abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 juni 2004 @ 15:06:12 #1
42287 vluggejapie
Kijker de kijk
pi_20180523
Dick Advocaat heeft al bijna al zijn spelers een keer het veld ingestuurd.
Alleen Ronald Watereus, Sander Westerveld en.......Patrick Kluivert nog niet. Toch wel verrassend dat Advocaat zoveel spelers gebruikt en dan niet eens Kluivert

Ik pleit er voor om, als Nederland voor staat in met 3-0 (positief blijven), dan eerst vd Sar te wisselen voor Watereus, v Nistelrooy voor Kluivert en dan in de laatste minuut Watereus voor Westerveld.
Everytime she sneezes I believe it's love
pi_20180679
Ja, vet man.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_20180924
en dan met 3-3 de penalty serie aangaan zeker, ik dacht het niet.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 25 juni 2004 @ 15:21:19 #4
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_20180952
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 15:06 schreef vluggejapie het volgende:
Dick Advocaat heeft al bijna al zijn spelers een keer het veld ingestuurd.
Alleen Ronald Watereus, Sander Westerveld en.......Patrick Kluivert nog niet. Toch wel verrassend dat Advocaat zoveel spelers gebruikt en dan niet eens Kluivert

Ik pleit er voor om, als Nederland voor staat in met 3-0 (positief blijven), dan eerst vd Sar te wisselen voor Watereus, v Nistelrooy voor Kluivert en dan in de laatste minuut Watereus voor Westerveld.
neuk jij
kluivert komt er nimmer nooit in....hij is net als beckham, hij heeft zijn beste tijd gehad!!
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
pi_20181281
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 15:21 schreef nXn het volgende:

[..]

neuk jij
kluivert komt er nimmer nooit in....hij is net als beckham, hij heeft zijn beste tijd gehad!!
Niet mee eens. Je moet em geen hele wedstrijd laten spelen, maar ik denk wel dat hij een goeie invalbeurt kan maken, net zoals Overmars om zo nog een wedstrijd te kunnen kantelen.
Theories come and theories go. The frog remains
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')