abonnement Unibet Coolblue
pi_20081736
Die reacties van Davids tijdens z'n persconferentie op doodnormale vragen van Frits Barend Frits probeerde hem nog wat te helpen, maar z'n antwoorden werden steeds dommer en botter. Is die Davids echt zo superlomp of is het gewoon een eeuwige eikel ? Ik denk eigenlijk alletwee.
pi_20081765
Het leek er meer op dat hij de media niet serieus nam en dat pleit voor hem.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_20081878
nou ja laten we het positief bekijken hij had iig deze keer die zonnebril afgezet
hij maakt dus vorderingen
pi_20081892
ga zo maar eens kijken in de herhaling
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20081900
De Edgar in de media is ook natuurlijk de Edgar prive
  dinsdag 22 juni 2004 @ 00:35:42 #6
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_20081925
Idd zeer vreemde reacties van Davids.
Eerst 5 keer zeggen: "Wat zeg je?"
En daarna niet echt willen reageren.

Al moet ik zeggen dat Frits van VillaBvD ook wel steeds probeerde dezelfde vraag te stellen.
pi_20081940
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:28 schreef supercreep het volgende:
Die reacties van Davids tijdens z'n persconferentie op doodnormale vragen van Frits Barend Frits probeerde hem nog wat te helpen, maar z'n antwoorden werden steeds dommer en botter. Is die Davids echt zo superlomp of is het gewoon een eeuwige eikel ? Ik denk eigenlijk alletwee.
Het deed een beetje Duits overkomen.
Irritant dus.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_20081959
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 00:37:51 #9
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_20081970
Vindt dat je dit niet kan maken als speler van het Nederlands Elftal zijnde! Dan moet je niet achter die tafel gaan zitten, wat Jack ook al zei!
pi_20082006
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het deed een beetje Duits overkomen.
Irritant dus.
Het hele Duitsew team staat de pers altijd uitgebreid te woord. Als ze zich niet fatsoenlijk gedragen naar de pers toe, worden ze door der Rudi weer het op vliegtuig gezet. Dick Advocaat moet eerst eens beginnen z'n spelers fatsoenlijk op te voeden. Vind je het raar dat heel Nederland een bloedhekel aan dit kutelftal heeft?
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 juni 2004 @ 00:39:40 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_20082016
Mijn topic hier over ging dicht maar dit is in het EK forum gepost dus blijft nog wel een tijdje doorsudderen.

Davids is iig een godsgruwelijke eikel met minachting voor het voor hem klootjesvolk.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 22 juni 2004 @ 00:41:00 #12
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20082056
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:39 schreef tong80 het volgende:
Davids is iig een godsgruwelijke eikel met minachting voor het voor hem klootjesvolk.


pi_20082101
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:39 schreef supercreep het volgende:

[..]

Het hele Duitsew team staat de pers altijd uitgebreid te woord. Als ze zich niet fatsoenlijk gedragen naar de pers toe, worden ze door der Rudi weer het op vliegtuig gezet. Dick Advocaat moet eerst eens beginnen z'n spelers fatsoenlijk op te voeden. Vind je het raar dat heel Nederland een bloedhekel aan dit kutelftal heeft?
Ik woon in Nederland. Ben dus Nederlander. En heb geen hekel aan het elftal.
En met mij velen meer.

Ga eerst maar eens je laten inlichten waarom Davids daar zat en kom daarna maar terug.

Of niet.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_20082192
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:39 schreef supercreep het volgende:

[..]

Het hele Duitsew team staat de pers altijd uitgebreid te woord. Als ze zich niet fatsoenlijk gedragen naar de pers toe, worden ze door der Rudi weer het op vliegtuig gezet. Dick Advocaat moet eerst eens beginnen z'n spelers fatsoenlijk op te voeden. Vind je het raar dat heel Nederland een bloedhekel aan dit kutelftal heeft?
Advocaat moet nergens meer aan beginnen. Die moet z'n koffers pakken. Z'n spelers had -ie twee jaar geleden moeten heropvoeden. Dat Davids met bepaalde lieden van de pers niet wil praten, moet hij zelf weten, maar als hij in dienst is van het Nederlands Elftal gelden andere regels. En op hiet daaraan niet meewerken zou als sanctie onmiddellijke verwijdering uit de selectie moeten staan (hoe geweldig Davids zaterdag ook speelde). Spelers weten dat voortaan van tevoren en als ze zich niet kunnen aanpassen, kunnen ze bedanken voor Oranje.

(dVTB)
pi_20082219
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:43 schreef Da_Sandman het volgende:


Ga eerst maar eens je laten inlichten waarom Davids daar zat en kom daarna maar terug.
Ik weet niet of je het weet, maar elke Oranje speler "moet" eens in de zoveel dagen ff klaar staat/zitten voor de pers. Davids is echt niet degene die bepaald waar de vragenh over gaan hoor............... hij moet gewoon netjes antwoord geven op doodnormale vragen en niet als een lompe bosaap iets mompelen van "Ikke alleen over Letland praten" ..........de arme ziel
pi_20082276
Als je als persschef weet dat Davids er een hekel aan heeft, dan pleur je hem daar niet neer. Dat heeft alleen maar negatieve publiciteit ten gevolg. En als journalist zou ik ook in mijn handen wrijven als ik zou horen dat Davids er zou zitten. Dit wist je van te voren, en het is dus een enorme blunder van degene die hem daar heeft neergezet.

Dat is de arme ziel.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_20082298
Je ziet gewoon dat Davids zich misschien wel net zo geërgerd heeft aan Advocaat als het Nederlandse publiek en wellicht was hij net zo teleurgesteld.
Volgens mij weten de spelers en ook Davids dat Advocaat ze heeft gesaboteerd, alleen Davids is een echte professional, hij valt zijn coach niet af, maar wilt dat eigenlijk wel doen. Waarschijnlijk gaat hij daarom niet in om de wedstrijd tegen Tsjechie (en Duitsland), gewoon bang dat hij net iets te veel zegt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 00:54:45 #18
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_20082351
Als Davids blijft spelen zoals hij dat afgelopen wedstrijd deed mag ie van mij z'n lippen aan elkaar vast naaien tijdens persconferenties
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_20082570
Hij doet precies zoals ie eruit ziet.
The gum you like, is coming back in style.
pi_20082657
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:52 schreef Shreyas het volgende:
Je ziet gewoon dat Davids zich misschien wel net zo geërgerd heeft aan Advocaat als het Nederlandse publiek en wellicht was hij net zo teleurgesteld.
Volgens mij weten de spelers en ook Davids dat Advocaat ze heeft gesaboteerd, alleen Davids is een echte professional, hij valt zijn coach niet af, maar wilt dat eigenlijk wel doen. Waarschijnlijk gaat hij daarom niet in om de wedstrijd tegen Tsjechie (en Duitsland), gewoon bang dat hij net iets te veel zegt.
Hij zou echt niet de enige zijn. Ondanks de professionele houding van Robben in het interview na de wedstrijd kon je gewoon zien dat hij enorm gefrustreerd was door de wissel bijvoorbeeld. V. Nistelrooy liet zich zelfs wat minder professioneel uit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 22 juni 2004 @ 01:33:14 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_20083030
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 01:08 schreef Monolith het volgende:
Ondanks de professionele houding van Robben in het interview na de wedstrijd kon je gewoon zien dat hij enorm gefrustreerd was door de wissel bijvoorbeeld. V. Nistelrooy liet zich zelfs wat minder professioneel uit.
Die deden het dus een stuk beter dan Davids.
Wat een lul.

Wat mij betreft:
Uit de spelersraad.
Reserve-aanvoerder af.
Nooit meer opstellen tijdens de persconferentie.
Lekker goed voetballen.

Naast de slechtste wissel van het toernooi heeft Nederland nu ook de trofee voor de grootste lompe mongool op een persconferentie in bezit.

Cool!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 22 juni 2004 @ 01:35:22 #22
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_20083059
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:48 schreef supercreep het volgende:

[..]

"Ikke alleen over Letland praten" ..........de arme ziel
Ja... snapte er ook niks van... hij speelt toch bij Nederland?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  dinsdag 22 juni 2004 @ 01:41:51 #23
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_20083141
Davids moet met zijn voeten praten.

Waarom zou hij daar zichzelf moeten verantwoorden of moeten antwoorden op vragen van Frits Barend ?
De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
pi_20083179
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 01:33 schreef APK het volgende:

[..]

Die deden het dus een stuk beter dan Davids.
Wat een lul.

Wat mij betreft:
Uit de spelersraad.
Reserve-aanvoerder af.
Nooit meer opstellen tijdens de persconferentie.
Lekker goed voetballen.

Naast de slechtste wissel van het toernooi heeft Nederland nu ook de trofee voor de grootste lompe mongool op een persconferentie in bezit.

Cool!
dus 2x advocaat

  dinsdag 22 juni 2004 @ 01:47:23 #25
6941 APK
Factual, I think.
pi_20083224
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 01:44 schreef HeyFreak het volgende:

dus 2x advocaat

Tot Davids vandaag zijn prachtige verbale mogelijkheden tentoonstelde was het inderdaad twee keer Advocaat.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')