abonnement Unibet Coolblue
pi_20283324
Hallo

Situatie:
Ik heb een gedeeltelijke Wajong uitkering en ben goedgekeurd om 20 uur in de week te gaan werken. Ik heb op dit moment geen werk. Via een reintegratiebureau volg in een traject om in september weer naar school te gaan, opleiding doktersassistent via een ROC. Deze opleiding wordt betaald door het reintegratiebureau. Ik heb begrepen dat ik zolang ik aan het reintegreren ben (dus via dat reintegratiebureau een traject volg) ik recht heb op de Wajong-uikering zoals ik het nu ontvang.

Vraag:
Als ik straks naar school ga en dus fulltime bezig ben met die opleiding, is er dan een mogelijkheid om mijn uikering aan te vullen tot het minimumloon? Ik ben dan namelijk niet beschikbaar voor de arbeidsmarkt en krijg dus geen WW (waar ik volgens mij zowiezo geen recht op heb ook nu niet maar dat weet ik niet zeker) maar heb dan maar een gedeeltelijke Wajong-uitkering.

Iemand die me verder kan helpen? (UWV heb ik al geprobeert te bellen maar ze hebben het ooooh zooo druk volgens het antwoordapparaat en op internet ben een tijd geleden de weg al kwijtgeraakt )
pi_20284704
Volgens mij niet op grond van de Wajong, omdat je voor een volle uitkering echt 80-100% arbeidsongeschikt moet zijn. En dat ben je dus niet.

Maar ze zullen vast wel bepaalde regelingen hebben. Dus toch maar ff bellen met het regiokantoor of met het reÏntegratiebureau.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')