abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 21 juni 2004 @ 17:41:09 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_20070054
De assistent bondscoach zei vanmiddag op de persconferentie dat ie ipv Robben van der Meyden had willen wisselen.

Hij zei verder met een grapje als Advocaat nog een keer niet naar hem luisterd dat ie hem neer zal slaan.

Dus zelfs de technischestaf is het niet met Advocaat eens. Net als de spelers en het publiek.

Ik weet dat dit het zoveelste topic over deze kwestie is, maar ik vind het wel sailant dat ie zelfs z'n mening door drukt terwijl iemand als van Hanegem het met hem oneens is. Hoe groot zal die plaat zijn voor de kop van Dickie Dick ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 21 juni 2004 @ 17:45:58 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_20070161
Dus als we Advocaat gestrekt op de grond zien liggen heeft Willem hem een beuk verkocht.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20070511
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh.. trek dan je bek open l*l
pi_20070536
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:00 schreef Djens1 het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh.. trek dan je bek open l*l
Heeft ie vast gedaan, maar Dick beslist heh
pi_20070587
van Hanegem was het er mee eens om Bosvelt in te brengen.

Die "mummie" kan je dus ook niet meer serieus nemen.
  Trouwste user 2022 maandag 21 juni 2004 @ 18:07:56 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_20070669
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:03 schreef Duiveltja het volgende:
van Hanegem was het er mee eens om Bosvelt in te brengen.

Die "mummie" kan je dus ook niet meer serieus nemen.
Hij wilde Seedorf door laten schuiven naar de rechtsbuiten positie. Slaat ook nergens op. Als Clarence iets niet kan.

Wat een duo.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20070749
Wouters is volgens mij alleen mee voor de gratis vakantie
pi_20070800
wouters is doofstom denk ik.... van hanegem een mummie... en advocaatje.. tja.. die is gewoon advocaat
  maandag 21 juni 2004 @ 18:13:19 #9
30919 mitt
Michael Corleone
pi_20070825
De mummie ja
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 21 juni 2004 @ 18:19:30 #10
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_20070957
Hij had (volgens de radio) ook te melden dat Oranje geen topploeg was en dat hij de heisa rondom de wissel erg overdreven vond. En hup v Hanegem ook de vuilnisbak in.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 21 juni 2004 @ 18:22:02 #11
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_20071024
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:03 schreef Duiveltja het volgende:
van Hanegem was het er mee eens om Bosvelt in te brengen.

Die "mummie" kan je dus ook niet meer serieus nemen.
Dat weet je niet. Hugo Borst (je hebt het over de mummi dus neem aan dat je je feitenkennis van de uitzending van SSZ gisteravond haalt) zei enkel dat Van Hanegem een Bosvelt fan schijnt te zijn, wat niet wil zeggen of bewijzen dat Van Hanegem het eens was met déze wissel.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  Trouwste user 2022 maandag 21 juni 2004 @ 18:23:27 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_20071057
Van Hanegem zorgt voor het zelfvertrouwen.

In plaats dat ie ze hemel in praat lult ie ze naar beneden.

Waar is de oude Willem


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 21 juni 2004 @ 18:25:47 #13
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_20071124
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:23 schreef tong80 het volgende:
Van Hanegem zorgt voor het zelfvertrouwen.

In plaats dat ie ze hemel in praat lult ie ze naar beneden.

Waar is de oude Willem


Raar toch soms die serieuze reacties van jou met een eronder...

maar idd... waar de oude willem is.. dunno.. emotieloos wastie altijd al, maar hij begint steeds meer op de door Hugo Borst beschreven mummie te lijken.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  maandag 21 juni 2004 @ 18:29:09 #14
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20071223
dick moet nu helemaaaaaaal opflikkeren
OJAAJOH?
  maandag 21 juni 2004 @ 18:46:01 #15
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_20071672
Zet hem dan op Willem, want verwacht niet van Dickie dat ie hier van zal leren, tegen de Letten zal Kluivert, de Boer, Bosvelt gewoon weer in de basis staan
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_20071739
quote:
Willem van Hanegem vindt dat de kracht van het Nederlands elftal door velen overschat wordt. Het gaat hem dan ook te ver om bondscoach Dick Advocaat de nederlaag tegen Tsjechië in de schoenen te schuiven. "Alsof het allemaal met die wissel te maken heeft."

De Kromme vindt dat de spelers net zo schuldig zijn. "Een jongen van 20 jaar moet van het veld en iedereen raakt in paniek. Niemand weet wat hij moet doen. Ik zou in paniek raken als een ploeggenoot als Maradona van het veld werd gehaald. Maar dit zegt toch ook wel iets over onze spelers. Dat zegt iets over de kwaliteit van Oranje. Het hele team heeft verloren, niet alleen de coach."

Advocaat was maandagmiddag afwezig tijdens de persconferentie. Hij vond dat er al genoeg gezegd en geschreven was over de verloren wedstrijd tegen Tsjechië. Vandaar dat Van Hanegem eens zijn zegje mocht doen.
Lekkere instelling, Wim. .
pi_20071775
Het is een trieste toestand.

Ik zeg Frank de Boer aan het roer.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20071821
quote:
"Een jongen van 20 jaar moet van het veld en iedereen raakt in paniek. Niemand weet wat hij moet doen. Ik zou in paniek raken als een ploeggenoot als Maradona van het veld werd gehaald."
Van Hanegem vergeet één belangrijk detail, Robben wordt een grotere voetballer dan Maradona.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20071890
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:51 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Van Hanegem vergeet één belangrijk detail, Robben wordt een grotere voetballer dan Maradona.
v. Hanegem snapt het niet : het ging erom dat je een belangerijk aanspeelpunt van het team midden in een moeilijke periode van de wedstrijd eruit haalt en hem vervangt door een matige verdediger. Hierdoor storte het hele systeem in.

Het ging dus niet om Robben persé, maar om het hele systeem dat uit elkaar gerukt werd door een verkeerde wissel.

Nederland speelde wereld-voetbal, en wat doet die mummie (hijs goed )? Onze kwaliteiten in twijfel nemen.

Met zo'n instelling komen we er wel, Wim en Jan. .
pi_20071898
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:51 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Van Hanegem vergeet één belangrijk detail, Robben wordt een grotere voetballer dan Maradona.
uh.. kijk uit met wat je zegt. Robben is fantastisch maar een betere dan Maradona? Dat gaat helaas niet gebeuren. Zulke voetballers zullen er ook niet meer komen vrees ik.
pi_20072094
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:55 schreef Djens1 het volgende:

[..]

uh.. kijk uit met wat je zegt. Robben is fantastisch maar een betere dan Maradona? Dat gaat helaas niet gebeuren. Zulke voetballers zullen er ook niet meer komen vrees ik.
Hij maakt ons kikkerlandje nog eens wereldkampioen , met andere (toekomstige) grootheden als Sneijder, Van Persie en VdVaart aan z'n zijde. De Jong en Heitinga ook.

Na 3 maanden niet spelen de beste man op het veld zijn van de beste wedstrijd van het EK is onovertroffen, zeker voor iemand van 20 jaar oud.
Ik ben Groningen-fan en weet dus hoe hard zijn ontwikkeling is gegaan, die nog niet afgelopen is.
Hij is nu alweer een straatlengte verder dan toen hij twee jaar geleden naar PSV ging.
Bij Chelsea gaat hij ook uitgroeien tot smaakmaker en uitblinker. Heel veel ervaring op topniveau opdoen.
Als hij z'n carrière doorkomt zonder zware blessure wordt hij minimaal één keer Wereldvoetballer van het Jaar, daar twijfel ik nauwelijks aan.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  maandag 21 juni 2004 @ 19:03:46 #22
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20072139
Wat een dynamisch duo........
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  maandag 21 juni 2004 @ 19:06:26 #23
67174 Dos37
Come on Twente
pi_20072224
en terecht dat hij het oneens was maar die laatste opmerking
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_20072295
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:54 schreef RuudGullit het volgende:
Het ging dus niet om Robben persé, maar om het hele systeem dat uit elkaar gerukt werd door een verkeerde wissel.
Ik ben het met je eens, dat systeem had zo moeten blijven. In mijn ogen is de wissel om drie redenen verkeerd:

1. We spelen geen 4-3-3 meer.
2. Robben had er niet uitgemoeten.
3. Bosvelt had er niet in gemoeten.

Wilde je dus per sé het systeem aanpassen, dan had ik Sneijder voor VdMeyde gebracht.
De vrije man op het middenveld was Galasek en om zo'n speler te verdedigen hoef je geen verdeigende speler te zijn. Sneijder is goed in vorm en Bosvelt is dat niet. Had Van Bommel of Nigel de Jong op Bosvelt's plek gelopen dan was het ook minder dramatisch geweest, denk ik.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20072364
quote:
Op maandag 21 juni 2004 19:02 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Hij maakt ons kikkerlandje nog eens wereldkampioen , met andere (toekomstige) grootheden als Sneijder, Van Persie en VdVaart aan z'n zijde. De Jong en Heitinga ook.

Na 3 maanden niet spelen de beste man op het veld zijn van de beste wedstrijd van het EK is onovertroffen, zeker voor iemand van 20 jaar oud.
Ik ben Groningen-fan en weet dus hoe hard zijn ontwikkeling is gegaan, die nog niet afgelopen is.
Hij is nu alweer een straatlengte verder dan toen hij twee jaar geleden naar PSV ging.
Bij Chelsea gaat hij ook uitgroeien tot smaakmaker en uitblinker. Heel veel ervaring op topniveau opdoen.
Als hij z'n carrière doorkomt zonder zware blessure wordt hij minimaal één keer Wereldvoetballer van het Jaar, daar twijfel ik nauwelijks aan.
ongetwijfeld. ben ik het ook helemaal mee eens. Maar groter dan Maradona? dan heb je het wel over iemand uit de top 3 EVER... en dat is denk ik toch niet weggelegd voor Robben. Absolute top zeker, maar buitenaards, nee helaas, dat niet.
pi_20072578
quote:
Op maandag 21 juni 2004 19:13 schreef Djens1 het volgende:

[..]

ongetwijfeld. ben ik het ook helemaal mee eens. Maar groter dan Maradona? dan heb je het wel over iemand uit de top 3 EVER... en dat is denk ik toch niet weggelegd voor Robben. Absolute top zeker, maar buitenaards, nee helaas, dat niet.
Ik weet ook wel dat het gewaagd is, maar wat voornamelijk nodig is om een grote legende te worden is je beste vorm op het juiste moment laten zien. Maradona deed dat in 1986 op het WK. De hand van God is ook goed voor de legende.

Ik weet zeker dat Robben een speler is die als geen ander z'n niveau kan liften als het belangrijk wordt.
Hij is supergefocust, heel zelfbewust. De (voorlopig) belangrijkste wedstrijd van z'n carrière was afgelopen zaterdag, en ook z'n beste. We zullen nooit helemaal weten hoe goed zonder dat laatste half uur.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20072603
quote:
Op maandag 21 juni 2004 19:13 schreef Djens1 het volgende:

[..]

ongetwijfeld. ben ik het ook helemaal mee eens. Maar groter dan Maradona? dan heb je het wel over iemand uit de top 3 EVER... en dat is denk ik toch niet weggelegd voor Robben. Absolute top zeker, maar buitenaards, nee helaas, dat niet.
Misschien moet je dan ook wel een centralere plek op het veld bespelen.. dan sta je ook iets sneller in de picture..
  maandag 21 juni 2004 @ 19:22:53 #28
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_20072621
heel de wereld was het met hem oneens.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_20072707
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:55 schreef Djens1 het volgende:

[..]

uh.. kijk uit met wat je zegt. Robben is fantastisch maar een betere dan Maradona? Dat gaat helaas niet gebeuren. Zulke voetballers zullen er ook niet meer komen vrees ik.
Met die dopingcontroles van tegenwoordig word dat nog lastig inderdaad
pi_20072739
quote:
Op maandag 21 juni 2004 19:09 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, dat systeem had zo moeten blijven. In mijn ogen is de wissel om drie redenen verkeerd:

1. We spelen geen 4-3-3 meer.
2. Robben had er niet uitgemoeten.
3. Bosvelt had er niet in gemoeten.

Wilde je dus per sé het systeem aanpassen, dan had ik Sneijder voor VdMeyde gebracht.
De vrije man op het middenveld was Galasek en om zo'n speler te verdedigen hoef je geen verdeigende speler te zijn. Sneijder is goed in vorm en Bosvelt is dat niet. Had Van Bommel of Nigel de Jong op Bosvelt's plek gelopen dan was het ook minder dramatisch geweest, denk ik.
Als je bij Frankrijk of Tsjechie zo'n soort wissel had gedaan, stortte de boel ook in. Ik vind dat v. Hanigem dus nogal dom loopt te lullen.
  Trouwste user 2022 maandag 21 juni 2004 @ 19:39:45 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_20073056
RuudGullit wat heb je gegeten je hebt het over een Feyenoorder.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20073952
Geweldige opmerking van willem,

"DAN SLA IK HEM NEER!!! "

pi_20074059
quote:
Op maandag 21 juni 2004 20:11 schreef erikh het volgende:
Geweldige opmerking van willem,

"DAN SLA IK HEM NEER!!! "

Dat heet met humor de kern van de zaak omzeilen. Willem moet zich schamen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20074669
quote:
Op maandag 21 juni 2004 20:11 schreef erikh het volgende:
Geweldige opmerking van willem,

"DAN SLA IK HEM NEER!!! "

Afgekapte "ik heb geen macht, maar ik maak maar een grapje waardoor het lijkt dat ik toch macht heb in het Nederlands elftal" bidibidibidi
pi_20077084
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:22 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Hugo Borst (je hebt het over de mummi dus neem aan dat je je feitenkennis van de uitzending van SSZ gisteravond haalt) zei enkel dat Van Hanegem een Bosvelt fan schijnt te zijn, wat niet wil zeggen of bewijzen dat Van Hanegem het eens was met déze wissel.
Als hij verklaart dat hij hij liever Mandy eruit had gehaald, dan had hij vast ook wel toegegeven dat hij het oneens was met Bosvelt, als dat waar zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')