23 #74
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20422196
Vanavond staat er een debat geplanned tussen Perez en Sanz op de Madrileense televisie Eens kijken wie de "mentale" winnaar wordt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20422727
Lorenzo Sanz zou afreizen naar Portugal om Maniche over te halen en Baldasano zegt Rooney wel ff te contracteren als Camacho het em zou vragen. De kandidaten beginnen zich nu echt te roeren, enige die nog een beetje rustig blijft is Florentino zelf...hij wijst de socio er slechts op dat Ronaldo ook op het laatst moment is gekomen. Zou hij misschien toch een verrassing in petto hebben!?

Ben benieuwd naar dat debat trouwens, jammer dat we dat hier niet kunnen volgen. Wil wel weten wat die gangster van een Sanz voor een bedoelingen heeft.
pi_20424926
Mr_Anonimous, je zal wel blij zijn om te horen dat op marca.com staat dat Lorenzo Sanz naar Portugal is gegaan om naast Maniche, ook Milan Baros los te weken bij z'n club. A.s. zondag zijn de verkiezingen, dus de kandidaten zullen één dezer dagen naar buiten komen met hun troefen...ik ben benieuwd.
  maandag 5 juli 2004 @ 12:14:46 #77
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20425633
quote:
Op maandag 5 juli 2004 11:47 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Mr_Anonimous, je zal wel blij zijn om te horen dat op marca.com staat dat Lorenzo Sanz naar Portugal is gegaan om naast Maniche, ook Milan Baros los te weken bij z'n club. A.s. zondag zijn de verkiezingen, dus de kandidaten zullen één dezer dagen naar buiten komen met hun troefen...ik ben benieuwd.
De verkeerde kandidaat komt met de juiste spelers, alhoewel ik dacht dat Maniche naar Depor ging?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 5 juli 2004 @ 12:33:03 #78
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20426202
quote:
Op maandag 5 juli 2004 12:14 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

De verkeerde kandidaat komt met de juiste spelers, alhoewel ik dacht dat Maniche naar Depor ging?
Waarschijnlijk.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 5 juli 2004 @ 12:35:02 #79
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20426257
quote:
Op maandag 5 juli 2004 12:33 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk.
Volgens methodmitch is het een knul die nogal aan zijn thuisstreek gebakken zit. Coruna is dichter bij huis dan Madrid.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20426285
quote:
Op maandag 5 juli 2004 12:14 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

De verkeerde kandidaat komt met de juiste spelers, alhoewel ik dacht dat Maniche naar Depor ging?
Dat dacht ik ook en ik ga er ook nog steeds vanuit dat dat zo is. Ik hoop dat ze em ff vertellen wie Lorenzo Sanz is, dan slaat ie het aanbod zeker af. Ik vind het een goeie speler, maar ik heb liever dat ie naar Depor gaat dan dat Lorenzo Sanz weer president wordt. Heb bij hem een beetje het idee dat ie het meer voor zichzelf doet dan voor de club...
  maandag 5 juli 2004 @ 12:38:57 #81
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20426373
quote:
Op maandag 5 juli 2004 12:36 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook en ik ga er ook nog steeds vanuit dat dat zo is. Ik hoop dat ze em ff vertellen wie Lorenzo Sanz is, dan slaat ie het aanbod zeker af. Ik vind het een goeie speler, maar ik heb liever dat ie naar Depor gaat dan dat Lorenzo Sanz weer president wordt. Heb bij hem een beetje het idee dat ie het meer voor zichzelf doet dan voor de club...
Klopt, hij heeft Realgeld in zijn eigen bedrijfjes gestoken. Hij is er na zijn nederlaag met de clubkas vandoor gegaan. Die man is geen persoon met een Realhart, maar een ordinaire geldwolf.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20426629
quote:
Op maandag 5 juli 2004 12:38 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Die man is geen persoon met een Realhart, maar een ordinaire geldwolf.
Inderdaad, ik snap ook niet dat ie zich weer kandidaat durft te stellen...een beetje te koop lopen met z'n zogenaamde goeie bedoelingen en maar wel proberen te voorkomen dat de socio kan stemmen, terwijl het juist om de stem van de socio gaat. Ik hoop dat ie goed op z'n flikker krijgt van Florentino.
  maandag 5 juli 2004 @ 13:19:05 #83
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20427682
Ik vraag me nog wat af. Hoe komt die Sanz aan de ongveer 20 miljoen euro voor Maniche en 25 miljoen voor Baros? Zoveel heeft hij nou ook weer niet achterover gedrukt van Real.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 5 juli 2004 @ 13:36:10 #84
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20428321
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vraag me nog wat af. Hoe komt die Sanz aan de ongveer 20 miljoen euro voor Maniche en 25 miljoen voor Baros? Zoveel heeft hij nou ook weer niet achterover gedrukt van Real.
Dat komt allemaal uit de kas van Real denk ik. Die staan nu positief dus daar kan ie weer lekker geld weggooien
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 5 juli 2004 @ 13:37:38 #85
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20428401
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:36 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dat komt allemaal uit de kas van Real denk ik. Die staan nu positief dus daar kan ie weer lekker geld weggooien
Hoort een verkiezingsbelofte niet uit eigen zak te komen? Dat is toch zoiets van een kado naar de fans toe?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 5 juli 2004 @ 13:56:41 #86
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20429188
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:37 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Hoort een verkiezingsbelofte niet uit eigen zak te komen? Dat is toch zoiets van een kado naar de fans toe?
Ow dat heb ik, als het waar is, nooit geweten. Het is volgens mij nooit de bedoeling iets van eigen geld te betalen, het zijn vaak investeringen (vb: Abramovich) met de bedoeling dat later terug te verdienen d.m.v inkomsten. Dat een voorzitter een speler koopt heb ik nog nooit gehoord. Als het zo zou zijn is dat volgens mij door het geld dat banken aan bepaalde mensen bereid zijn te lenen maar uiteindelijk wordt het door de club zelf betaald.

Misschien dat Tommie het weet.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20429564
De voorzitter betaald alles niet uit eigen zak. Bij die verkiezingen krijgt een van de kandidaten de steun van de fans. Als Sanz wint heeft hij als het ware de steun van zijn fans om zijn verkiezingsbelofte waar te maken.
That's all folks!
  maandag 5 juli 2004 @ 14:10:56 #88
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20429697
quote:
Op maandag 5 juli 2004 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
De voorzitter betaald alles niet uit eigen zak. Bij die verkiezingen krijgt een van de kandidaten de steun van de fans. Als Sanz wint heeft hij als het ware de steun van zijn fans om zijn verkiezingsbelofte waar te maken.
Okay dan zat ik er dus naast.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 6 juli 2004 @ 08:00:34 #89
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20432678
Florentino in de aanval staat er op de voorpagina van Marca Ook staan er vier nieuwe gezichten op waarvan 3 spelers en 1 technisch directeur (oud speler Michel). De 3 spelers zijn geen verkeerde Carvalho Gilardino en Costinha Het ziet er dus naar uit dat er geen Galactico komt, lijkt me niet verkeerd om een jaartje rust te hebben

Even een vraagje voor degene die het misschien weten (MM zeker denk ik) hoe spreek je Carvalho uit? Is het.. Karvallio zoals de meeste commentatoren het zeggen of is het zoals je het schrijft car (zoals de engelse auto) val (zoals de nederlandse val ) en ho (zoals de amerikaanse hoer)? Wie o wie? Zelfde vraag voor Costinha zoals je het schrijft? Costinha of Kostienja? BVD
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 6 juli 2004 @ 08:13:27 #90
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20432750
Op As.com worden Carvalho, Xavi Alonso en Seitaridis genoemd als door Camacho gevraagde spelers. Gilardino zou alleen komen als Morientes vertrekt. Seitaridis is volgens mij een back (staat in het artikel) en Camacho wil er 1 bij hebben die op beide flanken uit de voeten kan. Verder heb ik ook liever Alonso dan Costinha op het middenveld.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20435208
Het valt mij op dat de kandidaten zelf niet met namen van spelers strooien, gewoonlijk beweren ze toch allemaal dat ze een sterspeler zullen halen als ze de verkiezingen winnen. Van de namen die nu in de kranten staan is volgens mij die van Xabi Alonso de enige die écht serieus genomen kan worden. Maar is gister terug gekomen van vakantie en morgen moeten de eerste spelers zich alweer voor de training melden, dus het zal niet lang meer duren voor we duidelijkheid krijgen. Wat de verkiezingen betreft is Florentino de winnaar geworden van het radio-debat gister, als ik de kranten mag geloven. Hij heeft de verschillende aantijgingen van Lorenzo Sanz weten te weerleggen en heeft em nog even ingepeperd dat hij de enige ex-president is die niet door de socios is gekozen en dat tijdens zijn bewind er flink met contracten gesjoemeld is...daar had ik geloof ik niet veel van terug.

Maar goed, het duurt mij onderhand ff te lang allemaal...spelers met mooie witte shirtjes in hun hand wil ik zien...en snel een beetje!!
  dinsdag 6 juli 2004 @ 13:28:39 #92
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20438904
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 08:00 schreef jojomen4 het volgende:
Florentino in de aanval staat er op de voorpagina van Marca Ook staan er vier nieuwe gezichten op waarvan 3 spelers en 1 technisch directeur (oud speler Michel). De 3 spelers zijn geen verkeerde Carvalho Gilardino en Costinha Het ziet er dus naar uit dat er geen Galactico komt, lijkt me niet verkeerd om een jaartje rust te hebben

Even een vraagje voor degene die het misschien weten (MM zeker denk ik) hoe spreek je Carvalho uit? Is het.. Karvallio zoals de meeste commentatoren het zeggen of is het zoals je het schrijft car (zoals de engelse auto) val (zoals de nederlandse val ) en ho (zoals de amerikaanse hoer)? Wie o wie? Zelfde vraag voor Costinha zoals je het schrijft? Costinha of Kostienja? BVD
Kar-val-jo en cos-tien-ja.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 6 juli 2004 @ 13:40:39 #93
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20439248
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 11:02 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:


Maar goed, het duurt mij onderhand ff te lang allemaal...spelers met mooie witte shirtjes in hun hand wil ik zien...en snel een beetje!!
En ook het liefst namen van formaat. Patrick, Pavel, Milan, Alberto, Ricardo of Miguel.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20440993
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 13:28 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Kar-val-jo en cos-tien-ja.
Karvajjoe dacht ik.

In het Nederlands wordt het Kar-val-jo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 6 juli 2004 @ 15:10:35 #95
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20441490
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:49 schreef methodmich het volgende:

[..]

Karvajjoe dacht ik.

In het Nederlands wordt het Kar-val-jo.
Ik denk dat je gelijk hebt.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20442388
Kar-val-jo en Walter Samuel maken de verdediging van Real opeens tot een van de beste. Ik verwacht dan ook dat er vaak de nul word gehouden.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 15:50:44 #97
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20442450
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 15:48 schreef gras het volgende:
Kar-val-jo en Walter Samuel maken de verdediging van Real opeens tot een van de beste. Ik verwacht dan ook dat er vaak de nul word gehouden.
Ricardo is nog niet van ons. Maar als hij er is moet dat zeker lukken.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 6 juli 2004 @ 16:14:44 #98
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20443094
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ricardo is nog niet van ons. Maar als hij er is moet dat zeker lukken.
Ik denk dat dat niet meer stuk kan

Verder zal het niet alleen aan die 2 man liggen. Het gaat erom hoe het hele elftal speelt, waar je vorig jaar Beckham en Guti (soms) had staan staan nu Helguera (die ik als centrum verdediger niet eens heel goed vind, verdedigend dan) en een nieuwe verdedigende ingestelde speler. Waar nu een Samuel staan stond vorig jaar een Raul Bravo.

Of je met 6 man verdedigend staat op gesteld of met 4 is een groot verschil denk ik.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20443115
Die geruchten gaan al zolang; ik dacht dat hij nu wel een keer binnen was.

Na de verkiezingen zal er dan wel het één en ander gebeuren. Ik prefereer Perez; Sanz is een vuilak.

En die Cambiasso; is dat geen onderdeel van de Ronaldo-transfer? Real heeft nog een schuld van 10 miljoen openstaan bij Internazionale.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 16:17:15 #100
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20443182
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:15 schreef gras het volgende:
Die geruchten gaan al zolang; ik dacht dat hij nu wel een keer binnen was.

Na de verkiezingen zal er dan wel het één en ander gebeuren. Ik prefereer Perez; Sanz is een vuilak.

En die Cambiasso; is dat geen onderdeel van de Ronaldo-transfer? Real heeft nog een schuld van 10 miljoen openstaan bij Internazionale.
Ik ben niet op de hoogte van de status van Esteban. (Transfervrij of niet) Als hij nog een contract had zijn de beurzen gesloten gebleven denk ik.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 6 juli 2004 @ 16:22:48 #101
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20443312
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:15 schreef gras het volgende:
Die geruchten gaan al zolang; ik dacht dat hij nu wel een keer binnen was.

Na de verkiezingen zal er dan wel het één en ander gebeuren. Ik prefereer Perez; Sanz is een vuilak.

En die Cambiasso; is dat geen onderdeel van de Ronaldo-transfer? Real heeft nog een schuld van 10 miljoen openstaan bij Internazionale.
Volgens mij hebben ze eerst die 10 mil betaald omdat dat van de Uefa of Fifa moest en daarna een aparte deal gesloten. Hij wilde iig wel graag weg. Goed van Solari dat ie het niet pikte
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20443362
Z\'n contract liep af, maar er was nog optie voor 2 jaar.
pi_20443411
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:15 schreef gras het volgende:

En die Cambiasso; is dat geen onderdeel van de Ronaldo-transfer? Real heeft nog een schuld van 10 miljoen openstaan bij Internazionale.
Volgens mij is ie transfer-vrij vertrokken, die 10 miljoen (omdat Solari niet wou) staan nog steeds open geloof ik.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 16:26:39 #104
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20443419
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:24 schreef gras het volgende:
Z\\\'n contract liep af, maar er was nog optie voor 2 jaar.
En net vraag je je nog af of die onderdeel is van de Ronaldo-transfer, als ie nu gratis weg kan waarom zou die dan als wisselgeld moeten fungeren?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20443482
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:26 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

En net vraag je je nog af of die onderdeel is van de Ronaldo-transfer, als ie nu gratis weg kan waarom zou die dan als wisselgeld moeten fungeren?
Misschien hebben ze het dan zogenaamd \'afgekocht\'...
  dinsdag 6 juli 2004 @ 16:32:12 #106
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20443592
van voetbalzone.nl
quote:
Alsof er vandaag nog niet genoeg transfernieuws was, komt er vanavond weer een bij. Esteban Cambiasso verruilt Real Madrid voor Internazionale. De Argentijn kon transfervrij vertrekken bij De Koninklijke, aangezien zijn contract afliep. Cambiasso tekende voor vier seizoenen bij de club uit de Italiaanse Serie A.

De 23-jarige, die ook in het bezit is van een Italiaans paspoort, stond al enige tijd op het verlanglijstje van Inter. Edgar Davids was kandidaat nummer een, maar hij bleek te duur. Cambiasso speelde twee seizoenen bij Real. In het eerste seizoen was hij basisspeler, maar daarna moest hij plaatsmaken voor David Beckham.

In zijn geboorteland Argentinië kwam de vijfvoudig international uit voor de concurrenten Independiente en River Plate.
Geen deal voor Real dus.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20443702
Voetbalzone zegt wel meer.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 16:56:55 #108
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20444342
NOS.nl
quote:
Inter strikt transfervrije Cambiasso 3-07-\\\\\\\\\\\\\\\'04
Esteban Cambiasso verdedigt volgend seizoen de kleuren van Internazionale. De verdedigende middenvelder van Real Madrid, die aanbiedingen van Juventus en AC Milan naast zich neerlegde, tekende een contract tot 2008. De Argentijnse international (zeven caps) droeg twee seizoenen het shirt van de Koninklijke, en mocht transfervrij vertrekken.

“Ik heb voor Inter gekozen omdat het één van de grootste clubs ter wereld is”, verduidelijkte Cambiasso zijn keuze. “Het was na Real niet gemakkelijk een club te vinden die kon voldoen aan mijn verwachtingen, maar na gesproken te hebben met Inter had ik geen twijfels meer.”

De Argentijn, die het nieuws naar buiten bracht via zijn eigen website, wordt bij de club van Andy van der Meijde, herenigd met zijn landgenoten Javier Zanetti, Kily Gonzalez en Juan Sebastian Veron. Volgens Cambiasso’s website is de Italiaanse club ook bezig met een andere Argentijn; Boca Juniors’ centrale verdediger Nicolas Burdisso
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20444457
De NOS ook.

In de achterkamers word wel vaker wat geregeld en niet alles word naar buiten gebracht zoals het werkelijk is. Anyway, hopenlijk weet hij het in Milaan wel te maken.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:01:47 #110
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20444490
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:00 schreef gras het volgende:
De NOS ook.

In de achterkamers word wel vaker wat geregeld en niet alles word naar buiten gebracht zoals het werkelijk is. Anyway, hopenlijk weet hij het in Milaan wel te maken.
Ik hoop het ook voor die knul maar ik vrees dat hem het zelfde lot als Farinos is toebedeeld.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20444565
Spanjaarden (is hij nu onderhand toch wel ) weten het nooit echt te maken in Italië. Voorbeelden zijn er genoeg.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:06:38 #112
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20444626
gras wie hoop jij bij Real te zien na de zomerstop ?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:23:07 #113
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20445071
quote:
Tomas Rosicky inzet presidentstrijd Real

6/7/2004 14:55

Dortmund-trainer Bert van Marwijk moet rekening houden met het vertrek van Tomas Rosicky. De Tsjech is inzet van de presidentsverkiezing bij Real Madrid.
De huidige voorzitter Florentino Perez moet het zondag bij de verkiezing onder andere opnemen tegen zijn voorganger Lorenzo Sanz. De laatste heeft beloofd de Tsjechische internationals Tomas Rosicky en Milan Baros naar Bernabeu te halen als hij het vertrouwen krijgt.
Volgens Pavel Paska, die de zaken van beide Tsjechische internationals behartigt, hebben Rosicky en Baros al een voorcontract op zak. Maar of het ook werkelijk komt tot een transfer is nog de vraag. Sanz geldt in de verkiezing als outsider. \\\'En Real Madrid moet het nog wel eens worden met Liverpool en Dortmund\\\', aldus Paska tegen Kicker.
Rosicky heeft deze zomer vaker laten doorschemeren toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. Borussia Dortmund kan het geld bovendien goed gebruiken, aangezien de schuldenlast ondanks de verkoop van Torsten Frings nog steeds aanzienlijk is.
Baros is van harte welkom maar op Rosicky zit ik niet echt te wachten. Goede voetballer, maar hebben we niet genoeg aanvallende middenvelders? Pavel Nedved is bruikbaarder voor Real. Die is aanvallend en verdedigend een geweldige speler.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20450744
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:06 schreef mr_anonimous het volgende:
gras wie hoop jij bij Real te zien na de zomerstop ?
Ricardo Carvalho zie ik graag komen. Echte verdediger, die ook nog kan voetballen. Met Samuel een sterk duo. Helguera dan op het middenveld met hopenlijk Vieira en anders Xabi Alonso van Real Sociedad.
Aanvallers zijn er genoeg. Ik hoop dat Camacho meer speeltijd heeft voor Portillo(misschien naar Inter op huurbasis) en vooral Solari. En indien Morientes daadwerkelijk vertrekt mag er wel een spits (Gilardino!) bij. Voor op de bank misschien nog een back voor zowel links als rechts.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 22:59:30 #115
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20451089
Sanz zegt dat ie voor-contracten heeft met Rosicky, Barros, Eto'o en Maniche. Volgens mij heeft ie vorig seizoen niet goed opgelet want de problemen lagen toch echt in de verdediging.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20451191
Ik hoop dus ook echt niet dat hij word gekozen. Maniche kan nog, maar Baros en Rosicky zijn echt overbodig.

Eto'o is die niet nog steeds voor 50% van Real?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 23:25:36 #117
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20451803
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 23:03 schreef gras het volgende:
Ik hoop dus ook echt niet dat hij word gekozen. Maniche kan nog, maar Baros en Rosicky zijn echt overbodig.

Eto'o is die niet nog steeds voor 50% van Real?
Baros is niet overbodig. Die knul 23 jaar oud, twee benig, scoort makkelijk en ontzettend snel. Ronaldo zie ik in de nabije toekomst nog wel vertrekken. Baros is nu duur, maar over 2 jaar nog duurder. Maar Sanz mag absoluut niet herkozen worden. Die vuile oplichter.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20451954
Baros speelt ook eens een goed tournooi. Er zijn genoeg betere opties.

Ik zie nog liever Portillo.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 23:35:35 #119
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20452101
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 23:30 schreef gras het volgende:
Baros speelt ook eens een goed tournooi. Er zijn genoeg betere opties.

Ik zie nog liever Portillo.
Baros is een geweldige voetballer, hij kreeg nooit een kans bij Liverpool of ze gebruikte hem verkeerd. Baros is een echte killer. Maar bij Liverpool moest hij als aangever voor Owen dienen. En dat kan hij weer niet. Portillo en Baros zou ook goed kunnen in de toekomst. Twee killers voorin. Raul er dan achter als schaduwspits. De goals van Milan Baros waren echt geen incident.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20452310
Baros is goed, maar ik schat een Gilardino of een Adriano toch echt hoger in. Die hebben toch al meer laten zien en zijn nog jonger ook nog. Die zie ik dan toch echt liever komen. Overigens een überstunt zal dan toch wel zijn om Torres weg te kapen bij Atletico als er toch een spits bij moet komen.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 23:47:20 #121
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20452446
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 23:42 schreef gras het volgende:
Baros is goed, maar ik schat een Gilardino of een Adriano toch echt hoger in. Die hebben toch al meer laten zien en zijn nog jonger ook nog. Die zie ik dan toch echt liever komen. Overigens een überstunt zal dan toch wel zijn om Torres weg te kapen bij Atletico als er toch een spits bij moet komen.
Op zoals ik al zei. Baros heeft geen echte kans gekregen. Op het moment dat het leek of Liverpool niet om hem heen kon brak hij zijn been. Ik snap dat je denkt dat Baros nog te weinig heeft laten zien. Maar ik heb hem al vaker gezien en weet wat hij kan. Gilardino is ook welkom, graag zelfs. Maar Baros is denk ik de betere spits van hun 2. Op Torres ben ik afgeknapt. Het liep hem dun door de broek op het moment dat hij er moest staan voor Spanje.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20458118
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 23:03 schreef gras het volgende:

Eto'o is die niet nog steeds voor 50% van Real?
Klopt, volgens de krant is het idee van Florentino om em terug te halen en een jaartje uit te lenen aan Atletico (met clausule dat ie niet tegen Real mag spelen). Die gast kan je er best bijhebben als derde spits. Sanz die wil em gelijk houden, hij heeft dan echter niet rekening gehouden met het aantal "buitenlanders", volgens de krant is Baros er ook één Tsjechje zit sinds kort toch bij de EU? Op Rosicky zou hij een optie hebben voor het seizoen 2005-06.
Maar goed, ik zie het sowieso niet gebeuren dat ie gekozen wordt a.s. zondag en daarna moet nog maar blijken of die spelers daadwerkelijk komen. Ik herinner me nog ene meneer Laporta die zei dat ie Beckham gestrikt had als ie de verkiezingen zou winnen...
  woensdag 7 juli 2004 @ 10:22:51 #123
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20458190
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 23:47 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Op zoals ik al zei. Baros heeft geen echte kans gekregen. Op het moment dat het leek of Liverpool niet om hem heen kon brak hij zijn been. Ik snap dat je denkt dat Baros nog te weinig heeft laten zien. Maar ik heb hem al vaker gezien en weet wat hij kan. Gilardino is ook welkom, graag zelfs. Maar Baros is denk ik de betere spits van hun 2. Op Torres ben ik afgeknapt. Het liep hem dun door de broek op het moment dat hij er moest staan voor Spanje.
Hallo... Torres is 20.. ik heb VDvaart, Sneijder en Barros ook niet gezien als het om de knikkers ging. Verder is Barros 2.5 jaar ouder dan Torres en heeft ie het hele toernooi gespeeld waar Torres de moeilijkste wedstrijd in de basis stond en het team niet draaide. Ik heb Barros tegen de Grieken ook niet gezien.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 7 juli 2004 @ 10:32:41 #124
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20458367
Perez is vandaag in Porto om Carvalho en Costinha aan zich te binden, als ie morgen dus bekend maakt dat hij deze spelers haalt als ie gekozen wordt kunnen we er vanuit gaan dat zij ook komen. 2 goeie jongens lijkt me alleen over Costinha heb ik m'n twijfels ...

Alleen die back en 3de spits moet nog komen. Die 3de spits zal denk ik pas komen op het moment dat het zeker is Morientes weg gaat, kan dus nog paar weken duren.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 7 juli 2004 @ 10:38:49 #125
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20458520
As.com laat weten dan Sanz omdat ie Barros en Eto'o haalt 2 "buitenlanders" eruit moet schoppen. Hij wil Ronaldo en Samuel eruit gooien.

Die is echt niet goed in z'n hoofd. Ronaldo is 1 van de lievelingen en Samuel is de nieuwe hoop voor een goeie verdediging. Hahaha die gast is echt raar. Zo win je nooit een verkiezing.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20458930
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 10:38 schreef jojomen4 het volgende:

As.com laat weten dan Sanz omdat ie Barros en Eto'o haalt 2 "buitenlanders" eruit moet schoppen. Hij wil Ronaldo en Samuel eruit gooien.
Hij wil het niet, het zou dan moeten volgens As omdat je dan teveel "buitenlanders" hebt...maar dat vraag ik me dus af, want Baros komt toch ook uit de EU!? Maar goed, dan moet je er alsnog één kwijt. Volgens mij is die vent niet bijster slim, maar zo dom lijkt me nou ook weer niet. Volgens mij dus gewoon weer door iemand uit z'n toetsenbord gezogen.
  woensdag 7 juli 2004 @ 11:16:50 #127
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20459409
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 10:22 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Hallo... Torres is 20.. ik heb VDvaart, Sneijder en Barros ook niet gezien als het om de knikkers ging. Verder is Barros 2.5 jaar ouder dan Torres en heeft ie het hele toernooi gespeeld waar Torres de moeilijkste wedstrijd in de basis stond en het team niet draaide. Ik heb Barros tegen de Grieken ook niet gezien.
Misschien ben ik te hard voor Torres. Maar ik ben een Barosfan. Ik ben ook van mening dat als Baros naar Feyenoord was gegaan i.p.v. naar Liverpool dat hij nu al een klasse beter was en dat zelfs de meest kritische kijker overtuigd was van zijn klasse.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 7 juli 2004 @ 11:18:50 #128
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20459466
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 10:56 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Hij wil het niet, het zou dan moeten volgens As omdat je dan teveel "buitenlanders" hebt...maar dat vraag ik me dus af, want Baros komt toch ook uit de EU!? Maar goed, dan moet je er alsnog één kwijt. Volgens mij is die vent niet bijster slim, maar zo dom lijkt me nou ook weer niet. Volgens mij dus gewoon weer door iemand uit z'n toetsenbord gezogen.
Baros is sindskort inderdaad een EU-inwoner. Ik denk dat het een zwartmaakcampagne is door de enkele kranten. Keep up the good work.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20459686
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 11:18 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik denk dat het een zwartmaakcampagne is door de enkele kranten.
Zwart maken van wie, Sanz of Baros? Als de gemiddelde socio de As of Marca leest zal ie nu helemaal niet meer op Sanz willen stemmen. Dat betekent dan wel dat Baros bij Liverpool blijft...
  woensdag 7 juli 2004 @ 11:31:52 #130
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20459782
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 11:27 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Zwart maken van wie, Sanz of Baros? Als de gemiddelde socio de As of Marca leest zal ie nu helemaal niet meer op Sanz willen stemmen. Dat betekent dan wel dat Baros bij Liverpool blijft...
Het zou geen ramp zijn als Baros niet komt. Ik zie Ronaldo niet lang meer blijven. Dan is Baros de ideale opvolger lijkt mij. Het zou beter voor Real zijn als ze hem nu losweken bij Liverpool. Ik wil Baros graag bij Real maar als dat moet gebeuren door Sanz weer in office te krijgen dan hoeft hij niet te komen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20461348
Florentino volgens elmundo.es in een interview aangegeven dat door de club uitgeleende spelers niet tegen Real moeten mogen spelen. Hij wil niet zo ver gaan om daarvoor een clausule in de contracten op te nemen, maar wel een te betalen bedrag aan de club invoeren als deze spelers tegen Real opgesteld worden. Na vorig seizoen, toen Real doelpunten te slikken kreeg van o.a. Eto'o en Valdo willen ze dit risico blijkbaar vermijden. Ik vind het op zich een beetje een laffe regeling, maar ik kan het wel begrijpen...er zijn trouwens zat andere clubs die het doen.
  woensdag 7 juli 2004 @ 12:46:13 #132
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20461713
Het ontneemt zo wel het karakter van de sport. Dat Real kostte wat kost kampioen wil worden snap ik maar ik vind dat het wel sportief moet gebeuren en niet via rare regelingen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20462027
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 10:32 schreef jojomen4 het volgende:
Perez is vandaag in Porto om Carvalho en Costinha aan zich te binden, als ie morgen dus bekend maakt dat hij deze spelers haalt als ie gekozen wordt kunnen we er vanuit gaan dat zij ook komen. 2 goeie jongens lijkt me alleen over Costinha heb ik m'n twijfels ...

Alleen die back en 3de spits moet nog komen. Die 3de spits zal denk ik pas komen op het moment dat het zeker is Morientes weg gaat, kan dus nog paar weken duren.
Als ze naast Carvalho nog een goede verdediger weten te halen, staat de winnaar van de CL dit jaar al vast denk ik
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_20462311
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 12:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Het ontneemt zo wel het karakter van de sport.
Da's wel erg sterk uitgedrukt, vorig jaar was het wel extreem: bijna elke speler die was uitgeleend scoorde toen tegen ze, precies aan het eind van het seizoen ook...toen het al flink bergafwaarts ging. Ik zeg niet dat ik het goed vind, maar ik begrijp wel dat ze zoiets zouden willen, ik bedoel, ze lenen die speler uit om te zorgen dat ie beter wordt en dat ie ervaring opdoet, niet om doelpunten tegen z'n eigen club te scoren.
  woensdag 7 juli 2004 @ 13:36:57 #135
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20463114
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 12:59 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Als ze naast Carvalho nog een goede verdediger weten te halen, staat de winnaar van de CL dit jaar al vast denk ik
Ze hebben Samuel al, vind je die niet goed genoeg Of bedoel je nóg een?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 7 juli 2004 @ 14:08:00 #136
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20463953
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 13:09 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Da's wel erg sterk uitgedrukt, vorig jaar was het wel extreem: bijna elke speler die was uitgeleend scoorde toen tegen ze, precies aan het eind van het seizoen ook...toen het al flink bergafwaarts ging. Ik zeg niet dat ik het goed vind, maar ik begrijp wel dat ze zoiets zouden willen, ik bedoel, ze lenen die speler uit om te zorgen dat ie beter wordt en dat ie ervaring opdoet, niet om doelpunten tegen z'n eigen club te scoren.
Maar dit neigt naar competitievervalsing.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 7 juli 2004 @ 14:08:48 #137
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20463977
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Maar dit neigt naar competitievervalsing.
Ik vind het iig zwak.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 7 juli 2004 @ 14:11:22 #138
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20464050
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 14:08 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ik vind het iig zwak.
Ik ook. Zo wil je als club toch geen kampioen worden? Je kan het niet eerlijk winnen dus grijp je naar zulke middelen. Laf hoor.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20465133
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 13:36 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ze hebben Samuel al, vind je die niet goed genoeg Of bedoel je nóg een?
nog een, ivm blessuers
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 7 juli 2004 @ 14:57:36 #140
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20465353
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 14:49 schreef aldostuta het volgende:

[..]

nog een, ivm blessuers
Die back van Chelsea , Gallas, die kan ook centraal spelen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20465797
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 14:57 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Die back van Chelsea , Gallas, die kan ook centraal spelen.
Of Gallas, die centrale verdediger van Chelsea die ook als back kan spelen
  woensdag 7 juli 2004 @ 15:23:04 #142
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20465984
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 15:14 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Of Gallas, die centrale verdediger van Chelsea die ook als back kan spelen
Ik geloof ook dat dat de story is ja.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20467035
Pavon is toch wel goed genoeg voor de bank.
  woensdag 7 juli 2004 @ 16:11:35 #144
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20467067
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 16:10 schreef gras het volgende:
Pavon is toch wel goed genoeg voor de bank.
Viel op de momenten dat hij er moest staan lelijk door de mand.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20467139
Ja, maar voor de bank is hij wel goed; veel belangrijke wedstrijden zal hij toch niet spelen. Zal hij ook wel vrede mee hebben en dat is toch te betwijfelen bij een Gallas of een andere aankoop.
  woensdag 7 juli 2004 @ 16:16:06 #146
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20467173
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 16:14 schreef gras het volgende:
Ja, maar voor de bank is hij wel goed; veel belangrijke wedstrijden zal hij toch niet spelen. Zal hij ook wel vrede mee hebben en dat is toch te betwijfelen bij een Gallas of een andere aankoop.
Gallas en Salgado knokken om de backpositie. Samuel of Carvalho valt uit Gallas centrum, Salgado back.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20467262
Salgado is een topper. Die verdiend sowieso een basisplek. Die laat je niet strijden met een Gallas om een basisplek.
  woensdag 7 juli 2004 @ 16:22:20 #148
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20467346
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 16:19 schreef gras het volgende:
Salgado is een topper. Die verdiend sowieso een basisplek. Die laat je niet strijden met een Gallas om een basisplek.
Wel eens gehoord van concurrentiestrijd? De beste speelt. Laat Gallas maar komen en samen knokken om die rechtsbackpositie. Worden ze beide alleen maar beter van.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20467656
Laat ze eerst maar één compleet elftal neerzetten. Een concurrent voor Salgado heeft géén prioriteit. Ik zie hem graag spelen; en een Gallas vult de rechtsback toch heel anders in.
  woensdag 7 juli 2004 @ 17:08:12 #150
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20468522
Gallas is niet eens de helft zo goed als Salgado. En met Mejia en Raul Bravo hebben we voor centraal in het veld genoeg concurrentie vind ik. Alleen voor de back 1 man erbij kan wel maar ik kan me niet voorstellen dat ze iemand kunnen vinden die beter is dat de 2 die we nu hebben.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 7 juli 2004 @ 17:16:50 #151
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20468737
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:08 schreef jojomen4 het volgende:
Gallas is niet eens de helft zo goed als Salgado. En met Mejia en Raul Bravo hebben we voor centraal in het veld genoeg concurrentie vind ik. Alleen voor de back 1 man erbij kan wel maar ik kan me niet voorstellen dat ze iemand kunnen vinden die beter is dat de 2 die we nu hebben.
Het gaat ook niet direct om beter maar of die knul de potentie heeft om beter te worden lijkt me.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 7 juli 2004 @ 17:42:11 #152
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20469302
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Het gaat ook niet direct om beter maar of die knul de potentie heeft om beter te worden lijkt me.
Die is toch al stokoud of zit momenteel op z'n top? Met Frankrijk heeft ie nou ook niet 1..2..3 laten zien dat ie heel sterk is.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 7 juli 2004 @ 17:44:43 #153
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20469351
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:42 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Die is toch al stokoud of zit momenteel op z'n top? Met Frankrijk heeft ie nou ook niet 1..2..3 laten zien dat ie heel sterk is.
Ik doelde niet op Gallas maar op je opmerking dat er een back moet komen die beter is dan Carlos of Salgado. Ik zie liever dan een jongere knul komen (Cole, Bridge, Maxwell ofzo) die in potentie beter kan worden.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 7 juli 2004 @ 18:05:09 #154
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20469715
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:44 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik doelde niet op Gallas maar op je opmerking dat er een back moet komen die beter is dan Carlos of Salgado. Ik zie liever dan een jongere knul komen (Cole, Bridge, Maxwell ofzo) die in potentie beter kan worden.
Oki dan ben ik het met je eens maar die jongens die jij noemt zijn stijve linkspoten, ze zoeken meer een stand-in voor beide zijdes die dus beetje met links en rechts uit de voeten kan.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 7 juli 2004 @ 18:07:45 #155
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20469767
David Rozehnal? Die kan ook nog centraal spelen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20484274
Oops, volgens de bladen willen ze in Porto óf 30 miljoen (alleen voor Carvalho!) zien óf spelers, de namen van Solari en Morientes worden genoemd. Solari wou al niet naar Inter dus ik betwijfel of ie naar Porto zou willen en Morientes wil na afgelopen seizoen naar een échte topclub (Porto is een topclub, maar als ze leeggekocht worden wellicht minder aantrekkelijk) denk ik. Het zullen moeilijke onderhandelingen worden vrees ik, maar daar heeft Florentino in vier jaar aardig wat ervaring in opgedaan.

Ik wordt met de dag ongeduldiger, gelukkig zijn de verkiezingen al bijna...
  donderdag 8 juli 2004 @ 12:01:12 #157
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20485879
BRTtext meldt dat Baros zich gelukkig prijst met de belangstelling van Real. Zo'n knul moeten we hebben. Iemand die graag naar Real toe wil. (Maar niet ten kostte van Sanz)
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 8 juli 2004 @ 12:26:16 #158
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20486524
Ik kan je iig uit 1 droom helpen Mr_Ano Barros zal echt niet komen dit seizoen. Hij komt alleen (misschien) als Sanz gekozen wordt en ik denk dat die kans zo klein is. Verder heb ik van Gallas ook maar weinig gelezen in de Spaanse kranten.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 8 juli 2004 @ 12:30:26 #159
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20486612
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 12:26 schreef jojomen4 het volgende:
Ik kan je iig uit 1 droom helpen Mr_Ano Barros zal echt niet komen dit seizoen. Hij komt alleen (misschien) als Sanz gekozen wordt en ik denk dat die kans zo klein is. Verder heb ik van Gallas ook maar weinig gelezen in de Spaanse kranten.
De belangstelling voor Gallas stond een in maart ofzo in een Brits voetbalblad, maar is idd nooit concreet geworden. Hij kost waarschijnlijk meer dan dat hij waard is. Ik zei ook niet dat Baros komt, ik zei dat hij vereerd is dat Real belangstelling toont. Ik vind dat altijd een tof als een speler graag bij een club wil spelen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 8 juli 2004 @ 13:37:07 #160
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20488140
Liverpool heeft overigens gemeld dat er naar hun toe geen stappen zijn ondernomen door Real betreffende Baros. Dus blijft hij waarschijnlijk daar.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20505752
Morientes voor Carvalho. Wat denken we van deze in de kranten staande ruil? Hmm, ik vind het moeilijk, als Morientes zou willen blijven heb ik denk ik liever dat Carvalho in Portugal blijft. Ik bedoel, hij is wel goed maar als ze zulke hoge prijzen gaan vragen. Helguera en Samuel in het centrum is ook niet slecht, dan maar een verdedigende middenvelder erbij...Costinha bijvoorbeeld.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:21:14 #162
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20505931
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:09 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Morientes voor Carvalho. Wat denken we van deze in de kranten staande ruil? Hmm, ik vind het moeilijk, als Morientes zou willen blijven heb ik denk ik liever dat Carvalho in Portugal blijft. Ik bedoel, hij is wel goed maar als ze zulke hoge prijzen gaan vragen. Helguera en Samuel in het centrum is ook niet slecht, dan maar een verdedigende middenvelder erbij...Costinha bijvoorbeeld.
Van mij mag Morientes weg.. niet alleen "voor mezelf" maar ook omdat ik hem graag zie voetballen.. Dit zjin de jaren dat ie moet spelen. Als we Carvalho hebben hebben we denk 2 van de beste centrum verdedigers in Europa en zal Perez Gilardino halen als 3de spits, dat is gelijk iemand die we kunnen gebruiken voor de toekomst omdat ie nog jong is en moet groeien. Als we dan 6 Toppers hebben, Salgado, Carvalho, Samuel, Carlos, Helguera, Nieuwe Aankoop, lijkt het me moeilijk dat ze daar nog veel tegen scoren

Voor Costinha heb ik liever een andere verdedigende middenvelder. Ik ben niet zo'n fan van hem. Maniche zie ik dus 4 keer liever dan Costinha. Die heeft een gigantisch loopvermogen en kan als het moet (bij een eventuela achterstand) aanvallend en verdedigend werk doen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20506259
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:21 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Van mij mag Morientes weg.. niet alleen "voor mezelf" maar ook omdat ik hem graag zie voetballen.. Dit zjin de jaren dat ie moet spelen. Als we Carvalho hebben hebben we denk 2 van de beste centrum verdedigers in Europa en zal Perez Gilardino halen als 3de spits, dat is gelijk iemand die we kunnen gebruiken voor de toekomst omdat ie nog jong is en moet groeien. Als we dan 6 Toppers hebben, Salgado, Carvalho, Samuel, Carlos, Helguera, Nieuwe Aankoop, lijkt het me moeilijk dat ze daar nog veel tegen scoren

Voor Costinha heb ik liever een andere verdedigende middenvelder. Ik ben niet zo'n fan van hem. Maniche zie ik dus 4 keer liever dan Costinha. Die heeft een gigantisch loopvermogen en kan als het moet (bij een eventuela achterstand) aanvallend en verdedigend werk doen.
Ik denk ook dat Morientes voor zichzelf gaat kiezen, wel jammer maar natuurlijk logisch dat ie zekerheid wil als het op spelen aankomt. Maar goed, dan komt Carvalho dus en schuift Helguera weer een linie naar voren. Scheelt wel, want het lijkt me makkelijker om aan een "3de spits" te komen dan aan een verdedigende middenvelder voor in de basis. Maar wie zijn er trouwens allemaal kandidaat? Gilardino hebben we, Baros wellicht, Eto'o kan niet vanwege het aantal "buitenlanders"...verder nog namen?
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:42:14 #164
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20506309
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:39 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Ik denk ook dat Morientes voor zichzelf gaat kiezen, wel jammer maar natuurlijk logisch dat ie zekerheid wil als het op spelen aankomt. Maar goed, dan komt Carvalho dus en schuift Helguera weer een linie naar voren. Scheelt wel, want het lijkt me makkelijker om aan een "3de spits" te komen dan aan een verdedigende middenvelder voor in de basis. Maar wie zijn er trouwens allemaal kandidaat? Gilardino hebben we, Baros wellicht, Eto'o kan niet vanwege het aantal "buitenlanders"...verder nog namen?
De enige echte die ik heb gehoord is Gilardino. Eto'o gaat naar Atletico als Perez gekozen wordt en van Barros heb ik zelf nog niks gezien op de websites. Ik denk dat Barros ook te duur is als 3de man, die zal nu wel rond de 40 mil kosten. Gilardino denk ik rond de 25 omdat ie niks heeft kunnen laten zien.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:44:13 #165
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20506341
Op de voorpagina van Marca.com van vandaag wordt Perez met Rooney in verband gebracht. Dat zou de "troef" zijn in de verkiezingscampagne. Wel goed denk ik maar niet "mijn" speler.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20506356
Baros blijft zeker bij Liverpool . DIe wil zich daar bewijzen en revancheren. Baros zou ook overbodig zijn voor Real. Morientes moet gewoon spelen en die coach moet niet zanniken.
pi_20506402
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:44 schreef jojomen4 het volgende:
Op de voorpagina van Marca.com van vandaag wordt Perez met Rooney in verband gebracht. Dat zou de "troef" zijn in de verkiezingscampagne. Wel goed denk ik maar niet "mijn" speler.
Ik zag het ja, maar ik denk niet dat Florentino 75 miljoen Euro (dat is even duur als Zidane!!) uit gaat geven voor een 18 jarige speler. Na dit seizoen zal z'n prijskaartje wel een stuk lager zijn denk ik, misschien in de toekomst wat als vervanger van Ronaldo maar nu zeker nog niet.
pi_20506443
Zijn ze daar helemaal gek bij hun hoofd. Rooney heeft niks toe te voegen aan Madrid van afgelopen jaar dat faalde omdat het geen paarden had verdedigend op het middenveld. JE kan Rooney met zo'n kop daar ook zetten of op een maisveld om kraaien weg te jagen
pi_20506712
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:45 schreef Chadi het volgende:
Baros blijft zeker bij Liverpool . DIe wil zich daar bewijzen en revancheren. Baros zou ook overbodig zijn voor Real. Morientes moet gewoon spelen en die coach moet niet zanniken.
Had ik ook gedaan als ik hem was. Het echte portomonnee vullen kan later nog wel.
pi_20506838
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:05 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Had ik ook gedaan als ik hem was. Het echte portomonnee vullen kan later nog wel.
Of niet, stel dat ie net zoals afgelopen jaren er niet veel van bakt...dan kan ie beter nu z'n handtekening onder een vet contract zetten. Hij heeft de potentie om een hele goeie te worden, dus ik denk inderdaad ook dat ie nog zat kansen krijgt.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 11:50:09 #171
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20507563
op as.com kunnen vragen gesteld worden aan Perez.. ik vraag zelf niks maar ff kijken wat de Madrilenen vragen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 9 juli 2004 @ 12:14:59 #172
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20508061
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 10:47 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Ik zag het ja, maar ik denk niet dat Florentino 75 miljoen Euro (dat is even duur als Zidane!!) uit gaat geven voor een 18 jarige speler. Na dit seizoen zal z'n prijskaartje wel een stuk lager zijn denk ik, misschien in de toekomst wat als vervanger van Ronaldo maar nu zeker nog niet.
Ik weet niet of die bij Real past qua mentaliteit. Rooney lijkt mij typisch een speler die alleen in Engeland past.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20508212
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:50 schreef jojomen4 het volgende:
op as.com kunnen vragen gesteld worden aan Perez.. ik vraag zelf niks maar ff kijken wat de Madrilenen vragen
Hij is verreweg de kandidaat die de meeste publiciteit en aandacht krijgt. Moet wel heel raar lopen als ie zondag niet wint. Gister had de rechter uitspraak gedaan in de zaak van de stemmen per post. Zowel Florentino als Sanz zeiden dat de uitspraak in hun voordeel was, dus ik snap niet precies waar het nou echt om gaat. Het feit dat ie naar de rechter is gestapt is volgens mij niet echt goed gevallen bij de gemiddelde socio, dus ik denk dat ie het wel kan vergeten. Die Baldasano (Baldawie!?) helemaal...
  vrijdag 9 juli 2004 @ 12:29:10 #174
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20508398
De kans is groot dat hij het wordt maar 4 jaar geleden had ook niemand het verwacht dat Sanz niet herkozen werd.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 9 juli 2004 @ 12:38:41 #175
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20508592
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 12:29 schreef mr_anonimous het volgende:
De kans is groot dat hij het wordt maar 4 jaar geleden had ook niemand het verwacht dat Sanz niet herkozen werd.
Dat klopt maar toen kwam Perez met Figo. Figo was toen dé man en speelde bij Barca. Op dit moment zijn er al zoveel sterren bij Real dat het moeilijk zal zijn voor Sanz nog een aantrekkelijke speler te halen. Wie is er nog die de status heeft van Zidane, Ronaldo, Figo, Beckham? Zijn er niet veel denk ik.

Verder was toen ook wel bekend dat de club in de schulden zat dat heeft hem ook niet echt geholpen denk ik
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:09:31 #176
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_20512267
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 12:38 schreef jojomen4 het volgende:

[..]
Wie is er nog die de status heeft van Zidane, Ronaldo, Figo, Beckham? Zijn er niet veel denk ik.
ik durf wel te zeggen dat Ronaldinho iemand van zo'n kaliber zal worden
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:35:50 #177
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20512912
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 12:38 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Wie is er nog die de status heeft van Zidane, Ronaldo, Figo, Beckham? Zijn er niet veel denk ik.
Inderdaad een kort lijstje:
De door ASSprine genoemde Ronaldinho, Thierry Henry, Ruud, Giggs en Totti. Lijken mij de enige die in dat rijtje thuis horen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:35:51 #178
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20512913
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:09 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

ik durf wel te zeggen dat Ronaldinho iemand van zo'n kaliber zal worden
Dat is een goeie! Maar ik denk dat de socios zelf ook wel weten dat 100Mil teveel is voor deze jongen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:38:26 #179
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20512981
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:35 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Inderdaad een kort lijstje:
De door ASSprine genoemde Ronaldinho, Thierry Henry, Ruud, Giggs en Totti. Lijken mij de enige die in dat rijtje thuis horen.
Meeste willen niet eens weg en dan nog.. Heb je 1 president die je al 4 geweldige aanvallers heeft geschonken en nu duidelijk bezig is geweldige verdedigers te halen en je een "dak" boven je hoofd wil geven en je hebt een president die nog een aanvaller wil halen voor veel geld en nog niks heeft gezegd over verdedigers en toekomst plannen en die je in het verleden ook nog eens bijna falliet achterliet. Wie kies je dan?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:40:01 #180
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20513021
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:38 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Meeste willen niet eens weg en dan nog.. Heb je 1 president die je al 4 geweldige aanvallers heeft geschonken en nu duidelijk bezig is geweldige verdedigers te halen en je een "dak" boven je hoofd wil geven en je hebt een president die nog een aanvaller wil halen voor veel geld en nog niks heeft gezegd over verdedigers en toekomst plannen en die je in het verleden ook nog eens bijna falliet achterliet. Wie kies je dan?
Ik zei niet dat die spelers moeten komen. Alsjeblieft zeg! Ik noemde een paar spelers op die in mijn optiek in het rijtje Zidane, Figo, Ronaldo en Becks horen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:43:02 #181
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20513079
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:40 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik zei niet dat die spelers moeten komen. Alsjeblieft zeg! Ik noemde een paar spelers op die in mijn optiek in het rijtje Zidane, Figo, Ronaldo en Becks horen.
Jaja weet ik. Ik viel je toch ook nergens aan

Ik liet alleen zien wat ik met die vorige post van me bedoelde...Deze keer win je de verkiezingen denk ik niet met het binnenhalen van sterren.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 9 juli 2004 @ 15:47:58 #182
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20513172
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:43 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Jaja weet ik. Ik viel je toch ook nergens aan

Ik liet alleen zien wat ik met die vorige post van me bedoelde...Deze keer win je de verkiezingen denk ik niet met het binnenhalen van sterren.
Okay. Dan heb ik het verkeerd begrepen. Met grote namen schermen is ook geen goede reden om iemand te kiezen lijkt mij. (Ook al schermt die oplichter met een van mijn persoonlijke favo's)
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 9 juli 2004 @ 16:59:44 #183
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20514190
Er staat nu een heel verhaal op marca.com over Perez en Rooney. Die heb ik liever niet. Rotkop van hem met z'n slechte "manieren".
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 9 juli 2004 @ 17:02:12 #184
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20514246
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 16:59 schreef jojomen4 het volgende:
Er staat nu een heel verhaal op marca.com over Perez en Rooney. Die heb ik liever niet. Rotkop van hem met z'n slechte "manieren".
Plus dat hij waarschijnlijk heimwee krijgt naar fish and chips en Newcastle brown ale. Dan is Baros toch een betere aankoop of niet?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 9 juli 2004 @ 19:01:23 #185
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_20516486
ksnap niet waarom iedereen ineens into Baros is,, 5 goaltjes op het ek gescoord tegen niet super verdedigende landen opzich geen kunst,, ok hij schoot ze lekker binnen maar dan toch bij liverpool is ie mij nooit zo opgevallen... dus in mjn optiek moet ie zich eerst maar ff bewijzen bij liverpool
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_20516535
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 19:01 schreef DAMH het volgende:
ksnap niet waarom iedereen ineens into Baros is,, 5 goaltjes op het ek gescoord tegen niet super verdedigende landen opzich geen kunst,, ok hij schoot ze lekker binnen maar dan toch bij liverpool is ie mij nooit zo opgevallen... dus in mjn optiek moet ie zich eerst maar ff bewijzen bij liverpool
Hij heeft nogal wat blessures gehad, en daarna nooit meer in de basis gestaan.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 19:04:34 #187
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20516536
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 19:01 schreef DAMH het volgende:
ksnap niet waarom iedereen ineens into Baros is,, 5 goaltjes op het ek gescoord tegen niet super verdedigende landen opzich geen kunst,, ok hij schoot ze lekker binnen maar dan toch bij liverpool is ie mij nooit zo opgevallen... dus in mjn optiek moet ie zich eerst maar ff bewijzen bij liverpool
Hij kreeg geen echte kans bij Liverpool en een hele zware beenbreuk. Hij speelde kort voor die beenbreuk heel goed tegen Nederland in de kwalificatieronde. Hij scoorde toen ook.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20519888
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:35 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Inderdaad een kort lijstje:
De door ASSprine genoemde Ronaldinho, Thierry Henry, Ruud, Giggs en Totti. Lijken mij de enige die in dat rijtje thuis horen.
Nou denk dat niemand van dat hele rijtje aan Zidane kan tippen.Zidane is een uitzonderlijke klasse appart.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 21:53:50 #189
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20519934
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 21:51 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nou denk dat niemand van dat hele rijtje aan Zidane kan tippen.Zidane is een uitzonderlijke klasse appart.
Dat lijkt me duidelijk

Zinedine
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:08:20 #190
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20533145
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:55 schreef ZIOPPA het volgende:
Verder niet erg op de hoogte van wat er allemaal gebeurd daar in Madrid, maar ik zou Beckham eruit mikken en een verdedigende middenvelder kopen.

Krijgen toch weer mooi elftal:
Casillas, Salgado, Carvalho, Samuel, Carlos, Helguera, ?, Figo, Raul, Zidane, Ronaldo.
Waarom Raul ? Die gast is totaal over zijn top heen. Die gast vind ik momenteel niet eens goed genoeg voor het 2de van Excelsior

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:09:29 #191
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20533173
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 21:51 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nou denk dat niemand van dat hele rijtje aan Zidane kan tippen.Zidane is een uitzonderlijke klasse appart.
Een Ronaldinho of Totti in ieder geval niet. Een Henry of Nistelrooij zijn zulke andere spelers dat het appels met peren vergelijken is natuurlijk. Ik vergat Vieira en Nedved nog te noemen. Die zijn ook weer van een totaal andere klasse als Zidane. Dat zijn geniale werkpaarden.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:09:53 #192
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20533179
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 21:51 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nou denk dat niemand van dat hele rijtje aan Zidane kan tippen.Zidane is een uitzonderlijke klasse appart.
Ik denk dat Bergkamp momenteel de enige speler is op de wereld die beter is dan Zidane wat betreft artistiek en gracieus voetbal

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:13:20 #193
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20533258
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 19:36 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Erg jammer, vooral voor hem zelf...heeft denk ik door pech niet kunnen laten zien wat hij werkelijk kan. Hoop dat ie bij Inter kan overleven met dat arsenaal aan middenvelders. Voor Real een extra reden om het middenveld voor het begin van het seizoen te versterken.
De beste versterking voor Real zou het volgende zijn:

Beckham op zijn oude plaats. Figo vernietigen of verkopen aan een bij zijn niveau passen amateurclub. En Nedved erbij op het middenveld.

Succes verzekerd !

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:29:34 #194
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20533600
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De beste versterking voor Real zou het volgende zijn:

Beckham op zijn oude plaats. Figo vernietigen of verkopen aan een bij zijn niveau passen amateurclub. En Nedved erbij op het middenveld.

Succes verzekerd !

Is je voorkeur voor Pavel Nedved serieus? Aangezien je 2x een in je post heb weet ik het niet.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:31:43 #195
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20533632
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:29 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Is je voorkeur voor Pavel Nedved serieus? Aangezien je 2x een in je post heb weet ik het niet.
Ja, meen ik serieus

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:37:27 #196
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20533752
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, meen ik serieus

Cool! Nedved is al jaren een van mij favo spelers. Ik zou hem of Patrick Vieira graag bij Real zien als verdedigende middenvelder.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:39:02 #197
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20533802
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:37 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Cool! Nedved is al jaren een van mij favo spelers. Ik zou hem of Patrick Vieira graag bij Real zien als verdedigende middenvelder.
JIj begrijpt het. In principe MOET 1 van de volgende spelers naar Real:

- Nedved
- Davids
- Viera

Dit zijn spelers die daadwerkelijk iets zullen toevoegen aan Real

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:41:21 #198
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20533852
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:37 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Cool! Nedved is al jaren een van mij favo spelers. Ik zou hem of Patrick Vieira graag bij Real zien als verdedigende middenvelder.
Nedved heeft nog nergens als verdedigende middenvelder gespeeld Hij speeld altijd kort achter de spitsen, niet kort voor de verdediging. Dat ie hard wil niet zeggen dat het een goeie balafpakker is, Beckham heeft ook hard gewerkt maar was niet "de" vervanger van Makalele. We hebben ook niet iemand nodig die voor de verdediging speelt en elke bal naar voren gaat brengen. Viera, Helguera gaan af en toe. Nedved gaat met elke bal lopen, das goed waar die nu staat maar niet voor verdedigende middenvelder
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:42:44 #199
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20533883
Vieira is in principe de beste. Hij is iets beter dan Nedved, maar het ontloopt elkaar niet veel. Hij is denk ik wel de duurste van de 3.Nedved heeft wel een fantastische trap in beide benen. Wat hem aanvallend gezien een geducht wapen zou maken. En Davids, tsja de Pitbull is natuurlijk ook niet gek om in je team te hebben. Hij is het goedkoopst want transfervrij.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:44:23 #200
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20533919
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Vieira is in principe de beste. Hij is iets beter dan Nedved, maar het ontloopt elkaar niet veel. Hij is denk ik wel de duurste van de 3.Nedved heeft wel een fantastische trap in beide benen. Wat hem aanvallend gezien een geducht wapen zou maken. En Davids, tsja de Pitbull is natuurlijk ook niet gek om in je team te hebben. Hij is het goedkoopst want transfervrij.
En de beste balafpakker van de 3

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:44:42 #201
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20533923
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Vieira is in principe de beste. Hij is iets beter dan Nedved, maar het ontloopt elkaar niet veel. Hij is denk ik wel de duurste van de 3.Nedved heeft wel een fantastische trap in beide benen. Wat hem aanvallend gezien een geducht wapen zou maken. En Davids, tsja de Pitbull is natuurlijk ook niet gek om in je team te hebben. Hij is het goedkoopst want transfervrij.
Ik vind niet dat je Nedved en Viera kunt vergelijken, sorry
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:49:55 #202
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_20534043
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk dat Bergkamp momenteel de enige speler is op de wereld die beter is dan Zidane wat betreft artistiek en gracieus voetbal




bergkamp mag zijn schoene nog niet e.........
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:59:22 #203
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20534259
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:44 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je Nedved en Viera kunt vergelijken, sorry
Ander type balafpakker idd. Maar wel hetzelfde rendement. Maar wat ik zei hij zou ook de aanval kunnen ondersteunen. Hij heeft dat schot en zijn twee benigheid. Dus is hij ook nog een wapen. Vieira is een perfecte pendelaar.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 10 juli 2004 @ 18:01:31 #204
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20534303
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:59 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ander type balafpakker idd. Maar wel hetzelfde rendement. Maar wat ik zei hij zou ook de aanval kunnen ondersteunen. Hij heeft dat schot en zijn twee benigheid. Dus is hij ook nog een wapen. Vieira is een perfecte pendelaar.
Helguera is ook een pendelaar En ik dacht dat we met z'n allen besloten hadden dat we wel genoeg aanvallers hadden en dat de "verdediging" versterkt moest worden

Nedved vind ik 1 van de beste op de wereld hoor Ik denk dat die wel in m'n top5 zou voorkomen maar op dit moment is ie voor Real niet aantrekkelijk.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 10 juli 2004 @ 18:06:01 #205
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20534411
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 18:01 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Helguera is ook een pendelaar En ik dacht dat we met z'n allen besloten hadden dat we wel genoeg aanvallers hadden en dat de "verdediging" versterkt moest worden

Nedved vind ik 1 van de beste op de wereld hoor Ik denk dat die wel in m'n top5 zou voorkomen maar op dit moment is ie voor Real niet aantrekkelijk.
Bij Tsjechië is hij ook de schakel tussen aanval en verdediging. Rosicky is de creatieve denker daarzo. Helguera en Nedved zou een fantastische bufferzone zijn denk ik. En bij Lazio was hij ook meer de verdedigende man met Veron als de creatieve.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 10 juli 2004 @ 18:09:04 #206
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20534469
Maar jojomen4, ook mijn prioriteitenlijstje is:

1) Patrick Vieira
(En dan even niets)
2) Pavel Nedved
3) Davids, Xabi of iemand anders.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 10 juli 2004 @ 18:10:15 #207
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20534487
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 18:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar jojomen4, ook mijn prioriteitenlijstje is:

1) Patrick Vieira
2) Pavel Nedved
3) Davids
En waarom geen centrale verdediger dan? Dan kan Helguera naar het middenveld waar ie optimaal rendeert. Dan ie is echt niet veel minder dan een Davids of Viera hoor. Misschien ietjes maar in mijn ogen niet veel meer. Als verdediger vind ik hem niet top.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 10 juli 2004 @ 18:12:10 #208
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20534540
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 18:10 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

En waarom geen centrale verdediger dan? Dan kan Helguera naar het middenveld waar ie optimaal rendeert. Dan ie is echt niet veel minder dan een Davids of Viera hoor. Misschien ietjes maar in mijn ogen niet veel meer. Als verdediger vind ik hem niet top.
Is ook zo. Maar een Vieira (Nedved of Davids) en een Helguera samen als controlerende middenvelders is perfect. Die CV komt er wel. 1 balafpakker is naar mijn idee niet genoeg.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20534604
Xabi Alonso! Die zie ik graag komen. Is nog jong en tevens een Spanjaard. Deze jongen kan nog veel verder groeien en gaat nog vele jaren mee in tegenstelling tot een Nedved of een Davids.
pi_20535270
Davids heeft gewoon getekend voor Inter beste mensen....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 10 juli 2004 @ 18:49:50 #211
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20535310
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 18:48 schreef methodmich het volgende:
Davids heeft gewoon getekend voor Inter beste mensen....
Dat is waar ook! Ik ben weer lekker bezig dit weekje.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20535478
Officieel is het door Inter nog niet bevestigd, maar het zit er dik in nu Mancini in Milano is gearriveerd.
  zondag 11 juli 2004 @ 10:24:09 #213
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20547266
De per post opgestuurde stem is getelt! Perez heeft meer dan 11000 stemmen gekregen en Baldasano iets van 37. Oud-voorzitter Sanz heeft geen enkele stem over de post gehad

Dat las ik vanmorgen om 8 uur op marca.com, kan het artikel nu alleen niet terug vinden. In totaal zijn er 65.197 mensen die het recht hebben een stem uit te brengen. Hij staat dus al iig goed voor

Baldasano heeft bij een notaris laten vastleggen dat als hij 1 van z'n verkiezingsbeloften niet waarmaakt op het moment dat ie tot president is gekozen hij 32.0000000 Euro onder de kiezers verdeelt. Ik had berekend dat dit zo'n 500 Euro per kiezer is. Dan zou je toch bijna gaan twijfelen of je zo'n vent moet kiezen of nie
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20547305
Gelukkig zwichten de socio's van Real niet voor een schamele ¤500 of voor de praatjes van Sanz.
  zondag 11 juli 2004 @ 23:00:33 #215
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20561574
Gefeli Pezez

Nu maar eens zien wat er allemaal gekocht wordt
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 11 juli 2004 @ 23:03:20 #216
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20561659
Sanz 5,08%
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20562206
Sanz ziet vast wel ergens een kans om tegen te protesteren. Dit kan natuurlijk niet waar zijn.
  zondag 11 juli 2004 @ 23:23:52 #218
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20562264
Ik denk dat dit waar is gras. Supporters zijn net olifanten als het hun club betreft. Ze vergeten nooit iets. Dus vergaten ze ook niet wat voor dief en oplichter die vent was.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20562520
Het is natuurlijk niet waar in de ogen van Sanz. Die Perez; dat is de dief; dat is de oplichter. Echt waar! Dat heeft Lorenzo me zelf verteld.


Goede zaak natuurlijk dat Perez is herkozen. Hopenlijk komt er nu snel duidelijkheid in plaats van al die vage geruchten.
  zondag 11 juli 2004 @ 23:39:56 #220
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20562776
Die Baldasano moet helemaal in zak en as zitten met zijn 1,96%
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 12 juli 2004 @ 00:39:55 #221
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20564267
Sanz heeft aangegeven dat Perez gebruik mag maken van "z'n" spelers. De jongens van wie die dus het Ja-woord heeft gekregen in de campagnes. Dit zijn Barros, Rosicky en Maniche.

Maniche en Barros zouden van mij wel mogen komen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20567459
Inderdaad, (gelukkig) geen verassingen bij de verkiezingen, kom nu dus maar op met die aankopen. As.com meldt dat Seitaridis vandaag zou kunnen tekenen...een back, rechts geloof ik? Hij staat in het Euro2004-team van Johan Cruijff dus dat kan geen slechte zijn.
Het zal toch niet gebeuren dat ze nu alleen maar verdedigende spelers gaan halen en dat als straks Morientes en Portillo vertrekken ze voorin in de problemen komen!!
pi_20569094
Seitaridis was wel goed op het EK; één van de betere Grieken. Speelde als rechtsback, maar kan hij ook op de voeten op links?
pi_20569443
Seitaridis is toch vanaf volgend seizoen bij FC Porto te zien? Onder het contract met Porto komen ze alleen uit met veel geld.
That's all folks!
pi_20569702
quote:
Op maandag 12 juli 2004 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Seitaridis is toch vanaf volgend seizoen bij FC Porto te zien? Onder het contract met Porto komen ze alleen uit met veel geld.
As.com zegt dat Seitaridis van Porto een uiterlijke datum (vandaag) had gekregen om onder z'n contract uit te komen als er een betere aanbieding zou komen. Weet ook niet wat ik er van moet geloven, maar het is niet de eerste keer dat ze em in verband met Real brengen.
  maandag 12 juli 2004 @ 12:23:10 #226
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20570169
Komma met die aankope

Vandaag zal er denk ik niet veel nieuws zijn maar morgen zit Perez al in Porto

Hopelijk gaat ie ook nog ff langs London voor Viera
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 12 juli 2004 @ 12:27:54 #227
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_20570272
quote:
Op maandag 12 juli 2004 12:23 schreef jojomen4 het volgende:


Hopelijk gaat ie ook nog ff langs London voor Viera
No chance
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 12 juli 2004 @ 12:36:14 #228
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20570448
quote:
Op maandag 12 juli 2004 12:27 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

No chance
Hey DG Hoe zit het nou met jou? Ik zie je vaak roepen dat je wilt dat Ruud z'n benen breekt en je wenst hem veel ongeluk en nu zie ik in het zaakwaarnemers topic dat je hem als enige hebt Leg uit!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 12 juli 2004 @ 12:42:43 #229
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_20570590
quote:
Op maandag 12 juli 2004 12:36 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Hey DG Hoe zit het nou met jou? Ik zie je vaak roepen dat je wilt dat Ruud z'n benen breekt en je wenst hem veel ongeluk en nu zie ik in het zaakwaarnemers topic dat je hem als enige hebt Leg uit!
Toen hij in de periode 94 tm 96 bij FCDB speelde heb ik als 1 van de weinige geroepen dat het een grote zou kunnen worden,niemand die mij geloofde,helaas heb ik gelijk gekregen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 12 juli 2004 @ 12:43:59 #230
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20570618
quote:
Op maandag 12 juli 2004 12:42 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Toen hij in de periode 94 tm 96 bij FCDB speelde heb ik als 1 van de weinige geroepen dat het een grote zou kunnen worden,niemand die mij geloofde,helaas heb ik gelijk gekregen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 12 juli 2004 @ 13:16:47 #231
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20571330
quote:
Op maandag 12 juli 2004 00:39 schreef jojomen4 het volgende:
Sanz heeft aangegeven dat Perez gebruik mag maken van "z'n" spelers. De jongens van wie die dus het Ja-woord heeft gekregen in de campagnes. Dit zijn Barros, Rosicky en Maniche.

Maniche en Barros zouden van mij wel mogen komen
Rosicky idd niet. Voegt niks toe. Niet beter als Zidane. Volgens mij is Maniche al rond met Depor.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20571626
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:16 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Rosicky idd niet. Voegt niks toe. Niet beter als Zidane. Volgens mij is Maniche al rond met Depor.
Denk dat Baros inderdaad de meest reele optie is, denk alleen niet dat Sanz z'n "ja-woord" had...hij heeft wel toegegeven benaderd te zijn toch? Denk dat z'n vertrek samenhangt met de vraag of Mista z'n coach Benitez volgt naar Liverpool of niet.
  maandag 12 juli 2004 @ 13:35:27 #233
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20571782
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:29 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Denk dat Baros inderdaad de meest reele optie is, denk alleen niet dat Sanz z'n "ja-woord" had...hij heeft wel toegegeven benaderd te zijn toch? Denk dat z'n vertrek samenhangt met de vraag of Mista z'n coach Benitez volgt naar Liverpool of niet.
Het belangrijkste is denk ik of Baros zelf wil komen. Ik heb het idee dat hij wel oren heeft naar een vertrek naar Real.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20571967
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:35 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Het belangrijkste is denk ik of Baros zelf wil komen. Ik heb het idee dat hij wel oren heeft naar een vertrek naar Real.
Ik hoop het, zou een goeie aanwinst zijn voor in de breedte. Komend weekend gaat meneer de President op vakantie, dus voor die tijd gaat ie met Camacho praten en hopelijk wat knopen doorhakken...we hebben nu lang genoeg gewacht vind ik.
  maandag 12 juli 2004 @ 13:53:55 #235
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20572251
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:43 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Ik hoop het, zou een goeie aanwinst zijn voor in de breedte. Komend weekend gaat meneer de President op vakantie, dus voor die tijd gaat ie met Camacho praten en hopelijk wat knopen doorhakken...we hebben nu lang genoeg gewacht vind ik.
Idd. Ze moeten nu maar eens spijkers met koppen slaan. Een paar goede krachten moeten binnenkort naast Di Stefano staan met een wit shirt in hun handen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 12 juli 2004 @ 14:16:03 #236
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20572762
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:43 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Ik hoop het, zou een goeie aanwinst zijn voor in de breedte. Komend weekend gaat meneer de President op vakantie, dus voor die tijd gaat ie met Camacho praten en hopelijk wat knopen doorhakken...we hebben nu lang genoeg gewacht vind ik.
Ik weet dat ie toendertijd nog Ronaldo binnen haalde op z'n "vakantie" op het jacht van Morrati. Als we niet snel kopen dan is iedereen al verkocht. Porto zal z'n beste mannen ook niet op de laatste dag willen verkopen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20574197
Over Ronaldo gesproken: hij, Roberto Carlos en Michel Salgado hebben zich vandaag na hun vakanties voor het eerst gemeld bij het trainingscomplex van Real Madrid. In totaal zijn er alweer 16 spelers aan het werk, eind van deze week worden de eerste internationals terugverwacht. Eind deze maand gaan de heren toch weer naar Japan, alwaar ze slechts 5 dagen zullen verblijven...behalve dat het veel geld opleverd heeft dit volgens mij niet veel nut. Het heeft eerder negatieve gevolgden als we terugkijken naar vorig jaar. 10 of 11 augustus moeten ze er alweer staan om de heenwedstrijd van de 3de kwalificatieronde Champions League te spelen.

Het zou trouwens mooi zijn als Florentino met een mooie aankoop terug zou komen van vakantie, die man blijft ook maar gaan!!
  maandag 12 juli 2004 @ 16:00:07 #238
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20575325
Even nog over Figo... Die heeft echt heeeeeeeel weinig vakantie gehad zeg. Nu zeg maar 2 weken maar de rest van het jaar heel weinig. In de winterstop zag ik in Spanje het overzicht van Real en dat was van Januari tot en met April echt elk weekend en elke dinsdag/woensdag CL of de Copa del Rey. Het is echt niet normaal wat die allemaal moeten spelen. Hoop dat Figo z'n rust nog ergens kan pakken zodat we komend seizoen weer veel aan hem hebben Het is niet me favo speler maar afgelopen paar jaar ben ik hem wel meer gaan respecteren. Werkt toch wel hard en doet altijd z'n best En hij is gevaarlijk en constant.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 12 juli 2004 @ 16:05:03 #239
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20575449
Alle Figo mag hopelijk thuisblijven tijdens dat tripje naar Japan. Heeft die knul wel verdiend.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 12 juli 2004 @ 16:08:29 #240
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20575544
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Alle Figo mag hopelijk thuisblijven tijdens dat tripje naar Japan. Heeft die knul wel verdiend.
Ik denk niet dat ze geld krijgen om met de 2de rang te spelen. Maar hij mag iid wel minder hard trainen van mij Hij is natuurlijk ook al redelijk oud.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 12 juli 2004 @ 16:11:19 #241
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20575609
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:08 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze geld krijgen om met de 2de rang te spelen. Maar hij mag iid wel minder hard trainen van mij Hij is natuurlijk ook al redelijk oud.
Alleen Figo kunnen ze toch wel missen? Dat is het mooie van ons team. Er blijven genoeg grote namen over.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20575707
Hij heeft van de club wat langer vakantie gekregen, waar alle internationals (inclusief de gister in het huwelijk getreedde Helguera) de 16de terug verwacht worden, mag Figo nog wat daagjes extra z'n rust nemen...hij wordt de 22ste pas terug verwacht. Heeft ie inderdaad verdiend, maar hopen dat ie zich weer op kan laden voor (persoonlijk) nog zo'n goed seizoen.
  maandag 12 juli 2004 @ 17:07:20 #243
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20576982
Owwww dan heeft ie al 18 dagen, da klinkt stuk beter
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 13 juli 2004 @ 01:15:06 #244
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20588153
Samuel zit in de voor-selectie van Argentinie's dispensatie spelers. Ik ben der geen voorstanders van spelers af te staan voor zoiets, ze verdienen hun brood bij de club dus laat ze daar maar werken. Kost allemaal energie die later in het seizoen wel eens te pas kan komen.

Ik hoop dat ie het niet red. Laat ze Diego maar oproepen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 13 juli 2004 @ 09:20:10 #245
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20590014
Marca.com verhaal Viera
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 13 juli 2004 @ 09:21:40 #246
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20590027
Vandaag wordt bekend of Real het alsnog gelukt is om het Griekse supertalent Seitaridis binnen te halen, .
-
  dinsdag 13 juli 2004 @ 09:41:49 #247
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20590243
Florentino Perez ate yesterday in AS few hours after prevailing of overwhelming form in the elections and few hours before taking possession from the position like president of Real Madrid, second mandate. Difficult to say if Florentino is grown after its electoral victory, it would be necessary to frequent it to notice some difference more, but the certain thing is that I slightly found more stop, are shoes with which desire a little or perhaps is that I took with which I do not gain absolutely anything, and above slip, me I only put them to step on carpets.

Without a doubt, its will was distendido. Who knows him much assures highly that distendido. It arrived preceded, minutes before Manuel Redondo, right hand and attached to the presidency, director of campaign, consigliere. It arrived without dawn and palmeros, so and as you imagine that it is, the blue, peculiar shirt that closet filled with shirts of the same color, only coincidence with the Mickey Rourke of Nine weeks perhaps and average, the only eccentricity for that exerts of normal person, at least in appearance, we love normal people, said at some moment of the conversation, but one did not talk about the soccer players, calm, but to the other employees of the club, normal people, like him, nor a brass foil that identifies it like a tycoon, and he is it, not even twin.

He is not simple to relate a lunch to which it has been gone disarmed, without notebook nor recorder, complicated to comment it without discovering the disadvantage and is indeed most inconvenient what is the more interesting. For the sake of the distension, we will bet by discretion, to transmit the tone. Another possibility because would not fit in addition it gives the impression that Florentino, that not rehúye subjects, alternates true tracks with ways that do not lead nowhere. For that reason it is necessary to take hold itself more to the gesture than to the word, more to the reaction than to the speech.

In any case, the tone is optimistic, much, which means that the fan is just right for the enthusiasm. The electoral promises will not only be fulfilled, but that will be surprises. This business works gaining titles and fichando to galactic a each season. I am going to continue betting to bring one every year. The result of the elections forces to me more than ever. We must make an equipment competitive. They are phrases without names, but that anticipate draftees, this with illusion and listened of the same form.

Also there were names. The one arose from Ricardo Carvalho, that seems safe, unless the president of the Oporto, Pinto gives Coast, drives crazy victim of his negotiating dowries, worthy of the best Lendoiro. There will be no more trips to Portugal to treat the subject, that will be solved by telephone, favored, are possible, by the interest that has the champion of Europe by Morientes and the forward by that club, already admitted the last week the representative to it of the forward, Ginés Carvajal. The continuity of Morientes, in spite of being a soccer player very appreciated in the club, seems an utopia because the ram is known substitute and because Madrid is not in favor of the work to extend two years plus a contract that finalizes within two seasons.

At the moment, there is certainty of the mareantes no supplies of the Chelsea and the Arsenal; yes it is well-known, however, the interest of the Inter. Also one knows that new president of the Monaco, the well-off Michel Shepherd, is arranged to throw the house by the window to file the player who took to the end of the Champions. Rumors, but nothing on the table, games of representatives.

In principle, the idea of Florentino is to contract two players, Carvalho and another one more. The second reinforcement could be a midfield player or a star who moved of the center of the field towards ahead, a galactic one, to understand to us. Camacho inclines more by the first option, that would reinforce the spine del equipment, and the president by second, the bet by the illusion, remembers in what the business is sustained. And another phrase to dream: There are no players who are not for sale. The problem is the money. And three soccer players in the air: Totti, Henry and Van Nistelrooy. None of them discarded, which already is much to say. The Italian has made faith of madridismo and that approaches to him. The French is the old dream that resists. And the Dutch is the goal guarantee, the most appropriate forward to make profitable all the balls that fall in the area of the rival of Madrid.

On Xabi Alonso, one of the tie soccer players to Real Madrid before the elections, Florentino assures that the subject, at the moment, is cold. Although it could be signed before the Eurocopa, the 18 million euros that the Real one requests are interpreted like an excessive number. As char it were entertained it and futbolera, without speeches, exciting conversation taking advantage of that the guest left itself, settled down the eternal debate: what to do, to invest in magic or balance, Xabi or Totti?

Florentino Perez, does not hide, nevertheless, that one of its desires not yet fulfilled is to hispanicize to the first equipment, although still has not found the soccer players to do it. If the operation Xabi Alonso is o'clock dead, it does not seem either that this one is going to be the year of the bético Joaquin. Somebody comments that always it makes good parties against Madrid and somebody responds that to accumulate merits would have to less make them good against all the equipment against Madrid. It was jokes. Often you do not know if Florentino you speak with you (likes to believe it) or she uses you to send messages to some representative.

Although it is dreamed about another galactic one, does not become of less to those than already they are. Florentino feels by Ronaldo a special weakness, if it is in form is the best one of the world, unstoppable. Camacho assures to me that it will remove the best thing from Ronaldo and of Raul and it says it with such conviction who I am sure that it will obtain it. Also it insisted to me so that we renewed to Robert Carlos and the truth is that I understand, like him, that there is no lateral left an equal one in the world. To the president him note very satisfied when speech with Camacho, is as if its hiring was a contagious solution that will not only have influence on the first equipment, also on the quarry, on the spirit, what far it is left Queiroz, a sin on which frequent acts become of contricción.

In the quarry also there will be changes and they are very little probable the continuity of Ramon Martinez, responsible maximum. There will be more modifications in the organizational chart. It is not predicted that nobody replaces Jorge Valdano like chief of a main directorate. One will stay the basketball director, Lolo Sa'inz, and a soccer director will name, position for which is not candidate Emilio Butragueño and yes it could be Míchel. And a surprise. Jorge Valdano could follow tie the club like spokesman of the educative activities who carries out Real Madrid anywhere in the world.

In the conversation it appears, how no, the subject of the elections. He has not been as simple as some create. I have worked very many during all the campaign. Commentaries that decorate with reproaches the other candidates, more worried in enfangar than in presenting/displaying a serious project. Satisfaction by the support of the partners and the feeling to leave reinforced after the elections.

In this chapter, the cover of Santiago Bernabéu is one of the ilusionantes promises, a retractable ceiling that will cover the turf when it rains, because in Madrid it rains, although wireless distraction denied Lorenzo Sanz in the heat of. That work gives for many ensoñaciones, a stage-conservatory in permanent spring, safe from the harsh winter. One of the things that are thankful to me more the partners has been the installation of heating in the field, recognizes Florentino.

As the encounter is long, only interrupted by the sound of téléfono movable of the president (congratulations of I gave Stéfano, of Junyent Rock...), also there is place to discuss on the basketball, deficit section in which as soon as there are income but by which will be continued betting. Florentino Perez knows clearly that the future of basket of the Continent one it happens through the creation of an European Conference of the NBA, something seen well by commissioner David Stern, the highest leader of the professional basketball in the United States. And this is not a toast to the sun, but a plan of viability. At the moment, the hiring of Maljkovic as trainer of the basketball equipment generates illusion, because a camachiano technician considers itself him.

The social gathering it is come off that the electoral triumph does not leave confidence, but commitment. After a bad season, the president will do all the possible one so that the bad results do not return to repeat themselves. It has already sacrificed the philosophy of Zidanes and Pavones, has invested in defenses and is arranged to put itself into the hands of the trainer to consolidate the sport project.

They will be good those that come, but those that are will be still better. David Beckham, for example. The English will be more centering because he has solved his familiar problems. And to it Florentino has collaborated, that has helped to look for a school him for the children. It is not only to file, also has to maintain, to sign with the right and to use the left hand to calm restlessness. In more than an occasion it has had to tranquilize to that they entered his office, nervous by the rumors of a possible crossing. Before Wendish the Bernabéu, said to them, and the waters returned to their channel

Yes, he was very distendido and it was amused when speaking of soccer. She is not a technocrat. Or he is not only that. Any fan knows just like, which can be much or little. One took leave with handshakes, with customized commentaries, the same smile and the blue shirt.

--------------------------------------------------------

Voor de Spaanse lezers: http://www.as.com/articul(...)pe=Tes&anchor=dasftb
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_20590977
Wat een fantastische vertaling!!

En weer doemt de naam Vieira op, voor de zoveelste keer. Ben benieuwd of het dit keer ergens doe leidt. Florentino zegt dat het óf Carvalho is óf Vieira, hij gaat niet 2 dure spelers nog aanschaffen. Als Morientes in de ruil met Carvalho betrokken zou worden, wie weet of ze dan alle twee komen. Vandaag zou Florentino met the "boss" praten, ben benieuwd...
  dinsdag 13 juli 2004 @ 10:36:01 #249
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20591135
Ik hoop dat beide komen. Dan zijn we wel weer op volle oorlogssterkte.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20591416
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 10:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik hoop dat beide komen. Dan zijn we wel weer op volle oorlogssterkte.
Zo inderdaad, dan heb je echt een goeie selectie...eigenlijk alleen nog een derde spits als vervanger van Morientes. Jammer dat Eto'o niet gelijk kan komen vanwege het aantal buitenlanders. Tenminste als dat verhaal klopt: Real koopt em van Mallorca en leent em dit jaar uit aan Atletico. Volgend jaar, als Roberto Carlos of Samuel ook een spaans paspoort hebben kan Eto'o bij de selectie komen. Wat denken jullie? Lijkt mij echt een fantastistische aanvulling, helemaal gezien het grote aantal te spelen wedstrijden...een snelle, sterke, wendbare en scorende spits.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 11:11:05 #251
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20591860
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 10:49 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Zo inderdaad, dan heb je echt een goeie selectie...eigenlijk alleen nog een derde spits als vervanger van Morientes. Jammer dat Eto'o niet gelijk kan komen vanwege het aantal buitenlanders. Tenminste als dat verhaal klopt: Real koopt em van Mallorca en leent em dit jaar uit aan Atletico. Volgend jaar, als Roberto Carlos of Samuel ook een spaans paspoort hebben kan Eto'o bij de selectie komen. Wat denken jullie? Lijkt mij echt een fantastistische aanvulling, helemaal gezien het grote aantal te spelen wedstrijden...een snelle, sterke, wendbare en scorende spits.
Plannen klinken goed, alleen Eto'o is al van Real, volgens mij voor 50% met een "meerderheidsstem" (dat ze het meerrecht hebben bij beslissingen). En dat van de paspoorten weet ik niet zo 1..2..3 Samuel kan nog paar jaar voor Brazilie spelen dus die zal dat niet zo snel opgeven en R.Carlos wil denk ik nog 1 WK spelen, dat zou dan nog 2 jaar duren.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 13 juli 2004 @ 11:16:16 #252
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20591974
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 11:11 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Plannen klinken goed, alleen Eto'o is al van Real, volgens mij voor 50% met een "meerderheidsstem" (dat ze het meerrecht hebben bij beslissingen). En dat van de paspoorten weet ik niet zo 1..2..3 Samuel kan nog paar jaar voor Brazilie spelen dus die zal dat niet zo snel opgeven en R.Carlos wil denk ik nog 1 WK spelen, dat zou dan nog 2 jaar duren.
Volgens mijn bronnen is Walter Argentijn.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 13 juli 2004 @ 11:19:52 #253
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20592069
Rivaldo was ook nog gewoon international voor Brazilië en kreeg een Spaans paspoort en Veron heeft een Italiaanse pas en speelt nog gewoon voor Argentinië. Dus moet het kunnen lijkt mij.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20592181
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 11:11 schreef jojomen4 het volgende:

[..]
Plannen klinken goed, alleen Eto'o is al van Real, volgens mij voor 50% met een "meerderheidsstem" (dat ze het meerrecht hebben bij beslissingen).
50% ja, die resterende 50 zullen ze volgens mij toch echt aan Mallorca moeten betalen.
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 11:11 schreef jojomen4 het volgende:

[..]
En dat van de paspoorten weet ik niet zo 1..2..3 Samuel kan nog paar jaar voor Brazilie spelen dus die zal dat niet zo snel opgeven en R.Carlos wil denk ik nog 1 WK spelen, dat zou dan nog 2 jaar duren.
The magic word: dubbele nationaliteit! Je hebt toch hartstikke veel van dat soort spelers, die zogenaamd europese voorouders hebben en daarom ook een europees paspoort aan kunnen vragen. Als je geen "connecties" hebt, moet je het speciaal aanvragen en duurt het wat langer...vandaar dat Eto'o niet gelijk dit jaar kan komen. Als ze ook een spaans paspoort hebben, kunnen ze nog steeds voor hun eigen land blijven spelen. Samuel trouwens voor Argentinie, maar dat is een foutje neem ik aan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tommie_Hillfigo op 13-07-2004 11:29:59 ]
  dinsdag 13 juli 2004 @ 11:53:40 #255
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20592908
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 11:16 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Volgens mijn bronnen is Walter Argentijn.
heheh da wist ik ook Ik denk altijd sneller dan dat ik type en ik zat al aan Carlos te denken
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 13 juli 2004 @ 11:55:52 #256
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20592967
Ok Ok ik wist dus niet dat dat kon. Dan moeten ze wel familie in een Europees land hebben lijkt me, als dit niet het geval is en ze nemen een Spaans paspoort dan kunnen ze toch niet meer voor Brazilie/Argentinie uitkomen? Met een enkel Spaans paspoort dus, toch?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 13 juli 2004 @ 11:57:47 #257
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20593028
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 11:55 schreef jojomen4 het volgende:
Ok Ok ik wist dus niet dat dat kon. Dan moeten ze wel familie in een Europees land hebben lijkt me, als dit niet het geval is en ze nemen een Spaans paspoort dan kunnen ze toch niet meer voor Brazilie/Argentinie uitkomen? Met een enkel Spaans paspoort dus, toch?
Dan niet nee. Ik geloof dat je maximaal derde generatie mag zijn. Om in aanmerking te komen. Dus je opa moet uit een Europees land komen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20593147
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 11:55 schreef jojomen4 het volgende:
als dit niet het geval is en ze nemen een Spaans paspoort dan kunnen ze toch niet meer voor Brazilie/Argentinie uitkomen? Met een enkel Spaans paspoort dus, toch?
Nee, dan niet, maar dat doen ze ook niet. Het lijkt me ook dat je niet zomaar van nationaliteit kan veranderen, dubbele nationaliteit is een ander verhaal. De voorwaarden van toezegging ken ik niet, misschien zoveel jaar verblijf in desbetreffend land of zelfs een werkvergunning. Ze zullen het in ieder geval niet zomaar zeggen, dus het kan wel.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:05:17 #259
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20593209
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 11:57 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Dan niet nee. Ik geloof dat je maximaal derde generatie mag zijn. Om in aanmerking te komen. Dus je opa moet uit een Europees land komen.
Anders vraag ik m'n oma wel of ze wil roepen dat ze moeder is van Roberto Carlos's moeder Dan ben ik z'n "neefje"
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:08:28 #260
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20593282
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:05 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Anders vraag ik m'n oma wel of ze wil roepen dat ze moeder is van Roberto Carlos's moeder Dan ben ik z'n "neefje"
Waarom niet haar kleinzoon? Dan zijn jullie broers. Jojomen Carlos, klinkt wel cool.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20593290
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:05 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Anders vraag ik m'n oma wel of ze wil roepen dat ze moeder is van Roberto Carlos's moeder Dan ben ik z'n "neefje"
, dat was toch in Italie, een schandaal over allemaal spelers die op zo'n manier aan een europees paspoort waren gekomen? Roepen dat je europese voorouders hebt, terwijl het helemaal niet zo is.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:13:00 #262
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20593375
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:08 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Waarom niet haar kleinzoon? Dan zijn jullie broers. Jojomen Carlos, klinkt wel cool.
Maar dan zou mijn moeder zijn moeder zijn, dan wordt het al snel duidelijk dat het nep is Beter zo'n oud vrouwtje dan in het duister woont
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:13:00 #263
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20593376
Dubbel.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:15:42 #264
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20593434
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:13 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Maar dan zou mijn moeder zijn moeder zijn, dan wordt het al snel duidelijk dat het nep is Beter zo'n oud vrouwtje dan in het duister woont
Nee joh. Je moeder zegt gewoon dat ze hem ooit geadopteerd heeft en dat hij zijn eigen Nationaliteit heeft behouden. Maar wegens technische redenen nu ook een Europese pas wil hebben.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:16:57 #265
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20593459
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:15 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Nee joh. Je moeder zegt gewoon dat ze hem ooit geadopteerd heeft en dat hij zijn eigen Nationaliteit heeft behouden. Maar wegens technische redenen nu ook een Europese pas wil hebben.
Yeahhh krijg ik die kleine Smeagol als broertje
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:18:50 #266
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20593509
Stel ik mijn familie wel beschikbaar voor Ronaldo. En als Tommie dat nou doet voor Samuel dan kunnen we nog meer Afrikanen en Zuid Amerikanen kopen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:23:09 #267
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_20593595
Domme Madrilenen beetje postgemiddelde omhoogkrikken


El FC Barcelona ha realizado una oferta formal por el internacional francés Patrick Vieira. El objetivo del club catalán es llenar el vacío dejado en el centro del campo por la marcha de los hlandeses Edgar Davids y Philip Cocu.

La oferta del Barça choca directamente con los intereses del Real Madrid, que lleva años interesados en el jugador y que sigue pensando en él para solucionar sus problemas en el centro del campo. El principal beneficiado de este enfrentamiento entre los dos grandes de España serían el Arsenal londinense, que podría ir dirigiendo la puja para obtener una gran suma por un jugador que se acerca a los 30 años, y el propio Patrick Vieira, que podría cerrar el contrato definitivo de su carrera.

El interés del Barça llega precisamente en el momento en que el The Guardian inglés volvía a anunciar el interés del Real Madrid en contratar al mediocentro galo.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als jullie hem echt willen krijgen winnen jullie deze slag wel.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:28:19 #268
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20593681
Waar haalt Barca die munten vandaan?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:31:19 #269
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20593745
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar haalt Barca die munten vandaan?
Leningen die als investeringen worden gezien, het probleem is alleen dat het een bodemloze put is daaro
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:31:54 #270
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_20593752
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar haalt Barca die munten vandaan?
Zo duur gaat hij nou ook weer niet kosten.
Denk dat Barça een beetje bluft.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:32:41 #271
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20593778
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:31 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Leningen die als investeringen worden gezien, het probleem is alleen dat het een bodemloze put is daaro
Die gaan dus dezelfde kant op als wij onder Mendoza en later Sanz. Miljoenen schuld en geen bank die hun meer wat wil of kan lenen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20593780
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:23 schreef El_Catalan het volgende:
Domme Madrilenen beetje postgemiddelde omhoogkrikken


El FC Barcelona ha realizado una oferta formal por el internacional francés Patrick Vieira. El objetivo del club catalán es llenar el vacío dejado en el centro del campo por la marcha de los hlandeses Edgar Davids y Philip Cocu.

La oferta del Barça choca directamente con los intereses del Real Madrid, que lleva años interesados en el jugador y que sigue pensando en él para solucionar sus problemas en el centro del campo. El principal beneficiado de este enfrentamiento entre los dos grandes de España serían el Arsenal londinense, que podría ir dirigiendo la puja para obtener una gran suma por un jugador que se acerca a los 30 años, y el propio Patrick Vieira, que podría cerrar el contrato definitivo de su carrera.

El interés del Barça llega precisamente en el momento en que el The Guardian inglés volvía a anunciar el interés del Real Madrid en contratar al mediocentro galo.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als jullie hem echt willen krijgen winnen jullie deze slag wel.
Haha, wat een grap!! Ben benieuwd naar die ontzettend intelligente bron van je, die schijnt niet eens te weten dat Vieira net 28 is geworden...verder hebben ze daar een hele grote duim denk ik.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:33:31 #273
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20593796
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:31 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Zo duur gaat hij nou ook weer niet kosten.
Denk dat Barça een beetje bluft.
Ik denk dat Arsenal voor hun beste speler op zijn minst 30 miljoen vraagt.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:33:33 #274
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_20593798
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:31 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Leningen die als investeringen worden gezien, het probleem is alleen dat het een bodemloze put is daaro
We zijn aan het oefenen op de Madrileense tovertruc.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:35:41 #275
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20593843
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:33 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

We zijn aan het oefenen op de Madrileense tovertruc.
Die is alleen uit te voeren door Madrileense geldgoochelaars.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20593866
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:33 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

We zijn aan het oefenen op de Madrileense tovertruc.
Die truc om twee van je beste spelers te laten gaan zonder dat de coach er van weet vond ik aardig goed gelukt trouwens...
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:37:44 #277
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_20593881
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:32 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Haha, wat een grap!! Ben benieuwd naar die ontzettend intelligente bron van je, die schijnt niet eens te weten dat Vieira net 28 is geworden...verder hebben ze daar een hele grote duim denk ik.
Er staat niet letterlijk dat hij 30 jaar is.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:39:37 #278
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_20593922
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:35 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Madrileense geldgoochelaars.


L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_20593952
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:37 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Er staat niet letterlijk dat hij 30 jaar is.
Nee, maar het komt over alsof ie nog maar 1 of 2 jaar te voetballen heeft...lijkt me niet echt het werk van iemand die er verstand van heeft.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:48:17 #280
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_20594113
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:41 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Nee, maar het komt over alsof ie nog maar 1 of 2 jaar te voetballen heeft...lijkt me niet echt het werk van iemand die er verstand van heeft.
Als hij 4 seizoenen afsluit is hij 33 ofzo als hij stopt,dan word het toch moeilijk om nog naar een andere grote topclub te gaan,tenzij hij ze vorm aanhoudt
Anders word het een middenmoter in England
Dat is wat ze bedoelen.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:52:36 #281
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20594214
Dit gaat dus een sterk staaltje onderhandelen worden voor Perez.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:56:56 #282
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_20594317
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Dit gaat dus een sterk staaltje onderhandelen worden voor Perez.
Ik vind eerlijk als hij naar Real gaat

Real zit namelijk al echt een aantal jaren achter hem aan.

Nogmaals denk dat het bluffen is van Barça
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_20594382
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:48 schreef El_Catalan het volgende:

[..]
Als hij 4 seizoenen afsluit is hij 33 ofzo als hij stopt,dan word het toch moeilijk om nog naar een andere grote topclub te gaan,tenzij hij ze vorm aanhoudt
Anders word het een middenmoter in England
Dat is wat ze bedoelen.
Duh! Ik begrijp wat er staat, het gaat er mij om dat het niet professioneel overkomt...waar heb je het vandaan?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 13:03:27 #284
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20594458
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:59 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Duh! Ik begrijp wat er staat, het gaat er mij om dat het niet professioneel overkomt...waar heb je het vandaan?
Barca forum zeker Die lullen net zo slap als dat wij dat af en toe doen met Roberto als m'n broertje Zij dromen dan over spelers als Viera
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 13 juli 2004 @ 13:06:12 #285
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_20594509
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:59 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Duh! Ik begrijp wat er staat, het gaat er mij om dat het niet professioneel overkomt...waar heb je het vandaan?
Leek erop dat je het niet echt goed begreep wat er stond

www.fichajes.net (inderdaad onprofessioneel)

Anders even elmundodeportivo daar staat het geschreven door goede sportjournalisten.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  dinsdag 13 juli 2004 @ 13:09:35 #286
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_20594569
Wouden jullie Maniche niet?


Volgensmij blijft die bij Oporto en volgens Pinto da Costa ook.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_20594595
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:06 schreef El_Catalan het volgende:

[..]
Leek erop dat je het niet echt goed begreep wat er stond

www.fichajes.net (inderdaad onprofessioneel)

Anders even elmundodeportivo daar staat het geschreven door goede sportjournalisten.
Ahh kijk, dat artikel is toch wel wat anders...had al gekeken maar toen stond het er nog niet of ik heb 't over het hoofd gezien. Ben benieuwd wie er serieus voor gaat en wie er dan aan het langste eind trekt...ik heb zo mijn voorkeur. Dit wordt wellicht de soap van de zomer...
  dinsdag 13 juli 2004 @ 13:15:58 #288
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20594727
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:09 schreef El_Catalan het volgende:
Wouden jullie Maniche niet?


Volgensmij blijft die bij Oporto en volgens Pinto da Costa ook.
Als Carvalho maar naar Real komt vind ik het best. Heeft Morientes ook meer reden om naar Porto te vertrekken.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20594890
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:09 schreef El_Catalan het volgende:
Wouden jullie Maniche niet?

Volgensmij blijft die bij Oporto en volgens Pinto da Costa ook.
Vanuit de club zelf is dat nooit naar buiten gekomen, heeft alleen in de kranten gestaan. Florentino heeft vandaag pas een gesprek met Camacho, dus wat we écht willen zal later deze week pas blijken.
pi_20596192
Walter Samuel heeft een Italiaans paspoort. Een valse waarschijnlijk, maar dat is geen probleem.

Overigens wil FC Porto de absolute hoofdprijs voor Ricardo Carvalho.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20597194
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:12 schreef methodmich het volgende:
Walter Samuel heeft een Italiaans paspoort. Een valse waarschijnlijk, maar dat is geen probleem.
Oh, ik had begrepen dat hij één van de drie buitenlanders was van Real, naast Ronaldo en RC...
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:12 schreef methodmich het volgende:
Overigens wil FC Porto de absolute hoofdprijs voor Ricardo Carvalho.
Dat lijkt me logisch, ik begrijp dat Pinto da Costa een miljoentje of 30 wil zien alvorens hij toegeeft? Ze hebben daar bij Porto geen interesse in een ruil voor Morientes?
pi_20597225
Is Solari niet die 3e buitenlander? Of was hij het nou met de Italiaanse pas. Eén van de twee Argentijnen.

30 miljoen van Real, van Inter wil men wellicht minder.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20597287
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:52 schreef methodmich het volgende:
Inter
Moet Carvalho daar wel heen willen...
pi_20618124
Nog niks nieuws onder de zon, groep van 16 man is al druk bezig met trainen terwijl het wachten is het gesprek tussen Camacho en Pérez. Ene krant zegt dat het vanavond is, andere meldt dat het voor morgen geprogrammeerd staat. Morgen is een rustdag en vrijdag, als de internationals erbij komen (behalve Figo dus), vertrekt het zooitje naar Montecastillo t/m de 25ste.
  woensdag 14 juli 2004 @ 13:46:50 #295
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20618407
Gaan er nog Realspelers richting de Olympische spelen?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20618634
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 13:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Gaan er nog Realspelers richting de Olympische spelen?
Gister stond in de Marca dat Samuel in de voorselectie voor de Olympische Spelen zit, dat zou betekenen dat ie de wedstrijden voor plaatsing van de Champions League mist dus ik hoop niet dat het zover zal komen. Hij zat geloof ik ook in de voorselectie van de Copa America, maar daar is ie uiteindelijk ook niet heen gegaan dus misschien dat Bielsa er rekening mee houdt.
  woensdag 14 juli 2004 @ 14:04:49 #297
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20618672
Samuel zou een aderlating zijn. Ik hoop dat hij zelf besluit om niet te gaan. Want als hij zo'n gouden plak aan zijn prijzenkast wil toevoegen, dan gaat hij.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20619259
Dat zou het zeker zijn, ik hoop dat meneer Bielsa clementie heeft. Vind het sowieso raar dat ie vrij veel europese spelers oproept, die zitten allemaal in de voorbereiding of beginnen net...zal ie vast nog meer mensen mee voor hun schenen schoppen.
  woensdag 14 juli 2004 @ 17:03:21 #299
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20622405
Arsenal vraagt 42 miljoen voor Viera, daar moeten we er zeker 7 vanaf kunnen halen. Voor 35 mil zeg ik: HALEN!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 14 juli 2004 @ 17:26:27 #300
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20622914
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 17:03 schreef jojomen4 het volgende:
Arsenal vraagt 42 miljoen voor Viera, daar moeten we er zeker 7 vanaf kunnen halen. Voor 35 mil zeg ik: HALEN!
Zekers. 35 miljoen is een schappelijk prijsje voor die lange.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20623641
De prijs is niet echt een probleem. Alleen hij moet zelf wel willen. Vorig jaar verlengde hij z'n contract bij Arsenal terwijl Real geld op tafel legde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')