abonnement Unibet Coolblue
pi_20168050
Je merkt het alweer aan de media: de Oranje-aanhang heeft het alweer over de halve finale tegen Portugal. Zweden, dat moet geen probleem zijn.

Voor zover ik me kan herinneren heeft deze mentaliteit ons ELKE keer de das omgedaan. Meest recente was nog de halve finale tegen Italie. Toen was Oranje favoriet, werd door elke krant de hemel in geprezen, en speelde vervolgens een belabberde wedtrijd.

Zodra we onze tegenstander onderschatten, gaat het mis. Laat Oranje nu ook eens realistisch/underdog zijn: de Zweden zijn aan een sterk toernooi bezig.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 00:21:51 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_20168067
goh, nederland moet pessimistisch zijn?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 25 juni 2004 @ 00:22:07 #3
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_20168079
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:21 schreef Kontiki het volgende:
Toen was Oranje favoriet, werd door elke krant de hemel in geprezen, en speelde vervolgens een belabberde wedtrijd.
Dat viel nogal mee hoor.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 25 juni 2004 @ 00:22:21 #4
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_20168085
dat is toch altijd al zo geweest....
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
pi_20168136
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:21 schreef Kontiki het volgende:
Je merkt het alweer aan de media: de Oranje-aanhang heeft het alweer over de halve finale tegen Portugal. Zweden, dat moet geen probleem zijn.

Voor zover ik me kan herinneren heeft deze mentaliteit ons ELKE keer de das omgedaan. Meest recente was nog de halve finale tegen Italie. Toen was Oranje favoriet, werd door elke krant de hemel in geprezen, en speelde vervolgens een belabberde wedtrijd.

Zodra we onze tegenstander onderschatten, gaat het mis. Laat Oranje nu ook eens realistisch/underdog zijn: de Zweden zijn aan een sterk toernooi bezig.
Ik merk het al weer. Daar komen de pessimisten die niets liever doen dan de Nederlandse bluf graag afgestraft zien worden.

Ten eerste is Nederland de favoriet omdat; we individueel beter zijn en we in een opwaartse lijn zitten itt tot Zweden die juist steeds slechter spelen.

Ten tweede was de wedstrijd tegen de Italianen op het EK2000 allesbehalve slecht. We missen gewoon 4 strafschoppen. We waren toen de beste van het toernooi.
pi_20168161
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:22 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dat viel nogal mee hoor.
6-1 tegen Joegoeslavie, ik zie de krantenkoppen en lofuitingen over Kluivert nu nog voor me.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 00:26:10 #7
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_20168181
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:25 schreef Kontiki het volgende:

[..]

6-1 tegen Joegoeslavie, ik zie de krantenkoppen en lofuitingen over Kluivert nu nog voor me.
Ik bedoelde die wedstrijd zelf, toen speelde Oranje vrij goed.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_20168250
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik merk het al weer. Daar komen de pessimisten die niets liever doen dan de Nederlandse bluf graag afgestraft zien worden.
Welnee, ik hoop net zo erg dat ze winnen als dat jij dat doet. Alleen probeer ik ook objectief te blijven.
quote:
Ten eerste is Nederland de favoriet omdat; we individueel beter zijn en we in een opwaartse lijn zitten itt tot Zweden die juist steeds slechter spelen.
Favoriet zijn is heel wat anders dan onderschatting en er vanuit gaan dat Zweden er al uit ligt.
quote:
Ten tweede was de wedstrijd tegen de Italianen op het EK2000 allesbehalve slecht. We missen gewoon 4 strafschoppen. We waren toen de beste van het toernooi.
Dat is dan jouw mening, ik vond het 120 minuten slaapverwekkend voetbal met nauwelijks kansen.
pi_20168307
Zolang de bluf en arrogantie door de spelers maar op het veld omgezet wordt in flitsend spel, mag het legioen lekker overdreven doen. Zal mij aan mijn ballen jeuken. Al vond ik wel dat dat stel ladderzatte achterlijken die de hele dag op de Duitse TV-journaals te zien waren met hun standaard riedel (Schade Deu...) erg genant. Domme boeren.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 00:30:31 #10
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_20168312
Ik haat die arrogantie ook, misschien doordat de simpele volksgeest mij niet bekend is. Zweden is geen team dat je zo over de voet loopt.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_20168320
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:21 schreef Adelante het volgende:
goh, nederland moet pessimistisch zijn?
Nee, Nederland moet rekening houden met elke tegenstander. Pessimistisch zijn we de hele week al geweest, dat ging pas over nadat Tsjechie de Duitsers heeft verslagen.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 00:48:05 #12
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_20168686
Eindelijk is Nederland wat positiever over Oranje, wordt er daar weer over geklaagd
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 25 juni 2004 @ 00:52:23 #13
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20168764
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:48 schreef mazaru het volgende:
Eindelijk is Nederland wat positiever over Oranje, wordt er daar weer over geklaagd
In wat voor stemming je ook bent, je doet het nooit goed als Oranjefan. Zelfs vlak na een prachtige overwinning (toch het moment waarop iedereen blij zou moeten zijn) vind je personen als Compile.
pi_20168782
Mwah, we hebben eindelijk wel weer reden er een beetje vertrouwen in te hebben, meeste spelers draaien lekker en dick houdt (hopelijk ) voorlopig even zijn muil over zotte tactieken.

Normaal gesproken kunnen we Zweden verslaan als we zo door blijven ballen. Maar makkelijk wordt het geenzins Ik schat op zijn hoogst 2-1. Portugal is andere koek
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_20169062
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:53 schreef kamagurka het volgende:
Mwah, we hebben eindelijk wel weer reden er een beetje vertrouwen in te hebben, meeste spelers draaien lekker en dick houdt (hopelijk ) voorlopig even zijn muil over zotte tactieken.

Normaal gesproken kunnen we Zweden verslaan als we zo door blijven ballen. Maar makkelijk wordt het geenzins Ik schat op zijn hoogst 2-1. Portugal is andere koek
Kijk, dit is nou weer gewoon een gezonde Oranje-analyse
  vrijdag 25 juni 2004 @ 02:15:54 #16
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_20170270
ze hebben goede redenen om optimistisch te zijn
Spelen toch elke wedstrijd beter en beter, en Zweden doet het niet meer zo goed als in hun openingswedstrijd (en gelukkig Nederland ook niet)

Tegen Italië was dat zo omdat je Joegoslavië gewoon had afgeslacht
dat geeft ceel vertrouwen, en in het buitenland werd nederland toch ook favoriet
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_20170749
NL-CZ finale. En dat heeft niets met arrogantie te maken.
All good things must come to an end...
pi_20170877
Nederlanders arrogant? Neuh.




Holland erklärt uns den Fußball-Krieg!


Sie stechen auf unschuldige Voodoo-Puppen ein
Holland erklärt uns den Fußball-Krieg!


Noch sechs Tage bis zum EM-Hammer-Duell Deutschland gegen Holland. Die Zeit läuft. Doch die Holländer legen schon vorher los.
Holland erklärt uns den FUSSBALL-KRIEG!

Fiese Attacken von unserem Nachbarn! Alle unter der Gürtellinie.
• Auf der Internet-Seite www.schade-deutschland-alles-ist-vorbei.com wird Rudi als Pudel verspottet.

• Auf der Internet-Seite www.alles-ist-vorbei.de sehen wir eine gemeine Karikatur: Ein Holländer wischt sich mit einem deutschen Trikot den Hintern ab. Darüber steht: „Wird es nicht mal wieder Zeit?“ Eine hässliche Anspielung auf die EM 1988: Da schnappte sich Ronald Koeman nach dem 2:1-Halbfinal-Sieg das Shirt von Olaf Thon und rubbelte sich lachend über den Po.

• Das Magazin Panorama aus Amsterdam bot diese Woche eine Papier-Puppe mit weißem Trikot und schwarzer Hose an. Dazu gab's drei Nadeln. Die sollen die Leser vorm Deutschland-Spiel in die Puppe rammen und dabei fest an einen deutschen Spieler denken. Nach dem Motto: Den mach ich jetzt fertig!

Was ist bloß im kleinen Holland los? Warum dieser Hass?
Haben die nicht verkraftet, dass wir bei der WM 2002 (die Oranjes waren nicht qualifiziert) sangen: „Ohne Holland fahren wir zur WM“?

Deutschland gegen Holland – da ist schon immer Feuer drin. Spätestens seit wir im WM-Finale '74 die Holländer schlugen (2:1 für uns). Schmutziger Höhepunkt das WM-Achtelfinale '90 (2:1 für uns), als Frank Rijkaard Rudi Völler wie ein Lama in die Haare spuckte. Die Holländer haben uns halt nie verziehen, dass wir in den entscheidenden Spielen meist einen Tick besser waren.

Da können wir deutsche Fußball-Fans nur hoffen, dass wir im Auftaktspiel gegen die starken Holländer nicht verlieren.

Rudi, tu was!

Bild




http://www.alles-ist-vorbei.de
It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
  vrijdag 25 juni 2004 @ 03:37:46 #19
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_20170917
Legioen moet juist arrogant zijn, des te beter. des te harder juichen ze en des te meer ze de 12de man kunnen zijn.
Spelers daar in tegen moeten niet die arrogantie hebben.
TS je slaat de plank weer mooi mis
  vrijdag 25 juni 2004 @ 03:41:23 #20
92803 Bela
homo ludens
pi_20170923
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:21 schreef Kontiki het volgende:
Je merkt het alweer aan de media: de Oranje-aanhang heeft het alweer over de halve finale tegen Portugal. Zweden, dat moet geen probleem zijn.

Voor zover ik me kan herinneren heeft deze mentaliteit ons ELKE keer de das omgedaan. Meest recente was nog de halve finale tegen Italie. Toen was Oranje favoriet, werd door elke krant de hemel in geprezen, en speelde vervolgens een belabberde wedtrijd.

Zodra we onze tegenstander onderschatten, gaat het mis. Laat Oranje nu ook eens realistisch/underdog zijn: de Zweden zijn aan een sterk toernooi bezig.
Sinds wanneer staat het oranje-legioen in het veld?
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
pi_20173417
Maak er dan Oranje-gezinden van, djeez.
pi_20173450
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 03:37 schreef Boomstam het volgende:
Spelers daar in tegen moeten niet die arrogantie hebben.
TS je slaat de plank weer mooi mis
Nee, luister naar Advocaat en interviews met de spelers en zie hoe zij de Zweden onderschatten.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 10:45:42 #23
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_20173526
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Ik merk het al weer. Daar komen de pessimisten die niets liever doen dan de Nederlandse bluf graag afgestraft zien worden.

Ten eerste is Nederland de favoriet omdat; we individueel beter zijn en we in een opwaartse lijn zitten itt tot Zweden die juist steeds slechter spelen.

Ten tweede was de wedstrijd tegen de Italianen op het EK2000 allesbehalve slecht. We missen gewoon 4 strafschoppen. We waren toen de beste van het toernooi.
Quasar, wat doe je.
Jij was toch die über-pessimist een paar dagen terug.
Oh ja, je moet meelopen met de rest.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 10:49:58 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_20173629
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 10:41 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Nee, luister naar Advocaat en interviews met de spelers en zie hoe zij de Zweden onderschatten.
Ik vind het juist redelijk realistisch. In principe moet Nederland van Zweden kunnen winnen als het team in goeie doen is. Omdat te zeggen is toch niet arrogant. Of het in de praktijk ook zo zal uitpakken is natuurlijk koffiedik kijken. Dit EK zit vol verrassingen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_20174303
* Praag is zelfs na NL-CZ positief gebleven

El positivo heeft gesproken.
All good things must come to an end...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')