abonnement Unibet Coolblue
pi_20046560
Jaja, Advocaat is heel zielig nu vrijwel heel Nederland hem haat en hij heeft het al moeilijk genoeg :')
Dit is dan ook niet bedoeld om Advocaat nog verder de grond in te trappen, het is immers ook beter voor hem zelf als hij uit zijn lijden verlost wordt.

De belachelijke beslissingen tijdens de voorbereidingen; Kluivert-Nistelrooy gewoon volhouden terwijl iedereen, behalve uiteraard hijzelf, inzag dat het niet werkte, de inmiddels bekende ruit, de selectie van enkele rollatorvoetballers enz. enz. maar gisteren kwam de welbekende druppel dankzij zijn ronduit onbegrijpelijke wissels die Oranje de kop gekost hebben.
Zelfs de spelers zijn hem inmiddels spuugzat was wel op te maken uit het commentaar na de wedstrijd en ook de blikken richting dug-out ten tijde van de wissel waren veelzeggend.

Het meest irriteert me echter nog dat hij écht niet inziet dat hij iets fout heeft gedaan.
Hij legt de schuld telkens bij iemand anders neer, het ligt aan de gemiste kansen, het ligt aan de individuele fouten, het ligt aan de scheidsrechter, de pers wil hem alleen maar onderuit halen, maar nóóit, echt nóóit ligt het, volgens Dick zelf, áán Dick zelf.
"Er is wel eens een beslissing die achteraf niet helemaal goed uitpakte" dat is alles volgens hem.
Dat hij moedwillig de angel uit de aanval haalde, de angel die hem talloze keren voorgekauwd is door het hele Nederlandse volk, een doodsimpele oplossing om nu eindelijk de aanvoer naar de spitsen op te lossen, eindelijk was hij er en Nederland speelde zoals het hoorde; Levensgevaarlijk, hoog baltempo en talloze kansen.

Maar ja, wat doe je dan? Als je met 2-1 voorstaat en de controle over de wedstrijd hebt?
Je doet iets wat níemand, maar dan ook echt níemand die het beste voor heeft met Oranje, zou doen; Je haalt je beste speler er uit, die het er duidelijk niet mee eens is en ruilt hem in voor een trage verdediger die zijn beste jaren gehad heeft.
Gevolg; De aanval staat zoals de voorgaande wedstrijden onder Advocaat weer op een eiland, heeft op een paar lange halen na voren niks meer te betekenen en de Tjechen kunnen op hun gemak zelf een aanval opbouwen, aangezien ze geen rekening meer hoeven te houden met een snelle en gevaarlijke vleugelspits.
Waar ik voor de wissel nog zat de dromen over het aantal doelpunten verschil waarmee Nederland zou winnen, zo zat ik daarna gewoon te wachten op de gelijkmaker en daarna op de tegentreffer die ons uit het EK zou schieten.

Advocaat kennende heb ik dan ook de volgende voorspelling voor woensdag:
Nederland wint uiteraard van Letland, Advocaat moet Robben nu namelijk wel opstellen na alle kritiek.
Tjechië zal logischerwijs met een B-elftal op komen draven om hun beste spelers te sparen voor de vervolgwedstrijden.
Duitsland móet winnen en zal de gemakzuchtig spelende Tjechen dan ook van de mat spelen.
100% zeker dat Advocaat wederom de hand niet in eigen boezem zal steken, maar alle schuld bij de Tjechen legt.
"De Tjechen deden hun sportieve plicht niet, boehoe, we hebben alles gedaan om door te gaan, maar als Tjechië zo doet, kunnen wij er ook niets meer aan doen ;'( "
Nee Dick, het is jouw schuld, Oranje had allang in de 2e ronde kunnen staan en dan had jij, met je ronduit timide tacktiek exact hetzelfde gedaan als de Tjechen!

Anyweg, ik heb even een site in elkaar gezet die op z'n zachtst gezegd nogal anti-advocaat is.
Het uitgangspunt ervan is om zoveel mogelijk (digitale) handtekeningen te verzamelen van mensen die Advocaat uit Oranje willen hebben, dat wil zeggen, dat hij op moet tyfen als coach.
Ik zal er vervolgens persoonlijk voor zorgen dat de handtekeningen in Zeist bezorgd worden, daar maak ik eventueel ook nog wel een fotoreportagetje van.
Om het gezeur over spam te voorkomen, hier de directe link naar de handtekeningactie zélf:
Handtekeningactie "Advocaat uit Oranje!"
I was an atheist until I realized I was God
pi_20046610
Tegen de tijd dat jij wat handtekeningen hebt verzameld, is 't contract met Advo allang ontbonden.
The gum you like, is coming back in style.
pi_20046690
Je heb mijne
-AJAX AMSTERDAM-
  zondag 20 juni 2004 @ 19:27:50 #4
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20046746
Restecp!
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_20047190
Ook mijn bijdrage gedaan.
pi_20047238
mijn sportieve plicht gedaan zoals altijd
pi_20047316
Komt spuitje elf nog eens aankakken.
pi_20047318
Ik vind het een mooi verhaal, maar ik denk dat zo'n actie weinig uithaalt op deze manier met namen als T1andonly en MasterVivi...
  † In Memoriam † zondag 20 juni 2004 @ 19:53:54 #9
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_20047365
quote:
Op zondag 20 juni 2004 19:20 schreef kastanova het volgende:

Anyweg, ik heb even een site in elkaar gezet die op z'n zachtst gezegd nogal anti-advocaat is.
Het uitgangspunt ervan is om zoveel mogelijk (digitale) handtekeningen te verzamelen van mensen die Advocaat uit Oranje willen hebben, dat wil zeggen, dat hij op moet tyfen als coach.
Ik zal er vervolgens persoonlijk voor zorgen dat de handtekeningen in Zeist bezorgd worden, daar maak ik eventueel ook nog wel een fotoreportagetje van.
Om het gezeur over spam te voorkomen, hier de directe link naar de handtekeningactie zélf:
Handtekeningactie "Advocaat uit Oranje!"
jij hebt die site zelf gemaakt ??
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_20047531
quote:
Op zondag 20 juni 2004 19:51 schreef Joppe het volgende:
Komt spuitje elf nog eens aankakken.
Hoe snel denk jij dat ik zo'n site in elkaar kan zetten? .

@justme; Standaardpagepakketje, paar plugins erbij, codes beetje aangepast en ik ben verantwoordelijk voor de inhoud, pics en layout.
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 20 juni 2004 @ 20:01:06 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_20047533
Mijn zege heb je
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  † In Memoriam † zondag 20 juni 2004 @ 20:01:57 #12
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_20047550
quote:
Op zondag 20 juni 2004 20:01 schreef kastanova het volgende:


@justme; Standaardpagepakketje, paar plugins erbij, codes beetje aangepast en ik ben verantwoordelijk voor de inhoud, pics en layout.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 20 juni 2004 @ 20:05:57 #13
82603 Olivier_B_Bommel
Als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_20047646
meldt zich
Overvaller: "Geef me je geld !"
Pompbediende: "Ik dacht het niet!"
Overvaller: "Oh, nou, doe me dan maar een pakje kauwgum."
pi_20047695
Ik heb getekend
  zondag 20 juni 2004 @ 20:09:30 #15
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_20047737
Zo weer een.
  zondag 20 juni 2004 @ 20:09:54 #16
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_20047744
Ik zou graag willen tekenen, maar het is nogal zinloos op deze manier.
Ga doorrrrrr!
pi_20047783
quote:
Op zondag 20 juni 2004 20:09 schreef Ablaze het volgende:
Ik zou graag willen tekenen, maar het is nogal zinloos op deze manier.
Och, het gaat me in ieder geval een leuk dagje rellen bij de KNVB opleveren .
I was an atheist until I realized I was God
pi_20047831
Heel aardig allemaal, maar ik kan zelf ook heus wel al die handtekeningen voor mijn fans schrijven.
"De wissel met Robben stond al vast"
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 juni 2004 @ 20:13:07 #19
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_20047839
getekend
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 20 juni 2004 @ 20:18:53 #20
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20047989
Signed
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20048054
quote:
Op zondag 20 juni 2004 20:01 schreef kastanova het volgende:

[..]

Hoe snel denk jij dat ik zo'n site in elkaar kan zetten? .
Ik zie sowieso het nut niet van een dergelijke petitie. Alsof Advocaat (of wie dan ook) wakker ligt van een lijstje nicknames + handtekeningen van mensen die op dit forum (en op de petetie) niet verder komen dan "STERF DICK STERF". Alsof de man zich stoort aan een hele riedel beledigingen van een stel schreeuwlijke pubertjes, hopeloos verstrikt in de anti-Dick hetze
Maar goed, ieder z'n hobby en de site ziet er leuk uit
  zondag 20 juni 2004 @ 20:24:06 #22
80697 trith
"Powah!"
pi_20048116
Jullie zijn triest. Hij heeft ons wel naar dit toernooi geloodst! Dus STFU
pi_20048282
Gelukkig wordt het allemaal niet zo serieus genomen.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_20048303
quote:
Op zondag 20 juni 2004 20:22 schreef Joppe het volgende:
Ik zie sowieso het nut niet van een dergelijke petitie. Alsof Advocaat (of wie dan ook) wakker ligt van een lijstje nicknames + handtekeningen van mensen die op dit forum (en op de petetie) niet verder komen dan "STERF DICK STERF". Alsof de man zich stoort aan een hele riedel beledigingen van een stel schreeuwlijke pubertjes, hopeloos verstrikt in de anti-Dick hetze
Maar goed, ieder z'n hobby en de site ziet er leuk uit
Tja, als je alleen maar zit te schreeuwen op een forum bereik je er ook weinig mee lijkt me...
Dan gaat iedereen weer zeuren "Je loopt wel de hele tijd te klagen, maar doe er dan wat aan"
Dat ben ik dan ook van plan, even de KNVB een signaal geven .
I was an atheist until I realized I was God
pi_20048388
quote:
Op zondag 20 juni 2004 20:24 schreef trith het volgende:
Jullie zijn triest. Hij heeft ons wel naar dit toernooi geloodst! Dus STFU
De opstelling tijdens de beslissingswedstrijd tegen Schotland, die nodig was omdat Dick al alle wedstrijden daarvoor al verneukt had, was hem létterlijk voorgezegd door 16 miljoen mede-bondscoaches.
Die ging top en we halen het EK, maar wat doet Advocaat vervolgens?
Hij stelt tijdens het EK de spelers weer op die ons bijna het EK gekóst hebben! Bril-jant .
I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')