abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 september 2004 @ 17:20:22 #276
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22021338
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 17:14 schreef DusDat het volgende:

[..]

het gaat hier alleen niet over haarproducten. Maar goed dat je je haar ook verzorgd met goede producten. Ben zelf meer een Redken fanaat
En wella en goldwell maken meer dan alleen haarverzorgingsproducten, heb bv een Mosturizing Balm van Wella voor na het scheren. De producten waar ik het over had zijn allemaal huidverzorgingsproducten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_22029819
Bedankt voor het advies . Maar heeft iemand hier nog een idee over? Alvast bedankt. Doei.
quote:
Op donderdag 16 september 2004 19:35 schreef FireFly1. het volgende:
Hallo . Ik gebruik nu ongeveer een maand een paar Biotherm Homme producten, namelijk:
-Biotherm Homme Non Drying Cleansing Gel.
-Biotherm Homme Active Moisterizer.
-Biotherm Homme Aqua Sensitive.

Het bevalt mij wel ( na het scheren en die producten is mijn huid zo zacht ), maar ik heb meestal wel als ik de Biotherm Homme Active Moisterizer aanbreng op mijn huid ( met name op mijn jukbeenderen ongeveer ) dat het een beetje brandt :S . Ik weet niet of anderen dit ook hebben, maar dit betekent toch niet dat ik er meer rimpels of zo van krijg? :| .
pi_22033185
Nou ja, je kunt in vervolg dan beter producten nemen die afgestemd zijn op de gevoelige huid.

Aquapower van Biotherm schijnt heel fijn te zijn:
quote:


Ultra Moisturizing Oligo-Thermal Care

AQUAPOWER quenches, tones and leaves dry skin feeling soft and supply all day, every day. Its formula keeps skin balanced and regenerated. As soon as it is applied skin is perfectly quenched, revitalized and feels ultra-fresh for hours.
bron
  zaterdag 18 september 2004 @ 10:54:37 #279
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22033516
Oh, en Ginger Salt scrub van Wella back to Basic vind ik ook heel lekker.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_22035255
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:40 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb tevens last van puistjes op m'n rug/schouders, hoe krijg ik die weg?
Ik heb een beetje een vette huid daar. Echt niks schijnt te helpen.
Iemand anders daar ervaringen mee?
Yep, ik durf erom te wedden dat dit je er voor een groot deel vanaf helpt: Bitterzout / Epsom Salt / Magnesiumsulfaat (verschillende namen voor hetzelfde product), moet je effe bij de drogist en/of kruidenwinkels vragen. Je kan dit op twee manieren gebruiken: 1. Een paar eetlepels van het spul in je bad gooien en erin gaan baden 2. Je rug/schouders nat maken, het spul eroverheen wrijven, op laten drogen (+- 10 minuten) en vervolgens afspoelen (ik doe het op de 2e manier).

Daarnaast is het handig om 1 x per dag je rug/schouders te scrubben, Scrubgel van Dr. vd Hoog vind ik heel goed.
  zondag 19 september 2004 @ 17:08:43 #281
90450 Jack_Flash
Not jumpin', just chillin
pi_22060942
Hallo,

Ik heb een vraag over maskers. Ik heb dit topic en de vorige twee al doorgezocht maar kon er niets over vinden.

Hoe vaak kan je een masker gebruiken? Ik heb nu een face mask van de etos gekocht, ik heb het nu twee keer in drie dagen opgesmeert en het bevalt prima. Van te voren was ik mijn gezicht met nivea face wash (voor de gevoelige huid btw) en daarna smeer ik Clarins oogcontourgel rond mijn ogen en nivea dag creme op de rest van mijn gezicht. En is het verstandig om eerst te scrubben voordat je een masker gebruikt?

Alvast bedankt!
pi_22061148
Zomers gerbuik ik een masker één keer in de week en in de winter twee keer.

Verder eerst scrubben .
  zondag 19 september 2004 @ 20:07:25 #283
90450 Jack_Flash
Not jumpin', just chillin
pi_22064939
Thanks! Dan zal ik me maar even inhouden komende week.
pi_22065866
Uit gesloten topic:
quote:
Op zondag 19 september 2004 20:37 schreef Dauthi het volgende:
Wie gebruikt hier facescrub ?

Welke Facescrub gebruik je ?

oja en werkt het goed tegen die blackheads/meeeters ?

Ik gebruik zelf nog geen facescrub, ga dinsdag waarschijnlijk de Nivea For Men Face Scrub kopen.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_22066509
Uit gesloten topic:
quote:
Op zondag 19 september 2004 20:40 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb vernomen dat dit heel fijn spul is voor de vettige huid. En het schijnt ook nog eens erg goedkoop te zijn. Nu wil ik het dus graag gaan kopen, maar ik krijg het niet gevonden. Heeft iemand een idee waar ik het zou kunnen bestellen? Of halen in regio Eindhoven?

Alvast bedankt
  zondag 19 september 2004 @ 21:31:14 #286
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_22066998
Het gaat hier om Alcolado Glacial trouwens....als iemand weet waar het tekoop is zou ik het graag horen!
pi_22067911
Voor degene die zich, net als ik, afvraagt wat Alcolado Glacial is:

"ALCOLADO GLACIAL SPLASH LOTION".
Alcolado Glacial is a very refreshing splash lotion - because of its cooling effects, locally it is popularly known as 'the airconditioner in a bottle".
The high quality of the lotion is derived from its high alcohol content (74%), menthol and other essential oils. The secret formulation of these ingredients results in a highly refreshing lotion.

ALCOLADO GLACIAL has become a multi-use lotion:
1. Refresher:
People splash it over their body to feel refreshed (combination alcohol and menthol).
2. Headache/fever:
By applying a handkerchief wet with Alcolado Glacial on the forehead, the cooling effect can be compared to the previously used ice blocks. With Alcolado Glacial it smells nice too. The menthol fragrance is associated with medicinal effects.
3. Mosquito bites:
Many people splash Alcolado Glacial on their body (legs and arms) after mosquito bites. Many splash it on to prevent mosquito bites.
4. After Shave:
It is cool and strong; stronger than an after-shave.
5. After Bath:
Alcolado Glacial is not a long-lasting perfumed body lotion. Many people use it after a bath because it feels so nice and INVIGORATING.
6. Make-up Remover:
It removes make-up too!
7. Massage/Rubbing:
It smells healthy!
8. Others:
In Curacao, Alcolado Glacial is used by many for cleaning purposes too, like telephones, window glasses, etc. Alcohol cleanses well, everybody knows that but it does not smell nice as Alcolado Glacial does!"
Bron: Curacao of Curacao

Op deze pagina staat een adres en site van een bedrijf die het merk verkoopt.
Live fast, die young...
  zondag 19 september 2004 @ 22:21:44 #288
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_22068495
quote:
Op zondag 19 september 2004 22:02 schreef Kaizen het volgende:
Voor degene die zich, net als ik, afvraagt wat Alcolado Glacial is:

"ALCOLADO GLACIAL SPLASH LOTION".
Alcolado Glacial is a very refreshing splash lotion - because of its cooling effects, locally it is popularly known as 'the airconditioner in a bottle".
The high quality of the lotion is derived from its high alcohol content (74%), menthol and other essential oils. The secret formulation of these ingredients results in a highly refreshing lotion.

ALCOLADO GLACIAL has become a multi-use lotion:
1. Refresher:
People splash it over their body to feel refreshed (combination alcohol and menthol).
2. Headache/fever:
By applying a handkerchief wet with Alcolado Glacial on the forehead, the cooling effect can be compared to the previously used ice blocks. With Alcolado Glacial it smells nice too. The menthol fragrance is associated with medicinal effects.
3. Mosquito bites:
Many people splash Alcolado Glacial on their body (legs and arms) after mosquito bites. Many splash it on to prevent mosquito bites.
4. After Shave:
It is cool and strong; stronger than an after-shave.
5. After Bath:
Alcolado Glacial is not a long-lasting perfumed body lotion. Many people use it after a bath because it feels so nice and INVIGORATING.
6. Make-up Remover:
It removes make-up too!
7. Massage/Rubbing:
It smells healthy!
8. Others:
In Curacao, Alcolado Glacial is used by many for cleaning purposes too, like telephones, window glasses, etc. Alcohol cleanses well, everybody knows that but it does not smell nice as Alcolado Glacial does!"
Bron: Curacao of Curacao

Op deze pagina staat een adres en site van een bedrijf die het merk verkoopt.
Oh dank je Dit had ik nog niet gevonden. Maar nu nog een zaak vinden die het verkoopt. Bij die ene zaak staan het niet in het asortiment (maar misschien hebben ze het wel hoor). Maar dan moet ik naar Uithoorn toe. Dat zie ik eigenlijk ook niet zo zitten
  woensdag 29 september 2004 @ 13:37:50 #289
90450 Jack_Flash
Not jumpin', just chillin
pi_22283693
Wat doen jullie eigenlijk na het scheren? Ik maak mijn gezicht eerst schoon met een lotion, dan aftershave balsem (nivea) en als dat ingetrokken is smeer ik er face creme (ook nivea) op. Is dat wel handig, om twee dingen zo snel achter elkaar erop te smeren? Ook omdat er bij het scheren altijd wel wondjes ontstaan, en ik weet niet of gezichtscreme nou wel zo handig is in een open wond(je).
pi_22284764
Het is vast al eens eerder gevraagd maar wat helpt nou echt goed tegen een vette huid? En dan bedoel ik op het gezicht, de t-zone zeg maar. Dat nivea spul heb ik al een tijd geprobeerd maar het werkt bij mij voor geen meter. Heeft iemand misschien wat namen van producten voor wanneer ik de douglas inloop?
pi_22285731
Biotherm Homme T-Pur is voor mannen met een gemengde huid dan wel een vette huid.
pi_22286575
ah ok maar is dat ook om de hele dag een beetje mat effect te houden?
  woensdag 29 september 2004 @ 17:41:35 #293
90450 Jack_Flash
Not jumpin', just chillin
pi_22288778
quote:
Op woensdag 29 september 2004 14:25 schreef Chasin het volgende:
Het is vast al eens eerder gevraagd maar wat helpt nou echt goed tegen een vette huid? En dan bedoel ik op het gezicht, de t-zone zeg maar. Dat nivea spul heb ik al een tijd geprobeerd maar het werkt bij mij voor geen meter. Heeft iemand misschien wat namen van producten voor wanneer ik de douglas inloop?
Is het niet handiger om na die nivea (voor de vette huid) een hele zachte gezichtscreme op te smeren? Dan maakt je huid zelf minder talg aan. Ook om de porien weer te sluiten, anders verzamelen die gelijk weer nieuwe troep.
pi_22294058
Is deze grap al langsgeweest:
quote:
Huidverzorging voor de heren
Vaseline bedoel je?
  woensdag 29 september 2004 @ 22:00:51 #295
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_22295509
Ik gebruik nu sinds een tijdje de cleaner van Zirh (was in de aanbieding) en de scrub en mat control moisturizer van Lancome Homme...goeie combi moet ik zeggen, mn huid heeft er nog nooit zo goed uit gezien en behalve mn neus blijft mn gezicht ook de hele dag mat....
Remind yourself: Nobody's build like you, you designed yourself...
pi_23030344
Soms als ik over me gezicht wrijf dan veeg ik van die korreltjes eraf. Niet dat het veel is, maar 2 kleine korreltjes..
Het zijn van die kleine witte korreltjes. Is dit talg ofzo (hoe kan dat in hemelsnaam een korreltje worden op de huid???) of iets anders?
  dinsdag 2 november 2004 @ 20:34:14 #297
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_23032084
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 19:30 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Soms als ik over me gezicht wrijf dan veeg ik van die korreltjes eraf. Niet dat het veel is, maar 2 kleine korreltjes..
Het zijn van die kleine witte korreltjes. Is dit talg ofzo (hoe kan dat in hemelsnaam een korreltje worden op de huid???) of iets anders?
Kdenk dat je dode huidcellen bedoelt, heel makkelijk om dit probleem op te lossen: scrubben !! het hangt van je huidconditie af hoe vaak je een scrub nodig hebt. Maar 2 a 3x perweek is vaak toch wel een goed idee.
Probeer ook eens je huid goed van vocht te voorzien, want daar kan het ook van komen. Veel mannen denken dat een ander huidtype dan vochtarm geen vocht nodig heeft. Fout :-)

Persoonlijk vind ik een wat fijnere scrub lekkerder dan de meer grovere scrubs, maar loop even een Ici, Douglas of PourVous binnen en vraag er naar.

Succes!
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
pi_23032845
Hoe kan je je gezicht het beste wassen dan?
Alleen met water (maar dan wordt het niet echt schoon) of met een beetje douchegel (die wel ph-neutraal is)??
pi_23033211
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 21:02 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Hoe kan je je gezicht het beste wassen dan?
Alleen met water (maar dan wordt het niet echt schoon) of met een beetje douchegel (die wel ph-neutraal is)??
Met een face-wash, en één of twee keer in de week srubben. Vervolgens de huid voeden met een
crème of een emulsie.
  dinsdag 2 november 2004 @ 21:19:00 #300
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_23033252
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 21:02 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Hoe kan je je gezicht het beste wassen dan?
Alleen met water (maar dan wordt het niet echt schoon) of met een beetje douchegel (die wel ph-neutraal is)??
Je moet je gezicht reinigen met producten die zijn gemaakt voor je tere gezichtshuid. Deze producten kan je onderscheiden in twee categorien:
1. producten die je moet gebruiken in combinatie met water [cleasing gel, foam, etc.]
2. producten die je niet hoeft te gebruiken in combinatie met water [cleansing milk]
Om verder te gaan moet je weten welke manier je het lekkerst vind. In het algemeen gebruik je optie 2 als je een wat drogere huid heeft. Hoezo? Omdat water van de buitenkant op je huid vochtontrekkend is --> meer droogte.
Voor elk huidtype heb je speciale reinigingsproducten, dus ook even nagaan wat het beste bij jou past.

Je kan het beste 's ochtends & 's avonds je huid reinigen. Omdat je huid 's nachts erg actief wordt, zich hersteld, vernieuwd is het belangrijk om 's ochtends al het 'kwade' wat wordt afgescheden in de nacht te verwijderen.
Je reinigt 's avonds om de overdag opgelopen vervuiling [stof, vuil, uitlaatgassen etc.] te verwijderen, zodat je huid in de nacht schoon aan haar proces kan beginnen.

Om je reiniging compleet te maken is er de lotion. Deze lotion zorgt niet er niet alleen voor dat het allerlaatste vuil wordt weggehaald, het geeft ook een verzorgende basis voor je creme & het sluit te porien.

Omdat je met de 2maal daags reiniging niet alle huidcellen kan verwijderen die overbodig zijn en voor irritaties kunnen dienen, ga je scrubben. Dit is een wat meer diepere reiniging, dus ook onderliggend vuil komt naar boven.
Resultaat: een gladdere, stralendere huid.
Als je gaat scrubben, doe je eerst de gewone reiniging, dan de scrub en daarna de lotion.

Dit alles vormt de basis van een mooie huid.
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')