abonnement Unibet Coolblue
pi_20207844
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:01 schreef GeFrenzy2 het volgende:
En de Sovietunie wint áltijd
En als ze verliezen laat je gewoon de uitslag nooit bekend maken en vermoord je de tegenstander .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  zaterdag 26 juni 2004 @ 18:07:05 #52
97934 ASroma
Flamboyant
pi_20207865
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 17:12 schreef static het volgende:

[..]

Belachelijk.
kut uefa
pi_20207893
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 17:57 schreef Redux het volgende:

[..]

Overdrijf je nu niet een beetje?
Hoe wou je dan het in beslag nemen van een prive bus met alleen maar een naam van een hollandse koreg erop noemen? In beslag nemen doe je bij misdadigers, criminelen of anderen die de wet overtreden. Ik vind die acties van de UEFA zwaar overdreven.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_20207916
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 17:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Terug naar het Communisme dus, dan heb je hier geen last van
Lastig met 1 team winnen...en zelfs als dat wint dan is het tonen van elk enthousiasme een staatsgevaarlijke daad.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_20207919
Dit is echt te belachelijk voor woorden
  zaterdag 26 juni 2004 @ 18:10:06 #56
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20207924
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:08 schreef wonko het volgende:

[..]

Hoe wou je dan het in beslag nemen van een prive bus met alleen maar een naam van een hollandse koreg erop noemen? In beslag nemen doe je bij misdadigers, criminelen of anderen die de wet overtreden. Ik vind die acties van de UEFA zwaar overdreven.
Bus is niet inbeslag genomen maar moest afgeplakt worden.

rest is inderdaad wel in beslag genomen en ik vind het gewoon echt te triest voor woorden. Commerciele onzin. Voetbal is van het volk, dat moet ook zo blijven
OJAAJOH?
pi_20207943
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:08 schreef wonko het volgende:

[..]

Hoe wou je dan het in beslag nemen van een prive bus met alleen maar een naam van een hollandse koreg erop noemen? In beslag nemen doe je bij misdadigers, criminelen of anderen die de wet overtreden. Ik vind die acties van de UEFA zwaar overdreven.
quote:
Door de UEFA werd zelfs een oranje geschilderde Engelse dubbeldekker afgeplakt
Afgeplakt, eikel!


Man, Carlsberg betaald een godsvermogen om haar naam op dit evenement te plakken, komt slimme heineken aan met al die toeters en weet ik het, maar gratis haar naam in dit evenement.
Ik kan me heel goed voorstellen dat carlsberg daar een stokkie voor steekt. Maak je eigen toeter maar!
pi_20207960
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 17:59 schreef keeper het volgende:

[..]

Dat van die bus is inderdaad het te ver doorvoeren van het beleid. De rest daarentegen niet.

Ach, het gaat tegenwoordig zelfs zo ver dat bij verschillende wedstrijden in de Arena hele biertanks moeten worden omgegooid. Grolsch is namelijk founder van de Arena, dus bij Ajax-wedstrijden en andere evenementen drink je Grolsch. Maar als er Champions League of Amstel-Cup voetbal wordt gespeeld, moeten al die tanks er uit en moet er Amstel worden geschonken, aangezien die de CL en AC sponsoren.
Dat van die bus gaat zeker veels te ver.

En dat van die tanks vind ik heel erg logisch...je sponsort wat dus wil je ook wat verkopen..compleet transparant voor de betalende bezoeker. Die heeft daar geen last van of deze moet toevallig allergisch zijn voor bepaalde merken bier. Maar mensen die een t-shirt oid aanhebben van een concurrent worden niet gedwongen deze uit te trekken. En dat is heel iets anders.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_20207970
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:12 schreef wonko het volgende:

[..]

Dat van die bus gaat zeker veels te ver.

En dat van die tanks vind ik heel erg logisch...je sponsort wat dus wil je ook wat verkopen..
Ik merk het al, je snapt er niet veel van...
pi_20208011
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:11 schreef Redux het volgende:

[..]


[..]

Afgeplakt, eikel!


Man, Carlsberg betaald een godsvermogen om haar naam op dit evenement te plakken, komt slimme heineken aan met al die toeters en weet ik het, maar gratis haar naam in dit evenement.
Ik kan me heel goed voorstellen dat carlsberg daar een stokkie voor steekt. Maak je eigen toeter maar!
Dank je EIKEL....voor het wijzen op mijn tekorten..maar dan nog moeten ze daar gewoon van afblijven...dat is privebezit lijkt me...wat hebben ze daaraan om dat te vernielen.
Het is en blijft het uitvechten van commerciele (wan)belangen over het hoofd van betalende fans. Laten ze dat op een andere manier regelen. Stelletje bloedhonden.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_20208021
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:13 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik merk het al, je snapt er niet veel van...
Vertel knul...wat dan wel niet?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_20208057
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:14 schreef wonko het volgende:

[..]

Dank je EIKEL....voor het wijzen op mijn tekorten..maar dan nog moeten ze daar gewoon van afblijven...dat is privebezit lijkt me...wat hebben ze daaraan om dat te vernielen.
Het is en blijft het uitvechten van commerciele (wan)belangen over het hoofd van betalende fans. Laten ze dat op een andere manier regelen. Stelletje bloedhonden.
Het gaat om de namen op die toeters. Het is leuk dat heineken die toeters de wereld in heeft gebracht, maar dat is ook maar puur om 1 reden, en dat is om de naam in beeld te brengen. Carlsberg wil dat ook, maar die betaald ervoor. En de supporter moet betalen om de heineken naam te laten zien. Dus wat is nou het probleem? Kan de supporter tegenwoordig geen lol meer hebben zonder z'n toeter? Het ging toch om de voetbal zei je??
  zaterdag 26 juni 2004 @ 18:22:19 #63
78997 saxo
Vatos Locos
pi_20208172
In Portugal zijn ze bang voor ORANJE.
Oranje overheerst in Portugal.
Kampioenen.
was ik maar niet zo knap.........had ik maar wat meer geld. ! ! !
pi_20208254
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:16 schreef Redux het volgende:

[..]

Het gaat om de namen op die toeters. Het is leuk dat heineken die toeters de wereld in heeft gebracht, maar dat is ook maar puur om 1 reden, en dat is om de naam in beeld te brengen. Carlsberg wil dat ook, maar die betaald ervoor. En de supporter moet betalen om de heineken naam te laten zien. Dus wat is nou het probleem? Kan de supporter tegenwoordig geen lol meer hebben zonder z'n toeter? Het ging toch om de het voetbal zei je??
De supporter voetbalt niet maar schreeuwt 'zijn' team naar overwinning of probeert dat in ieder geval. Als hulpmiddel is die toeter daar uitstekend voor geschikt. En net wat je zegt heeft die betalende supporter daar geld voor uitgegeven en de UEFA beslist dan ineens dat dat niet mag wegens belangen. Wat koopt die betalende supporter daarvoor? Die wil toch alleen maar 'zijn' team aanmoedigen en het liefst dan nog met die betaalde toeter? Wie is de UEFA dan om die toeter in beslag te nemen en zo een stuk plezier van die betalende supporter te vergallen? Puur omdat er weer centjes in het geding zijn.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_20208309
't blijft inderdaad kinderachtig maar ik denk dat de supporter er niet minder plezier om heeft als zijn team aan het winnen is, wel?
Sluikreclame op tv is precies hetzelfde. Geld speelt hier de rol.
pi_20208566
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:28 schreef Redux het volgende:
't blijft inderdaad kinderachtig maar ik denk dat de supporter er niet minder plezier om heeft als zijn team aan het winnen is, wel?
Sluikreclame op tv is precies hetzelfde. Geld speelt hier de rol.
Het is maar of ze winnen of niet....bij winst vergeet men snel...bij verlies niet.

Later we het maar op het eerste houden.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_20208575
Haha "Oei m'n toeter is afgepakt "

Ik vind het terecht en ergens had Heineken dit kunnen zien aankomen, die bus is idd wat overdreven maar goed.

Als die supporters nu gewoon even in Portugal wat Oranje tape ofzo halen en dat over HEINEKEN heen plakken is het probleem toch ook opgelost

Niet zo gaan zeiken om een paar toeters/hoedjes zeg
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  zaterdag 26 juni 2004 @ 18:48:28 #68
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_20208736
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 18:41 schreef Ajaxno1 het volgende:
Haha "Oei m'n toeter is afgepakt "
Idd MIJN toeter.
Die IK betaald heb, en waar de UEFA dus niks mee te maken heeft.
Belachelijk.
quote:
Ik vind het terecht en ergens had Heineken dit kunnen zien aankomen, die bus is idd wat overdreven maar goed.
Heiniken misschien wel, Maar die is zijn spullen niet kwijt, dat zijn de menigte die daar zijn.
Wel even bij de les blijven ja.
quote:
Als die supporters nu gewoon even in Portugal wat Oranje tape ofzo halen en dat over HEINEKEN heen plakken is het probleem toch ook opgelost
ALS ik dat zou willen wel ja.
En als ik het niet wil, dan doe ik dat niet.
En zijn nergens voorwaarden vermeld waarin staat dat ik alleen spullen mag dragen van de sponsoren.
Jammer dus voor hun. En anders jammer voor het voetbal, want dan sterft het een dood die het zelf heeft veroorzaakt.

Kijk, als ik met een bmw auto's ga kijken bij mercedes, hoef ik mijn auto toch ook niet verderop te parkeren omdat het niet een mercedes is.
quote:
Niet zo gaan zeiken om een paar toeters/hoedjes zeg
Idd, UEFA genoeg en nu terug in je hol.
pi_20208821
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 17:24 schreef blogbuster het volgende:
Ik heb 't ook al op frontpage geknald, maar ik vind het belachelijk. !!! we zouden eigenlijk eens flink daar de boel op stelten moeten zetten. Heel fok met die toeters vanavond bij de uefa organisatie!
Weet je wat een goede actie zou zijn? Als er bij het komende WK of EK geen enkele Nederlandse supporter naar de wedstrijden zou gaan. Moet je eens opletten hoe snel de regels worden versoepeld!

Carlsberg, Heineken of Pepsi? Wat maakt het nou uit voor welke horsepiss reclame wordt gemaakt?
Denk er om! Geen Sonyapparatuur meenemen, want als ik de ARD en 't ZDF moet geloven is JVC de officiële sponsor.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_20208848
Weet je wat ze eens moesten verbieden? Fluitjes! Soms denk je dat de scheids fluit en dan blijkt 't om een herrievent uit het publiek te gaan.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_20208925
Dus ik mag nu ook niet in een Umbro T-shirt komen Dat is namelijk ook geen sponsor van de UEFA EURO 2004
  zaterdag 26 juni 2004 @ 19:07:38 #72
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_20209192
Ok, ik zal het ff simpel voorstellen.

Fok heeft een 5 jaars bbq en legt daar geld bij (zal wel niet maar de gedachte he) en tweakers geven iedereen gratis t-shirtjes met www.tweaker-nerds.nl erop. Volgend jaar wil je WEER een bbq houden met het geld van Fok.

Op alle foto's daarna zie je WEL de tweakers staan maar GEEN fok.

DAT is de gedachte erachter. Fok gaat Tweakers niet sponsoren.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_20209723
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 19:07 schreef Furby het volgende:
Ok, ik zal het ff simpel voorstellen.

Fok heeft een 5 jaars bbq en legt daar geld bij (zal wel niet maar de gedachte he) en tweakers geven iedereen gratis t-shirtjes met www.tweaker-nerds.nl erop. Volgend jaar wil je WEER een bbq houden met het geld van Fok.

Op alle foto's daarna zie je WEL de tweakers staan maar GEEN fok.

DAT is de gedachte erachter. Fok gaat Tweakers niet sponsoren.

Tuurlijk...en dan ga je als een politieagent die shirtjes afpakken. Wat zeg ik...je loopt net zolang te zeiken en te dreigen bij de staat dat er zelfs een noodwet komt die jou het recht geeft om die shirtjes af te pakken. En daar voel je je dan goed bij. Weet je wat je dan met je BBQ mag doen? Daar mag je dan jezelf opflikkeren en jezelf heel langzaam laten verkolen. Rare megalomane maniak dat je er bent. Als je daar zulke problemen mee hebt moet je maar een ludieke tegenactie bedenken.

En dan houdt Fok die BBQ...word ik dan genegeerd of gemolesteerd als ik in een Tweakers shirt verkies te komen?

Mensen die zo denken moeten maar niet meer buiten komen ofzo...

[ Bericht 0% gewijzigd door wonko op 26-06-2004 19:35:30 ]
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  zaterdag 26 juni 2004 @ 19:34:48 #74
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_20209818
Keepert, gij Don Quichotte
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_20222312
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 17:57 schreef wonko het volgende:

[..]

Dat laatste snap ik...geld regeert...dus niet zo moeilijk waar men voor kiest. Maar de betalende supporter brengt ook heel veel geld in het laatje in die worden nu gewoon als misdadiger behandeld.
Noem je dit al 'als misdadiger behandeld'?? Ga is voor de lol mee met een combi-reis in de landelijke competitie..

De betalende supporter wordt er nu gewoon van weerhouden (sluik)reclame te maken voor de grote concurrent van Heineken. Ik kan me heel goed begrijpen dat Carlsberg daar een stokje voor probeert te steken.

Inderdaad het is een oorlog van multnationals, en heeft nog weinig met de roots van het voetballen te maken wat gewoon voor het volk is. Ik ben zelf ook geen groot voorstander van de commerciele poppenkasten (WK, EK, CL, enz..) rondom het voetbal.
Ik hoef geen gesponsorde Man of the Match van Pepsi, ik hoef geen vlaggetje van Nationale Nederlanden, ik wil geen opblaaskroontje van PWC op mij hoofd, en in een wedstrijd magazine van 91 pagina's met alleen maar kul over elke sponsor ben ik al helemaal niet in geïntresseerd.
Maar het gros van de mensen schijnt het nog allemaal geweldig te vinden en laten zich misbruiken als verkapte reclamecampagne. Als je graag onderdeel wil zijn van die reclame poppenkast, acceepteer dan ook gewoon dat de echte sponsors helemaal niet zitten te wachten op al die gesponsorde debielen uit Nederland..

[ Bericht 0% gewijzigd door Staanplaats op 27-06-2004 13:44:34 ]
"..and in my brain it's going wrong.."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')