abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 juni 2004 @ 21:12:05 #51
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_20189863
ik hoop dat die vieze vuile arrogante kwal nooit meer terugkeert op de velden. Op dit EK mag ik aannemen dat zn ploeggenoten hem nu ook wel hebben uitgekotst. en terecht!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_20193238
Ik acht de kans aanwezig dat Scolari Figo passeert tegen Zweden ( ). Maar ja het blijft Figo. Ik heb persoonlijk al jaren een hekel aan Figo. Hoe dat komt weet ik niet. Hij scoorde wel een prachitge goal in Eindhoven 4 jaar geleden tegen Engeland, maar toch. Figo is gewoon niet meer goed genoeg. Maar ja we merken vanzelf wel of hij speelt in de halve finale
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_20195016
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 02:34 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

...fi go?...posti ga?....ik weet het ff niet meer
Hij werd gewisseld voor Helder Postiga. Of het al opgeHELDERd is waar Figo uithangt?

Ligt het nu aan mij of? Dat het flauw is lijkt me duidelijk, maar ingewikkeld zeker niet.

Maar goed, hij is over zijn top heen en wat hij gisteren deed is een blamage.

Volgens mij bedoelde degene met de opmerking dat Portugal een ellftal vol Kluiverts heeft, dat het team bestaat uit een aantal overschatte arrogante voetballers. Maar ik kan het mishebben.

Overigens was ik vooral onder de indruk van Simao.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_20197936
quote:
Waar is Figo??
Ik denk Vijgen plukken voor z'n moeder

[ Bericht 3% gewijzigd door huggy_bear op 26-06-2004 07:29:12 ]
  zaterdag 26 juni 2004 @ 07:56:27 #55
92803 Bela
homo ludens
pi_20197985
De ongevraagde analyses van het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen beginnen mij nu al de keel uit te hangen. Dit soort zelfbenoemde autoriteiten scoren misschien in de oude Sovjet Unie maar ik verleen er geen enkel gezag aan.

Waar is Figo?

Nadat de man met hoge nood de blaas moest ledigen in de catacomben van het stadion toog hij naar huis om aldaar het restant van de EK te kunnen volgen. De tijden van Louis Figo zijn dankzij baskische voodoo voorbij sinds hij Barça heeft verraden en bij Real speelt. Figo weet het.

[ Bericht 34% gewijzigd door Bela op 26-06-2004 08:01:53 ]
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
  zaterdag 26 juni 2004 @ 11:18:33 #56
38549 dewd
100% pure
pi_20199548
Ach Portugal heeft alweer nieuwe helden in de vorm van Ricardo en Ronaldo.
pi_20203213
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 07:21 schreef huggy_bear het volgende:

[..]

Ik denk Vijgen plukken voor z'n moeder
Scherp.

Het is inderdaad niet zo dat ze Figo daar zullen missen. Deco is sowieso beter op het moment.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 26 juni 2004 @ 14:37:05 #58
97934 ASroma
Flamboyant
  zaterdag 26 juni 2004 @ 15:43:52 #59
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_20205012
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 07:56 schreef Bela het volgende:
De ongevraagde analyses van het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen beginnen mij nu al de keel uit te hangen. Dit soort zelfbenoemde autoriteiten scoren misschien in de oude Sovjet Unie maar ik verleen er geen enkel gezag aan.
Mopperkont, ze ontwikkelen gewoon een goed systeem om wedstrijden te analyseren en publiceren de analyses op hun website.

Loop je niet iets te hard van stapel Bela met je ongevraagde analyses en zelfbenoemde autoriteiten? Relax gast...... Ik ben het er tot nu toe trouwens roerend mee eens
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
  zaterdag 26 juni 2004 @ 19:02:37 #60
52589 sjun
uit solidariteit
pi_20209050
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:43 schreef Dauntless het volgende:

[..]

Mopperkont, ze ontwikkelen gewoon een goed systeem om wedstrijden te analyseren en publiceren de analyses op hun website.

Loop je niet iets te hard van stapel Bela met je ongevraagde analyses en zelfbenoemde autoriteiten? Relax gast...... Ik ben het er tot nu toe trouwens roerend mee eens
Ik irriteer me anders ook aan deze spam in samenwerking met de universitieit Groningen.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')