abonnement Unibet Coolblue
pi_20115533
Vinden jullie het gescheld en gevloek over de wissel van Robben niet een beetje té?
ik lees/hoor veel dood verwensingen en nog meer dingen die ik gewoon te ver vind gaan.

ik bedoel het is maar een spel, en dan is dit gewoon overdreven

en het zijn uit eindelijk de spelers die het resultaat neer moeten zetten, en ik denk dat ze ook verloren hadden als Robben er in had gebleven
pi_20115620
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 10:30 schreef super-muffin het volgende:
Vinden jullie het gescheld en gevloek over de wissel van Robben niet een beetje té?
ik lees/hoor veel dood verwensingen en nog meer dingen die ik gewoon te ver vind gaan.

ik bedoel het is maar een spel, en dan is dit gewoon overdreven

en het zijn uit eindelijk de spelers die het resultaat neer moeten zetten, en ik denk dat ze ook verloren hadden als Robben er in had gebleven
Echt helemaal mee eens.
Wanneer worden die spelers nu eens een keer aangepakt?
Er lopen er genoeg rond die al mijlenver over hun top heen zijn, en alleen nog maar voor de centen spelen.

Maar ja, als in je NL commentaar hebt over de spelers, pleeg je heiligschennis. Lekker kortzichtig.

En die spelers mogen de hand ook wel eens in eigen boezem steken.
Een wedstrijd verloren? Dan was het veld weer de oorzaak van het verlies, dan weer de bal, dan is het publiek weer de schuldige, de trainer kan er niks van, dan weer een tegenstander die alleen maar in de verdediging bleef. Maar het lag nooit aan de spelers zelf. Een beetje zelfkritiek zou hun niet misstaan.
pi_20115671
Inderdaad, het zijn gewoon een stel nepsupporters die lopen te huilen

Ik heb zon hekel aan die nepnichten!
pi_20115702
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 10:36 schreef Fence het volgende:

[..]


En die spelers mogen de hand ook wel eens in eigen boezem steken.
Een wedstrijd verloren? Dan was het veld weer de oorzaak van het verlies, dan weer de bal, dan is het publiek weer de schuldige, de trainer kan er niks van, dan weer een tegenstander die alleen maar in de verdediging bleef. Maar het lag nooit aan de spelers zelf. Een beetje zelfkritiek zou hun niet misstaan.
Dat ben ik niet met je eens, Giovanni van Bronkhorst en Cocu hebben toch wel duidelijk gemaakt, da 2 doelpunten door hun schuld kwam.
pi_20115755
Ach dood is wat overdreven en dat zal niemand menen, maar als je als voetballeek bondscoach wordt en dan zulke belachelijke beslissingen neemt roep je het wel over jezelf af. Bovendien moet je niet op een dergelijke positie gaan zitten als je niet tegen kritiek kan.
  woensdag 23 juni 2004 @ 10:42:56 #6
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_20115767
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 10:39 schreef pimpin het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens, Giovanni van Bronkhorst en Cocu hebben toch wel duidelijk gemaakt, da 2 doelpunten door hun schuld kwam.
IDD die hebben dat goed gedaan, zeker Giovanni van Bronkhorst was heel eerlijk over zijn fout. Verdedigend een prima seizoen bij Barca gehad en ook best lekker op dreef in het NL elftal, zeker geen slechte speler zoals sommige beweren. Ik vindt echter dat de zaak dan ook afgedaan moet zijn. Fout toegegeven en excuses gemaakt, wat meer kan je doen? Hulde voor die gasten.......
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
  woensdag 23 juni 2004 @ 10:44:11 #7
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_20115794
Vindt ik ook. Alle neuzen de zelfde kans op. (en ik bedoel hier geen Ajaxieden mee)
Nou doe je het weer!
  woensdag 23 juni 2004 @ 10:47:14 #8
93616 Adik
That's me!
pi_20115862
Ik vind de schuld afschuiven op Dickie ook iets te overdreven (hoewel het echt een kutwissel was). Als je als team - ohnee.. "team" - een 2-0 voorsprong niet kan verdedigen ben je gewoon niet goed bezig.
  woensdag 23 juni 2004 @ 10:51:46 #9
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_20115956
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 10:36 schreef Fence het volgende:

[..]

Maar ja, als in je NL commentaar hebt over de spelers, pleeg je heiligschennis. Lekker kortzichtig.
HALLO

Waar heb jij geleefd de afgelopen maanden?
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 10:36 schreef Fence het volgende:

[..]

En die spelers mogen de hand ook wel eens in eigen boezem steken.
Een wedstrijd verloren? Dan was het veld weer de oorzaak van het verlies, dan weer de bal, dan is het publiek weer de schuldige, de trainer kan er niks van, dan weer een tegenstander die alleen maar in de verdediging bleef. Maar het lag nooit aan de spelers zelf. Een beetje zelfkritiek zou hun niet misstaan.
Nou ik heb ze toch vaak genoeg horen zeggen dat het gewoon slecht was hoor .

Je lult écht onzin. Als je tien punten minder IQ had zou je er nog 'Met Pim was het allemaal anders' achter gezegd hebben.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_20116077
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 10:30 schreef super-muffin het volgende:
ik bedoel het is maar een spel, en dan is dit gewoon overdreven
Als je dat serieus denkt, dan leeft je nog ver in de vorige eeuw.

Wat denk je dat dit toernooi doet voor de economie in de deelnemende landen?
Het heeft enorme impact als Nederland verder komt.
Nee, een 'spelletje' is het al lang niet meer.
pi_20116100
Doodverwensingen vind ik echt belachlijk maar je kunt gewoon niet ontkennen dat advocaat door zijn wissel en daarmee het veranderen van tactiek de angel uit het spel van oranje haalde. Het was overduidelijk, de minuut dat robben werd gewisseld voor bosvelt was tsjechie een stuk gevaarlijker dan oranje.
  woensdag 23 juni 2004 @ 10:58:59 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_20116113
it ain't over till it's over en dat gedachtengoed zou ik graag wat vaker willen aantreffen bij die overige 16 miljoen coaches.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_20116144
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 10:36 schreef Fence het volgende:

Wanneer worden die spelers nu eens een keer aangepakt?
dat kan alleen de coach.

oh wacht, nu heb ik je hele post ontkracht. sorry
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_20116180
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 10:58 schreef erikh het volgende:
Doodverwensingen vind ik echt belachlijk maar je kunt gewoon niet ontkennen dat advocaat door zijn wissel en daarmee het veranderen van tactiek de angel uit het spel van oranje haalde. Het was overduidelijk, de minuut dat robben werd gewisseld voor bosvelt was tsjechie een stuk gevaarlijker dan oranje.
Ja, inderdaad.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_20116200
In het begin baalde ik echt en snapte ik niet dat Robben er uit ging. Het was een stomme wissel. Maar aan de andere kant had het elftal de wedstrijd nooit uit handen mogen geven.

Let maar op dat niemand er meer over praat als Nederland de kwart- of zelfs de halve finale haalt.
  woensdag 23 juni 2004 @ 11:04:49 #16
97680 ruijmgaart
ik heb verders geen commentaar
pi_20116244
Het is voor Dickie maar goed dat miljeubestrijders niet so met voeballe bezig zijn
  woensdag 23 juni 2004 @ 11:12:57 #17
19840 Libris
Live from Singapore
pi_20116460
Het gaat in mijn ogen ook om de houding van Advocaat, als ie nou meteen na de wedstrijd verantwoordelijkheid had genomen, meteen had gezegd dat het een slechte beslissing was, dan was dit geflame een stuk minder geweest. Het niet komen opdagen op de persconferentie, een kromme die Advocaat de volgende keer wel neerslaat. Al die dingen ernaast helpen hem ook niet echt... Het is de hele houding en de relatie met pers en spelers die niet goed is. Hetzelfde als met Van Gaal. Daarom pleit ik voor een buitenlandse coach, die die bagege niet meedraagd en eens goed orde op zaken kan stellen
pi_20116506
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 10:42 schreef devv05 het volgende:
Ach dood is wat overdreven en dat zal niemand menen, maar als je als voetballeek bondscoach wordt en dan zulke belachelijke beslissingen neemt roep je het wel over jezelf af. Bovendien moet je niet op een dergelijke positie gaan zitten als je niet tegen kritiek kan.
hij gaat prima met de kritiek om, kijk maar eens naar de persconverenties.
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 10:57 schreef Greyfox het volgende:

[..]

Als je dat serieus denkt, dan leeft je nog ver in de vorige eeuw.

Wat denk je dat dit toernooi doet voor de economie in de deelnemende landen?
Het heeft enorme impact als Nederland verder komt.
Nee, een 'spelletje' is het al lang niet meer.
doen die voetballers het ook voor het geld? of omdat ze het voetballen zo leuk vinden?
pi_20116527
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 11:15 schreef super-muffin het volgende:

[..]

hij gaat prima met de kritiek om, kijk maar eens naar de persconverenties.
Bedoel je de persconferentie waar ie alles ontkende en de schuld op zn spelers afschoof (wat een held!), of die waar ie niet op kwam dagen?
pi_20116687
Het is idd goedkoop scoren. Hij heeft een aantal fouten gemaakt, maar het kan simpelweg niet zo zijn dat ervaren spelers hun hoofd kwijtraken als er een broekkie wordt gewisseld. Cocu en Van Bronckhorst maakten grovere fouten en daar hoor je bijna niemand over.

Het is een beetje de tendens in de media. Zo snel mogelijk zo veel mogelijk informatie brengen en iedereen mag zijn zegje doen, zonder dat er wordt gekeken of het ook hout snijdt. Nu lopen er mensen te leuren met nitwit Adriaanse als coach, die twee jaar geleden nog volledig uitgekotst werd.

Het gebeurt allemaal op basis van emotie, niet op basis van rationaliteit...
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20116839
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 11:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het is idd goedkoop scoren. Hij heeft een aantal fouten gemaakt, maar het kan simpelweg niet zo zijn dat ervaren spelers hun hoofd kwijtraken als er een broekkie wordt gewisseld. Cocu en Van Bronckhorst maakten grovere fouten en daar hoor je bijna niemand over.
Het is niet het wisselen van die ene speler dat het verschil maakte, maar de hele verandering in speelstijl. De aanvoer naar de spitsen verdween zoals in alle eerdere wedstrijden van Advocaat waarin al gebleken was dat deze tactiek niet werkt. Daardoor kun je alleen je voorsprong nog maar verdedigen met een enkele kans uit een counter die we incidenteel dan ook wel kregen.. Dan kun je gewoon wachten tot het verkeerd gaat. En dat ging het dus ook. Meteen al tijdens die wissel wist ik -en vele met mij- dat we het niet zouden gaan redden.

De fouten van Cocu en Bronckhorst waren ook belangrijk omdat Tsjechie hierdoor terug in de wedstrijd kwam. Maar dat verandert niets aan het feit dat Advocaat WEER een enorme inschattingsfout gemaakt heeft. Bovendien roep ik al vanaf het begin dat bovengenoemde 2 spelers niet in het basiselftal horen.

Overigens vind ik de rode kaart van Heitinga ook een beetje de verantwoordelijkheid van Advocaat. Persoonlijk had ik 'm er al eerder afgehaald om dit te voorkomen. Met zo'n jonge onervaren speler op scherp kun je beter het zekere voor het onzekere nemen.

Elk soort tactisch inzicht ontbreekt gewoon bij Advocaat en ik heb werkelijk geen idee wat hij op die plek doet.
pi_20116894
En na het ontslag van Van Gaal was hij volgens een hele ruime meerderheid de perfecte man voor die baan, vooral vanwege zijn inzicht.

Het is allemaal nogal korte termijn gepaniek
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 23 juni 2004 @ 11:36:49 #23
53495 snowwie2
Polonaise loopt uit de hand
pi_20117051
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 11:29 schreef devv05 het volgende:

[..]

Het is niet het wisselen van die ene speler dat het verschil maakte, maar de hele verandering in speelstijl.
volgens mij hadden we MET robben in het veld ook een doelpunt tegen. ze hadden ook al na 1 minuut op een 1-0 achterstand kunnen staan. zo fantastisch was die speelstijl dus ook weer niet.
  woensdag 23 juni 2004 @ 11:36:54 #24
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_20117056
Dick moet en zal afgerekend worden op zijn prestaties. Als hij slecht presteerd dan zal de KNVB hem moeten ontslaan. Maar de media is hier zeer ernstig bezig te demoniseren, zoals jan mulder doodsverwensingen deed kan gewoon echt niet. als ik bij BvD de baas was had ik hem midden in de uitzending laten verwijderen bij het horen van die woorden.
Plaatjes zoals Dick bij de NS is leuk en moet kunnen. Maar doodsverwensingen gaan gewoon te ver
pi_20117066
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 11:16 schreef devv05 het volgende:

[..]

Bedoel je de persconferentie waar ie alles ontkende en de schuld op zn spelers afschoof (wat een held!), of die waar ie niet op kwam dagen?


maar dan nog. is het ontzettend kinderachtig om hem zo uit te schelden enzo.
en ik geloof ook dat een van die gozers die nu in Portugal zit ontzettend heeft zitten stoken. met zn stenigen enzo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')