abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 juni 2004 @ 12:06:07 #1
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_20061335
'Supporters sturen Advocaat naar huis'

De supporters van het Nederlands elftal hebben het helemaal gehad met Dick Advocaat. Op de Oranje-camping in het Noord-Portugese kustplaatsje Espinho is een ludieke actie op touw gezet om de bondscoach naar huis te sturen. Direct na het verloren duel tegen Tsjechië (3-2) is geld ingezameld om een vliegticket voor hem te kopen. ,,Een enkele reis naar Brussel,'' zei Johan de Laat uit Tilburg, een van de initiatiefnemers van de actie. ,,Want in Nederland hoeft hij ook niet meer te komen,'' aldus De Laat, die zijn actie 'Johan stuurt Dick naar huis' heeft genoemd.

,,De mensen hebben dolenthousiast gereageerd op ons idee. Binnen drie minuten hadden we het geld bij elkaar. Via de roomservice in het hotel van Oranje zullen we hem het document overhandigen. Het geld dat overblijft willen we overmaken op de rekening van de Johan Cruijff-foundation.''

Het ticket is inmiddels geboekt. Dinsdagmiddag om 12.35 uur is een plaatsje voor hem gereserveerd op een vlucht van Virgin Express vanuit Faro. Op de vlucht TV 541 kan hij inchecken. ,,Hij heeft alleen een paspoort nodig,'' zei De Laat.

bron: www.rd.nl
http://w3s.rotterdamsdagb(...)w3s_template=Artikel
pi_20061354
hier is al een topic over met een foto van het ticket
pi_20061393
pi_20061404
Triest, heel triest. Als Nederland had gewonnen ondanks de ongelukkige uitpak van de wissel, had niemand lopen zeuren. Totale onzin!! BAH!

Nederland heeft nog steeds 33% kans om de 1/4 finales te halen
pi_20061443
Oud nieuws
  maandag 21 juni 2004 @ 12:09:40 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_20061462
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:07 schreef DonGorgon het volgende:
Triest, heel triest. Als Nederland had gewonnen ondanks de ongelukkige uitpak van de wissel, had niemand lopen zeuren. Totale onzin!! BAH!

Nederland heeft nog steeds 33% kans om de 1/4 finales te halen
! ALS ja, maar dat is dus niet gebeurd, en dat kwam dus voor een heel groot gedeelte daardoor .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 21 juni 2004 @ 12:12:41 #7
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_20061572
Nou, slotje dan maar!
pi_20061843
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

! ALS ja, maar dat is dus niet gebeurd, en dat kwam dus voor een heel groot gedeelte daardoor .
Had jij Advocaat dan ook uitgejakkerd om deze wissel, ALS Nederland had gewonen?
Denk het niet. Ik stond ook verbaasd van de wissel en werd daar redelijk pissig over. Maar mijn woede is meer gericht naar arbiter Gonzalez, die nog voor de wedstrijd verklaardde dat hij Nederland extra in de gaten zou houden, omdat ze zo hard speelden tegen de Duitsers!

Niet alleen de wedstrijd van zaterdag floot hij slecht. Ook Denemarken - Italie deed hij slecht. (zie Totti's spuug-actie en de doodstrap hij gaf aan die Deen).

Combinatie Gonzalez/Advocaat resulteerde in het verlies van Nederland. Jammer, Nederland speelde een erge goede wedstrijd.
pi_20062325
Wie gaat het dan van hem overnemen ?
pi_20062511
"Maar mijn woede is meer gericht naar arbiter Gonzalez, die nog voor de wedstrijd verklaardde dat hij Nederland extra in de gaten zou houden, omdat ze zo hard speelden tegen de Duitsers!

Niet alleen de wedstrijd van zaterdag floot hij slecht. Ook Denemarken - Italie deed hij slecht. (zie Totti's spuug-actie en de doodstrap hij gaf aan die Deen)."

Inderdaad, wat een graftak die scheidsrechter. Bij ons ging de vlag uit gisteren toen Spanje uitgeschakeld werd, eigen schuld! Moet je maar niet zo'n flutscheids sturen.
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen
  maandag 21 juni 2004 @ 12:49:49 #11
64387 ioor
be cool!
pi_20062532
wat een onzin zeg
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')