abonnement Unibet Coolblue
pi_20080108
quote:
Op maandag 21 juni 2004 21:05 schreef Tokus het volgende:
ik hoorde van iemand die er zit dat er tijdens Korn iemand van de 1e rang naar beneden geflikkerd is...
Gezellige boel aldaar!
pi_20080191
quote:
Op maandag 21 juni 2004 22:26 schreef Ab-Normaal het volgende:
Ik hoorde net van een collega die ze broertje was daar , dat er juist iemand in elkaar is gebeukt.
maarja we zullen het straks wel lezen op de frontpage.
niet leuk dat zoiets weer moet gebeuren...
mijn zoon en dochter zijn daar ook en een uur geleden heb ik telefonisch"live" kunnen meegenieten van Nothing else matters...brrr KIPPUHVEL als je het publiek hoorde meeschreeuwen egg keimooi!!!
Don't dream your life...Live your dreams...
pi_20080389
Een vriendin van mij is er heen.
En ja, ik zit thuis..godver!
pi_20081353
quote:
Op maandag 21 juni 2004 21:05 schreef Tokus het volgende:
ik hoorde van iemand die er zit dat er tijdens Korn iemand van de 1e rang naar beneden geflikkerd is...
de geruchten gaan dat die persoon is overleden...afschuwelijk!
Don't dream your life...Live your dreams...
pi_20081407
Hmmmm... Ik hoop het niet, kan er iig niks over vinden op internet. Zoiets zou toch wel op AT5.nl gemeld worden? Lijkt me dan ook een gerucht, denk ook niet dat het concert door zou gaan als er zo'n ongeluk zou gebeuren.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juni 2004 @ 00:33:55 #81
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_20081871
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:14 schreef calvobbes het volgende:
Hmmmm... Ik hoop het niet, kan er iig niks over vinden op internet. Zoiets zou toch wel op AT5.nl gemeld worden? Lijkt me dan ook een gerucht, denk ook niet dat het concert door zou gaan als er zo'n ongeluk zou gebeuren.
1. de nieuwsredactie bij AT5 werkt om dit tijdstip waarschijnlijk niet meer
2. die horen het ook niet direct
3. best kans dat de bands het pas na afloop horen, om het zo niet voor 50.000 mensen niet nog zuurder te maken dan het al is. Ja, dat klinkt hard, maar het zal niet de 1e keer zijn.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_20082048
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:14 schreef calvobbes het volgende:
Hmmmm... Ik hoop het niet, kan er iig niks over vinden op internet. Zoiets zou toch wel op AT5.nl gemeld worden? Lijkt me dan ook een gerucht, denk ook niet dat het concert door zou gaan als er zo'n ongeluk zou gebeuren.
Tis toch echt gebeurd, vanuit vak 430. Iemand probeerde Tarzan te spelen met het grote zwarte doek wat naar beneden gespannen was. Het hele zaakje, inclusief persoon kwam naar beneden.

Verder niet gezien wat er met die persoon gebeurd is.
peren
pi_20082050
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:33 schreef Tokus het volgende:

3. best kans dat de bands het pas na afloop horen, om het zo niet voor 50.000 mensen niet nog zuurder te maken dan het al is. Ja, dat klinkt hard, maar het zal niet de 1e keer zijn.
Dat zou kunnen. Bij Aerosmith is er een tijdje terug iemand ge-elektrocuteerd. Maar dat had bijna niemand inde gaten. Zo'n val vanaf de tweede ring lijkt me wel iets meer opvallen. Maar goed, even het nieuws afwachten maar
  dinsdag 22 juni 2004 @ 00:47:18 #84
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_20082202
Was inderdaad het verhaal van de dag. Ik liep naar buiten, iedereen had het geloof ik gezien. Wat moet die kerel hard op m'n bek zijn gegaan zeg. Als ie dood is zou het me gezien de hoogte niet hebben verbaast
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_20082261
Ik heb het niet direct zien gebeuren maar zag net daarna een hoop security erheen rennen en zag dat de doeken omhoog werden gehouden door security en dat er veel commotie was en een hoop EHBO, security waar ik bij stond heeft het nog nagevraagd en Tarzan is in ieder geval zwaar gewond naar ziekenhuis gebracht. Hoe het verder met onze slingeraap is afgelopen is niet bekend vooralsnog. Morgen weten we denk ik wel meer

Beast
--
www.outrageousphotography.nl
pi_20082269
ik geloof dat iemand in de gordijnen was gesprongen om van de 2e ring naar de 1e ring te komen en dat dat niet goed ging. De jongen is, naar mijn weten, helaas overleden.....

edit:
ik weet dit echter niet zeker, dus ik hoop dat de informatie die ik heb gekregen niet klopt
pi_20082297
ff repost van mijn eigen topic (deze had ik nog niet gezien...)

Nou, das dus echt de laatste keer dat ik ooit een concert in de Arena ga kijken. Wat een shitgeluid. Echt een galmbak. Goeie shows voor de rest die helemaal om zeep werden geholpen door het slechte geluid. Bij Metallica hebben ze het enigzins nog redelijk kunnen krijgen, maar bij Korn was de zang nauwelijks te horen soms. En ik stond nog bij de mengtafel ook, beste plek voor goed geluid normaal. Helaas was dit dit maar niet het geval

En heeft iemand nog iets gezien van die knuppel die spontaan dacht dat ie van de 3e ring naar de 2e kon klimmen en zo 20 meter lager tussen de stoeltjes terecht kwam? Ik zag (van afstand, stond zelf bij de FOH) een hoop security en EHBO ernatoe rennen en doeken werden omhoog gehouden zodat omstanders niks konden zien. Hoorde van security dat ie zwaar gewond naar ziekenhuis was gebracht, maar verder wisten ze ook niks. Dit was rechts van het podium waar de doeken ophielden en de zitplaatsen begonnen.

Beast
--
www.outrageousphotography.nl
  dinsdag 22 juni 2004 @ 00:59:05 #88
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_20082448
Trouwens als ie dood is moet ie wel heel lullig terecht zijn gekomen, boven op z'n kop. Als je normaal van zo'n hoogte naar beneden jumped breek je misschien je benen en heupen, maar zal je niet zo snel dood gaan. Als je echter met je hoofd naar beneden pleurt zal je inderdaad wel eens een ernstig hersentrauma op kunnen lopen
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_20082467
Ik vond t super! Dankje voor de gratis kaarten Fok! Khep niks meegekregen van gewonden enzo, t ging errug relaxed allemaal, twas zeer gezellig, muziek was vet, jammer van t geluid, maar ja t blijft goed.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 01:00:13 #90
64312 Dododo
Nu met gratis datumlimiet
pi_20082476
Ben net terug van MetallicA en vond het een erg gave show
Voorprogramma was ook goed te doen: Slipknot was cool om een keer te zien. KoRn zorgde dat er een aardig feestje werd gebouwd in t publiek.

MetallicA had er een paar nummers bijzitten die ze niet vaak spelen: Dyers eve, holier than thou.
One was weer één van de hoogtepunten! Erg gaaf gespeeld: die dubbele bassdrum van Lars blijft mooi. En weer een mooie pyro-show erbij
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
pi_20082483
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:59 schreef Afwezig het volgende:
Trouwens als ie dood is moet ie wel heel lullig terecht zijn gekomen, boven op z'n kop. Als je normaal van zo'n hoogte naar beneden jumped breek je misschien je benen en heupen, maar zal je niet zo snel dood gaan. Als je echter met je hoofd naar beneden pleurt zal je inderdaad wel eens een ernstig hersentrauma op kunnen lopen
vergis je niet, het is echt een behoorlijke hoogte en hij is op een rij stoelen terecht gekomen, dus ik vrees het ergste
pi_20082493
Hmmm... Dus toch... *ril*

Niet fijn vallen zo op dat beton en/of stoeltjes... Wat een eikel.....
  dinsdag 22 juni 2004 @ 01:02:46 #93
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_20082523
niet te geloven, WAT een performance wat ze weer neer hadden gezet werkelijk NIET te geloven..

maar eh, ik vond dat er wel opvallend veel camera's op het podium aanwezig waren, gaat hier een dvd van komen ofzo?

ik had echt een perfecte plaats tijdens metallica, in het eerste vak vooraan, beetje rechts van het midden. Niet helemaal vooraan, werd niet compleet platgedrukt tegen het hek en had alle ruimte om wat rond te springen

SKOM vond ik trouwens wel wat tegenvallen, ik had er meer van verwacht. Maar toch, leuk om te zien hoe die gasten zwaar aan het ruzien zijn in SKOM en later op het podium gezamelijk werkelijk een superact neerzetten!
  dinsdag 22 juni 2004 @ 01:04:07 #94
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_20082555
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 01:01 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm... Dus toch... *ril*

Niet fijn vallen zo op dat beton en/of stoeltjes... Wat een eikel.....
tja eh, heel vervelend enzo, maar het is toch echt zijn eigen schuld... zo'n stuk probeer je toch niet zomaar ff te springen
  dinsdag 22 juni 2004 @ 01:05:42 #95
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_20082590
de setlist!

Blackened
Fuel
Leper Messiah
Welcome Home (Sanitarium)
Frantic
Holier Than Thou
Wherever I May Roam
St. Anger
Sad But True
Creeping Death
Battery
--------
No Leaf Clover
Nothing Else Matters
Master of Puppets
One
Enter Sandman
--------
Dyers Eve
Seek And Destroy
  dinsdag 22 juni 2004 @ 01:06:03 #96
64312 Dododo
Nu met gratis datumlimiet
pi_20082598
Heeft iemand dat kleine jochie zien meedrummen op die schermen? Was een klein blond jochie met grote gehoorbeschermers op. Ik denk dat t een zoontje van Lars is ofzo.
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
  dinsdag 22 juni 2004 @ 01:07:49 #97
64312 Dododo
Nu met gratis datumlimiet
pi_20082641
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 01:05 schreef Sm0keZ het volgende:
de setlist!

...
Cool thnx
*nageniet

Dr zat natuurlijk zoals altijd een stukje Enrico Morriconi voor he
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
  dinsdag 22 juni 2004 @ 01:08:39 #98
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_20082661
paar foto's van Metontour.com















  dinsdag 22 juni 2004 @ 01:09:01 #99
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_20082665
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 01:06 schreef Dododo het volgende:
Heeft iemand dat kleine jochie zien meedrummen op die schermen? Was een klein blond jochie met grote gehoorbeschermers op. Ik denk dat t een zoontje van Lars is ofzo.
klopt, was zijn zoontje ja

  dinsdag 22 juni 2004 @ 01:10:32 #100
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_20082700
maar ehm, mijn wekker gaat om 6 uur weer
ben kapot, stem weg, geen poten meer over, armen helemaal open, bont en blauw (leuk, ff pitten ) en redelijk moe

het was gezellig, tot morgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')