abonnement Unibet Coolblue
pi_20128205
op de site van de telegraaf wordt nu bericht over een ander initiatief om de tjechen onze waardering voor een overwinning vanavond te laten blijken

Geld inzameling door middel van een smsactie
Nu ook in vanillesmaak
  woensdag 23 juni 2004 @ 17:19:38 #77
6941 APK
Factual, I think.
pi_20128287
Dit dus:

Sms Nederland naar de kwartfinale
telegraaf.nl

AMSTERDAM - Wie graag wil dat Nederland vanavond doorgaat naar de kwartfinale kan of de goden verzoeken of eventjes een sms-je versturen. Een groepje zakenlieden heeft namelijk een sms-actie opgestart waarvan de opbrengst naar de spelers van Tsjechië gaan. Mits ze winnen van de Duitsers.


Eerder op de dag ging er geruchten te ronde dat het Nederlandse zakenleven in Tsjechië de Tsjechische spelers een fikse bonus in het vooruitzicht stelden als zij zouden winnen van Duitsland. Daar bleek niets van waar. De kamer van koophandel in Tsjechië wist van niets en deed zelfs een persbericht de deur waarin het met klem ontkende ook maar iets te maken te hebben met deze actie. Geen miljoenenbonus dus voor Nedved en zijn kornuiten. Of misschien toch wel?

Een groepje zakenlieden dat zichzelf vrienden van Oranje noemt wil de Tsjechen alsnog een bonus in het vooruitzicht stellen. Met hulp van het Nederlandse publiek. Volgens de vrienden van Oranje hebben de Tsjechen wel oren naar een bonus en zijn ze zelfs bereid hun opstelling aan te passen in de sterkste formatie.

En dus hebben de heren een sms-actie opgestart waarvan de opbrengst bij winst van Tsjechië op Duitsland naar de Tsjechische spelers gaan. Mochten de Tsjechen vanavond van Duitsland verliezen dan zullen de opbrengsten ten goede komen aan de Stichting Spieren voor Spieren. Bij gelijkspel wordt de opbrengst verdeeld tussen het Tsjechische team en Spieren voor Spieren. De inzamelactie wordt gesteund door Stichting Spieren voor Spieren.

Mocht u de Tsjechen ook een extra steuntje in de rug willen geven sms dan het woord ORANJE naar 4411 (¬1,50 euro per ontvangen bericht) zo vaak u denkt dat nodig is. Via een speciale website is te volgen hoeveel berichten er al zijn binnengekomen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_20128347
Vraag me zelf ook af of dit wel reglementair is zulke beloningen in het vooruitzicht stellen
Nu ook in vanillesmaak
  woensdag 23 juni 2004 @ 17:23:45 #79
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_20128423
wauw... DAT zal helpen ja..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_20128424

* keijz stuurt sms
  woensdag 23 juni 2004 @ 18:10:51 #81
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20129774
kun je het smsbedrag bij Advocaat declareren als Tjechie niet wint?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 23 juni 2004 @ 18:22:17 #82
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_20130105
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 16:44 schreef APK het volgende:

[..]

Waarom?
Sponsors mogen toch ook premies geven voor een overwinning?


Juist, maar dan is er sprake van een contract voor de competitie tussen sponsor en ploeg hé.

Maar ik haal hier gewoon dat voorbeeld aan omdat er in de Belgische competitie ook zo'n hetze was toen bleek dat enkele Antwerp-supporters een aanmoedigingspremie wilden geven aan Sint-truiden toen ze tegen degradatieconcurrent Charleroi speelden. Toen beriep men zich hier op uefa reglementen dat dit verboden is in het voetbal, en indien dat geld effectief betaald werd er sprake is van omkoping.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 23 juni 2004 @ 18:24:35 #83
6941 APK
Factual, I think.
pi_20130171
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 18:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

Maar ik haal hier gewoon dat voorbeeld aan omdat er in de Belgische competitie ook zo'n hetze was toen bleek dat enkele Antwerp-supporters een aanmoedigingspremie wilden geven aan Sint-truiden toen ze tegen degradatieconcurrent Charleroi speelden. Toen beriep men zich hier op uefa reglementen dat dit verboden is in het voetbal, en indien dat geld effectief betaald werd er sprake is van omkoping.
Doen ze volgens mij regelmatig in Spanje....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 23 juni 2004 @ 19:05:45 #84
88620 Compile
Cannon Project
pi_20131307
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 17:19 schreef APK het volgende:
Dit dus:

Sms Nederland naar de kwartfinale
telegraaf.nl

AMSTERDAM - Wie graag wil dat
telegraaf lulverhaal
Volgens mij is er op jouw hoofd een boom gevallen. Je geloofd zeker alles wat er in de krant staat Pff... en dan nog wel de uiterst onbetrouwbare Telegraaf, hahahaha sukkel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')