abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 juni 2004 @ 09:16:16 #1
90070 Leon.S.Kennedy
I got the Midas touch
pi_20145423
Ligt het aan mij of speelde Nederland eindelijk als team gister avond.

- Balletjes kwamen lekker aan.....
- Verdediging stond goed.....
- Aanvallers gingen lekker....
- Ze gunden elkaar de bal.....
- v. Nistelrooij knuffelt Makaay.....
- v.d Meijden eruit.....
- Overmars er in .....
- Goede wissels.....

Het zal ze toch niet gaan lukken he, europees kampioen?!
Evil is just a word. The reality is much wors!
pi_20145466
Lees dit even, is lachen....

http://www.bild.t-online.de/BTO/index.html
  donderdag 24 juni 2004 @ 09:23:54 #3
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_20145533
whehehe
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
  donderdag 24 juni 2004 @ 09:24:43 #4
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_20145547
Holland lacht uns aus!!!

Q Holland steht im Viertelfinale. Und lacht uns aus. Immer wieder sangen die Fans: „Schade, Deutschland, alles ist vorbei!“ Holland jetzt gegen Schweden im Viertelfinale. /Q
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
  donderdag 24 juni 2004 @ 09:24:45 #5
65983 adjes26
----== BRaK ==----
pi_20145549
idd volgende wedstrijd overmars in de basis, dan gaat het helemaal goed komen...
Yesterday is History, Today is a gift, Tomorow is Mystery!!
  donderdag 24 juni 2004 @ 09:24:46 #6
90070 Leon.S.Kennedy
I got the Midas touch
pi_20145550
Ghehe.. Opa de Boer
Evil is just a word. The reality is much wors!
  donderdag 24 juni 2004 @ 09:27:17 #7
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_20145585
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 09:24 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
Ghehe.. Opa de Boer
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
  donderdag 24 juni 2004 @ 09:27:41 #8
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_20145594
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
  donderdag 24 juni 2004 @ 09:29:58 #9
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_20145633
quote:
Und die Fans singen die ganze nacht: „Schade, Deutschland, alles ist vorbei!“ Oh, wie ist das bitter...
*grin*
pi_20145810
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 09:16 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
Ligt het aan mij of speelde Nederland eindelijk als team gister avond.

- Balletjes kwamen lekker aan.....
- Verdediging stond goed.....
- Aanvallers gingen lekker....
- Ze gunden elkaar de bal.....
- v. Nistelrooij knuffelt Makaay.....
- v.d Meijden eruit.....
- Overmars er in .....
- Goede wissels.....

Het zal ze toch niet gaan lukken he, europees kampioen?!
Ja hoor we zijn door en ineens denken een heleboel mensen dat we ook nog eens EK worden.

Ik denk wel dat we de finale halen, en dat we Tsjechie daar weer tegenkomen, maar ik durf niet te zeggen of we gaan winnen.
pi_20146128
nederland speelde slecht

letten speelde eerste helft totaal niet
toch maakte we alleen 2 doelpunten door een penalty die geen penalty was
en door een buitenspel situatie.
Voor de rest werden de kansen die er waren niet benut.

van der meyde speelde weer niet goed, robben speelde overal en nergens tegelijk. Terwijl hij juist de vorige wedstrijd zo goed was door steeds via de flank een voor zet te geven.

2e helft begon meteen ook moeilijk want de letten trapte een paar keer een bal, en het was meteen hopen dat het niet 2-1 werdt.

Kijk we hebben gewonnen, en dat is heel mooi. Maar om nu te praten over dat nl goed voetbalde. nope. Als ze willen winnen tegen de sweden dan zullen ze het een stuk beter moeten doen, en de kansen die ze krijgen beter moeten benutten.

[edit] ik zou graag makaay eens een halve wedstrijd of een hele wedstrijd zien willen spelen.
  donderdag 24 juni 2004 @ 10:08:24 #12
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_20146187
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 09:42 schreef sieb het volgende:

[..]
Ik denk wel dat we de finale halen, en dat we Tsjechie daar weer tegenkomen, maar ik durf niet te zeggen of we gaan winnen.
Vergeet niet dat we tegen Tsjechie gewoon goed speelde, natuurlijk er konden dingen beter maar Tsjechie liep niet over ons heen, in tegendeel. Als er in de finale (mochten we die halen natuurlijk) geen domme wissels gemaakt worden, we een eerlijke scheidsrechter hebben en er van uitgaande dat het team 200% geeft dan hebben we een prima kans van de Tsjechen te winnen.

Het enige waar ik me aan stoor zijn die stomme slordigheidsfoutjes bij Nederland, geheel niet nodig maar in dit stadium wel fataal voor de winst.
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
  donderdag 24 juni 2004 @ 10:44:52 #13
90070 Leon.S.Kennedy
I got the Midas touch
pi_20146719
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 09:42 schreef sieb het volgende:

[..]

Ja hoor we zijn door en ineens denken een heleboel mensen dat we ook nog eens EK worden.

Ik denk wel dat we de finale halen, en dat we Tsjechie daar weer tegenkomen, maar ik durf niet te zeggen of we gaan winnen.
Nee hoor ik denk niet meteen dat we EK worden...
Maar ik vond het gewoon lekker lopen gisteravond. behalve Andy maar goed...

Ik denk ook dat we de Tsjechen weer tegen komen als we de finale halen.

Wat ik denk is dat ze nu een beetje een team gaan vormen. En dat daar dan nog best wel eens wat leuke verrassingen kunnen gaan komen.......

Makaay een hele wedstrijd kan niet... wisselen in de rust voor Ruud, en dan de halve wedstrijd
Evil is just a word. The reality is much wors!
pi_20146811
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 10:08 schreef Dauntless het volgende:

Vergeet niet dat we tegen Tsjechie gewoon goed speelde, natuurlijk er konden dingen beter maar Tsjechie liep niet over ons heen, in tegendeel. Als er in de finale (mochten we die halen natuurlijk) geen domme wissels gemaakt worden, we een eerlijke scheidsrechter hebben en er van uitgaande dat het team 200% geeft dan hebben we een prima kans van de Tsjechen te winnen.

Het enige waar ik me aan stoor zijn die stomme slordigheidsfoutjes bij Nederland, geheel niet nodig maar in dit stadium wel fataal voor de winst.
Inderdaad! en ik hoop zoals Railguy zei, ik zie Makaay ook heel graag spelen!

edit: Ik hoop (en dit is mijn mening) Dat Kluivert ook nog op 1 of andere manier een kans krijgt...oooh wat zie ik hem toch zo graag vlammen!!
  donderdag 24 juni 2004 @ 11:11:34 #15
90070 Leon.S.Kennedy
I got the Midas touch
pi_20147258
alleen hij is al een tijdje best uit geflamed.....
Evil is just a word. The reality is much wors!
pi_20148398
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 10:04 schreef Railguy het volgende:
nederland speelde slecht

letten speelde eerste helft totaal niet
toch maakte we alleen 2 doelpunten door een penalty die geen penalty was
en door een buitenspel situatie.
Voor de rest werden de kansen die er waren niet benut.

van der meyde speelde weer niet goed, robben speelde overal en nergens tegelijk. Terwijl hij juist de vorige wedstrijd zo goed was door steeds via de flank een voor zet te geven.

2e helft begon meteen ook moeilijk want de letten trapte een paar keer een bal, en het was meteen hopen dat het niet 2-1 werdt.

Kijk we hebben gewonnen, en dat is heel mooi. Maar om nu te praten over dat nl goed voetbalde. nope. Als ze willen winnen tegen de sweden dan zullen ze het een stuk beter moeten doen, en de kansen die ze krijgen beter moeten benutten.

[edit] ik zou graag makaay eens een halve wedstrijd of een hele wedstrijd zien willen spelen.
Helemaal mee eens. Nederland kon lekker spelen omdat die Letten geen enkele moeite deden om op wat voorn manier ook maar aan de bal te komen het leek wel alsof nederland met 13~14 man speelde er was altijd wel iemand vrij. Letten hebben het gewoon laten lopen ik denk dat ze afgekocht zijn
Vanaf nu weer zonder auto
pi_20148467
Ze speelden gister wel als een team, hopelijk houden ze het vast. En geef dit zo'n enorme positiviteit, dat we die andere wedstrijden doorwalsen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')