abonnement Unibet Coolblue
pi_20158583


Nu onze jongens zich ondanks het wanbeleid van Kabouter Dick toch voor de kwartfinales hebben geplaatst, is de kans op een herhaling van het Oranje doemscenario - de strafschoppenserie - plots weer angstvallig groot aanwezig.

Stel, de Zweden houden ons zaterdag op een gelijkspel. Wie van de huidige basiself moet de pingels gaan nemen? Wie durft er überhaupt nog? Cocu? Stam? Mandy? *ril*. Wat gaat Clarence dit keer doen? Welke (ongetwijfeld verkeerde) namen heeft Advocaat misschien nu al op z'n lijstje staan? Zouden ze al oefenen?

Ik vind Nistelrooy een zekerheid, die heeft er tenslotte al eentje ingeschopt. Verder moeten Makaay en/of Hooydonk sowieso ingebracht worden mochten ze nog niet in het veld staan. En absoluut Van der Sar wisselen voor Westerveld. En Seedorf (bad karma) tijdens de verlenging preventief het stadion laten verlaten per gereedstaande taxi. En hoe trefzeker zijn Robben, Vaart en Sneijder vanaf de stip? Weet iemand dat? Eén ding is zeker: Zweden zijn koel, die gaan er weinig missen...

Speculeer er hier vast op los.

En bid voor uitgespeelde doelpunten.
  donderdag 24 juni 2004 @ 18:50:48 #2
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20158701
Ik vrees er ook wel voor.. van Nistelrooij is idd een zekerheidje. Makaay en van Hooijdonk kunnen allebei goed penaltys nemen maar weet alleen niet hoe je dat wil verwerken in een opstelling met hun EN van nistelrooij.

Cocu, seedorf en de boer moeten er geen nemen. is Sneijder een goeie om een pingel te laten nemen? blijft er nog 1 over.. zou niet weten wie eerlijk gezegd.
OJAAJOH?
pi_20159008
nooit iemand inbrengen enkel voor de penaltie, over 'Bad Karma' gesproken, dat is alsof je op voorhand een overwinning gaat vieren, immers gedurende de extra tijd kan er altijd een golden goal geschoten worden, Dan kan je niet op voorhand op een strafschoppenreeks gaan rekenen.

Ik mag echter hopen dat in zo'n situatie sowieso Hooydonk als goede pinchhitter al op het veld staat en de andere wissels zijn te duur om daarmee rekening te gaan houden wie een goede penalty kan nemen..

Ik geloof zelf eigenlijk dat er weinig aandacht aan besteden nog altijd de beste voorbereiding is (een idee dat Neeskens ook heeft overigens)
ik zou een lijstje als Nistelrooy, Hooydonk, Kluivert, Bouma, Sneijder hebben, maar ook Stam en Cocu als mogelijke penaltynemers aanhouden.

je ontkomt er niet aan dat alle spelers weten enorm afgebrand te worden als ze missen, maar juist dat aspect heeft het elftal gezien na NLD-Tsj, en die afbrand-Hype is volgens mij sindsdien een beetje op zijn retour, dat is namelijk zo EK2000 ...

Ik hoop overigens wel dat vdSar wel een beetje extra voorbereiding krijgt hoe het beste zich te gedragen tijdens een penatyreeks, tot nu toe is hij wat dat betreft zeker geen goede 11-meter keeper (beweegt te vroeg); hij zou zijn gedrag bij penalty's wel goed kunnen bijschaven (leren ogen op de bal en standbeen schutter te houden, niet bewegen voordat de penalty genomen is)
verder is zijn ervaring wel in zijn voordeel.

Ik denk overigens dat de Tsjechen wel een groter risico lopen er eventueel uit te vliegen op penalty's, via gewone speeltijd niet, daarvoor is het team te sterk maar op penalties kunnen ze kwetsbaar zijn, sowieso zijn ze al extra kwetsbaar dan omdat ze vanaf nu in een favorietenrol zitten.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20162611
Alles komt goed.
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 25 juni 2004 @ 00:23:42 #5
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_20168120
Ik hoop dat Sneijder er een neemt en dan mist. Zullen we zien hoe snel het afgelopen is met de Sneijder-hype.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_20168224
van de Sar moet eens even met van Breukelen gaan praten, die heeft vast nog wel wat tips.

Voor de spelers heb ik wel een tip, kijk nooit in de ogen van de doelman.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 14:28:11 #7
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20179605
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:23 schreef VeX- het volgende:
Ik hoop dat Sneijder er een neemt en dan mist. Zullen we zien hoe snel het afgelopen is met de Sneijder-hype.
t is wel te zien dat je anti nederland bent ja met je zweden avatar. sneijder kan gewoon goed voetballen. als je dat ontkent dan moet je die plaat voor je kop even weg halen..
OJAAJOH?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')