abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_20124038
Het regent, alle oranje vlaggen en slingers hangen er verlept bij, en de bakker deed zijn laatste oranje tompoezen in de aanbieding. Een Berliner bol zou er wel in gaan.

20:45 Nederland - Letland

Na twee wedstrijden heeft Nederland 1 punt, terwijl er 6 te halen waren. 1 van de 6, dat is 16.7%, of als rapportcijfer uitgedrukt: nauwelijks een 2.
En dan toch nog een kans hebben om 'over te gaan'. Maar goed, op school zullen de laagvliegers van Oranje waarschijnlijk nog beroerder hebben gescoord.
Nederland bleef ruim 20 oefenwedstrijden ongeslagen. Maar vlak voor, en tijdens het EK werden er prompt 3 wedstrijden verloren (Belgie, Ierland, Tsjechie). Kennelijk kunnen onze labiele medelanders niet presteren onder druk. Wat dat betreft zit het vanavond wel goed: Duitsland wint immers toch wel, dus deze wedstrijd doet er niet toe

Letlands spits Verpakovskis verheugt zich op vanavond. Fredje Bouma wordt mogelijk vervangen door Frank de Boer, en anders door Cocu. Verpa kan dus hinkelend het veld oversteken. Alle voor- en achternamen van de Letten eindigen trouwens op een 's' (behalve bij keeper Kolinko). Zo'n verwantschap zorgt voor een hecht team. Voor het WK 2006 moeten de Nederlanders hun namen veranderen. Ik stel voor dat alle achternamen met 'st' beginnen: VD Star, Stam, Stuivert, VD Staart, F. de Stoer etc.

Uitslag: 2-0 (Advocaat kijkt wel uit en wisselt niemand. Robben moet doorspelen met een afgescheurde kruisband; De Boer krijgt een hartaanvaal.)

20:45 Duitsland - Tsjechië

De meest misbruikte term van de laatste dagen is 'sportieve plicht'. De spelers van NL hopen dat Tsjechie zijn 'sportieve plicht' doet, de supporters vertrouwen er op, de kenners vrezen van niet, en de Duitsers bidden van niet. Natuurlijk doet het b-elftal van Tsjechie zijn best. Dat betekent nog niet dat het genoeg is om Duitsland van winst af te houden. Desalniettemin:

Uitslag: 1-1 (Rudi Führer neemt zijn zelfmoordpil.)
  woensdag 23 juni 2004 @ 15:29:19 #2
98049 Delossie
Hup ! Holland ! Hup
pi_20124594
hope so hope so
  woensdag 23 juni 2004 @ 15:33:51 #3
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20124755
Nederland 2 - 0 Letland
Duitsland 2 - 0 Tsjechië

Schade ...
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20124756
Nederland speelt gelijk (ja sorry)

En duitsland verliest met 3-1
pi_20124897
heozo sorry? is het jouw schuld...?

in dat geval moet je even je adres vermelden
pi_20125032
Nee voordat iedereen weer pissig op mij wordt

De letten geloven er misschien nog in dat ze door kunnen gaan daarom geven ze echt alles wat ze hebben en Nederland denkt er waarschijnlijk te makkelijk over.
pi_20127112
Nederland - Letland: Nederland dpet gewoon zijn plicht en wint van Letland: 3-0

Duitsland - Tsjechië. Helaas denk ik dat het E.K. voor Oranje na vanavond voorbij is. De Duitsers winnen met 2-1.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')