abonnement Unibet Coolblue
pi_20224309


De held van de 6-0 tegen Schotland, in menig oefeninterland bracht hij als invaller de dynamiek terug op ons middenveld en tegen Duitsland was hij onze beste man van het veld (heb ik van horen zeggen want ik zat me alleen maar te ergeren ).

Sinds die eerste wedstrijd van Oranje heeft Wesley alleen nog een paar minuutjes tegen Letland mogen ballen. En dat terwijl we hem tegen Tsjechië en Zweden prima konden gebruiken. Creatieve passes ontbreken in het spel van Oranje.
Het wordt dus hoog tijd dat onze tweebenige spelmaker in de basis komt!
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 27 juni 2004 @ 13:11:29 #2
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_20224334
quote:
Op zondag 27 juni 2004 13:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[afbeelding]

De held van de 6-0 tegen Schotland, in menig oefeninterland bracht hij als invaller de dynamiek terug op ons middenveld en tegen Duitsland was hij onze beste man van het veld (heb ik van horen zeggen want ik zat me alleen maar te ergeren ).

Sinds die eerste wedstrijd van Oranje heeft Wesley alleen nog een paar minuutjes tegen Letland mogen ballen. En dat terwijl we hem tegen Tsjechië en Zweden prima konden gebruiken. Creatieve passes ontbreken in het spel van Oranje.
Het wordt dus hoog tijd dat onze tweebenige spelmaker in de basis komt!
Alles in ruil voor van der meyde.
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
pi_20224341
Jammer dat hij geen plek heeft in het elftal. Misschien gebruikt hij Sneijder (en Hooijdonk) als Nederland iets meer aanvalskracht nodig heeft.

Maar goed. HALVE FINALE!!
pi_20224388
Van der Meyde is definitief doorgedrongen tot de spelers die de 'achterzet' tot in de perfectie beheersen. Alleen al dit feit pleit ervoor om Sneijder ook eens een kansje te geven op rechts, dan maar (iets) minder flankspel.
  zondag 27 juni 2004 @ 13:14:44 #5
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_20224390
quote:
Op zondag 27 juni 2004 13:11 schreef BMWM3 het volgende:
Jammer dat hij geen plek heeft in het elftal. Misschien gebruikt hij Sneijder (en Hooijdonk) als Nederland iets meer aanvalskracht nodig heeft.

Maar goed. HALVE FINALE!!
Je meot je score ff aanpassen
pi_20224407
quote:
Op zondag 27 juni 2004 13:14 schreef pietpaaltjens het volgende:
Van der Meyde is definitief doorgedrongen tot de spelers die de 'achterzet' tot in de perfectie beheersen. Alleen al dit feit pleit ervoor om Sneijder ook eens een kansje te geven op rechts, dan maar (iets) minder flankspel.
Desnoods op rechts inderdaad
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')