abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 juni 2004 @ 10:14:18 #1
54636 Eb
Le Big Mac
pi_20086044
Ik vraag me af of er iemand zonder te lachen op SBS6 kan stemmen...
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_20086052
VillaBVD. De NOS is ook wel aardig, alleen ben ik het eindeloze en onbegrijpelijke gezwam van Cruijff nu wel beu onderhand. Er is meer over voetbal te vertellen dan opstellingen, al heeft de NOS dat niet echt door lijkt het wel.

SBS zet ik niet op uit angst om die VI-mongool met z'n sigaar tegen te komen.

Buitenlandse programma's kijk ik sowieso niet.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_20086056
Naja, Waas en Heerschop zijn wel lachen natuurlijk, maar daar blijft het verder ook bij
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_20086253
SBS6 is natuurlijk extreem slecht.
Ook BVD vind ik niks aan dit jaar. Tijdens het WK van 98 vond ik het een super programma, maar nu is het op de een of anderte manier gewoon erg slecht. Van mij hoeven er geen mensen als Peter de Vries, karin Bloemen, Daan Schuurmans ofzo in te zitten, die niks van voetbal weten. Zo hoef ik bijv. niet te horen dat Karin Bloemen denk dat we Makaay in de basis moeten zetten tegen de letten omdat die volgens haar beter kan counteren (alsof we tegen de Letten gaan counteren lol). Ook erger ik me kapot aan Koeman en dingen als de Oranjekoets of het smsje op het eind.
Dus dan toch maar SSZ, ondanks dat ik dat ook niet altijd geweldig vind. Ik begin Cruijff-moe te worden en ook daar zitten oninterressante gasten in het programma. Om maar een voorbeeld te noemen: Rob Oudkerk

In de rust van een wedstrijd kijk ik altijd naar de BBC. Daar hebben ze tenminste niet 13 van de 15 minuten reclame, maar praten ze gewoon door. Een echte aanrader
  dinsdag 22 juni 2004 @ 10:37:11 #6
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20086544
Maar Cruijff heeft wel gelijk!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20086758
aber Hallo Hallo

de beste staat er niet eens bij

ARD met Günther Netzer en Gerhard Delling !!!!!!!!!
  dinsdag 22 juni 2004 @ 10:46:19 #8
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20086785
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:26 schreef Hedgehog het volgende:
In de rust van een wedstrijd kijk ik altijd naar de BBC. Daar hebben ze tenminste niet 13 van de 15 minuten reclame, maar praten ze gewoon door. Een echte aanrader
Das dan het enige waar ik het met je eens ben.

Sbs6 heeft misschien een slecht (roddelzender-) imago, maar je moet toegeven dat die van Cuilenborg een puik programma heeft opgezet. De gasten die hij uitnodigt hebben echt wat over voetbal te vertellen en de analyses van Van Gaal zijn scherp. Al met al een prima programma.

En VillaBVD is eigenlijk een talkshow met vaste terugkerende elementen, zodat er een voor de kijker herkenbare structuur staat waar voor ieders gading wel wat in zit (humor, nieuws, diepgang, stukje muziek en andere meningen/invalshoeken van gasten die op het eerste gezicht niks met het hoofdonderwerp te maken hebben).

Dé grote verliezer is eigenlijk studio sport zomer. Pluspunt is de al eerder genoemde analyse van Cruyff, maar voor de rest is het drie keer niks. Het concept veranderd elk toernooi weer, omdat het de vorige keer niet aansloeg. Opmerkelijk is dat Villabvd qua uitstraling wordt geimiteerd (nootjes en wijn op tafel, bovenste knooptjes blouse open ipv stropdas zoals vroeger bij studio sport). Komt bij dat Van Gelder op tv minder overkomt dan op de radio. De gesprekken zijn enigzins geforceerd, net als de humor die hij er in probeert te brengen. Het charsima ontbreekt eigenlijk, en niet alleen bij JvG, van Peperstraten en Egbers zijn nog wel een graadje erger.....
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  dinsdag 22 juni 2004 @ 11:11:46 #9
54636 Eb
Le Big Mac
pi_20087402
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:45 schreef CANARIS het volgende:
aber Hallo Hallo

de beste staat er niet eens bij

ARD met Günther Netzer en Gerhard Delling !!!!!!!!!
Dat zijn toch de ZDF boys met hun oranje microfoons?
pi_20087487
Wel leuk al die uiteenlopende meningen. Dat Sbs programma vind ik niet veel aan. Verder kijk ik elke dag even wie de gasten zijn in BVD en SSZ. Dan maak ik een keuze.
That's all folks!
pi_20087500
NOS is imo het beste, VillaBvD is leuk om te zien.
En bij SBS is alleen Heerschop leuk...
  dinsdag 22 juni 2004 @ 11:30:22 #12
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_20087969
NOS is qua inhoud wel het beste, de meeste gasten die daar zitten weten waar ze het over hebben maar soms is het een beetje saai. BVD is wat dat betreft weer wat minder saai met Jan Mulder en kornuiten
...drop it like it's hot...
pi_20089574
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 11:11 schreef Eb het volgende:

[..]

Dat zijn toch de ZDF boys met hun oranje microfoons?
Nein
ZDF is die slijmerige Eikel Waldemar
ARD is Netzer en Delling
  dinsdag 22 juni 2004 @ 12:44:24 #14
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20089858
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 11:30 schreef Nyluzzz het volgende:
NOS is qua inhoud wel het beste, de meeste gasten die daar zitten weten waar ze het over hebben maar soms is het een beetje saai. BVD is wat dat betreft weer wat minder saai met Jan Mulder en kornuiten
Nou liever goede inhoud en een saaie presentatie dan een goede presentatie maar geen inhoud.

Dat saaie past prima bij het spel van oranje. Of je moet gatenkaas verdediging (geitenkaas zoals Jopie zegt) al spectaculair vinden. Woensdag zit ik weer klaar met wat fris en een plankie gatenkaas!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 22 juni 2004 @ 12:48:01 #15
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20089975
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 12:44 schreef Barca het volgende:

[..]

Nou liever goede inhoud en een saaie presentatie dan een goede presentatie maar geen inhoud.

Dat saaie past prima bij het spel van oranje. Of je moet gatenkaas verdediging (geitenkaas zoals Jopie zegt) al spectaculair vinden. Woensdag zit ik weer klaar met wat fris en een plankie gatenkaas!


zoek op www.vandale.nl op "tunnelvisie" en vind jouw username.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')