abonnement Unibet Coolblue
pi_20251867
Hey mensen,
ik lees net dat Frisk gaat fluiten, die gozer is gewoon een Zweed!
Ten eerste vin ik dat al niet kunnen, hier moet de UEFA rekening mee houden, laat Collina dan POR-NL fluiten en die Zweed GRI-TSJ...

Maar nu zou je dus kunnen zeggen dat die Zweed es lekker wraak gaat nemen. Of misschien ook juist niet! Als ie namelijk Portugal veel voordeel geeft, krijgt ie na afloop natuurlijk wel een hoop gezeik. Dus: wat denken/vinden jullie ervan???
pi_20251934
quote:
laat Collina dan POR-NL fluiten en die Zweed GRI-TSJ...
Exact
  maandag 28 juni 2004 @ 15:12:10 #3
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20251964
Frisk zal objectief gaan fluiten denk ik. Hij zal zich niet door emoties laten meeslepen.
De wedstijd Zweden - Nederland is beslist via een loterij en dat weet Frisk als geen ander. Ik heb (nog) geen problem met hem.
pi_20251981
Eensch is.
Je zou denken dat ze professioneel genoeg zijn om niet bevooroordeelt te zijn, maar je weet het nooit. Kan je het beter doen zoals jij zegt.
  maandag 28 juni 2004 @ 15:13:13 #5
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20251989
Het is niet zo heel erg handig, maar ik verwacht dat hij profesioneel genoeg is om neutraal te fluiten.
pi_20251999
Ik heb ook geen probleem met hem, en zoals oldbie al zei, het is beslist met penalty's.
Maar het had inderdaad wel slimmer geweest als de Uefa het ff omgedraaid had...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_20252370
Ja hij zal ook wel professioneel genoeg zijn om objectief te fluiten, en het waren ook penalty's. Maar ja, op de een of andere manier, vin ik het een beetje stom staan...
pi_20252480
Frisk is wel een relaxte scheidsrechter
Maar toch hadden ze beter kunnen wisselen idd
pi_20252505
Aan de ene kant denk ik, ja beetje jammer, maar aan de andere kant is Frisk een hele goede en sportieve scheijdsrechter, en ik denk niet dat hij omdat Zweden nou toevallig verloren heeft van Nederland, dat hij Nederland negatief gaat behandelen in de wedstrijd.
  maandag 28 juni 2004 @ 15:38:18 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_20252560
het zal idd wel meevallen, maar het is inderdaad niet zo heel slim. Wat voor moeits is het nou voor de UEFA om alle twijfel weg te nemen en gewoon te ruilen? Ik bedoel waarom zelfs maar het idee laten bestaan van onrecht als je het zo simpel kan voorkomen?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_20252601
quote:
Op maandag 28 juni 2004 15:38 schreef HeatWave het volgende:
het zal idd wel meevallen, maar het is inderdaad niet zo heel slim. Wat voor moeits is het nou voor de UEFA om alle twijfel weg te nemen en gewoon te ruilen? Ik bedoel waarom zelfs maar het idee laten bestaan van onrecht als je het zo simpel kan voorkomen?
Daar ben ik het ook mee eens idd, zo veel moeite zal het waarschijnlijk niet zijn voor de UEFA.
En het neemt iig alle twijfels weg ja.
pi_20253111
Bij Portugal - Engeland floot Meier, een Zwitser, Zwitserland was mede door een nederlaag tegen Engeland uitgeschakeld...en Meier floot 1 minuut voor tijd de 1-2 van Campbell af....

(Overigens is dit gegeven langs elke Nederlander heen gegaan, dus beetje laat die 'ophef' he over hoe de UEFA scheidsrechters aanwijst)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 28 juni 2004 @ 16:04:59 #13
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20253177
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:02 schreef DIGGER het volgende:
Bij Portugal - Engeland floot Meier, een Zwitser, Zwitserland was mede door een nederlaag tegen Engeland uitgeschakeld...en Meier floot 1 minuut voor tijd de 1-2 van Campbell af....

(Overigens is dit gegeven langs elke Nederlander heen gegaan, dus beetje laat die 'ophef' he over hoe de UEFA scheidsrechters aanwijst)
ach komop zeg....neem jje verlies als een echte sportman. Misschien was het doelpunt onterecht afgekeurd, maar iedere scheidsrechter maakt fouten. Zo zal Frisk ook zijn fouten maken....maar om Meier nu de zwarte piet toe te delen vind ik veel te ver gaan. Dan had Engeland maar beter moeten spelen en hun strafschoppen beter moeten nemen.

van Nistelrooij scoorde tegen Zweden, werd onterecht afgekeurd op buitenspel....hoor je mij janken?
pi_20254032
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:02 schreef DIGGER het volgende:
Bij Portugal - Engeland floot Meier, een Zwitser, Zwitserland was mede door een nederlaag tegen Engeland uitgeschakeld...en Meier floot 1 minuut voor tijd de 1-2 van Campbell af....
Dat was toch ook terecht. De regels zijn er dat je de keeper niet mag hinderen. Zelfs bij de commentatoren op TV, kranten en op internet spreekt men allemaal van de juiste beslissing.
pi_20255136
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:04 schreef Oldbie het volgende:

[..]


van Nistelrooij scoorde tegen Zweden, werd onterecht afgekeurd op buitenspel....hoor je mij janken?
Dit was gewoon een twijfelgeval, volledig onterecht vond ik het zeker niet. Wel erg jammer uiteraard!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 28 juni 2004 @ 17:18:17 #16
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20255273
quote:
Op maandag 28 juni 2004 17:13 schreef mrcool het volgende:

[..]

Dit was gewoon een twijfelgeval, volledig onterecht vond ik het zeker niet. Wel erg jammer uiteraard!
maar je hoort me niet janken
pi_20255321
quote:
Op maandag 28 juni 2004 17:18 schreef Oldbie het volgende:

[..]

maar je hoort me niet janken
Nee, uiteraard niet, maar dat had je denk ik wel gedaan als we die wedstrijd niet hadden gewonnen.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')