abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 26 juni 2004 @ 10:35:31 #276
38549 dewd
100% pure
pi_20198914
Ik ben Nederlander en baal er ook van dat frankrijk eruit ligt, ik had ze als winnaar ingevuld in me voetbal pool op me werk. Gemengde gevoelens van de wedstrijd gisteren, de Fransen waren echt niet goed en dan vooral de verdediging die liep erbij alsof ze echt geen zin hadden. De Grieken hadden daarentegen een hele goede verdediging en daar moeten ze het ook van hebben imo. Jammer want aanvallend voetbal is vele malen mooier.
pi_20202651
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 22:47 schreef Boomstam het volgende:

[..]

zolang ik maar een rede heb volgendeweekzaterdagmiddag al in de kroeg te zitten vin ik alles best
Succestoerist
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_20202698
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 01:44 schreef francia het volgende:
toch weer zo'n stinkgermaan die het voor ons verpest

ach..Steijn, ik moest net gewoon ff mijn argressie van me afschrijven. neem je mij dat nou kwalijk? ik baal er gewoon van dat Frankrijk er uit ligt, zo zou jij je toch ook voelen als NL uitgeschakeld wordt er hier iedereen blij gaat reageren dat NL er uit ligt?
Als we terecht verliezen en zelf kut spelen, zou ik er geen drama van maken in ieder geval
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_20238242
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 00:09 schreef francia het volgende:

[..]

waarom zijn jullie kaaskoppen zo tegen Frankrijk? We hennen gewoon pech gehad tegen die stugge grieken (ze hadden 1 kans). onze spelers zijn gewoon moe omdat ze de beste ter wereld zijn.. die griekse spelers spelen alleen in b-teams.

ik bid dat Nederland er morgen ook uitvliegt!
Frankrijk heeft ook al kapot veel mazzel gehad tegen Engeland en tegen Kroatië dus werd tijd dat ze werden uitgeschakeld. Frankrijk speelde sowieso heel erg slecht tegen Griekenland!
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
  zondag 27 juni 2004 @ 22:58:08 #280
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20238312
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 00:09 schreef francia het volgende:

[..]

waarom zijn jullie kaaskoppen zo tegen Frankrijk? We hennen gewoon pech gehad tegen die stugge grieken (ze hadden 1 kans). onze spelers zijn gewoon moe omdat ze de beste ter wereld zijn.. die griekse spelers spelen alleen in b-teams.

ik bid dat Nederland er morgen ook uitvliegt!
Persoonlijk vind ik dat ze een beetje té arrogant enzo zijn, ze doen mee en ze denken dat ze toch wel winnen. Dat is gewoon niet leuk om naar te kijken.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zondag 27 juni 2004 @ 23:33:48 #281
2347 deff
..until the reaper sings
pi_20239405
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 01:03 schreef francia het volgende:

[..]

Arsenal, Manchester United, Real Madrid en Juventus zijn toch wel een stapje hoger mon ami.
tja,

nu kan ik me vergissen maar staan er bij deze teams ook geen nederlanders op het veld?

van nistelrooi,
davids,
seedorf,
stam,
cocu,
reiziger,

allmaal mensen die bij dezelfde topteams spelen alls jij opnoemt

makaay,
van Hooidonk

Spelen nou ook niet direct bij de minste teams.

en dan heb ik het niet eens over de bankopwarmers ala Kluiver, mandy,
de Boer eva die ook gewoon met hun clubs mee moeten trainen/reizen/whatever. Ook voor hun is het seizoen lang en vermoeiend geweest.

Dat de spelers uit de HCE wat minder moe zijn kan ik dan nog een heel klein beetje inkomen.

En dan hebben we nog Portugal, land van de huidige Champions League winnaar, doet ook nog gewoon mee.

Nee vermoeidheid speelt mischien wel een beetje mee maar het neemt niet weg dat Frankrijk dit jaar nog geen deuk in een pakje boter kon voetballen. Beetje on-geinspireerd allemaal dit toernooi .
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')