abonnement Unibet Coolblue
pi_20126925
UTRECHT - 23/06/04 - Het Nederlands Elftal heeft plaatsing voor de kwartfinales van Euro 2004 weliswaar niet meer in eigen hand, maar volgens de Tsjechische international Tomá Rosický hoeft Oranje niet te wanhopen. De middenvelder van Borussia Dortmund heeft namelijk geen hoge pet op van Duitsland en hij hoopt dan ook dat de Mannschaft morgen zijn koffers kan pakken.

"Het team speelt zonder concept en het enige EK-doelpunt tot nu toe werd toevallig gemaakt", verklaarde Rosický in een interview met een Tsjechische krant. De 23-jarige spelmaker, die vanavond waarschijnlijk rust krijgt als Tsjechië tegen Duitsland speelt, is dan ook niet onder de indruk van de aanvallende kwaliteiten van de Mannschaft. "In de aanval hebben ze geen typische Duitse spitsen; Kuranyi is een halve Braziliaan, Klose een Pool en Bobic is een Joegoslaaf." Duitsland ontbeert volgens Rosický vooral creatieve spelers. "Ze hebben problemen iets te bedenken. Duitsers kunnen alleen op de counter spelen. Nu Duitsland moet winnen, ben ik benieuwd hoe ze gaan spelen."


Die tjechen maken ze wel af
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_20126955
dat deden ze zowiezo wel
pi_20127032
Ook van vi.nl.. uitspraak van Arno Pijpers die zowel tegen het A als het B team van tjechie heeft gespeeld met Estland: 'Het verschil is enorm' .. echt wanhopen doe ik nog steeds niet maar de moed begint me wel in de schoenen te zinken inmiddels... :(:(:(:(
pi_20127080
ik las op teletekst dacht ik, dat elke tjech die tegen de duitsers een doelpunt maakt, 1 miljoen euro vangt...
pi_20127192
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 16:41 schreef BobRooney het volgende:
ik las op teletekst dacht ik, dat elke tjech die tegen de duitsers een doelpunt maakt, 1 miljoen euro vangt...
klopt in totaal 4 miljoen euro te verdienen
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_20127217
die gaat goed komen mén
pi_20127601
1miljoen :|
pi_20128530
waar gaat voetbal nog over... 1 miljoen per goal

commerciele poep
Doctor, your bulova plant needs special tending to
Doctor, we need more oxygen we need more co2
Doctor, dr. greenthumb you’re needed
  woensdag 23 juni 2004 @ 17:28:15 #10
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_20128564
Alleen beetje jammer dat ie niet speelt
pi_20128583
Hoppa, vanavond weer eens 3 miljoen betalen aan de Tsjechen. .
Hoi.
pi_20137397
Ik heb het jullie gezegd!!!! Tsjechie geeft NIETS cadeau!!!!
All good things must come to an end...
pi_20139535
NETJES>>!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')