abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_20188110
Wat ik even vragen wil, als ik Windows XP engels op mijn PC instaleer moeten dan de applikaten zoals: Office, Adobe Photoshop e.a ook engels zijn?

Het lijkt me zo dat een O/S die bestaat uit engelse instructies de software moet aanspreken in de zelfde taal..
  Donald Duck held vrijdag 25 juni 2004 @ 19:58:20 #2
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_20188126
hoeft niet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_20188143
Neeh hoeft niet
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_20188449
het het erg overbodig als ik nu nee ga zeggen? Ik zou zoveel mogelijk engelse toepassingen installeren, wel zo goed voor je algemene ontwikkeling. Office heb ik overigens wel Nederlandstalig ivm spellingscorrectie enzo
pi_20188592
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 20:12 schreef Mr_Knoxville het volgende:
het het erg overbodig als ik nu nee ga zeggen? Ik zou zoveel mogelijk engelse toepassingen installeren, wel zo goed voor je algemene ontwikkeling. Office heb ik overigens wel Nederlandstalig ivm spellingscorrectie enzo
Office inderdaad in Nederlands er op zetten.

Engestalig heeft nog een voordeel, heel veel turtorials voor bijvoorbeeld Photo Shop zijn in het Engels, en in het Nederlands zijn sommige functies heel apart vertaalt
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  Donald Duck held vrijdag 25 juni 2004 @ 20:21:33 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_20188622
idd ja. alle applicaties Engels, alleen office in het Nederlands. Da's de beste manier, ik heb dat ook zo
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_20191095
quote:
goed voor je algemene ontwikkeling.
Ja, dat is nou net mijn bedoeling van wat ik wil.. i.i.g bedankt voor de reacties..
pi_20191144
Ik heb álles in het engels, ook Office.
Dankzij mijn redelijk goede opvoeding kan ik zélf fatsoenlijk spellen.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_20194552
Of installeer Engelse Office met Proofing Tools (spellingcontrole in 50 talen waaronder Nederlands; goed voor je taalontwikkeling en toch Nederlandse teksten controleren). Dit is hoe ik het zelf ook heb.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')