abonnement Unibet Coolblue
pi_20093269
Tsjechie B speelt een onthutsend zwak spelend Duits elftal van de mat en zorgt ervoor dat een getergd Nederland, dat vernietigend zijn teleurstelling van het verlies tegen Tsjechie botviert op de nog steeds sterk verdedigende maar kansloze Letten (uitslag 6-1), toch nog doorgaat naar de kwartfinale.

Niet wetend wat ze zichzelf op de hals hebben gehaald weet Tsjechie met het eerder vertoonde doorzettingsvermogen alle hindernissen naar de finale te overwinnen. Maar daar wacht een op wraak zinnend Nederlands elftal dat de lust naar eerherstel tegen de Tsjechen als rode doek heeft gebruikt om de tegenstanders in de voorgaande wedstrijden met een ongekende inzet te verslaan.

Het EK maakt zich op voor de moeder aller wedstrijden welke in de geschiedenis van het voetbal zich nog niet eerder heeft vertoont. Het wordt een harde wedstrijd. De twijfel bij de Tsjechen begint de overhand te nemen. Twee elftallen die gebrand zijn op de eindoverwinning spelen oogstrelend voetbal wat resulteert in een 2-2 tien minuten voor tijd. De zenuwen gieren door de lichamen van de 22 spelers op het veld en een ieder die naar de wedstrijd kijkt.

De seconden tikken weg... en dan, vlak voor tijd wordt de spanning de Tsjechische verdediging te veel en na een verkeerde breedtepass pikt Robben de bal op en rent als een dolle aan de linkerkant richting de achterlijn en geeft een geweldige pass op de ingelopen Van Nistelrooij, maar met een katachtige beweging slaat Čech de kopbal van Ruud uit het doel, maar vlak buiten het 16 metergebied neemt de ingevallen Van der Vaart de afgeslagen bal aan en met een verwoestend harde uithaal, gevuld met alle frustratie van het Nederlands elftal en heel Oranje minnend Nederland, schiet hij de bal tegen te touwen in het doel.

Het sprookje, het ideale droomscenario komt uit... Nederland ontploft en barst uit in de meest vreugdevolle tranen in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal. Niemand geloofde er meer in, maar het ongelofelijke is toch gebeurd. Jaren van frustraties, frustraties die tijdens dit toernooi onwaarschijnlijke vormen aannamen, zijn in 1 klap weggevaagd.

Het Nederlands elftal is Europees Kampioen. En nog nooit heeft een overwinning zo zoet gesmaakt als tijdens deze finale...

[ Bericht 0% gewijzigd door Praag op 22-06-2004 14:53:51 ]
All good things must come to an end...
pi_20093440
droom lekker verder
I was built to be the best, the number one and nothing less!
pi_20093560
Of we gaan met 2-1 de rust in en in de 60e minuut wordt er een wissel gemaakt ..........

gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_20093596
* Praag blijft positief

Zolang we er nog niet uit liggen.
All good things must come to an end...
pi_20093629
Zijn de Oost-Europese dames uit je dromen verdwenen? .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_20093646
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 14:44 schreef Praag het volgende:
Het Nederlands elftal is Europees Kampioen. En nog nooit heeft een overwinning zo zoet gesmaakt als tijdens deze finale...
Tegen Duitsland of Italie zou de overwinning nog wel wat zoeter zijn.
pi_20093718
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 14:55 schreef teknomist het volgende:
Zijn de Oost-Europese dames uit je dromen verdwenen? .
Nee hoor. Gelukkig kreeg ik dit keer geen vloedgolf aan smsjes om me uit te lachen. Zoals bij die 3-1 in Praag.
All good things must come to an end...
pi_20093778
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 14:55 schreef Steijn het volgende:

[..]

Tegen Duitsland of Italie zou de overwinning nog wel wat zoeter zijn.
Ik lach me al rot als Duitsland het niet red tegen Tsjechie B. En Italie zou het ook nog kunnen verprutsen in de 1e ronde.
All good things must come to an end...
pi_20093804
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 14:58 schreef Praag het volgende:

[..]

Nee hoor. Gelukkig kreeg ik dit keer geen vloedgolf aan smsjes om me uit te lachen. Zoals bij die 3-1 in Praag.
Wat lief .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 22 juni 2004 @ 15:15:47 #10
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_20094200
Mooi stukkie, Praag

Nou maar hopen dat het uitkomt
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 22 juni 2004 @ 15:40:13 #11
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_20094867
Leuk verhaaltje. Ik help je hopen.
pi_20095102
*mee eens
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 22 juni 2004 @ 15:55:34 #13
46511 Linz
held der helden
pi_20095279
Duitsland zal niet zwak gaan spelen, juist vol op de aanval. Ze zullen ook erg agressief de duels ingaan, waardoor de Tsjechen denken laat maar zitten, dit is het ons niet waard. Het wordt erg moeilijk.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  dinsdag 22 juni 2004 @ 15:57:34 #14
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20095330
De wat meer realistische versie en voor niet-ajax fans
quote:
Tsjechie B speelt een onthutsend zwak spelend Duits elftal van de mat en zorgt ervoor dat een getergd Nederland, dat vernietigend zijn teleurstelling van het verlies tegen Tsjechie botviert op de nog steeds sterk verdedigende maar kansloze Letten (uitslag 6-1), toch nog doorgaat naar de kwartfinale.

Niet wetend wat ze zichzelf op de hals hebben gehaald weet Tsjechie met het eerder vertoonde doorzettingsvermogen alle hindernissen naar de finale te overwinnen. Maar daar wacht een op wraak zinnend Nederlands elftal dat de lust naar eerherstel tegen de Tsjechen als rode doek heeft gebruikt om de tegenstanders in de voorgaande wedstrijden met een ongekende inzet te verslaan.

Het EK maakt zich op voor de moeder aller wedstrijden welke in de geschiedenis van het voetbal zich nog niet eerder heeft vertoont. Het wordt een harde wedstrijd. De twijfel bij de Tsjechen begint de overhand te nemen. Twee elftallen die gebrand zijn op de eindoverwinning spelen oogstrelend voetbal wat resulteert in een 2-2 tien minuten voor tijd. De zenuwen gieren door de lichamen van de 22 spelers op het veld en een ieder die naar de wedstrijd kijkt.

De seconden tikken weg... en dan, -
schiet Van der Sar de bal uit naar Davids die in een keer doorkopt naar Seedorf op rechts. Met een volley lijk Seedorf de counterende Van Nistelrooy te willen bedienen, maar in plaats daarvan schiet Seedorf de bal in één keer naar de vrijstaande Arjen Robben, die de bal aanneemt met z'n hak en in één vloeiende beweging de bal over zijn directe tegenstander lobt. Uit het niets stormt Robben naar voren en neemt vijf meter voor de achterlijn zijn eigen voorzet in één keer op z'n slof en haalt vernietigend uit en maakt een briljante goal door de keeper te lobben en uit een onmogelijke hoek en de bal vlak voor de tweede paal er in te poeieren! Het doelpunt is een exacte kopie van die van Van Basten, maar nu van de andere kant!
quote:
Het sprookje, het ideale droomscenario komt uit... Nederland ontploft en barst uit in de meest vreugdevolle tranen in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal. Niemand geloofde er meer in, maar het ongelofelijke is toch gebeurd. Jaren van frustraties, frustraties die tijdens dit toernooi onwaarschijnlijke vormen aannamen, zijn in 1 klap weggevaagd.

Het Nederlands elftal is Europees Kampioen. En nog nooit heeft een overwinning zo zoet gesmaakt als tijdens deze finale...
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_20095437
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 14:49 schreef biertapper het volgende:
droom lekker verder
...toch wel een geile droom...
pi_20095536
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 15:57 schreef Spideyman het volgende:
De wat meer realistische versie en voor niet-ajax fans
kut, je hebt me door...

Het zal me een worst zijn wie de winnende maakt. Kampioenen!
All good things must come to an end...
  dinsdag 22 juni 2004 @ 16:40:21 #17
17698 nappel
raar menneke..
pi_20096827
Hoewel nog maar minimaal, maar mijn hoop is ook nog niet (helemaal) gevlogen..
En wanneer we idd naar de kwartfinales gaan is de vreugde megagroot!

(En iedereen die nu alleen maar kritiek heeft, schaart zich weer als vanouds achter oranje..)
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:56:07 #18
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_20099123
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 14:55 schreef Steijn het volgende:

[..]

Tegen Duitsland of Italie zou de overwinning nog wel wat zoeter zijn.
Duitsland pakken we over 2 jaar in de finale bij de duitsers thuis
Italië pakken we dan wel een andere keer, als ons terugpakschema wat leger is
  dinsdag 22 juni 2004 @ 18:02:58 #19
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20099317
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 16:40 schreef nappel het volgende:
Hoewel nog maar minimaal, maar mijn hoop is ook nog niet (helemaal) gevlogen..
En wanneer we idd naar de kwartfinales gaan is de vreugde megagroot!

(En iedereen die nu alleen maar kritiek heeft, schaart zich weer als vanouds achter oranje..)
Er is een verschil tussen hoop VOOR de wedstrijd en analyseren NA de wedstrijd.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20099355
we gaan eruit.
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  dinsdag 22 juni 2004 @ 20:03:03 #21
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_20102396
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 15:57 schreef Spideyman het volgende:
De wat meer realistische versie en voor niet-ajax fans
[..]


Mag die wel razendsnel zijn..als die zijn eigen voorzet wil inschieten a la van Basten..wat hem ook nog eens nooooooit gaat lukken
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_20137634
Ik heb het jullie gezegd!!!! Tsjechie geeft NIETS cadeau!!!!
All good things must come to an end...
pi_20142712
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 22:29 schreef Praag het volgende:
Ik heb het jullie gezegd!!!! Tsjechie geeft NIETS cadeau!!!!
Die Duitsers gaven het cadeau.
pi_20144367
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 22:29 schreef Praag het volgende:
Ik heb het jullie gezegd!!!! Tsjechie geeft NIETS cadeau!!!!
....ik wil meer van deze geile dromen!!!!....
  donderdag 24 juni 2004 @ 09:52:27 #25
17698 nappel
raar menneke..
pi_20145950
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 18:02 schreef Barca het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen hoop VOOR de wedstrijd en analyseren NA de wedstrijd.
Analyseren doet iedereen..
..maar niet iedereen laat alle hoop meteen varen voor volgende wedstrijden (makkelijk lullen nu ), en gaat roepen dat het EK voorbij is.
In '88 is het bewezen en nu weer; It ain't over 'till the fat lady sings...!
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')