abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 juni 2004 @ 23:17:40 #1
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_20052893
Net zat ik (als belg zijnde) naar Studio Sport te kijken , en ik zag wat ik daar al lang niet meer heb gezien.

Co Adriaanse zat er een duidelijke analyse over Ned-Tsj te geven , mét analyses van fases , zonder recht op Advocaat te schoppen , ja zelfs met de goeie punten die de wissel van Advocaat opleverde erin.

Journalist Hugo Borst, duidelijk iemand die enkel kan afkraken en niet het minste beetje taktisch vernuft heeft zat er bij en keek er naar ...

Zo hoort verslaggeving over een voetbalmatch ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 20 juni 2004 @ 23:19:11 #2
15453 oorlog
The one and only
pi_20052947
"die mummie op de bank naast Advocaat"
Ik neem niet de verantwoording voor de hierboven gemaakte opmerking.
pi_20053004
Co is idd heel goed bezig. Je kan niet alles verwijten aan een wissel. Misschien veel maar niet alles
  zondag 20 juni 2004 @ 23:22:47 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_20053047
Ik heb Co van de week al geprezen om zijn proffessionele houding.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_20053155
Lious zegt zelfs dat door de wissel het verdedigend goed zat. alleen had hij iemnd anders gewisseld
  zondag 20 juni 2004 @ 23:29:56 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_20053219
quote:
Op zondag 20 juni 2004 23:27 schreef Chillmeister het volgende:
Lious zegt zelfs dat door de wissel het verdedigend goed zat. alleen had hij iemnd anders gewisseld
Dit gaat over CO.....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_20053255
Co heeft meestal gelijk.

De vorige keer dat ik dit zei, zat iedereen me uit te lachen.
The gum you like, is coming back in style.
pi_20053318
quote:
Op zondag 20 juni 2004 23:29 schreef buzzer het volgende:

[..]

Dit gaat over CO.....
klopt wou alleen duidelijk maken dat 2 experts op andere progamma's over meerdere dingen hetzelfde zeiden. en beide niet alles verwijten aan de coach. (ik zech tevens ook niet dat ze hem de hemel in prezen).

Nederland speelde gewoon een goede wedstrijd. Alleen met pech verloren
pi_20053343
zech
pi_20053649
quote:
Op zondag 20 juni 2004 23:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Journalist Hugo Borst, duidelijk iemand die enkel kan afkraken en niet het minste beetje taktisch vernuft heeft zat er bij en keek er naar ...
Helemaal mee eens. Ze kunnen daar beter iemand neerzetten die wat nuttigs te melden heeft.
pi_20053673
Die Hogu Borst sprak zichzelf zelfs tegen.
  zondag 20 juni 2004 @ 23:50:08 #12
20955 mgeelh
RMS Lusitania
pi_20053702
Adriaanse mag dus weg bij AZ. De nieuwe bondscoach hebben we dus al.
pi_20053797
Tuurlijk is hij aardig. Die aast natuurlijk ook op de baan van Dickie.
Maar.... zoals Hugo al zei. Co heeft internationaal nog niks laten zien.

Tevens denk ik dat er nog teveel jongens van zijn Ajax tijd in Oranje zitten. En dit tijd was altijd even goed.

Misschien moet hij wachten todat die generatie uit Oranje is en dan is de weg open voor Co.

Ik denk dat Co Van Galen wel zou meenemen voor het moraal van het team.
  maandag 21 juni 2004 @ 00:00:33 #14
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20053945
quote:
Op zondag 20 juni 2004 23:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Net zat ik (als belg zijnde) naar Studio Sport te kijken , en ik zag wat ik daar al lang niet meer heb gezien.

Co Adriaanse zat er een duidelijke analyse over Ned-Tsj te geven , mét analyses van fases , zonder recht op Advocaat te schoppen , ja zelfs met de goeie punten die de wissel van Advocaat opleverde erin.

Journalist Hugo Borst, duidelijk iemand die enkel kan afkraken en niet het minste beetje taktisch vernuft heeft zat er bij en keek er naar ...

Zo hoort verslaggeving over een voetbalmatch ...
Hugo was kritisch, hij vroeg Adriaanse gewoon op de man af of hij met Seedorf en Davids door een deur zou kunnen. Dat zijn toch wel harde voorwaarden voor het bondscoachschap.
Adriaanse ging daar goed mee om.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_20054007
quote:
Op maandag 21 juni 2004 00:00 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Hugo was kritisch, hij vroeg Adriaanse gewoon op de man af of hij met Seedorf en Davids door een deur zou kunnen. Dat zijn toch wel harde voorwaarden voor het bondscoachschap.
Adriaanse ging daar goed mee om.
veels te kritisch. Ik denk dat (naast het resultaat dan) elk team in het EK zou wel had willen spelen. Als ik zou de kritiek van het buitenlandse pers leest.
  maandag 21 juni 2004 @ 00:13:09 #16
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20054219
quote:
Op maandag 21 juni 2004 00:03 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

veels te kritisch. Ik denk dat (naast het resultaat dan) elk team in het EK zou wel had willen spelen. Als ik zou de kritiek van het buitenlandse pers leest.
wat
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_20054234
Hugo zegt gewoon wat ie denkt, en ook wat wij denken.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 21 juni 2004 @ 00:14:55 #18
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20054255
quote:
Op maandag 21 juni 2004 00:13 schreef Steeven het volgende:
Hugo zegt gewoon wat ie denkt, en ook wat wij denken.
Ja, dat vind ik ook, dat heb ik liever dan dat je het achteraf in de krant moet lezen, nu kun je Adriaanse helemaal taxeren, mocht er nog twijfel zijn over de kwaliteiten van de man.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  maandag 21 juni 2004 @ 00:15:59 #19
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_20054279
quote:
Op zondag 20 juni 2004 23:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Net zat ik (als belg zijnde) naar Studio Sport te kijken , en ik zag wat ik daar al lang niet meer heb gezien.

Co Adriaanse zat er een duidelijke analyse over Ned-Tsj te geven , mét analyses van fases , zonder recht op Advocaat te schoppen , ja zelfs met de goeie punten die de wissel van Advocaat opleverde erin.

Journalist Hugo Borst, duidelijk iemand die enkel kan afkraken en niet het minste beetje taktisch vernuft heeft zat er bij en keek er naar ...

Zo hoort verslaggeving over een voetbalmatch ...
Hugo Borst zou zichzelf eigenlijk geen journalist mogen noemen.
Wat een ongelovelijke randebiel is dat zeg

Maar goed, hij stond nu dus met z'n bek vol tanden begrijp ik
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_20054319
Co houdt zich oa door die rel van verleden week in. Van mij had het wel wat feller gemogen.

Over het algemeen houden alle trainers elkaar de hand boven het hoofd. Daarom is het goed dat er types als Borst, Derksen en Mulder zijn.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20055308
Hugo Borst zegt gewoon wat bijna heel Nederland denkt. En hij doet dat altijd op een geweldig vermakelijke manier. Ik mag de man erg graag horen praten.

Ik heb het sterke idee dat Adriaanse zich bewust wat op de vlakte houdt, net zoals ook Koeman zich inhoudt. Ook de spelers van Oranje hadden er grote moeite mee om Advocaat niet publiekelijk af te vallen.

Adriaanse heeft zijn gelijk allang gehaald: met Advocaat win je geen EK. Advocaat heeft gisteren zelf de daad bij het woord van Adriaanse gevoegd... - Adriaanse is nu bewust wat gematigder... Hij is tenslotte één van de mogelijke kandidaten om Advocaat op te volgen. Persoonlijk heeft hij mijn voorkeur. Hij zal gewoon aan een nieuw elftal moeten gaan bouwen, die nieuwe bondscoach. Afscheid nemen van midden-dertigers als Cocu, Stam en De Boer, en gaan werken aan een hecht TEAM, met een nieuwe generatie voetballers. Adriaanse heeft keer op keer bewezen daar erg goed in te zijn.

(dVTB)
  maandag 21 juni 2004 @ 01:24:20 #22
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_20055792
Co kan tenminste als een geciviliseerd mens een discussie voeren. Sterker nog, hij is er erg goed in.

Hugo Borst loopt alleen maar te zeiken op Advocaat. Daar heb je dus niks aan.
Co is objectief, hij ziet naast de slechte kanten ook de goede kanten aan Advocaat.
  maandag 21 juni 2004 @ 01:28:12 #23
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_20055865
quote:
Op zondag 20 juni 2004 23:50 schreef mgeelh het volgende:
Adriaanse mag dus weg bij AZ. De nieuwe bondscoach hebben we dus al.
Toch had Advocaat gelijk met z'n kritiek op Co. Wat weet die kerel nou van druk, grote wedstrijden, massale persaandacht enz. enz. De enige keer dat ie iets meemaakte wat er enigszins op begon te lijken (bij Ajax), mislukte 'ie faliekant, gewoon omdat Co niet met het grote mensen-voetbal om kan gaan.

Om als bondscoach te slagen komt wel wat meer kijken dan semi-interessant over voetbal praten.
  maandag 21 juni 2004 @ 01:30:57 #24
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20055909
Hugo Borst is een held. Hij komt nu alleen niet zo goed uit de verf omdat hij, zoals hij zelf ook zei, gek wordt van zichzelf omdat hij al 2 jaar hetzelfde zegt. Omdat advocaat al 2 jaar hetzelfde doet en zegt.
Ik vond Adriaanse slap vanavond, maar volgens mij was het een soort schijn verdedigen van advocaat, uit een geveinsd medelijden: "Hij heeft wel de beginopstelling neergezet." Dit kon ik niet serieus nemen. Mn moeder had die opstelling ook neer gezet. Hij solliciteert overduidelijk naar bondscoach.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 21 juni 2004 @ 01:32:51 #25
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20055959
quote:
Op maandag 21 juni 2004 01:28 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Toch had Advocaat gelijk met z'n kritiek op Co. Wat weet die kerel nou van druk, grote wedstrijden, massale persaandacht enz. enz. De enige keer dat ie iets meemaakte wat er enigszins op begon te lijken (bij Ajax), mislukte 'ie faliekant, gewoon omdat Co niet met het grote mensen-voetbal om kan gaan.

Om als bondscoach te slagen komt wel wat meer kijken dan semi-interessant over voetbal praten.
Kutverhaal. Adriaanse is volledig onterecht ontslagen bij Ajax. Koeman plukt nu de vruchten van zijn werk en krijgt alle lof. Adriaanse had iets over Van Basten gezegd (een goed paard is nog geen goede ruiter), en dat mag natuurlijk niet bij ajax. Daarom is hij ontslagen, heeft niks met zn kwaliteiten te maken.
En bovendien heeft advocaat nooit gelijk.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')