abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:21:27 #1
65983 adjes26
----== BRaK ==----
pi_20141786
Ik begin dit topic met te zeggen dat mijn mening in dit topic niet van belang is......

Wat ik wel wil zeggen is dat ik bijna moest overgeven toen ik op het nieuws van RTL4 alleen maar mensen zag die aan het vertellen waren dar Advocaat moet blijven en dat ie maar één klein foutje heeft gemaakt....

dan denk ik toch bij me eigen, hoe simpel zijn wij als nederlands volk. De overheersende mening van het nederlands volk is gewoon de mening van de pers. Er zijn altijd mensen te vinden die het wel of niet eens zijn met advocaat. Als ze nou toen nederland verloor van tsjechie alleen maar mensen haden geinterviewd die het wel eens waren met die wissel ondanks het verlies dan was er waarschijnlijk ook nooit een website zoals www.deslechtstewisselooit.nl gekomen....

Wat advocaat ook zegt, het enigste wat telt is wat de pers er uit filtert, advocaat is gewoon met een kansloze oorlog bezig... als ie wint dan is hij de grote coach, als ie verliest dan is ie de waardeloze coach... eigenlijk te triest voor woorden...

nja.. eigenlijk ook wel logisch... maarja... ik von et toch wel triest op alleen maar pro-advocaat-pratende mensen te horen op 't trl4 nieuws... tijd om te slapen...

en natuurlijk fantastisch dat ze gewonnen hebben... LEVEN ADVOCAAT
Yesterday is History, Today is a gift, Tomorow is Mystery!!
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:22:50 #2
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20141941
Advocaat hoort niet beter of slechter te worden beoordeeld, omdat we vandaag mazzel hadden. Iedereen is echter opgelucht en dus komt de druk wat van de ketel, wat de sfeer ten goede zal komen.
pi_20142065
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:21 schreef adjes26 het volgende:
Ik begin dit topic met te zeggen dat mijn mening in dit topic niet van belang is......

Wat ik wel wil zeggen is dat ik bijna moest overgeven toen ik op het nieuws van RTL4 alleen maar mensen zag die aan het vertellen waren dar Advocaat moet blijven en dat ie maar één klein foutje heeft gemaakt....

dan denk ik toch bij me eigen, hoe simpel zijn wij als nederlands volk. De overheersende mening van het nederlands volk is gewoon de mening van de pers. Er zijn altijd mensen te vinden die het wel of niet eens zijn met advocaat. Als ze nou toen nederland verloor van tsjechie alleen maar mensen haden geinterviewd die het wel eens waren met die wissel ondanks het verlies dan was er waarschijnlijk ook nooit een website zoals www.deslechtstewisselooit.nl gekomen....

Wat advocaat ook zegt, het enigste wat telt is wat de pers er uit filtert, advocaat is gewoon met een kansloze oorlog bezig... als ie wint dan is hij de grote coach, als ie verliest dan is ie de waardeloze coach... eigenlijk te triest voor woorden...

nja.. eigenlijk ook wel logisch... maarja... ik von et toch wel triest op alleen maar pro-advocaat-pratende mensen te horen op 't trl4 nieuws... tijd om te slapen...

en natuurlijk fantastisch dat ze gewonnen hebben... LEVEN ADVOCAAT
Inderdaad..... Typisch HOLlandsch
pi_20142113
en over die meesterlijke fout van Cocu, zeggen we niks
De Puta Madre
pi_20142122
Ik heb altijd achter Advocaat gestaan of in ieder geval ik heb hem niet publiekelijk aangevallen.
pi_20142152
Wie ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:34:34 #8
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_20142156
ik vind um nog steeds een lul, maar zolang we winnen vind ik het wel best zo.
pi_20142317
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:34 schreef Tiemie het volgende:
ik vind um nog steeds een lul, maar zolang we winnen vind ik het wel best zo.
grappig........ we winnen, of zij verliezen
De Puta Madre
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:47:03 #10
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20142441
Ik vond en vind die wissel nog steeds belachelijk. Dick ook. Daar is dus het laatste woord mijn inziens alles over gezegd. Dat hij het systeem omgooide naar 4-4-2 is in mijn ogen NOG STEEDS belachelijk DOM! Maar goed, hij wilde het middenveld vastzetten. Hij is bondscoach, ik niet. Het zal wel.
Het maakt hem nu geen betere coach (die wissel gek genoeg wel een slechtere, das de pech van bondscoach zijn natuurlijk, je kan je geen fouten permitteren) omdat 'we'(ze?) geluk hadden.
Wel hoop ik dat ook hij geleerd heeft, en groeit in het toernooi, en ook de pers. De druk is er nu ECHT compleet af lijkt me. Waar kan je advocaat nu nog op pakken?

Het lijk mij humor als een journalist bij de eerst komende persconferentie verontwaardigd vraagt :"Dick, die wissel... Je haalt toch niet van Nistelrooy eruit voor Makaay!???"
Volgens mij kan hij er wel om lachen
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_20142539
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:41 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

grappig........ we winnen, of zij verliezen
ik kan niet voor Tiemie spreken, maar als we verliezen, voel ik dat ook als wij.

En als dat (te vaak) aan de bondscoach te wijten is, moet hij opstappen.

Hij moet nog steeds vertrekken, zijn beslissingen zijn niet goed. Eén keer winnen en door het oog van de naald kruipen verandert daar niks aan.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20142663
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij moet nog steeds vertrekken, zijn beslissingen zijn niet goed. Eén keer winnen en door het oog van de naald kruipen verandert daar niks aan.
Tjonge jonge jonge, hij heeft 1 debiele wissel gedaan, heeft zijn fout tegegeven en nu blijf je nog maar zeiken. Triest vind ik dat.

Overigens vind ik wel dat Advocaat weg na het toernooi moet want met een frisse wind is niets mis.
pi_20142679
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:52 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

ik kan niet voor Tiemie spreken, maar als we verliezen, voel ik dat ook als wij.

En als dat (te vaak) aan de bondscoach te wijten is, moet hij opstappen.

Hij moet nog steeds vertrekken, zijn beslissingen zijn niet goed. Eén keer winnen en door het oog van de naald kruipen verandert daar niks aan.
vat er nog eentje, dat was mijn quote, Tiemie is een dude, wel lief, mja....hij had ff niks te zeggen
De Puta Madre
pi_20142723
Omdat we nu geluk hebben is Advocaat niet opeens een minder slechte coach.. Maar ondanks dat ik Advocaat een slechte coach vind heb ik altijd achter het NL elftal gestaan, dus ook nu verandert daar niets aan..
pi_20142746
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:58 schreef Steijn het volgende:

[..]

Tjonge jonge jonge, hij heeft 1 debiele wissel gedaan, heeft zijn fout tegegeven en nu blijf je nog maar zeiken. Triest vind ik dat.
Hij heeft veel meer fouten gemaakt hoor.

Ik neem je niet kwalijk dat je 't niet weet want vier weken geleden wist je waarschijnlijk niet eens wie de bondscoach was.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  donderdag 24 juni 2004 @ 01:03:24 #16
88620 Compile
Cannon Project
pi_20142770
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:21 schreef adjes26 het volgende:
Ik begin dit topic met te zeggen dat mijn mening in dit topic niet van belang is......

Wat ik wel wil zeggen is dat ik bijna moest overgeven toen ik op het nieuws van RTL4 alleen maar mensen zag die aan het vertellen waren dar Advocaat moet blijven en dat ie maar één klein foutje heeft gemaakt....

dan denk ik toch bij me eigen, hoe simpel zijn wij als nederlands volk.
Mooi dat je het zelf ook eens ondervind. Goed dat je eindelijk eens beseft dat dit volk te simpel is voor woorden
pi_20142787
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 01:03 schreef Compile het volgende:

[..]

Mooi dat je het zelf ook eens ondervind. Goed dat je eindelijk eens beseft dat dit volk te simpel is voor woorden
Spreek eventjes voor jezelf
pi_20142842
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 01:03 schreef Compile het volgende:

[..]

Mooi dat je het zelf ook eens ondervind. Goed dat je eindelijk eens beseft dat dit volk te simpel is voor woorden
En die Duitsers van jou gaan overstag voor de eerste de beste schreeuwlelijk uit Oostenrijk.
  donderdag 24 juni 2004 @ 01:08:48 #19
88620 Compile
Cannon Project
pi_20142876
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 01:07 schreef Steijn het volgende:

[..]

En die Duitsers van jou gaan overstag voor de eerste de beste schreeuwlelijk uit Oostenrijk.
Een volk, een rijk

Maar nee, die Duitsers zijn niet mijn Duitsers balletje
  donderdag 24 juni 2004 @ 01:09:36 #20
88620 Compile
Cannon Project
pi_20142891
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 01:04 schreef devv05 het volgende:

[..]

Spreek eventjes voor jezelf
Dat deed ik ook dombo Wie zegt dat ik namens jou spreek dan
pi_20142922
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 01:09 schreef Compile het volgende:

[..]

Dat deed ik ook dombo Wie zegt dat ik namens jou spreek dan
Jij spreekt generaliserend over 'het volk', daar schaar ik mij ook onder. Maar niet iedereen is zo debiel als jij
pi_20142998
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 01:11 schreef devv05 het volgende:

[..]

Jij spreekt generaliserend over 'het volk', daar schaar ik mij ook onder. Maar niet iedereen is zo debiel als jij
Dames, dames, nu niet gaan ruzieen over wie de grootste debiel is.
pi_20143004
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 01:15 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dames, dames, nu niet gaan ruzieen over wie de grootste debiel is.
Oke jij wint
pi_20143027
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 01:16 schreef devv05 het volgende:

[..]

Oke jij wint
Oei, dat was wel een heel makkelijk inkoppertje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')