abonnement Unibet Coolblue
pi_20062251
De huidige stand in poule B:

PLD W D L GS GA PTS
France 2 1 1 0 4 3 4
England 2 1 0 1 4 2 3
Croatia 2 0 2 0 2 2 2
Switzerland 2 0 1 1 0 3 1

Uitslagen tot dusver:
Switzerland 0-0 Croatia
France 2-1 England
England 3-0 Switzerland
Croatia 2-2 France

Nog te spelen:
Croatia 19:45 England
Switzerland 19:45 France

Zwitserland en Kroatië beiden door(allebei winst vandaag) zou wel leuk zijn. Lijkt me echter niet erg waarschijnlijk. Er is sprake van de volgende scenarios:

Kroatië wint, Zwitserland wint -> Kroatie en Zwitserland beide door. Frankrijk staat onder zwitserland als gevolg van het onderlinge resultaat.
Kroatië wint, Zwitserland - Frankrijk gelijk -> Kroatië en Frankrijk beide door met 5 punten.
Kroatië wint, Zwitserland verliest -> Kroatië en Frankrijk weer beiden door op punten.

Engeland wint, Zwitserland wint -> Engeland en Zwitserland beide door. Wederom Frankrijk uitgeschakeld op basis van onderling resultaat met Zwitserland.
Engeland wint, Zwitserland - Frankrijk -> Engeland en Frankrijk door op punten.
Engeland wint, Zwitserland verliest -> Engeland en Frankrijk door op punten.

Engeland - Kroatië gelijk, Zwitserland wint -> Engeland, Frankrijk en Zwitserland alle drie op 4 punten. Ook is er in dit geval sprake van een gelijk onderling resultaat dus komt het aan op onderling doelsaldo. Wint Zwitserland met 2 doelpunten verschil dan wordt het nog weer gecompliceerder. Winnen ze met 1 doelpunt verschil dan gaan Frankrijk en Engeland door. Winnen ze met meer dan 2 doelpunten verschil dan gaan Zwitserland en Frankrijk door.
Engeland - Kroatië gelijk, Zwitserland - Frankrijk gelijk -> Frankrijk en Engeland door op punten.
Engeland - Kroatië gelijk, Zwitserland verliest -> Frankrijk en Engeland door op punten.

Alles is dus in principe nog mogelijk in deze poule, maar ik acht bepaalde mogelijkheden toch ietsje minder waarschijnlijk dan anderen. Ik verwacht dat Frankrijk eigenlijk wel doorgaat door winst / gelijkspel tegen Zwitserland. Kroatië zou eventueel nog voor een stunt kunnen zorgen door Engeland te verslaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 21 juni 2004 @ 12:39:53 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_20062269
kroatië en frankrijk gaan door
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_20062528
Ik hoop dat Frankrijk vanavond klop krijgt en dat Engeland wint. Dus dat de Zwitsers en de Engelsen in de kwartfinales komen, maar dat verwacht ik niet. Ik denk wel dat Frankrijk gewoon doorgaat. Wie de andere wordt zal spannend worden, denk ik.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 21 juni 2004 @ 12:54:27 #4
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_20062672
Frankrijk gaat echt wel door hoor + Engeland
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_20062759
frankrijk en kroatie gaan door idd.

engeland komt nooit echt ver Zwitserland al helemaal niet..
  maandag 21 juni 2004 @ 13:15:55 #6
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_20063217
Ik zou het de Kroaten wel gunnen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_20063572
ik houdt het makkelijk:

1. Frankrijk
2. Engeland
  maandag 21 juni 2004 @ 13:44:08 #8
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_20063988
Frankrijk klopt Zwitserland met 4-0
Kroatie klopt Engeland met 2-1
Kroatie door
Frankrijk door
Bye Bye Rooney
pi_20064066
Frankrijk + Engeland door
A smile is all you need
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')